Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт ливневої каналізації від будинку №4 по вул. Липи до тунельного шляхопроводу у м. Винники» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
277 280,40 UAH
UA-2020-10-20-007911-a d57a7e5dc4804a33832714eb37a299ff
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Хомічак

+380322295431 vynnyky04055950@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВИННИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04055950
Вебсайт: http://vynnyky-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., місто Винники, місто Винники ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА будинок 20
Контактна особа: Тетяна Хомічак
+380322295431
vynnyky04055950@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 17:12
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 277 280,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 386,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт ливневої каналізації від будинку №4 по вул. Липи до тунельного шляхопроводу у м. Винники» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, м.Винники, вул. Липи
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 12:51
перелік змін.docx
21 жовтня 2020 12:51
оголошення.docx
21 жовтня 2020 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 12:51
перелік змін.docx
21 жовтня 2020 12:51
оголошення.docx
20 жовтня 2020 17:15
оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУБАТА НАТАЛІЯ ПАВЛІВНА" 257 524,13
UAH з ПДВ
257 524,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 16:29
Електронний підпис
27 жовтня 2020 16:28
проект договору.pdf
27 жовтня 2020 16:28
працівники.pdf
27 жовтня 2020 16:28
обл. та мат.тех.база.pdf
27 жовтня 2020 16:28
Накази.pdf
27 жовтня 2020 16:28
ліцензія2.pdf
27 жовтня 2020 16:28
гарантійний лист.pdf
27 жовтня 2020 16:28
Витяг.pdf
27 жовтня 2020 16:28
аналогічні договора.pdf
27 жовтня 2020 16:28
Аналогічний договір 2.pdf
27 жовтня 2020 16:28
Аналогічний договір 1.pdf
27 жовтня 2020 16:28
862_ДЦ_Т3-10.rtf
27 жовтня 2020 16:28
862_ДЦ_Т2.rtf
27 жовтня 2020 16:28
862_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.rtf
27 жовтня 2020 16:28
862_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
27 жовтня 2020 16:28
862_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
27 жовтня 2020 16:28
862_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
27 жовтня 2020 16:28
862_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.rtf
27 жовтня 2020 16:28
862_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
27 жовтня 2020 16:28
862_ДЦ_ДЦ.rtf
27 жовтня 2020 16:28
862.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУБАТА НАТАЛІЯ ПАВЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУБАТА НАТАЛІЯ ПАВЛІВНА"
#3449909981
Переможець 257 524,13
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 17:46

Документи

03 листопада 2020 17:46
Електронний підпис
03 листопада 2020 17:45
акцепт Липи,4-тунель.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУБАТА НАТАЛІЯ ПАВЛІВНА"
#3449909981
257 524,13
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2020 17:46
Електронний підпис
03 листопада 2020 17:45
акцепт Липи,4-тунель.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 травня 2023 10:42
5 до 09 11-9.pdf зміни до договору
17 травня 2023 10:41
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 16:16
3 до договору 09-11-9 від 09.11.2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 16:15
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 11:03
дод.уг.2 Липи,4-тун.шляхопров..pdf зміни до договору
23 грудня 2020 10:59
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 12:13
дод.уг.1 Липи,4 каналізація.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 12:10
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 12:05
кап.рем.ливн.кан.від буд.Липи,4 до тун.шляхопров..pdf укладений
09 листопада 2020 12:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору; фінансування 2020 рік - 3654,84 грн, 2021 рік - 253838,29 грн.
Номер договору про закупівлю: 09/11-9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 09/11-9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі ухвали Львівської міської ради від 29.12.2020 № 7 «Про припинення місцевих рад шляхом приєднання до Львівської міської ради», ухвали Львівської міської ради від 30.11.2021 року № 1715, керуючись п. 10.5 Договору № 09/11-9 від 09 листопада 2020 року ( далі – Договір ), Сторони домовилися: 1.1. Внести зміни в абзац перший Договору та викласти його у новій редакції: Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради, надалі - Замовник, в особі голови районної адміністрації Тимчишина Ореста Степановича, який діє на підставі Положення, з однієї сторони та Фізична особа-підприємець Кубата Наталія Павлівна (надалі – Підрядник), що діє на підставі запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 14.05.2019 № 2 393 000 0000 004472, (разом - Сторони), уклали цей Договір (далі- Договір) про наступне:». 1.2. Внести зміни у п. 4.1. Договору та викласти його у новій редакції: «4.1. Загальна вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором, визначена на підставі твердої договірної ціни (додаток №1), складає 257 524,13 грн (двісті п’ятдесят сім тисяч п’ятсот двадцять чотири грн 13 коп.), без ПДВ. Вартість робіт, виконаних за Договором станом на дату підписання цього Додаткового договору становить 3 685,84 грн (три тисячі шістсот вісімдесят п’ять грн 84 коп.). Вартість робіт, що підлягають виконанню за договором у 2021 році становить 0,00 грн (нуль грн 00 коп.), без ПДВ. Вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором в наступних бюджетних періодах становить 253 838,29 грн (двісті п’ятдесят три тисячі вісімсот тридцять вісім грн 29 коп.), без ПДВ». 1.3. Внести зміни у Календарний графік виконання робіт (додаток №2) Договору та викласти його у новій редакції (додається). 1.4. Внести зміни у п. 10,2. Договору та викласти його у новій редакції: «п. 10.2. Договір вступає в силу з моменту підписання його тексту та усіх додатків і діє до моменту повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 2. Внести зміни у розділ 10 Договору «10.Юридичні адреси, телефони, банківські реквізити та підписи Сторін» та викласти його у новій редакції:
Номер договору про закупівлю: 09/11-9
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 09/11-9
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML