Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приймально-діагностичного відділення КНП "Чортківська ЦРКЛ"по вул. Дмитра Пігута, 31Б в м.Чортків, Тернопільської області
Очікувана вартість
6 863 040,00 UAH
UA-2020-10-20-008187-c 2c0a0c561bb3414ab22412b8a2b7791a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
09 вересня 2020 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю «Реконструкція приймально-діагностичного відділення КНП "Чортківська ЦРКЛ"по вул. Дмитра Пігута, 31Б в м.Чортків, Тернопільської області» згідно «ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція» та ідентифікатора закупівлі UA-2020-09-09-008662-b. Проте, станом на 25 вересня 2020 року жодної пропозиції не надійшло, як наслідок торги були відмінені. Тому 25 вересня 2020 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю «Реконструкція приймально-діагностичного відділення КНП "Чортківська ЦРКЛ"по вул. Дмитра Пігута, 31Б в м.Чортків, Тернопільської області» згідно «ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція» та ідентифікатора закупівлі UA-2020-09-25-003016-c. Проте, станом на 18 жовтня 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені. Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом «Реконструкція приймально-діагностичного відділення КНП "Чортківська ЦРКЛ"по вул. Дмитра Пігута, 31Б в м.Чортків, Тернопільської області» згідно «ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція» через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 17:10
Оскарження наміру укласти договір: 31 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Ціна за одиницю: 6863040UAH з ПДВ
Реконструкція приймально-діагностичного відділення КНП "Чортківська ЦРКЛ"по вул. Дмитра Пігута, 31Б в м.Чортків, Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, м. Чортків, вул. Дмитра Пігута, 31Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

20 жовтня 2020 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000067 ● ca86cc00b67c412e94283759f0781798
  • Статус: завершено ● Дата: 21 грудня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 18:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

19.11.2020 № 325
Київ


Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
111 UA-2020-10-20-008187-c 20.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-03 17:39:51

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реконструкції приймально-діагностичного відділення КНП «Чортківська ЦРКЛ» по вул. Дмитра Пігута, 31Б в м. Чортків, Тернопільської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2020-10-20-008187-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-04 17:00:11

Пояснення

Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» повідомляє, що підставою для визначення очікуваної вартості про предмету закупівлі: «Реконструкція приймально-діагностичного відділення КНП "Чортківська ЦРКЛ"по вул. Дмитра Пігута, 31Б в м.Чортків, Тернопільської області» згідно оголошення № UA-2020-10-20-008187-c являється протокол переговорів комунального підприємства «Тернопількомунінвест» з учасником від 20 жовтня 2020 року (що додається), також повідомляємо що зміна очікуваної вартості в процесі публікації переговорної процедури згідно ст. 40 п.2 п.п.1 «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом» дозволена законодавством, про що свідчить додаток 1 до листа від Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04_60124-06 від 03.10.2020 (лист з додатком додається).
Додатки :
1) Протокол переговорів комунального підприємства «Тернопількомунінвест» з учасником від 20 жовтня 2020 року;
2) Лист від Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 3304-04_60124-06 від 03.10.2020.(з додатком 1)


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Євроцентр"
#31594077
Переможець 6 863 040,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 17:10

Документи

20 жовтня 2020 16:49
Електронний підпис
20 жовтня 2020 15:59
протокол Чортків (2).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 17:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Євроцентр"
#31594077
6 863 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 жовтня 2020 16:49
Електронний підпис
20 жовтня 2020 15:59
протокол Чортків (2).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 10:27
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:41
Додаткова угода Чортківська лікарня.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:40
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 16:38
Додаткова угода 2до Договору _74.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 16:25
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 16:08
Додаткова угода _1 до Договору _74.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 16:04
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 12:08
Договір укладений
04 листопада 2020 12:06

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реконструкція приймально-діагностичного відділення КНП "Чортківська ЦРКЛ"по вул. Дмитра Пігута, 31Б в м.Чортків, Тернопільської області 1 роб 6 863 040,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): доповнення порядку здійснення оплати
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Документально підтверджені Виконавцем об’єктивні обставини
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реконструкція приймально-діагностичного відділення КНП "Чортківська ЦРКЛ"по вул. Дмитра Пігута, 31Б в м.Чортків, Тернопільської області 1 роб 6 863 040,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 126 494,40
UAH (в тому числі ПДВ 21 082,40 UAH)
Причини розірвання договору: Відсутність фінансування