Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля товару згідно коду ДК: 44110000-4 Конструкційні матеріали (44112230-9 Лінолеум, , плінтус ПВХ, кути-з'єднувачі внутрішні та зовнішні, заглушки до плінтусу ліві та праві, з'єднувач для плінтуса,профіль (поріг),Дюбель (грибок))
Очікувана вартість
28 496,00 UAH
UA-2020-10-20-009784-c e7775b40dc0940f6af2f76f71332b97c
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шийка Світлана Володимирівна

0534623440 karrn@adm-pl.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145518
Місцезнаходження: 39500, Україна , Полтавська обл., КАРЛІВКА, вул. Полтавський шлях 85
Контактна особа: Шийка Світлана Володимирівна
0534623440
karrn@adm-pl.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 23:59
Початок аукціону: 02 листопада 2020 14:18
Очікувана вартість: 28 496,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 142,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Джерело фінансування кошти районного бюджету, що спрямовуються на фінансування закупки товару. Порядок оплати - здійснюється за отриманий товар (післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
71.75 метри квадратні
Лінолеум
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39500, Україна, Полтавська область, м. Карлівка, вул. полтавський шлях, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
50 метри
плінтус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39500, Україна, Полтавська область, м. Карлівка, вул. полтавський шлях, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
12 штуки
Кутик внутрішній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39500, Україна, Полтавська область, м. Карлівка, вул. полтавський шлях, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
12 штуки
Кутик зовнішній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39500, Україна, Полтавська область, м. Карлівка, вул. полтавський шлях, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
4 штуки
Заглушки ліві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39500, Україна, Полтавська область, м. Карлівка, вул. полтавський шлях, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
4 штуки
Заглушки праві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39500, Україна, Полтавська область, м. Карлівка, вул. полтавський шлях, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
20 штуки
З'єднувач для плінтуса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39500, Україна, Полтавська область, м. Карлівка, вул. полтавський шлях, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
100 штуки
Дюбель (грибок) із саморізом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39500, Україна, Полтавська область, м. Карлівка, вул. полтавський шлях, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
23.4 метри
Профіль з'єднувальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39500, Україна, Полтавська область, м. Карлівка, вул. полтавський шлях, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування кошти районного бюджету, що спрямовуються на фінансування закупки товару. Порядок оплати - здійснюється за отриманий товар (післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 15:56
оголошення 2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-20-009784-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП АНДРІЄНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2785108612
Дата подання: 16 листопада 2020 18:03
Не правомірне відхилення
Шановний Замовник повідомляю Вам, як що таке вам не відомо, що всі документи фізичної особи підприємця, як будь іншої фізичної особи по зобовязанням фізичної особи, в Україні, підписуються на підставі паспорту, де є зразок підпису завірений державними органами, так як підписувала документи особисто фізична особа, а не представник, то і не може існувати інших документів, крім наданих в документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 листопада 2020 14:11
Шановний учасник, варто звернути увагу на той факт, що згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право включити інформацію, яку вважає за необхідне до своїх вимог.
Керуючись ст 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» при підписанні договору про закупівлю Переможець закупівлі повинен надати
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
В свою чергу повноваження щодо підпису документів підтверджується такими документами: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
Так, як учасник при оголошенні його переможцем не має можливості підтягнути в систему ніяких документів, Замовник вирішив зазначити дану вимогу у документації та отримати необхідні документи на моменті подання пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Шановний учасник, варто звернути увагу на той факт, що згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право включити інформацію, яку вважає за необхідне до своїх вимог.
Керуючись ст 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» при підписанні договору про закупівлю Переможець закупівлі повинен надати
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
В свою чергу повноваження щодо підпису документів підтверджується такими документами: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
Так, як учасник при оголошенні його переможцем не має можливості підтягнути в систему ніяких документів, Замовник вирішив зазначити дану вимогу у документації та отримати необхідні документи на моменті подання пропозицій.
Номер вимоги: UA-2020-10-20-009784-c.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП АНДРІЄНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2785108612
Дата подання: 17 листопада 2020 15:15
Розяснення
В тендерній документації вимогалось: "документ, що підтверджує повноваження керівника: щодо підпису документів пропозиції Учасника та в разі перемоги право підпису договору.", вам надали документи фізичного лица підприємця, всі які можливі взагалі, підприємець вписан у витяг і таке інше, вам надали довідки і стосовно печатки та стосовно ліцензування, яка ДОВІРЕНІСТЬ!!!!, який статут!!!!. Но ми не наполягаємо, бо кінець року.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОНИЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" 27 760,00
UAH з ПДВ
27 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП АНДРІЄНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 28 096,75
UAH з ПДВ
28 096,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 16:27
Електронний підпис
30 жовтня 2020 16:26
Аналоги лін.zip
30 жовтня 2020 16:26
Сертификат Ютекс.pdf
30 жовтня 2020 16:26
Сертификат Ютекс 2.pdf
30 жовтня 2020 11:11
лист санкції.pdf
30 жовтня 2020 11:11
довідка про ліценз.pdf
30 жовтня 2020 11:11
Довідка про корупцію.pdf
30 жовтня 2020 11:11
Довідка про корупцію 2.pdf
30 жовтня 2020 11:11
Довідка про довкілля.pdf
30 жовтня 2020 11:11
довідка 236.pdf
30 жовтня 2020 11:11
Дівідка банкрутство.pdf
30 жовтня 2020 11:11
Лист про право підпису.pdf
30 жовтня 2020 11:11
Работа без печатки (2).pdf
30 жовтня 2020 11:11
Лист упаковки.pdf
30 жовтня 2020 11:11
Лист терміну дії.pdf
30 жовтня 2020 11:11
Лист партії.pdf
30 жовтня 2020 11:11
Лист обміну.pdf
30 жовтня 2020 11:11
Лист експлуатації.pdf
30 жовтня 2020 11:11
Лист Безпеки.pdf
30 жовтня 2020 11:11
ПАСПОРТ.pdf
30 жовтня 2020 11:11
ІНФО ПРО УЧАСНИКА.pdf
30 жовтня 2020 11:11
ИНН.pdf
30 жовтня 2020 11:11
ВИТЯГ.pdf
30 жовтня 2020 11:11
ВИПИСКА.pdf
30 жовтня 2020 11:11
цінова - 2020-10-30T111002.619.pdf
30 жовтня 2020 11:11
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (23).pdf
30 жовтня 2020 11:11
ДОГОВІР (61).pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 20:38
Електронний підпис
30 жовтня 2020 20:37
Документи учасника.rar
30 жовтня 2020 20:37
Документи до товару.rar
30 жовтня 2020 20:37
Документи до тендера.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОНИЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"

ФОП АНДРІЄНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОНИЩЕНКО ВЛАДИСЛАВ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"
#3656104831
Відхилено 27 760,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 13:58
ФОП АНДРІЄНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2785108612
Відхилено 28 096,75
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 16:20

Документи

09 листопада 2020 13:58
Електронний підпис
09 листопада 2020 13:57
Протокол.pdf

Документи

16 листопада 2020 16:20
Протокол 104.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій