Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ліфтового обладнання за адресою: м. Херсон, вул. Фонтанна, 21, корпус 3, під’їзд 2 (Капітальний ремонт ліфтового обладнання)
Очікувана вартість
142 326,00 UAH
UA-2020-10-20-007382-a 31fe483b2e364a67b25476819d83d886
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Варламова

+380954504295 anna14varlamova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово - комунального господарства Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37465590
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вул. Ярослава Мудрого (Радянська),45
Контактна особа: Анна Варламова
+380954504295
anna14varlamova@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 12:00
Очікувана вартість: 142 326,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 711,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт ліфтового обладнання за адресою: м. Херсон, вул. Фонтанна, 21, корпус 3, під’їзд 2 (Капітальний ремонт ліфтового обладнання)

Капітальний ремонт ліфтового обладнання за адресою: м. Херсон, вул. Фонтанна, 21, корпус 3, під’їзд 2 (Капітальний ремонт ліфтового обладнання)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ліфтового обладнання за адресою: м. Херсон, вул. Фонтанна, 21, корпус 3, під’їзд 2 (Капітальний ремонт ліфтового обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. Фонтанна, 21, корпус 3, під’їзд 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2020
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються шляхом перерахування відповідних коштів на рахунок Підрядника протягом тридцяти календарних днів з дня підписання Сторонами Актів виконаних робіт, в залежності від фінансування з міського бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 16:46
ОГОЛОШЕННЯ_Фонтанна_21_к3_п2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Херсонліфт" 139 761,60
UAH з ПДВ
139 761,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 11:10
Електронний підпис
29 жовтня 2020 11:09
Статут .pdf
29 жовтня 2020 11:09
Дозвіл 107.jpg
29 жовтня 2020 11:08
Дозвіл 1149.pdf
29 жовтня 2020 11:08
Ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Херсонліфт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Херсонліфт"
#03565866
Переможець 139 761,60
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 11:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Херсонліфт"
#03565866
139 761,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 11:40
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 11:40
Додаткова угода до договору № 1073.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:39
Повідомлення про внесення змін по договору 1073.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:39
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 10:10
1073.pdf укладений
18 листопада 2020 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з фактичним виконанням робіт по капітальному ремонту ліфтового обладнання за адресою: м. Херсон, вул. Фонтанна, 21, корпус 3, під’їзд 2 та зменшенням бюджетних призначень, Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 3.1., виклавши його у наступній редакції: « 3.1. Ціна роботи за цим Договором становить 139503,60 грн. (сто тридцять дев’ять тисяч п’ятсот три грн. 60 коп.) в т.ч. ПДВ – 23250,60 грн.» в тому числі сума зменшення по даній додатковій угоді складає 258,00 грн. (двісті п’ятдесят вісім грн. 00 коп.).
Номер договору про закупівлю: № 1073
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 139 503,60
UAH (в тому числі ПДВ 23 250,60 UAH)