Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Закупівля товару згідно коду ДК: 44110000-4 Конструкційні матеріали (44112230-9 Лінолеум, , плінтус ПВХ, кути-з'єднувачі внутрішні та зовнішні, заглушки до плінтусу ліві та праві, з'єднувач для плінтуса,профіль (поріг),Дюбель (грибок))
Очікувана вартість
28 496,00 UAH
UA-2020-10-20-009784-c ● e7775b40dc0940f6af2f76f71332b97c
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145518 |
Місцезнаходження: | 39500, Україна , Полтавська обл., КАРЛІВКА, вул. Полтавський шлях 85 |
Контактна особа: |
Шийка Світлана Володимирівна 0534623440 karrn@adm-pl.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2020 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2020 23:59 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2020 14:18 |
Очікувана вартість: | 28 496,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 142,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Джерело фінансування кошти районного бюджету, що спрямовуються на фінансування закупки товару. Порядок оплати - здійснюється за отриманий товар (післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
71.75 метри квадратні
Лінолеум
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39500, Україна, Полтавська область, м. Карлівка, вул. полтавський шлях, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 листопада 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
50 метри
плінтус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39500, Україна, Полтавська область, м. Карлівка, вул. полтавський шлях, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 листопада 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
12 штуки
Кутик внутрішній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39500, Україна, Полтавська область, м. Карлівка, вул. полтавський шлях, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 листопада 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
12 штуки
Кутик зовнішній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39500, Україна, Полтавська область, м. Карлівка, вул. полтавський шлях, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 листопада 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
4 штуки
Заглушки ліві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39500, Україна, Полтавська область, м. Карлівка, вул. полтавський шлях, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 листопада 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
4 штуки
Заглушки праві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39500, Україна, Полтавська область, м. Карлівка, вул. полтавський шлях, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 листопада 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
20 штуки
З'єднувач для плінтуса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39500, Україна, Полтавська область, м. Карлівка, вул. полтавський шлях, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 листопада 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
100 штуки
Дюбель (грибок) із саморізом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39500, Україна, Полтавська область, м. Карлівка, вул. полтавський шлях, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 листопада 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
23.4 метри
Профіль з'єднувальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39500, Україна, Полтавська область, м. Карлівка, вул. полтавський шлях, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 листопада 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування кошти районного бюджету, що спрямовуються на фінансування закупки товару. Порядок оплати - здійснюється за отриманий товар (післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 жовтня 2020 15:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2020 15:56 |
оголошення 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-20-009784-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП АНДРІЄНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2785108612
Дата подання: 16 листопада 2020 18:03
Не правомірне відхилення
Шановний Замовник повідомляю Вам, як що таке вам не відомо, що всі документи фізичної особи підприємця, як будь іншої фізичної особи по зобовязанням фізичної особи, в Україні, підписуються на підставі паспорту, де є зразок підпису завірений державними органами, так як підписувала документи особисто фізична особа, а не представник, то і не може існувати інших документів, крім наданих в документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 листопада 2020 14:11
Шановний учасник, варто звернути увагу на той факт, що згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право включити інформацію, яку вважає за необхідне до своїх вимог.
Керуючись ст 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» при підписанні договору про закупівлю Переможець закупівлі повинен надати
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
В свою чергу повноваження щодо підпису документів підтверджується такими документами: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
Так, як учасник при оголошенні його переможцем не має можливості підтягнути в систему ніяких документів, Замовник вирішив зазначити дану вимогу у документації та отримати необхідні документи на моменті подання пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Керуючись ст 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» при підписанні договору про закупівлю Переможець закупівлі повинен надати
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
В свою чергу повноваження щодо підпису документів підтверджується такими документами: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
Так, як учасник при оголошенні його переможцем не має можливості підтягнути в систему ніяких документів, Замовник вирішив зазначити дану вимогу у документації та отримати необхідні документи на моменті подання пропозицій.
Шановний учасник, варто звернути увагу на той факт, що згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право включити інформацію, яку вважає за необхідне до своїх вимог.
Керуючись ст 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» при підписанні договору про закупівлю Переможець закупівлі повинен надати
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
В свою чергу повноваження щодо підпису документів підтверджується такими документами: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
Так, як учасник при оголошенні його переможцем не має можливості підтягнути в систему ніяких документів, Замовник вирішив зазначити дану вимогу у документації та отримати необхідні документи на моменті подання пропозицій.
Керуючись ст 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» при підписанні договору про закупівлю Переможець закупівлі повинен надати
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
В свою чергу повноваження щодо підпису документів підтверджується такими документами: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
Так, як учасник при оголошенні його переможцем не має можливості підтягнути в систему ніяких документів, Замовник вирішив зазначити дану вимогу у документації та отримати необхідні документи на моменті подання пропозицій.
Номер вимоги: UA-2020-10-20-009784-c.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП АНДРІЄНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2785108612
Дата подання: 17 листопада 2020 15:15
Розяснення
В тендерній документації вимогалось: "документ, що підтверджує повноваження керівника: щодо підпису документів пропозиції Учасника та в разі перемоги право підпису договору.", вам надали документи фізичного лица підприємця, всі які можливі взагалі, підприємець вписан у витяг і таке інше, вам надали довідки і стосовно печатки та стосовно ліцензування, яка ДОВІРЕНІСТЬ!!!!, який статут!!!!. Но ми не наполягаємо, бо кінець року.
Розгорнути
Згорнути
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій