Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інкасація грошової виручки у відділеннях поштового зв’язку Львівської дирекції АТ «Укрпошти»
Collection of cash proceeds in the post offices of the Lviv Directorate of JSC "Ukrposhta"
Очікувана вартість
2 432 246,00 UAH
UA-2020-10-20-008155-a 2bb10f773db94523a3e562bfb8b450b0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Бедрій

+380507503200 bedriy-rm@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі львівської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22336769
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська область обл., м. Львів, вул. Словацького, 1
Контактна особа: Роман Бедрій
+380507503200
bedriy-rm@ukrposhta.ua
Додаткові контактні особи: Юрій Мазур
+380688421321
mazur-yv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta" v osobi lvivskoi dyrektsii
National ID: 22336769
Contact point: Roman Bedrii
+380507503200
bedriy-rm@ukrposhta.ua
Additional contacts: Юрій Мазур
+380688421321
mazur-yv@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 2 432 246,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 161,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 20 жовтня 2020 17:34
Enquiries until: 11 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 17 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 листопада 2020 00:00

Information

Estimated total value: 2 432 246 UAH including VAT
Minimal lowering step: 12 161 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement
Найменування замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА", 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Найменування закупівельника: ЛЬВІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА", 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Словацького , 1. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 22336769. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки - ціна.Не подавайте у складі тендерних пропозицій документи, які можуть містити ціни на послуги. Успіхів!
Розгорнути Згорнути
Name of the customer: JOINT STOCK COMPANY "UKRPOSHTA", 01001, Kyiv, street Khreshchatyk, house 22. Customer's category: a legal entity that carries out activities in certain areas of management. Code according to the USREOU of the customer: 21560045. Name of the buyer: LVIV DIRECTORATE OF JOINT STOCK COMPANY "UKRPOSHTA", 79000, Ukraine, Lviv region, Lviv, st. Slovatskoho, 1. Code according to the USREOU of the buyer: 22336769. Language (languages) in which (which) tender proposals should be prepared - Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender proposal may be submitted in both Ukrainian and Russian. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Applied evaluation criteria - price. Do not submit as part of the tender proposals documents that may contain prices for services. Good luck!
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інкасація грошової виручки у відділеннях поштового зв’язку Львівської дирекції АТ «Укрпошти»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Collection of cash proceeds in the post offices of the Lviv Directorate of JSC "Ukrposhta"
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата закінчення звітного періоду Оплата здійснюється за фактично надані послуги. Підставою для проведення розрахунків є наданий Виконавцем рахунок-фактура та підписаний сторонами акт наданих послуг.Оплата за послуги в розмірах, передбачених Договором, проводиться Замовником щомісячно не пізніше передостаннього банківського дня місяця, в якому був виставлений Виконавцем рахунок-фактура Замовнику щодо сплати за період, впродовж якого послуги були надані, та підлягають оплаті. Під банківським днем Сторони розуміють день, в який банківські установи в Україні в установленому порядку здійснюють розрахунково-касове обслуговування своїх клієнтів. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки - ціна. Найменування замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА", 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Найменування закупівельника: ЛЬВІВСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА", 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Словацького , 1. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 22336769. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2020 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 12:04
ТД_Інкасація валютних цінностей_нова редакція.docx.zip
12 листопада 2020 12:04
ТД_Інкасація валютних цінностей_нова редакція.docx
12 листопада 2020 12:04
Зміни.docx
12 листопада 2020 12:04
Проток.ріш № 2 УО внесення змін.docx.zip
12 листопада 2020 12:04
Зміни.docx.zip
12 листопада 2020 12:03
Проток.ріш № 2 УО внесення змін.docx
12 листопада 2020 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 12:04
ТД_Інкасація валютних цінностей_нова редакція.docx.zip
20 жовтня 2020 17:34
ТД_Інкасація валютних цінностей.docx.zip
12 листопада 2020 12:04
ТД_Інкасація валютних цінностей_нова редакція.docx
20 жовтня 2020 17:34
ТД_Інкасація валютних цінностей.docx
12 листопада 2020 12:04
Зміни.docx
12 листопада 2020 12:04
Проток.ріш № 2 УО внесення змін.docx.zip
12 листопада 2020 12:04
Зміни.docx.zip
12 листопада 2020 12:03
Проток.ріш № 2 УО внесення змін.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо тендерної документації
Дата подання: 06 листопада 2020 17:16
Дата відповіді: 06 листопада 2020 17:45
Виключити умову страхування з тендерної документації. Час доставки підкріплення продовжити з 8.00 до 12.00, а час збирання цінностей встановити з 15.00 до 21.00.
Відповідь: Шановний учасник! Повідомляємо, відповідно до п. 10 ч. 1 ст. 1закону України «Про публічні закупівлі»», забезпечення тендерної пропозицїї/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Тому це і є гарантія для Замовника, що учасник взмозі виконати умови тендеру. Змінити години не можливо у зв'зку із тим, що це призвиде до порушення технологічного процесу підприємства.
Щодо умов тендеру
Дата подання: 06 листопада 2020 17:16
Дата відповіді: 06 листопада 2020 17:51
Загальна сума тендеру не відповідає реальній вартості надання послуг. Сума тендеру повинна становити в розрахунку не менше 190 грн/заїзд.
Відповідь: перед виставленням закупівлі було ознайомлено з ринком аналогічних послуг. На ринку є учасники які готові надавати такі послуги відповідно до очікуваної вартості закупівлі.
Основний нормативно-правовий документ, який регулює сферу закупівель товарів, робіт та послуг є Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року N 922-VIII із змінами (далі-Закон). Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Відповідно до ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за наступними принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Як вбачається, одним із вагомих принципів є: максимальна економія, ефективність та пропорційність. Також, участь у закупівлях можуть брати участь Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом та не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Очікувана вартість закупівлі визначається відповідно листів Мінекономрозвитку (МЕРТУ), які не встановлюють норм права, а носять виключно інформаційний та рекомендаційні характери. Однією із таких рекомендацій (Інфолист МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, Наказ МЕРТУ «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275) є: «Визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника». Тому, очікувана вартість предмета закупівлі визначена Замовником за цінами відповідно до минулих укладених договорів на аналогічні послуги та дослідження ринку послуг. Оскільки, Замовник є товариством яке перебуває у власності держави (100% акцій належить державі), тому дотримується вимог у сфері публічних закупівель які відносяться до державних замовників. Враховуючи наведене, дану вимогу вважаємо безпідставною.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-10-20-008155-a2bb10f773db94523a3e562bfb8b450b0
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі львівської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22336769
Місцезнаходження: 79000, Україна, Львівська область обл., м. Львів, вул. Словацького, 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ "СІТ СЕК'ЮРИТІ" Документи
Очікується рішення

Публічні документи

16 листопада 2020 11:05
Ліцензія.pdf
16 листопада 2020 11:05
Лист-відгук.pdf
16 листопада 2020 11:05
Додаток 5.pdf
16 листопада 2020 11:05
Додаток 3.pdf
16 листопада 2020 11:05
Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІТ СЕК'ЮРИТІ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІТ СЕК'ЮРИТІ" 1 926 144,00
UAH з ПДВ
1 926 144,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2020 11:05
Ліцензія.pdf
16 листопада 2020 11:05
Лист-відгук.pdf
16 листопада 2020 11:05
Додаток 5.pdf
16 листопада 2020 11:05
Додаток 3.pdf
16 листопада 2020 11:05
Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІТ СЕК'ЮРИТІ"

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій