Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із встановлення системи оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей на об’єкті
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-10-20-010123-c e5b45f3081ef4f878872c5c7e3f9cc9f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Страдна Інна Володимирівна

+380459572233 Proflicey_Borysp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДПТНЗ "Бориспільський професійний ліцей"
Код ЄДРПОУ: 05536633
Вебсайт: http://proflicey-borys.at.ua
Місцезнаходження: 08304, Україна , Київська обл., місто Бориспіль, вулиця Ушакова, 17
Контактна особа: Страдна Інна Володимирівна
+380459572233
Proflicey_Borysp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 20 листопада 2020 15:16
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з монтажу системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, Бориспіль, вул Ушакова 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2020 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 08:52
ПРОТОКОЛ.doc
02 листопада 2020 08:52
Додаток 3.docx
20 жовтня 2020 16:22
дефектний акт.pdf
20 жовтня 2020 16:22
Тендерна документація.docx
20 жовтня 2020 16:22
Лист гарантия .docx
20 жовтня 2020 16:22
Додаток 7.docx
20 жовтня 2020 16:22
Додаток 6 .docx
20 жовтня 2020 16:22
Додаток 5.docx
20 жовтня 2020 16:22
Додаток 4.docx
20 жовтня 2020 16:22
Додаток 2 .docx
20 жовтня 2020 16:22
Додаток 1.doc
02 листопада 2020 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 08:52
ПРОТОКОЛ.doc
02 листопада 2020 08:52
Додаток 3.docx
20 жовтня 2020 16:22
Додаток 3.docx
20 жовтня 2020 16:22
дефектний акт.pdf
20 жовтня 2020 16:22
Тендерна документація.docx
20 жовтня 2020 16:22
Лист гарантия .docx
20 жовтня 2020 16:22
Додаток 7.docx
20 жовтня 2020 16:22
Додаток 6 .docx
20 жовтня 2020 16:22
Додаток 5.docx
20 жовтня 2020 16:22
Додаток 4.docx
20 жовтня 2020 16:22
Додаток 2 .docx
20 жовтня 2020 16:22
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 21 жовтня 2020 16:36
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 10:32
Доброго дня, Замовник згідно тендерної документації вимагає - посвідчення про проходження навчання з надання першої домедичної допомоги, скажіть будь ласка чи може Учасник надати в складі пропозиції аналог даних посвідчень, а саме - посвідчення з надання першої допомоги потерпілим від нещасних випадків????
Відповідь: Доброго дня. Так ,Учасник може надати в складі пропозиції аналог даних посвідчень, а саме - посвідчення з надання першої допомоги потерпілим від нещасних випадків.
уточнення
Дата подання: 21 жовтня 2020 16:43
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 10:39
Доброго дня, в ТД стоїть вимога щодо надання - копію відповідного диплому про освіту керівник робіт з встановлення системи опові-щування, зазначаємо, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”, чи саме одну з вище перерахованих освіт Замовник має на увазі??? яку саме??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Учасник має надати будьяку одну із вище перерахованих освіт.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-20-010123-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ", Код ЄДРПОУ:42142359
Дата подання: 04 грудня 2020 18:11
Вимога
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.11.2020 р. № 3 було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Мельниченко О.В.
ТОВ «ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ» не погоджується з даним рішенням Замовника.
1. Відповідно до п. 1.1 Додатку № 2 до тендерної документації ФО-П Мельниченко О.В. в довідці про наявність обладнання та матеріально – технічної бази не зазначив інформацію про офіс, комп’ютерне обладнання та склад, а також не надав підтверджуючі документи щодо наявності офісу та складу.
Таким чином, учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону і повинен бути відхилений на підставі абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
2. Відповідно до п. 3.1 Додатку № 2 до тендерної документації ФО-П Мельниченко О.В. не надав акти здачі – приймання робіт (надання послуг). Також, у складі пропозиції містяться: договір № 15/10-19-1 від 15.10.2019 року з ПП "Кампа", який надано не в повному обсязі, відсутній акт виконаних робіт, що є невід'ємною частиною Договору відповідно до п. 1.2 Договору; договір № 30/20 від 30.01.2020 року з ТОВ "Адмірал-клуб", який надано не в повному обсязі, відсутня Договірна ціна (Додаток № 1 до Договору) та акт виконаних робіт, які є невід'ємними частинами Договору відповідно до п. 1.1 та п. 1.2 Договору; договір № 28/04-20 від 28.04.2020 року з ТОВ "Поліграфічний Центр МАКСІПРИНТ", який надано не в повному обсязі, відсутній акт виконаних робіт, який є невід'ємною частиною Договору відповідно до п. 1.2 Договору.
Таким чином, учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону і повинен бути відхилений на підставі абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
3. В складі тендерної пропозиції ФО-П Мельниченко відсутня відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, як це вимагалося п. 2.3 Додатку № 3 до тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФО-П Мельниченка О.В. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і повинна бути відхилена на підставі абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
4. ФО-П Мельниченко не надав інформацію про залучення або не залучення субпідрядника відповідно до п. 8 розділу ІІІ тендерної документації.
Таким чином, учасник процедури закупівлі ФО-П Мельниченко О.В. не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства і повинен бути відхилений на підставі абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
5. Пунктом 8 Додатку 6 до тендерної документації вимагалося надати всі сторінки паспорту. ФО-П Мельниченко надав тільки 1, 2-3 та 12-13 сторінки паспорту, чим не виконав вимогу тендерної документації.
Таким чином, учасник процедури закупівлі ФО-П Мельниченко О.В. не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства і повинен бути відхилений на підставі абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Просимо Вас відхилити рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФО-П Мельниченко О.В.
У разі ігнорування вимоги, ТОВ «ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ» змушений буде звернутися до Антимонопольного комітету України для відстоювання своїх прав згідно чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 грудня 2020 15:45
Роз’яснення, щодо законності прийнятого рішення уповноваженою особою від 27.11.2020 р. №3 про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Мельниченко О.В. відповідно до змісту «Вимоги (Скарги) поданої ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ», щодо непогодження з даним рішенням Замовника, в рамках оголошення «Послуги із встановлення системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єкті» ми, як Замовники проведення процедури закупівель, вважаємо формальними (несуттєвими) помилками , та такими, що не впливають на виконання Учасником робіт, згідно предмету закупівлі, та не вбачаємо жодних законних підстав, щодо невідповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям. Детальне пояснення додається .

Документи

07 грудня 2020 15:45
Пояснення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-20-010123-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ", Код ЄДРПОУ:42142359
Дата подання: 30 жовтня 2020 14:14
Скарга в АМКУ
Текст скарги викладений в додатку
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 листопада 2020 00:38
рішення від 03.11.2020 №20398 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2020 00:38
рішення від 12.11.2020 №21095.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2020 23:25

Документи подані скаржником

30 жовтня 2020 12:58
Скарга UA-2020-10-20-010123-c.pdf

Документи подані замовником

05 листопада 2020 09:27
Пояснення

Документи Органу Оскарження

17 листопада 2020 23:25
рішення від 12.11.2020 №21095.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мельниченко О.В. 232 750,20
UAH
230 150,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ" 239 882,96
UAH
232 650,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 15:21
Електронний підпис
26 листопада 2020 15:39
Електронний підпис
10 листопада 2020 11:46
Електронний підпис
10 листопада 2020 11:44
Проект договору.pdf
10 листопада 2020 11:44
Кошторис оповіщення.pdf
10 листопада 2020 11:44
Копія Ліцензії ФОП.pdf
10 листопада 2020 11:44
Календарний план робіт.pdf
10 листопада 2020 11:44
Акт обстеження об_єкту.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 21:01
Електронний підпис
09 листопада 2020 21:00
Кваліфікаційні обладнання.pdf
09 листопада 2020 21:00
Навчання у виробників.pdf
09 листопада 2020 21:00
Установчі документи.pdf
09 листопада 2020 21:00
Медичні книжки працівників.pdf
09 листопада 2020 21:00
Кваліфікація працівників.pdf
09 листопада 2020 20:59
Проект договору.pdf
09 листопада 2020 20:59
Реєстр наданих документів.pdf
09 листопада 2020 20:59
Лист - гарантія за ст. 17.pdf
09 листопада 2020 20:59
Документи повноваження.pdf
09 листопада 2020 20:59
Аналогічний договір 1.pdf
09 листопада 2020 20:59
Диплом Миколюка.pdf
09 листопада 2020 20:59
Аналогічний договір 2.pdf
09 листопада 2020 20:59
Накази на працівників.pdf
09 листопада 2020 20:59
Ліцензія ДСНС.pdf
09 листопада 2020 20:59
Лист - згода.pdf
09 листопада 2020 20:59
Довідка МТБ.pdf
09 листопада 2020 20:59
Довідка за ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мельниченко О.В.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Мельниченко О.В.
#2981105119
Переможець 230 150,00
UAH
27 листопада 2020 15:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 листопада 2020 16:22

Вимога про усунення невідповідностей

Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою «25» листопада 2020 року м. Бориспіль Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням тендерного комітету, згідно протоколу № 47-к від «01» липня 2020 року за результатами розгляду пропозиції учасника фізичної особи підприємця Мельниченка Олександра Володимировича, процедури проведення відкритих торгів по предмету закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015 (СPV) 45300000-0 Будівельномонтажні роботи ДК 021:2015:-45310000-3 – Електромонтажні роботи «Послуги із встановлення системи оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей на об’єкті ДПТНЗ «Бориспільський професійний ліцей» (Гуртожиток за адресою: Київська область, місто Бориспіль вулиця Ушакова, 17). ВИРІШИЛА: 1. В зв’язку з наявністю незначних недоліків в копіях поданих документів тендерної пропозиції просимо вас як потенційному переможцю проведення відкритих торгів по предмету закупівлі долучити наступні документи, які підтверджують кваліфікаційні вимоги, згідно вимог тендерної документації: до поданої в копії сертифікату визнання вимірювальних можливостей № ПТ-544/18 від 29.12.2018 року просимо надати копію Свідоцтв технічної компетентності вимірювальної електролабораторії, щодо процесів вимірювань (в тому числі свідоцтво про повірку законодавчо-регульованого засобу вимірювальної техніки). Після виконання робіт Підрядник повинен видати Замовнику акти вимірів заземлення та ізоляції, згідно п.1.3. додатку №2 до тендерної документації. копію дозволу або декларації відповідності матеріально-технічної бази (МТБ) вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстрованих або виданих відповідним органом Держпраці згідно вимог ПКМУ від 26.10.2011 № 1107 (із змінами від 03.03.2020 №207) «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» для виконання робіт підвищеної небезпеки: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра відповідно п.1.4. додатку №2 до тендерної документації, згідно наданого вами гарантійного листа №02/11-20/6 від 2 листопада 2020 року. до поданої довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, які є предметом закупівлі додати обігово-сальдову відомість. в копіях наданих посвідчень відсутня копія посвідчення та відповідний витяг з протоколу щодо проходження навчання та перевірку знань з питань ОП керівника робіт – робота на висоті - НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». Керівник робіт готує робоче місце для виконавців робіт, тому дане посвідчення є обов’язковим для керівника робіт. Також копія посвідчення та відповідний витяг з про-токолу щодо проходження навчання та перевірку знань з питань ОП, робота на висоті НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» - налагоджувальника приладів, апаратури та системи автоматичного контролю, хоча згідно тендерної документації дане посвідчення відповідному виконавцю робіт не вимагалося. в копіях наданих посвідчень відсутня копія посвідчення та відповідний витяг з протоколу щодо проходження навчання та перевірку знань з питань ОП на групу допуску з електробезпеки, одного з електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації Слюсаря Олексія Петровича. копії документів, що підтверджують наявність власного транспорту, які зазнанені вами в довідці матеріально-технічної бази підприємства, необхідного для надання послуг згідно з умовами закупки або договору/-ів на транспортні послуги, оренди транспорту тощо чинні протягом всього періоду надання послуг, згідно вимог п.1.5. додатку №2 до тендерної документації. документи, що підтверджують повноваження уповноваженої особи Учасника укладати договір (виписка з протоколу засновників про призначення, наказ, довіреність та інше) завірені належним чином. Доводимо до вашого відома, що згідно розділу V. Оцінка тендерної пропо-зиції частини 4, якщо потенційний переможець не виправив виявлені замов-ником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, замовник має повне право відхилити вашу тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом 1 (одного) дня з дня ухвалення даного рішення відповідну інформацію, згідно зі ст.10 п.1.6 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Уповноважена особа тендерного комітету / _____________ / Страдна І.В.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2020 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мельниченко О.В.
#2981105119
230 150,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:18
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 15:50
Договір укладений
08 грудня 2020 15:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 230 150,00
UAH