Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція мереж вуличного освітлення по вулиці Шевченка в с. Велике Устя Сосницького району Чернігівської області. КТП-621-3, за ЄЗС ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи, з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Очікувана вартість
105 805,00 UAH
UA-2020-10-20-008806-c ● b9deb0cfe496402a8a1c1f9ecc7518b1
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВЕЛИКОУСТІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04416269 |
Місцезнаходження: | 16154, Україна , Чернігівська обл., Велике Устя, Вул.Довженка, буд. 34 |
Контактна особа: |
Циганок Валентина Миколаївна +380966845123 o.gorpinenko@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2020 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2020 14:43 |
Очікувана вартість: | 105 805,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 634,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція мереж вуличного освітлення по вулиці Шевченка в с. Велике Устя Сосницького району Чернігівської області. КТП-621-3, за ЄЗС ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи, з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16154, Україна, Чернігівська область, Сосницький район с. Велике Устя, по вулиці Шевченка. КТП-621-3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Підставою для здійснення розрахунків є підписання Сторонами "Актів приймання виконаних робіт"(Форма № КБ-2в) та "Довідки про вартість виконаних робіт та витрат"(форма №КБ-3),які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику. Після здійснення приймання виконаних робіт Замовник проводить оплату за фактично виконані роботи. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 5 робочих днів після підписання акту виконаних робіт. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 жовтня 2020 15:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2020 14:51 |
Додаток 4 _.docx | |
20 жовтня 2020 14:51 |
Додаток 3 _.docx | |
20 жовтня 2020 14:51 |
Додаток 2_.docx | |
20 жовтня 2020 14:50 |
Додаток 1_.docx | |
20 жовтня 2020 14:50 |
Оголошення _.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-20-008806-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОБУДКОМФОРТ", Код ЄДРПОУ:42925689
Дата подання: 05 листопада 2020 11:49
Оскарження переможця торгів
Шановний Замовнику, ми непогоджуємося з визначенням переможця у даній закупівлі. Надаємо Вам вимогу-оскарження окремим файлом
Скасована
Дата: 05 листопада 2020 12:47
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 листопада 2020 12:42
Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо про те що Вашу вимогу№ UA-2020-10-20-008806-c.c1 ми задовольняємо.
Номер вимоги: UA-2020-10-20-008806-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "Альянс 2000", Код ЄДРПОУ:31129440
Дата подання: 09 листопада 2020 12:54
оскарження переможця
Шановний Замовнику, ми не погоджуємося з визначенням переможця у даній закупівлі. Надаємо Вам вимогу-оскарження окремим файлом.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 листопада 2020 16:29
Добрий день, шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу №UA-2020-10-20-008806-c.a2, повідомляємо, що відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону "Про публічні закупівлі" "Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей", та п.1ч.1 ст 31 Закону, тобто "не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей".Постачальник може усунути невідповідності в інформації та/або документах:
- що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
- на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Виправити помилки можна лише в процедурах закупівлі, тобто у відкритих торгах та конкурентному діалозі. Спрощена закупівля не відноситься до процедур закупівель, та відповідно в Учасника не має можливості після проведеного аукціону виправити помилки.
У вимогах Замовника щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не було зазначено вимоги щодо конкретної кількості договорів, також не було зазначено за який конкретно рік має бути наданий аналогічний договір (договори). Тобто Учасник мав право надати один аналогічний договір виконаний у будь якому році.
- що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
- на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Виправити помилки можна лише в процедурах закупівлі, тобто у відкритих торгах та конкурентному діалозі. Спрощена закупівля не відноситься до процедур закупівель, та відповідно в Учасника не має можливості після проведеного аукціону виправити помилки.
У вимогах Замовника щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не було зазначено вимоги щодо конкретної кількості договорів, також не було зазначено за який конкретно рік має бути наданий аналогічний договір (договори). Тобто Учасник мав право надати один аналогічний договір виконаний у будь якому році.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Альянс 2000" #31129440 |
Рішення скасоване |
78 730,34
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2020 12:47
|
ПП "Альянс 2000" #31129440 |
Відхилено |
78 730,34
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2020 16:25
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОБУДКОМФОРТ" #42925689 |
Переможець |
79 500,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2020 13:19
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 25 листопада 2020 17:21 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Закупівля відміняється у зв'язку зі скороченням видатків на здійснення закупівлі товарів,робіт і послуг |
Документи:
25 листопада 2020 17:21
|
Електронний підпис |
25 листопада 2020 17:17
|
Протокол |