Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монітори, ДК 021:2015: 30230000-0; багатофунціональні пристрої, ДК 021:2015: 30230000-0
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2020-10-20-009562-a eb6c9571a0474cfdb4113d2d62e51145
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Миколаївна Капінос

+380577324541 viddil-13-2@prok.kh.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківська обласна прокуратура
Код ЄДРПОУ: 02910108
Вебсайт: http://khar.gp.gov.ua
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд. 4
Контактна особа: Наталя Миколаївна Капінос
+380577324541
viddil-13-2@prok.kh.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 21:46
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 06 листопада 2020 12:23
Очікувана вартість: 2 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 63000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Учасник готує та подає тендерну пропозицію українською мовою. Більш детально у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
305 штуки
Монітори, ДК 021:2015: 30230000-0; багатофунціональні пристрої, ДК 021:2015: 30230000-0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд. 4, склад замовника (покупця)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у Договорі, протягом 7 (семи) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної Постачальника на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 21:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 21:46
Оголошення в сестему.docx
20 жовтня 2020 21:46
Проєкт договору.docx
20 жовтня 2020 21:46
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 21 жовтня 2020 21:10
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 20:43
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний запитувач! У відповідності до вимог частини першої статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" цим надаємо роз'яснення на Ваше звернення, та звертаємо увагу на те, що відповідь на запитання, яке зазначено у зверненні, міститься у пункті 4.2 розділу 4 проєкту договору про закупівлю (додаток 3 до тендерної документації).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" 2 099 430,00
UAH з ПДВ
2 088 898,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПОКУТНІЙ О.А. 2 098 945,00
UAH з ПДВ
2 098 945,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2020 15:22
Електронний підпис
23 листопада 2020 15:17
Довідка банкрутство.pdf
23 листопада 2020 10:30
Електронний підпис
23 листопада 2020 10:27
Електронний підпис
23 листопада 2020 10:26
Довідка юр.особа.zip
23 листопада 2020 10:26
Довідка посадова особа.zip
17 листопада 2020 19:29
Електронний підпис
17 листопада 2020 19:28
Довідки переможця.pdf
17 листопада 2020 19:28
Довідка МВС.pdf
17 листопада 2020 19:28
Довідка МВС.p7s
17 листопада 2020 19:28
Довідка ДПС.pdf
17 листопада 2020 19:28
Довідка ДПС.p7s
04 листопада 2020 20:15
Електронний підпис
04 листопада 2020 20:10
Підписаний_Гарантія_G1120-5689.pdf
04 листопада 2020 20:10
Довідка про покриття.pdf
04 листопада 2020 20:10
Технічна частина.pdf
04 листопада 2020 20:10
Проект договору.pdf
04 листопада 2020 20:10
Кваліфікаційна частина.pdf
04 листопада 2020 20:10
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ"

ФОП ПОКУТНІЙ О.А.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ"
#39457381
Переможець 2 088 898,80
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 11:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2020 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ"
#39457381
2 088 898,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2021 01:36
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 13:09
Договір 30-11.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 13:07
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 14:14
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 14:13
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 12:53
Договір про закупівлю товарів №30-11.pdf укладений
30 листопада 2020 12:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни віддповідно до підстави,зазначених у пункті п’ять частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни та викласти в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: № 30-11
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додається Договір про закупівлю товарів № 30-11 від 30.11.2020 з метою усунення помилки технічного характеру при попередньому завантаженні
Номер договору про закупівлю: № 30-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 30-11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 088 898,80
UAH (в тому числі ПДВ 348 149,80 UAH)