Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція частини головного лікувального корпусу під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги Комунального некомерційного підприємства «Миргородська центральна районна лікарня» Миргородської районної ради по вул. Гоголя, 172 в м. Миргород, Полтавської області»
Очікувана вартість
46 395 209,00 UAH
UA-2020-10-20-008158-a 3d86cfb402cc466ba1215971a9fc6d22
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Погорілий

+380532560227 yurotdeldkb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1
Контактна особа: Ігор Погорілий
+380532560227
yurotdeldkb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 23:00
Початок аукціону: 06 листопада 2020 11:40
Очікувана вартість: 46 395 209,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 231 976,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 230000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна пропозиція та всі інші документи, що мають відношення до пропозиції, складаються українською мовою. У разі наявності в тендерній пропозиції документів, викладених іншою мовою, обов’язково повинен бути переклад на українську мову цих документів або витягів з таких документів, якщо в таких документах інформація надана частково українською мовою. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція частини головного лікувального корпусу під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги Комунального некомерційного підприємства «Миргородська центральна районна лікарня» Миргородської районної ради по вул. Гоголя, 172 в м. Миргород, Полтавської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 180 Календарні 70
Iнша подія Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку за рахунок фінансування місцевого бюджету.Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс і надати Замовнику звіт про виконані роботи протягом 3-х місяців у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень, протягом 12 місяців у випадку фінансування за рахунок місцевого блюджету, а невикористані кошти повернути Замовнику. Аванс 90 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 17:34
Миргород.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-20-008158-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПП "ТРАНСІНТЕРБУД", Код ЄДРПОУ:32174830
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Порушення процедури закупівлі
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

19 листопада 2020 12:07
Скарга.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-20-000082 ● abf3c81cf1ae4c89b0d53455650fa002
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 січня 2021 17:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


20.01.2021 № 18

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 20.01.2021 № 18




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2020-10-20-008158-a 20.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-26 11:21:54

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції частини головного лікувального корпусу під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги Комунального некомерційного підприємства «Миргородська центральна районна лікарня» Миргородської районної ради по вул. Гоголя, 172 в м. Миргород, Полтавської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2020-10-20-008158-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-29 10:27:47

Щодо надання відповіді на запит

Розглянувши Ваш запит на пояснення Департамент може повідомити наступне.

1. Замовником проектної документації з отриманням позитивного звіту експертизи по об’єкту: «Реконструкція частини головного лікувального корпусу під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги Комунального некомерційного підприємства «Миргородська центральна районна лікарня» Миргородської районної ради по вул. Гоголя, 172 в м. Миргород, Полтавської області» було Комунальне підприємство Миргородська центральна районна лікарня Миргородської районної ради, яким було підготовлено завдання на проектування. На основі виготовленого проекту, який пройшов експертизу і було визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість, окрім витрат передбачених Главою 10 та Главою 12 вказаної проектної документації і наявного у відповідних главах ПДВ.

2. Розмір бюджетного призначення по об’єкту: «Реконструкція частини головного лікувального корпусу під відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги Комунального некомерційного підприємства «Миргородська центральна районна лікарня» Миргородської районної ради по вул. Гоголя, 172 в м. Миргород, Полтавської області» визначено Розпорядженням голови Полтавської обласної державної адміністрації № 456 від 13.08.2020 про розподіл субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів з реконструкції, капітального ремонту приймальних відділень в опорних закладах охорони здоров’я у госпітальних округах на 2020 рік.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовну заяву подано до суду 26.02.2021р. у межах строків передбачених ч.10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації: 26 лютого 2021

Документи:

26 лютого 2021 15:10
Електронний підпис
26 лютого 2021 14:54
позовна заява.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТРАНСІНТЕРБУД" 45 595 268,00
UAH з ПДВ
45 595 268,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" 46 370 200,00
UAH з ПДВ
46 370 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 20:15
Електронний підпис
05 листопада 2020 20:13
Кваліфікація.rar
05 листопада 2020 20:13
Документи.PDF
05 листопада 2020 20:13
копії актів ч2.PDF
05 листопада 2020 20:13
копії актів ч1.PDF
05 листопада 2020 20:13
Гарантия банка Миргород.rar
05 листопада 2020 20:13
Довідки.PDF
05 листопада 2020 20:13
реєстр.PDF

Публічні документи

18 листопада 2020 13:15
Електронний підпис
18 листопада 2020 13:13
довідка ч.2 ст.17.pdf
18 листопада 2020 13:13
Довідка корупція.zip
18 листопада 2020 13:13
Довідка корупція фіз.особа.zip
18 листопада 2020 13:13
Довідка ДФС.pdf
18 листопада 2020 13:13
Банкрутство.pdf
18 листопада 2020 13:13
Dovidka_20283416960320697242.pdf.p7s
18 листопада 2020 13:13
Dovidka_20283416960320697242.pdf
10 листопада 2020 12:17
Електронний підпис
10 листопада 2020 12:16
посвідчення.pdf
05 листопада 2020 22:59
Календарний графік.pdf
05 листопада 2020 22:59
посвідчення.pdf
05 листопада 2020 22:59
наказ ДСНС.pdf
05 листопада 2020 22:59
технічні характеристики.pdf
05 листопада 2020 22:59
тех.паспорт форд.pdf
05 листопада 2020 22:59
тех паспорт.pdf
05 листопада 2020 22:59
ст.17.pdf
05 листопада 2020 22:59
пропозиція.pdf
05 листопада 2020 22:59
проект договору.pdf
05 листопада 2020 22:59
накладні.pdf
05 листопада 2020 22:59
накази на призначення.pdf
05 листопада 2020 22:59
наказ на призначення.pdf
05 листопада 2020 22:59
Ліцензія.pdf
05 листопада 2020 22:59
листи згоди.pdf
05 листопада 2020 22:59
лист-згода ст 41.pdf
05 листопада 2020 22:59
ісо.PDF
05 листопада 2020 22:59
договір позички.pdf
05 листопада 2020 22:59
договір оренди будівлі.pdf
05 листопада 2020 22:59
договір оренди Автолідер.pdf
05 листопада 2020 22:59
Договір _приміщення.pdf
05 листопада 2020 22:59
довідка субпідрядник.pdf
05 листопада 2020 22:59
довідка санкції.pdf
05 листопада 2020 22:59
довідка працівники.pdf
05 листопада 2020 22:59
довідка мтб.pdf
05 листопада 2020 22:59
довідка довкілля.pdf
05 листопада 2020 22:59
довідка аналогічний.pdf
05 листопада 2020 22:59
декларація СКМ.pdf
05 листопада 2020 22:59
Гарантія 230 000,00 грн.zip
05 листопада 2020 22:59
гарантійний лист додаток 4.pdf
05 листопада 2020 22:59
гарантійний лист 10 років.pdf
05 листопада 2020 22:59
гарантій лист щодо арештів.pdf
05 листопада 2020 22:59
гарантій лист додаток3.pdf
05 листопада 2020 22:59
відомості про учасника.pdf
05 листопада 2020 22:59
Витяг.pdf
05 листопада 2020 22:59
Витяг ПДВ.pdf
05 листопада 2020 22:59
акт огляду.pdf
05 листопада 2020 22:59
15.Копія Статут СКМ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТРАНСІНТЕРБУД"

ТОВ "СКМ МОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ТРАНСІНТЕРБУД"
#32174830
Відхилено 45 595 268,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 15:55
ТОВ "СКМ МОНТАЖ"
#42764588
Переможець 46 370 200,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 16:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2020 21:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

09 листопада 2020 15:55
Електронний підпис
09 листопада 2020 15:14
132.PDF
06 листопада 2020 12:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учасник! Завантажте більш чіткі копії посвідчень на працівників, відповідно до вимоги ТД, щодо працівників відповідної кваліфікації.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СКМ МОНТАЖ" #42764588

№ рішення у справі

60/56-р/к

Дата рішення у справі

06.06.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СКМ МОНТАЖ"
#42764588
46 370 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 11:51
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 15:28
ду 9.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 15:21
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2021 09:59
ду 7.PDF зміни до договору
29 липня 2021 09:54
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2021 13:51
ДУ 5.PDF зміни до договору
08 квітня 2021 13:49
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 16:17
ЦРЛ Миргород.PDF укладений
23 листопада 2020 16:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 2.1 Розділу 2 та п. 3.2 Розділу 3
Номер договору про закупівлю: 03-20/125
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 2.1. Розділу 2 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-20/125
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п. 2.1 Розділу 2
Номер договору про закупівлю: 03-20/125
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 17 705 254,69
UAH (в тому числі ПДВ 1 960 339,68 UAH)