Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт приміщень ЦНАПу по вул. І. Мазепи, 9а в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 588 280,00 UAH
UA-2020-10-20-009214-a aaec8ca26e704a61b772fdcfdbfeec78
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Шиналь

+380325640084 mradatender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новояворівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04373301
Вебсайт: http://www.novoyavorivsk.com.ua
Місцезнаходження: 81053, Україна , Львівська обл., Новояворівськ, вулиця Шевченка, 2
Контактна особа: Михайло Шиналь
+380325640084
mradatender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 20:23
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 05 листопада 2020 14:02
Очікувана вартість: 2 588 280,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 941,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІ Тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.
Гарантія має містити:
найменування, номер, дату, місце складання.
реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку;
реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку;
реквізити оголошення про закупівлю – найменуванняоголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua
суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 Розділу ІІІ тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”.
умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу ІІІ тендерної документації”;
умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”;
умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
12 900,00 грн.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія.
Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 Розділу ІІІ Тендерної документації.
При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій).
До файлу гарантії надаються:
Банківська ліцензія;
Докази повноважень посадової особи Банку.
Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником.
Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом.
При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші)
Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником.

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт приміщень ЦНАПу по вул. І. Мазепи, 9а в м. Новояворівськ Яворівського району Львівської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81053, Україна, Львівська область, м. Новояворівськ, вул. І. Мазепи, 9а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 21:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 20:49
1-ТД-КапРем.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-20-009214-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІРТУС", Код ЄДРПОУ:25235690
Дата подання: 22 жовтня 2020 11:41
Дискримінаційні умови Замовника
частиною 4 ст. 22 Закону «Про Публічні Закупівлі» заборонено Замовникам встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Аби штучно звузити коло потенційних учасників торгів, замовник встановив наступні дискримінаційні умови у цьому тендері згідно кваліфікаційних вимог Додатку 1
- «*Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду виконання робіт щодо капітального ремонту. Принаймні один поданий учасником договір має підтверджувати досвід виконання аналогічних робіт (капітальний ремонт) на загальну суму, що є не менше від очікуваної вартості предмета закупівлі.» Вимога щодо суми аналогічного договору НЕ МЕНШЕ ВІД ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ є дискримінаційною, так як СУМА АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ виконання аналогічних робіт залежить від площі приміщення, яке підлягає капітальному ремонту ( якщо є досвід виконання аналогічних робіт на площі меншій, то і ціна договору відповідно буде меншою), вартості матеріалів, що використовуються та додаткового устаткування ( Похилий сходовий підйомник – Форстор), ціна якого в предметі закупівлі суттєво впливає на Договірну ціну.
- Вказано, що «Обсяг річного доходу (виручки) за 2019р. має бути не менше очікуваної вартості закупівлі.», а а календарний план виконання цих робіт розрахований на 2 роки - 2020-2021.
ВИМАГАЄМО зняти вищеперелічені дискримінаційні вимоги, які штучно звужують коло потенційних учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2020 23:40
Шановний учаснику.
Розглянувши вашу вимогу щодо внесення змін до кваліфікаційного критерію «наявність досвіду виконання аналогічних договорів», вважаємо за необхідне повідомити наступне. Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір». Тобто, замовник САМОСТІЙЦНО встановлює вимоги щодо наявності підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та перелік документів, якими учасник закупівлі повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, виходячи із специфіки та значної вартості предмета закупівлі. Замовник використовує даний кваліфікаційний критерій з метою визначення та підтвердження фактів:
- виконання учасником робіт, аналогічних предмету закупівлі;
- виконання учасником взятих на себе зобов'язань;
- отримання замовником належного результату робіт у визначені строки.
Звертаємо вашу увагу, що дискримінаційними вважаються ті вимоги, які можуть відповідати лише один або не більше двох учасників / або вимога встановлює переваги чи привілеї окремим учасникам. Наша умова щодо досвіду виконання аналогічних договорів на суму не менше очікуваної вартості закупівлі не являється дискримінаційною, оскільки не встановлює жодних переваг чи привілеїв окремим учасникам. Оскільки, проаналізувавши за допомогою відкритих джерел, зокрема через електронну систему закупівель ProZorro, вже проведені процедури відкритих торгів із близькими за очікуваною вартістю предметом закупівлі. Також розглянувши значну кількість поданих тендерних пропозицій учасників, що знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель ProZorro, провівши аналіз документів, ми дійшли висновку про наявність достатньої кількості учасників із досвідом виконання договорів на суми, що є не менше очікуваної вартості нашого предмета закупівлі, а подекуди - і зі значно більшими сумами.
Також звертаємо вашу увагу на формулювання кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ закупівлі договору (договорів)». Саме після набрання чинності нової редакції ЗУ «Про публічні закупівлі» (після 19.04.2020 р.) законодавець змінив формулювання даного кваліфікаційного критерію, зробивши акцент на тому, що учасники мають володіти досвідом виконання аналогічних ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ договорів. Тобто підтвердження відповідності даному критерію за своєю суттю має відбуватися НЕ ТІЛЬКИ за формальною ознакою – тобто за назвою схожих виконаних робіт. Адже складовими частинами будь якого предмета закупівлі являється окрім просто назви робіт, ще й обсяги робіт та відповідно і їх вартість. Окрім того, саме за ВАРТІСНИМИ ознаками предмета закупівлі Закон вимагає необхідність проведення конкурентних процедур (тендерів). Тобто вартісні ознаки предмета закупівлі є невід’ємною частиною самого поняття «предмет закупівлі».
Виходячи саме з такого формулювання у Законі даного кваліфікаційного критерію, доходимо до висновку, що Замовники мають право вимагати наявність аналогічних договорів, що і за обсягом робіт і за вартістю відповідають очікуваній вартості предмета закупівлі.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що ваша вимога є безпідставна та не обґрунтована, спрямована на створення умов, за яких участь у закупівлі зможуть взяти не кваліфіковані, без будь-якого досвіду учасники. Тому, не підлягає задоволенню

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-20-009214-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІРТУС", Код ЄДРПОУ:25235690
Дискримінаційні вимоги Замовника
частиною 4 ст. 22 Закону «Про Публічні Закупівлі» заборонено Замовникам встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію. Аби штучно звузити коло потенційних учасників торгів, замовник встановив наступні дискримінаційні умови у цьому тендері згідно кваліфікаційних вимог Додатку 1 - «*Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду виконання робіт щодо капітального ремонту. Принаймні один поданий учасником договір має підтверджувати досвід виконання аналогічних робіт (капітальний ремонт) на загальну суму, що є не менше від очікуваної вартості предмета закупівлі.» Вимога щодо суми аналогічного договору НЕ МЕНШЕ ВІД ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ є дискримінаційною, так як СУМА АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ виконання аналогічних робіт залежить від площі приміщення, яке підлягає капітальному ремонту ( якщо є досвід виконання аналогічних робіт на площі меншій, то і ціна договору відповідно буде меншою), вартості матеріалів, що використовуються та додаткового устаткування ( Похилий сходовий підйомник – Форстор), ціна якого в предметі закупівлі суттєво впливає на Договірну ціну. - Вказано, що «Обсяг річного доходу (виручки) за 2019р. має бути не менше очікуваної вартості закупівлі.», а а календарний план виконання цих робіт розрахований на 2 роки - 2020-2021. ВИМАГАЄМО зняти вищеперелічені дискримінаційні вимоги, які штучно звужують коло потенційних учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будексім" 2 492 094,00
UAH з ПДВ
2 492 094,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" 2 578 456,80
UAH з ПДВ
2 578 456,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Глобал Інжиніринг Консалтинг 2 583 602,00
UAH з ПДВ
2 583 602,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 23:09
Електронний підпис
04 листопада 2020 23:07
2 Працівники.7z
04 листопада 2020 23:07
Т3 Інші документи.7z
04 листопада 2020 23:07
Д1Т2 Підстави ст.17.pdf
04 листопада 2020 23:07
Банківська гарантія.7z
04 листопада 2020 23:07
Кошториси.7z
04 листопада 2020 23:07
3 Аналог договори.7z
04 листопада 2020 23:07
1 МТБ.7z

Публічні документи

25 листопада 2020 13:33
Електронний підпис
25 листопада 2020 13:25
Довідка обладнання.pdf
04 листопада 2020 21:34
Електронний підпис
04 листопада 2020 21:29
Ліцензія із змінами.pdf
04 листопада 2020 21:29
50_ДЦ_ИВР.rtf
04 листопада 2020 21:29
Довідка обладнання.pdf
04 листопада 2020 21:29
Штатний розпис.pdf
04 листопада 2020 21:29
Фінансова звітність 2019 рік.pdf
04 листопада 2020 21:29
Форма 1 ДФ.pdf
04 листопада 2020 21:29
Копія диплома.pdf
04 листопада 2020 21:29
Договір оренди від 02 01 2020.pdf
04 листопада 2020 21:29
Довідка робітники.pdf
04 листопада 2020 21:29
Генеральний договір 151.pdf
04 листопада 2020 21:29
Генеральний договір 293.pdf
04 листопада 2020 21:28
Статут.pdf
04 листопада 2020 21:28
Рішення учасника.pdf
04 листопада 2020 21:28
Проєкт договору.pdf
04 листопада 2020 21:28
Пiдписаний_G1120-5754-GL_tender.pdf
04 листопада 2020 21:28
Інформаційна довідка.pdf
04 листопада 2020 21:28
Дозвіл на виконання робіт.pdf
04 листопада 2020 21:28
Гарантійний лист ліцензія.pdf
04 листопада 2020 21:28
Відомості про учасника.pdf
04 листопада 2020 21:28
6369558933632X.pdf
04 листопада 2020 21:28
Гарантійний лист аванс.pdf
04 листопада 2020 21:28
Календарний графік.pdf
04 листопада 2020 21:28
Технічна специфікація.pdf
04 листопада 2020 21:28
50_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
04 листопада 2020 21:28
50.imd
04 листопада 2020 21:28
50_ДЦ_ДЦ.rtf
04 листопада 2020 21:28
50_ДЦ_ССР_4.rtf
04 листопада 2020 21:28
50_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
04 листопада 2020 21:28
50_ДЦ_ССР_7.rtf
04 листопада 2020 21:28
50_ДЦ_ССР_8.rtf
04 листопада 2020 21:28
50_ДЦ_ССР.rtf
04 листопада 2020 21:28
50_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
04 листопада 2020 21:28
50_ДЦ_ОС_2-1.rtf
04 листопада 2020 21:28
50_ДЦ_ЛС2_2-1-2.rtf
04 листопада 2020 21:28
50_ДЦ_ДЦ_4.rtf
04 листопада 2020 21:28
50_ДЦ_ВОБ.rtf
04 листопада 2020 21:28
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 15:34
Електронний підпис
04 листопада 2020 15:32
Штатний розпис.pdf
04 листопада 2020 15:32
цінова пропозиція.pdf
04 листопада 2020 15:32
фінансова звітність.pdf
04 листопада 2020 15:32
технічна специфікація.pdf
04 листопада 2020 15:31
проект договору.pdf
04 листопада 2020 15:31
Паспорт та ІПН.pdf
04 листопада 2020 15:31
Опис до Статуту.pdf
04 листопада 2020 15:31
Наказ (Питель).pdf
04 листопада 2020 15:31
Наказ (Мурава).pdf
04 листопада 2020 15:31
Наказ (Задорожний).pdf
04 листопада 2020 15:31
НАКАЗ (директор).pdf
04 листопада 2020 15:31
Наказ (Бусько).pdf
04 листопада 2020 15:31
локальний кошторис.pdf
04 листопада 2020 15:31
лист- згода ( істотні умови).pdf
04 листопада 2020 15:31
квитанція пдф.pdf
04 листопада 2020 15:31
договірна ціна.pdf
04 листопада 2020 15:31
Договір (приміщення).pdf
04 листопада 2020 15:31
Договір (АВК).pdf
04 листопада 2020 15:31
договір ( ременів).pdf
04 листопада 2020 15:31
довідка рахунок ГІК.pdf
04 листопада 2020 15:31
довідка про санкції.pdf
04 листопада 2020 15:31
довідка ПДФ 2 кв 2020.pdf
04 листопада 2020 15:31
довідка ( штрафні санкції).pdf
04 листопада 2020 15:31
довідка ( захист довкілля).pdf
04 листопада 2020 15:31
відомості про учасника.pdf
04 листопада 2020 15:31
відомості з ЄДРПОУ.pdf
04 листопада 2020 15:31
Витяг (платник податку).pdf
04 листопада 2020 15:31
Витяг (ГІК).pdf
04 листопада 2020 15:31
Виписка.pdf
04 листопада 2020 15:31
Акти виконаних робіт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будексім"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС"

ТОВ Глобал Інжиніринг Консалтинг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС"
#37606590
Очікує рішення 2 578 456,80
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 14:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 листопада 2020 14:24
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будексім"
#30060949
Відхилено 2 492 094,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 14:33

Вимога про усунення невідповідностей

від 24.11.2020 року Учаснику відкритих торгів ТОВ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Капітальний ремонт приміщень ЦНАПу по вул. І. Мазепи, 9а в м. Новояворівськ Яворівського районуЛьвівської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-10-20-009214-a) Частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Враховуючи дане положення Закону вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: 1. ПЕРША НЕВІДПОВІДНІСТЬ. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: - У довідці про найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, які передбачається використовувати учасником для виконання робіт не зазначена інформація про найменування орендодавця. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - У п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Замовника передбачалось: «1.1. Довідка складена у формі таблиці, в якій вказані найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, які передбачається використовувати учасником для виконання робіт; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо); НАЙМЕНУВАННЯ ОРЕНДОДАВЦЯ (надавача послуг тощо)». 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.3.1. Надати (завантажити в електронну систему): - відкориговану довідку про найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, які передбачається використовувати учасником для виконання робіт де додатково зазначити інформацію про найменування орендодавця 2. ДРУГА НЕВІДПОВІДНІСТЬ. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: - У поданій у складі тендерної пропозиції довідці про виконання аналогічних договорів НЕ ЗАЗНАЧЕНА інформація про ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ ВИДІВ РОБІТ, ЩО ВИКОНУВАЛИСЯ. 2.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - У п. 3.1. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації Замовника передбачалось: «3.1. Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів (не менше трьох), де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; посада та прізвище, ініціали посадової особи замовника, що була уповноважена за супровід та виконання договору; предмет договору; перелік основних видів робіт, що виконувалися; строки виконання(крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію)». 2.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.3.1. Надати (завантажити в електронну систему): - Відкориговану довідку складену у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів (не менше трьох), де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; посада та прізвище, ініціали посадової особи замовника, що була уповноважена за супровід та виконання договору; предмет договору; строки виконання ТА ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ ВИДІВ РОБІТ, що виконувалися (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію).

Документи

20 листопада 2020 16:16
Протокол продовження.zip
13 листопада 2020 14:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

13 листопада 2020 14:33
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 02 грудня 2020 17:14
Кінець періоду оскарження: 13 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 13 грудня 2020 00:03
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: 20.10.2020 р. тендерним комітетом оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю - «Капітальний ремонт приміщень ЦНАПу по вул. І. Мазепи, 9а в м. Новояворівськ Яворівського районуЛьвівської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Проте, вже після проведеного аукціону було з’ясовано, що при виготовленні проектно-кошторисної документації по даноу об’єкту не враховано вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» (ч.