Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт дороги по вул. Лисика у м. Винники» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
15 099 500,00 UAH
UA-2020-10-20-008493-a b3d1852c73334e1e90e318d3c192d573
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Хомічак

+380322295431 vynnyky04055950@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВИННИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04055950
Вебсайт: http://vynnyky-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., місто Винники, місто Винники ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА будинок 20
Контактна особа: Тетяна Хомічак
+380322295431
vynnyky04055950@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 18:12
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 05 листопада 2020 15:23
Очікувана вартість: 15 099 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75 497,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 75000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт дороги по вул. Лисика у м. Винники»
(Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, місто Винники, Лисика
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Якість: 20%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в межах одного об’єкту(договору) та документальне підтвердження його виконання, що дорівнює або перевищує очікувану вартість закупівлі, буде присуджено 20 балів: 20%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в межах одного об’єкту(договору) та документальне підтвердження його виконання, що дорівнює або є більшим від 70 відсотків (70%) очікуваної вартості закупівлі, отримають: 10%
Іншим учасникам буде присуджено 0 балів.: 0%
Якість: 10%
підтвердження кваліфікації та працевлаштува праці не менше ніж 1 працівника по кожній із наступних посад/професій: головного інженера, виконроба, інженера з охорони праці, інженера-кошторисника,майстра,геодизиста: 10%
Іншим учасникам буде присуджено 0 балів.: 0%
20 жовтня 2020 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 18:12
Тендерна документація лисика дорога.doc
20 жовтня 2020 18:12
Додаток_3_(проект_договору).doc
20 жовтня 2020 18:12
Додаток 2 Технічне завдання.doc
20 жовтня 2020 18:12
3. оголошення (додаток 2 до протоколу).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 15 093 933,97
UAH з ПДВ
15 093 933,97
UAH з ПДВ
1.4285714286 10 565 753.78 Документи
ТОВ "АЛОВ-БУД" 15 090 560,00
UAH з ПДВ
15 090 560,00
UAH з ПДВ
1 15 090 560 Документи

Публічні документи

14 листопада 2020 12:59
Електронний підпис
14 листопада 2020 12:59
Електронний підпис
14 листопада 2020 12:58
137_МВС.pdf
14 листопада 2020 12:58
137_ОНУР.zip
14 листопада 2020 12:58
137_Їлдиз Бірол.zip
14 листопада 2020 12:58
137_ІльхаміТуфан Ібас.zip
14 листопада 2020 12:58
137_банкрутство.pdf
14 листопада 2020 12:58
137_ДПІ.rar
14 листопада 2020 12:58
137.pdf
04 листопада 2020 17:56
Електронний підпис
04 листопада 2020 17:56
Електронний підпис
04 листопада 2020 17:55
Якість _ аналогія.pdf
04 листопада 2020 17:54
1-дф.pdf
04 листопада 2020 17:54
Якість _ працівники.pdf
04 листопада 2020 17:54
iso.pdf
04 листопада 2020 17:54
137_ст16.pdf
04 листопада 2020 17:54
статут.pdf
04 листопада 2020 17:54
Nakazy_210720.pdf
04 листопада 2020 17:54
фінансові документи.rar
04 листопада 2020 17:54
штатний розпис.pdf
04 листопада 2020 17:54
137_poзрахунки.pdf
04 листопада 2020 17:54
Ліцензія від 27.12.2019.pdf
04 листопада 2020 17:54
ПДВ.pdf
04 листопада 2020 17:54
Розрахунок ЗП 2020.pdf
04 листопада 2020 17:54
відомості.pdf
04 листопада 2020 17:54
витяг 3.10.pdf
04 листопада 2020 17:54
банківські довідки 30.10.pdf
04 листопада 2020 17:54
137_ст17_ТЗ_ПД_інші документи.pdf
04 листопада 2020 17:54
21551 ОНУР К.І. p7s.zip
04 листопада 2020 17:54
137_повноваження.pdf
04 листопада 2020 17:54
Виписка 75 000,00 грн.pdf
04 листопада 2020 17:54
194.imd
04 листопада 2020 17:54
vidomosti.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 20:43
Електронний підпис
04 листопада 2020 20:42
ЦПУ.rar
04 листопада 2020 20:42
ТК ІТР.rar
04 листопада 2020 20:42
ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
04 листопада 2020 20:42
ОБЛАДНАННЯ тех.паспорти.pdf
04 листопада 2020 20:42
НАКАЗИ.rar
04 листопада 2020 20:42
ЛІЦЕНЗІЯ АЛОВ-БУД ОРИГІНАЛ.pdf
04 листопада 2020 20:42
ЛАБОРАТОРІЯ.pdf
04 листопада 2020 20:42
ДОВІДКА ОЩАДБАНК 04.11.2020.pdf
04 листопада 2020 20:42
ДОВІДКА БАНК СІЧ 04.11.2020.pdf
04 листопада 2020 20:42
ВИТЯГ ЄДР АЛОВ-БУД 04.08.2020.pdf
04 листопада 2020 20:42
Антикорупц.програма 2020.pdf
04 листопада 2020 20:42
ФІН.СПРОМОЖНІСТЬ довідки.pdf
04 листопада 2020 20:42
ПРАЦІВНИКИ довідка.pdf
04 листопада 2020 20:42
ПОВНОВАЖЕННЯ довідки.pdf
04 листопада 2020 20:42
ОБЛАДНАННЯ довідка+ЛП.pdf
04 листопада 2020 20:42
Інф.про субпідрядника.pdf
04 листопада 2020 20:42
ДОСВІД довідка.pdf
04 листопада 2020 20:42
Довідки, листи, згоди.pdf
04 листопада 2020 20:42
ВПВ17.pdf
04 листопада 2020 20:42
Відомості про учасника.pdf
04 листопада 2020 20:42
АБЗ довідка+ГЛ КБК.pdf
04 листопада 2020 20:42
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
04 листопада 2020 20:42
Dovirenist Davidchuk.zip
04 листопада 2020 20:42
Dovidka_14.zip
04 листопада 2020 20:42
Bankivska Licenzia.zip
04 листопада 2020 20:42
203379_131_14_75 000.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "АЛОВ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 15 093 933,97
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 17:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
15 093 933,97
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 21:34
ЛИСТ.pdf зміни до договору
03 січня 2024 21:33
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2022 10:58
ДД4.pdf зміни до договору
25 березня 2022 10:56
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 11:04
Лисика.pdf зміни до договору
06 січня 2022 11:03
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 22:58
Лисика.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 22:57
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 18:36
дод.уг.1 Лисика(дорога).pdf зміни до договору
02 грудня 2020 18:34
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 14:15
кап.рем.дор.по вул.Лисика.pdf укладений
17 листопада 2020 13:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 17/11-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «не пізніше – 31.12.2021 (або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань)» на «17.11.2020 – 2021 - та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 17/11-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «не пізніше – 31.12.2021 (або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань)» на «17.11.2020 – 2021 - та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 17/11-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «17.11.2020 – 2021 - та продовження у наступних бюджетних періодах» на «17.11.2020 – 2021 - 2022 - та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 17/11-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт пролонговано до 31.12.2024
Номер договору про закупівлю: 17/11-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2502-вих-159040
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML