Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Персональний комп'ютер -7 шт.; багатофункціональний пристрій - 1 шт.)
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2020-10-20-007982-c 8fbb38a24c334631abb4cf60c8f209f5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сторож Лілія Вікторівна

lilia.storozh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунальної власності департаменту економічного розвитку Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25558625
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Галицька площа,15
Контактна особа: Сторож Лілія Вікторівна
lilia.storozh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 05 листопада 2020 11:47
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 Одиниця
ДК 021:2015:30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Персональний комп'ютер -7 шт.; багатофункціональний пристрій - 1 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, Галицька площа,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2020  —  28 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка персональних комп'ютерів -7 шт. та багатофункціональний пристрій - 1 шт. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 15:19
додаток1 до протоколу 51.jpeg
23 жовтня 2020 15:19
додоток 1 до протоколу №51.jpeg
23 жовтня 2020 15:19
протокол1.jpeg
23 жовтня 2020 15:19
протокол3.jpeg
23 жовтня 2020 15:19
протокол2.jpeg
23 жовтня 2020 15:15
договір.docx
23 жовтня 2020 15:14
Тендерна документація ЗІ ЗМІНАМИ.docx
20 жовтня 2020 13:50
оголошення 2022.docx
23 жовтня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 15:19
додаток1 до протоколу 51.jpeg
23 жовтня 2020 15:19
додоток 1 до протоколу №51.jpeg
23 жовтня 2020 15:19
протокол1.jpeg
23 жовтня 2020 15:19
протокол3.jpeg
23 жовтня 2020 15:19
протокол2.jpeg
23 жовтня 2020 15:15
договір.docx
20 жовтня 2020 13:51
договір.docx
23 жовтня 2020 15:14
Тендерна документація ЗІ ЗМІНАМИ.docx
20 жовтня 2020 13:50
Тендерна документація ЗІ ЗМІНАМИ.docx
20 жовтня 2020 13:50
оголошення 2022.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 21 жовтня 2020 00:44
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 17:22
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Допускаємо аналоги і еквіваленти товару, системні блоки на базі процесора AMD якщо вони відповідають технічним завданням згідно тендерної документації.
Тендер
Дата подання: 21 жовтня 2020 00:44
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 17:03
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Тільки поставка товару.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-20-007982-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 22 жовтня 2020 09:45
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: « Наявність в Учасника власного сервісного центру у м. Львові (Учасник повинен надати довідку довільної форми із зазначенням місцезнаходження власного сервісного центру).» . Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ центр технічної підтримки, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами (центрами технічної підтримки) на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі. Жодним чинним нормативно-правовим актом не встановлено обов’язку під час здійснення господарської (підприємницької) діяльності мати та використовувати власні потужності, як то власні сервісні центри. Встановивши такі вимоги, Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників, при цьому об’єктивно не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги.
Крім того наявна вимога: "У гарантійних випадках, що виникли не з вини Замовника, відновлення працездатності несправного товару або заміна несправних блоків здійснюється протягом всього гарантійного терміну Учасником за власний рахунок та у час, що не перевищує 24 години з моменту надходження звернення Замовника." Звертаємо увагу, що не всі гарантійні випадки, які можуть виникнути з товаром, підлягають усуненню/ремонту протягом 24 годин, тож ця вимога не є правомірною. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк та при пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк. Законом передбачено строк усунення недоліків, який не призводить до дискримінації учасників зі всієї території України. А при нинішніх умовах тендерної документації для Учасників, що знаходяться у віддалених від Замовника містах/областях неможливо за такий короткий час провести заміну товару, що вийшов в ладу і або не підлягає ремонту, або потребує тривалого ремонту. Потенційний Учасник не можуть гарантувати усунення недоліків у строк, визначений Замовником, проте можуть гарантувати усунення недоліків у строк, передбачений Законом України "Про захист прав споживачів".
Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНИЙ» з тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах та готові надати підтверджуючі документи про наявність стосунків між учасником та сервісним центром, а також можуть гарантувати виконання всії відповідних гарантійних зобов'язань. А такоже просимо переглянути строк відновлення працездатності техніки в сторону збільшення. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 жовтня 2020 15:10
На Вашу вимогу повідомляємо, що в додаток №3 до тендерної документації та в проект договору через систему електронних закупівель будуть внесені зміни. Слідкуйте за оновленнями.
Номер вимоги: UA-2020-10-20-007982-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 10 листопада 2020 11:47
Невідповідність технічним вимогам
Шановний Замовние, просимо звернути Вашу увагу що пропозиція учасника ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт" не відповідає вашим технічним вимогам. У технічному завданні вами зазначено наступне:
Мережевий стандарт:
1000Base-T, 100Base-TX, 10-Base-T, бездротова локальна мережа (IEEE 802.11 b/g/n), NFC
Звертаємо вашу увагу що запропонована учасником модель iR1643i (3630C006) не має NFC, тому не відповідає вимогам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 листопада 2020 16:38
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що правові підстави для її задоволення відсутні.

Документи

11 листопада 2020 16:36
мціт1.jpeg
11 листопада 2020 16:36
відповідь2.jpeg
11 листопада 2020 16:36
мціт.jpeg
11 листопада 2020 16:36
відповідь1.jpeg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт" 158 806,80
UAH з ПДВ
158 806,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 159 282,00
UAH з ПДВ
159 282,00
UAH з ПДВ
Документи
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "МІСЬКІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" 159 929,00
UAH з ПДВ
159 929,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 19:52
Електронний підпис
12 листопада 2020 19:50
Довст17 переможець.pdf
12 листопада 2020 19:24
Довідка МВС.pdf
12 листопада 2020 19:24
Довідка МВС_.pdf.p7s
12 листопада 2020 19:24
Довідка ДФС.pdf
12 листопада 2020 19:22
Довідка ДФС_doc.p7s
04 листопада 2020 15:13
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:57
Дов МТБ.pdf
04 листопада 2020 14:57
Дов прац.pdf
04 листопада 2020 14:11
Дов.про вик.анал.дог.pdf
04 листопада 2020 14:05
Цінова пропозиція.pdf
04 листопада 2020 13:53
Проект дог.pdf
04 листопада 2020 13:53
Згода з осн.умов.дог.pdf
04 листопада 2020 13:53
Дов ціна ПДВ терм.дії.pdf
04 листопада 2020 13:53
Дов щодо дост.pdf
04 листопада 2020 13:53
Заг.відом учас.pdf
04 листопада 2020 13:53
Згода на ОПД.pdf
04 листопада 2020 13:50
Копія статуту Орт сервіс.pdf
04 листопада 2020 13:50
Витяг про ЄДР_02_03_2020.pdf
04 листопада 2020 13:50
Дов щодо підпис.pdf
04 листопада 2020 13:49
Завіркопдог138УАПЛАПЛМР.pdf
04 листопада 2020 13:49
Завіркопдог75УАПЛАПЛМР.pdf
04 листопада 2020 13:49
Дов ст17.pdf
04 листопада 2020 13:49
Тех.спец.pdf
04 листопада 2020 13:49
Дов про СЦ.pdf
04 листопада 2020 13:49
Гарлист.pdf
03 листопада 2020 20:28
Дов.праців.pdf
03 листопада 2020 20:28
Договір ДЖГ.pdf
03 листопада 2020 20:28
Дог209 УАІ.pdf
03 листопада 2020 20:28
Дог УСД.pdf
03 листопада 2020 20:28
Дог_138_УАПДАП.pdf
03 листопада 2020 20:28
Deklaratsia_TechPro_2020.pdf
03 листопада 2020 20:28
ISO9001_Sert2015_20.jpeg
03 листопада 2020 20:28
Sertyfikat_TechPro_до2020.pdf
03 листопада 2020 20:28
Дов.дог.pdf
03 листопада 2020 20:28
Дов75УАПДАП_5.jpg
03 листопада 2020 20:28
Дов75УАПДАП_4.jpg
03 листопада 2020 20:28
Дов75УАПДАП_3.jpg
03 листопада 2020 20:28
Дов75УАПДАП_2.jpg
03 листопада 2020 20:28
Дов75УАПДАП_1.jpg
03 листопада 2020 20:28
Відгук УАПДАПЛМР.pdf
03 листопада 2020 20:28
Висновок СЕС (Canon) принтера.pdf
03 листопада 2020 20:28
MS Gold Softico.pdf
03 листопада 2020 19:40
Авт.лист Майкрософт.pdf

Публічні документи

02 листопада 2020 16:26
Електронний підпис
02 листопада 2020 10:21
Технічна специфікація.pdf
02 листопада 2020 10:21
Статут Комел 2018 (копія).pdf
02 листопада 2020 10:21
Ст 17.pdf
02 листопада 2020 10:21
Свідоцтво про реєстрацію.pdf
02 листопада 2020 10:21
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
02 листопада 2020 10:21
Пропозиція.pdf
02 листопада 2020 10:21
Проект договору.pdf
02 листопада 2020 10:21
Лист-згода (перс.дані).pdf
02 листопада 2020 10:21
Лист (включення ПДВ).pdf
02 листопада 2020 10:21
Згода з умовами договору.pdf
02 листопада 2020 10:21
досвід19-20(з відгуками).zip
02 листопада 2020 10:21
Доручення ЕЦП.pdf
02 листопада 2020 10:21
Довідка (повноваження).pdf
02 листопада 2020 10:21
Довідка (достовірність).pdf
02 листопада 2020 10:21
Гарантійний лист.pdf
02 листопада 2020 10:21
Витяг з реєстру ПДВ 29.10.2019.pdf
02 листопада 2020 10:21
Авторизаційний Microsoft.jpg

Публічні документи

04 листопада 2020 15:39
Електронний підпис
04 листопада 2020 15:34
Дов.ст.17.pdf
04 листопада 2020 15:31
Софтіко золотий партнер.pdf
04 листопада 2020 15:31
Протокол 3-2002.PDF
04 листопада 2020 15:31
Лист.зг.обр.пер.дан.pdf
04 листопада 2020 15:31
Лист щодо повноваж.pdf
04 листопада 2020 15:31
Лист згода на іст.умови.pdf
04 листопада 2020 15:31
Дог.ЛГВ.pdf
04 листопада 2020 15:31
Дов.учасник.pdf
04 листопада 2020 15:31
Дов.прац.ст.16.pdf
04 листопада 2020 15:31
Дов.МТБ ст16.pdf
04 листопада 2020 15:31
Дов.достов.pdf
04 листопада 2020 15:31
Дов.дог.ст.16.pdf
04 листопада 2020 15:31
ВНЛГВ.pdf
04 листопада 2020 15:31
Витяг ЄДР.pdf
04 листопада 2020 15:23
Цін пропоз.pdf
04 листопада 2020 15:23
Техвимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт"

ТОВ "КОМЕЛ"

СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "МІСЬКІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт"
#30162314
Переможець 158 806,80
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 10:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 10:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт"
#30162314
158 806,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 16:50
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 16:37
специфікація.jpeg укладений
25 листопада 2020 16:37
Укладений договір.pdf укладений
25 листопада 2020 16:37