Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Технічне обслуговування теплообмінників апаратів повітряного охолодження (АПО) газу КС-38 Гусятин)
Очікувана вартість
1 994 166,67 UAH
UA-2020-10-20-010252-c 60a2e8437d4c402da721b5d3aa61415e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філоненко Сергій Леонідович

380442397759 FILONENKO-SL@TSOUA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт: https://tsoua.com/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Контактна особа: Філоненко Сергій Леонідович
380442397759
FILONENKO-SL@TSOUA.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2020 17:30
Початок аукціону: 11 листопада 2020 12:49
Очікувана вартість: 1 994 166,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 941,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 59000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок


Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-09-18-008855-a, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Технічне обслуговування теплообмінників апаратів повітряного охолодження (АПО) газу КС-38 Гусятин (50730000-1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 січня 2022
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється після надання послуг та підписання акту наданих послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дозвол Держпраці
Дата подання: 29 жовтня 2020 10:26
Дата відповіді: 02 листопада 2020 14:34
Доброго дня, шановний Замовнику. У нас таке питання: Замовник в Додатку 2 п.7.2. та в Додатку 3 п.4.5.1. вимагає Дозвол держпраці на : газонебезпечні роботи. Однак в Додатку 2 Постанови КМУ №1107 в редакції від 3 березня 2020 р. № 207 ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки пунктом 4 чітко вказано : 4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. З огляду на те, що теплообмінник апаратів повітряного охолодження (АПО) газу знаходиться у вибухопожежонебезпечних зонах не зрозуміло, чому Замовник не вимагає Дозвол на роботи у вибухопожежонебезпечних зонах, чим порушує вимоги Постанови КМУ №1107 в редакції від 3 березня 2020 р. № 207? Просимо внести зміни в Додаток 2 п.7.2. та в Додатку 3 п.4.5.1. і привести їх до діючої Постанови КМУ №1107 в редакції від 3 березня 2020 р. № 207, а саме вимагати Дозвол Держпраці на: газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо Вам що відповідно до НПАОП 60.3-1.01-10 До газонебезпечних робіт відносяться роботи, пов’язані з оглядом, чисткою, ремонтом технологічного обладнання, у тому числі роботи всередині ємностей (резервуари, цистерни, тунелі, колодязі, приямки тощо), при виконанні яких мається або не виключена можливість виділення у робочу зону, відповідно до ГОСТ 12.1.005-76, вибухо- та пожежонебезпечних або шкідливих парів, газів та других речовин, а також роботи при недостатньому вмісту кисню (об’ємна частка нижче 20%). А відповідно до НПАОП 40.1-1.32-01 вибухонебезпечна зона – простір у приміщенні або навколо зовнішньої установки, у якому присутнє вибухонебезпечне середовище або воно може утворитися у такій кількості, яка вимагає спеціальних заходів у конструкції електрообладнання під час його монтажу та експлуатації.
Оскільки Технічне обслуговування теплообмінників апаратів повітряного охолодження відносяться до газонебезпечних робіт тому і вимагався тільки Дозвіл на газонебезпечні роботи не порушуючи жодну вимогу Постанови КМУ №1107 в редакції від 3 березня 2020 р. № 207. Якщо в учасника буде дозвіл на «Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах» - то це не буде суперечити умовам тендерної документації.
Декларації відповідності мат-тех бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Дата подання: 29 жовтня 2020 10:38
Дата відповіді: 02 листопада 2020 14:39
У додатку 3 пункт 4.5.2 Замовник вимагає надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а саме: 1. технічне обслуговування технологічного устаткування та його елементів магістральних газопроводів; 2. роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Не зрозуміла позиція Замовника, чому дані документи не вимагаються від Учасника процедури закупівлі у Додатку 2. Наявність Декларацій так само як і Дозволів Держпраці чітко прописані в Постанові КМУ №1107 в редакції від 3 березня 2020 р. № 207. Як може Замовник впевнетись, що Учасник є кваліфікованим виконавцем, в т.ч. аналогічних послуг, які були надані до дати проведення даної закупівлі, якщо на момент подачі тендерної документації у Учасника не буде відповідних Дозволів та Декларацій Держпраці?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо Вам що відповідно до Постанови КМУ №1107 в редакції від 3 березня 2020 р. № 207, а саме згідно пункту 21. Порядку Виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Куди відносяться : 1. технічне обслуговування технологічного устаткування та його елементів магістральних газопроводів; 2. роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Декларація за формою згідно з додатком 8 подається роботодавцем, виробником або постачальником не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Відповідно до форми Додатку 8 Порядку потрібно вказати конкретне місце та роботи. Враховуючи вище сказане вимагати наявність декларації на етапі проведення тендерної процедури не законно! Тому відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик
предмета закупівлі дана декларація вимагається у виконавця робіт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО СМАРТ ПРОЕКТ" 896 000,00
UAH
896 000,00
UAH
Документи
ТОВ Екоренсінг 1 680 000,00
UAH
1 680 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 13:24
Електронний підпис
12 листопада 2020 13:24
Лист - обгрантування.pdf
09 листопада 2020 17:46
Електронний підпис
09 листопада 2020 17:37
Електронний підпис
09 листопада 2020 17:35
Д2_п.6.1.__Антикорупц_програма.pdf
09 листопада 2020 17:35
Д2_п.3.2__Повноваження-Статут.pdf

Публічні документи

21 грудня 2020 12:26
Електронний підпис
21 грудня 2020 12:24
Електронний підпис
21 грудня 2020 12:23
2040.imd
17 грудня 2020 13:55
Електронний підпис
17 грудня 2020 13:44
Електронний підпис
17 грудня 2020 13:43
public_doc (2).pdf
17 грудня 2020 13:43
public_doc (1).p7s
17 грудня 2020 13:43
Дод3. п.1.4.1. Довідка МВС.PDF
17 грудня 2020 13:43
2040.imd
09 грудня 2020 14:52
Електронний підпис
09 грудня 2020 10:39
Електронний підпис
10 листопада 2020 12:14
Електронний підпис
10 листопада 2020 12:14
Дод2. п.2.1.3. Відгук.pdf
10 листопада 2020 11:38
Електронний підпис
10 листопада 2020 11:37
Свідоцтво 30.09.2020.rar
10 листопада 2020 11:37
Дод2. п.3.1. Протокол_Назарко.pdf
10 листопада 2020 11:37
Дод2. п.2.1.3. Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО СМАРТ ПРОЕКТ"

ТОВ Екоренсінг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО СМАРТ ПРОЕКТ"
#42413794
Відхилено
896 000,00
UAH
30 листопада 2020 16:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 листопада 2020 12:05
Обґрунтування аномально низької ціни
до 13 листопада 2020 00:00
ТОВ Екоренсінг
#39251145
Переможець 1 680 000,00
UAH
11 грудня 2020 13:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2020 17:11

Вимога про усунення невідповідностей

1.) перелік виявлених невідповідностей: а) у складі своєї тендерної пропозиції на вимогу п.п. 2.1.1. пункту 2.1. Розділу І Додатку 2 Учасник не надав оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору/-ів щодо виконання/надання робіт/послуг з технічного обслуговування (очистки) металевих теплообмінників та/або трубних пучків та/або апаратів повітрного охолодження протягом 2015-2020 років (із обов’язковим зазначенням назв, коду ЄДРПОУ, адреси/-с та контактного/-их телефону/-ів замовника/-ів). б) у складі своєї тендерної пропозиції на вимогу п.п. 2.1.2. пункту 2.1. Розділу І Додатку 2 Учасник не надав оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію договору/-ів* про виконання аналогічного договору/-ів. в) у складі своєї тендерної пропозиції на вимогу п.п. 2.1.3. пункту 2.1. Розділу І Додатку 2 Учасник не надав оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію відгука/-ів** від підприємства, для якого виконувались/надавались роботи/послуги з технічного обслуговування (очистки) металевих теплообмінників та/або трубних пучків та/або апаратів повітрного охолодження протягом 2015-2020 років, що підтверджує досвід та добросовісне виконання договору/-ів. 2.) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) п.п. 2.1.1. пункту 2.1. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації; б) п.п. 2.1.2. пункту 2.1. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації; в) п.п. 2.1.3. пункту 2.1. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації; 3.) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) учасник повинен надати оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору/-ів щодо виконання/надання робіт/послуг з технічного обслуговування (очистки) металевих теплообмінників та/або трубних пучків та/або апаратів повітрного охолодження протягом 2015-2020 років (із обов’язковим зазначенням назв, коду ЄДРПОУ, адреси/-с та контактного/-их телефону/-ів замовника/-ів). б) учасник повинен надати оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію договору/-ів*, що наведений/-і учасником у довідці (згідно п.п. 2.1.1) про виконання аналогічного договору/-ів. * Такий/-і договір/-ори повинен/-ні містити усі додатки, які є невід'ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий/-і договір/-ори може/-уть надаватись: - без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, - без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі зазначення учасником у довідці про виконання аналогічного договору/-ів більш ніж одного договору належним виконанням пункту 2.1.2 є надання скан-копії хоча б одного із договорів, що зазначений у цій довідці. в) учасник повинен надати оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію відгука/-ів** від підприємства, для якого виконувались/надавались роботи/послуги з технічного обслуговування (очистки) металевих теплообмінників та/або трубних пучків та/або апаратів повітрного охолодження протягом 2015-2020 років, що підтверджує досвід та добросовісне виконання договору/-ів, наведеного учасником у довідці (згідно п.п. 2.1.1). ** У разі зазначення учасником у довідці про виконання аналогічного договору/-ів більш ніж одного договору належним виконанням п.п. 2.1.3 є надання скан-копії відгука/-ів хоча б від одного підприємства (замовника), скан-копія договору якого надана на виконання вимог п.п. 2.1.2.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

30 листопада 2020 16:23
Електронний підпис
18 листопада 2020 16:07
Електронний підпис
18 листопада 2020 16:07
20_1143_п-пр.pdf
11 листопада 2020 13:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1.) перелік виявлених невідповідностей: а) у складі своєї тендерної пропозиції на вимогу п.п. 2.1.2. пункту 2.1. Розділу І Додатку 2 Учасник надав скан-копію договору №34 від 28.05.2020р. про виконання аналогічного договору в якому відсутні усі додатки до даного договору, які згідно п.11.3. є невід’ємною частиною даного договору, що суперечить вимогам п.п. 2.1.2. пункту 2.1. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. 2.) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: а) п.п. 2.1.2. пункту 2.1. Розділу І Додатку 2 до тендерної документації; 3.) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: а) учасник повинен надати оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію договору/-ів*, що наведений/-і учасником у довідці (згідно п.п. 2.1.1) про виконання аналогічного договору/-ів. * Такий/-і договір/-ори повинен/-ні містити усі додатки, які є невід'ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий/-і договір/-ори може/-уть надаватись: - без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, - без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі зазначення учасником у довідці про виконання аналогічного договору/-ів більш ніж одного договору належним виконанням пункту 2.1.2 є надання скан-копії хоча б одного із договорів, що зазначений у цій довідці.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 13:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Екоренсінг
#39251145
1 680 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2021 15:35
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2021 14:06
Дод_угода 1 від 08.10.2021р до договору 2012000191 від 24.12.2020р.pdf зміни до договору
13 жовтня 2021 14:06
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 14:24
Договір 2012000191 від 24.12.2020р.pdf укладений
24 грудня 2020 14:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями) - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Для приведення умов договору до фактичних витрат спеціальної очисної рідини та розчину для нейтралізації залишків очисної рідини, яка використовувалися для видалення забруднень з внутрішньої поверхні трубних пучків теплообмінників секцій повітряних охолоджувачівАПО газу було внесено зміни до Додатку 2 до договору Кошторисна документація в частині збільшення обєму спеціальної рідини та розчину для нейтралізації залишків очисної рідини. Дані зміни покращують якість надання послуги, не впливають на зміну обсягів надання послуги та зменшують вартість договору.
Номер договору про закупівлю: 2012000191
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2020 — 23 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 987 676,98
UAH (в тому числі ПДВ 331 279,50 UAH)