Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апаратно-програмний комплекс з управління інформацією і подіями безпеки
Hardware and software complex for information management and security events
Очікувана вартість
5 820 000,00 UAH
UA-2020-10-20-007359-a bb63d7e4590e48ab8242540f4b10d2eb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Буланий Павло Петрович

+380444814869 zakupivli-DPS@tax.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна податкова служба України
Код ЄДРПОУ: 43005393
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Площа Львівська, 8
Контактна особа: Буланий Павло Петрович
+380444814869
zakupivli-DPS@tax.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Tax Service of Ukraine
National ID: 43005393
Contact point: Pochtar Liubov
+380444814869
zakupivli-DPS@tax.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2020 17:00
Початок аукціону: 01 грудня 2020 15:57
Очікувана вартість: 5 820 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 58 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 174600 UAH
Publication date: 20 жовтня 2020 16:44
Enquiries until: 10 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 16 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 листопада 2020 17:00

Information

Estimated total value: 5 820 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 58 200 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Апаратно-програмний комплекс з управління інформацією і подіями безпеки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська площа, 8
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Hardware and software complex for information management and security events
CPV: 32420000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом банківського переводу Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дня надходження коштів з Державного бюджету на зазначені цілі, на підставі підписаних Сторонами видаткової накладної та акта приймання-передачі товару (далі - Акт). Оплата здійснюється з урахуванням фінансового ресурсу Єдиного казначейського рахунку. Розрахунок за наданий Товар здійснюється у національній валюті України. Розрахунок за наданий Товар здійснюється за умови наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 16:45
ТД Апаратно програмний комплекс.pdf
20 жовтня 2020 16:45
ТД Апаратно програмний комплекс.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-20-007359-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЗУБ СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2821816410
Дата подання: 30 жовтня 2020 18:26
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі


Державною податковою службою України (далі - Замовник) було оголошено процедуру закупівлі Мережеве обладнання – за кодом ДК 021:2015 – 32420000-3
(Апаратно-програмний комплекс з управління інформацією і подіями безпеки) (далі - Закупівля), відкриті торги з публікацією англійською мовою, ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-20-007359-a. Наша організація планує брати участь в цій закупівлі.
Але під час ознайомлення з тендерною документацією Закупівлі нашою організацією було виявлено, що Замовник встановив в тендерній документації незаконні та дискримінаційні вимогу, що є істотним порушенням вимог діючого законодавства України, зокрема Закону України "Про публічні закупівлі". Про це можна дійти висновку, виходячи з наступного.
Додаток 4 до Тендерної документації Замовника визначає технічну специфікацію предмета Закупівлі - Апаратно-програмний комплекс з управління інформацією і подіями безпеки −1 комплект.
Пунктом 2 Додатку 4 до Тендерної документації визначено технічні характеристики та вимоги до мережевого комутатору L2/L3 рівня OSI.
Проаналізувавши вказані технічні вимоги, можна дійти висновку, що пункт 2 Додатку 4 до Тендерної документації Замовника встановлює ряд вимог до предмета закупівлі, за сукупністю яких виключно один розробник (компанія Fortinet) може запропонувати товар, який буде відповідати технічним характеристикам предмету закупівлі в повному обсязі. Вказані вимоги є наступними:
Пункт 2. Додатку 4 до Тендерної документації містить наступні дискримінаційні вимоги:
В абз. 8 п. 2 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Мережеві та інші інтерфейси: Не менше ніж 4 x 1/10GE SFP+.
В абз. 16 п. 2 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Системні характеристики: IPv4 маршрутних записів: не менше ніж 16 000.
В абз. 30 п. 2 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Функції безпеки: Port Mirroring.
В абз. 31 п. 2 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Функції безпеки: sFlow/NetFlow.

Вказані вимоги у своїй сукупності (разом із іншими вимогами, викладеними в п. 2 Додатку 2 Тендерної документації) може забезпечити виключно продукція компанії компанії Fortinet. Жодні інші виробники не можуть запропонувати продукцію, яка в повній мірі відповідає технічним характеристикам предмету закупівлі. В той самий час внесення змін у наведені вище вимоги до предмету закупівлі дозволить взяти участь у Закупівлі іншим виробникам, при цьому якість предмета Закупівлі від вказаних змін жодним чином не погіршиться.
Згідно ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням
Згідно ч. 4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно ч. 1 ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі" фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.

Вважаємо, що вимоги, встановлені в п. 2 Додатку 4 до Тендерної документації у сукупності є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що є порушенням ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Усунення вказаних порушень можливе шляхом зміни деяких положень п. 2 Додатку 4 до Тендерної документації Замовника.

Окремо слід наголосити, що проведення Закупівлі у запропонованому Замовником форматі є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, та призведе до безпідставного витрачання бюджетних коштів.

Враховуючи викладене, керуючись ст. 5, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо змінити наступні вимоги щодо предмета закупівлі, встановлені в п. 2 Додатку 4 до Тендерної документації Замовника, а саме:
1) абз. 8 п. 2 Додатку 4 до Тендерної документації викласти в наступній редакції: «Мережеві та інші інтерфейси: Не менше ніж не менше ніж 4 x 1/10GE SFP+ у використання модулю розширення»;
2) абз. 16 п. 2 Додатку 4 до Тендерної документації викласти в наступній редакції: «Системні характеристики: IPv4 маршрутних записів: не менше ніж 14 000»;
3) абз. 30 п. 2 Додатку 4 до Тендерної документації викласти в наступній редакції:
«Функції безпеки: Port Mirroring або SPAN»;
4) абз. 31 п. 2 Додатку 4 до Тендерної документації викласти в наступній редакції:
«Функції безпеки: sFlow або NetFlow»



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 листопада 2020 18:24
Пунктом третім частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Крім того, частиною прершою статті 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються,
у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Частиною четвертою статті 23 Закону визначено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи
або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі, якщо таке посилання
є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Технічна специфікація (вимоги) до закупівлі за предметом «Апаратно-програмний комплекс з управління інформацією і подіями безпеки» викладена у відповідності
до зазначених вище вимог Закону.
Крім того зазначаємо, що згідно проведеним аналізом Технічним специфікаціям (вимогам) відповідають рішенням декількох виробників:
- Cisco C9300-48T + C9300-NM-8X (https://www.cisco.com/c/en/us/products/collateral/switches/catalyst-9300-series-switches/nb-06-cat9300-ser-data-sheet-cte-en.html),
- FortiSwitch FS-448E (https://www.fortinet.com/content/dam/fortinet/assets/data-sheets/FortiSwitch_Secure_Access_Series.pdf ),
- Juniper EX4300-48T + EX-UM-4X4SFP (https://www.juniper.net/assets/us/en/local/pdf/datasheets/1000467-en.pdf).
(дану відповідь затверджено протоколом засідання ТК ДПС від 04.11.2020 № 280)
Номер вимоги: UA-2020-10-20-007359-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЗУБ СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2821816410
Дата подання: 30 жовтня 2020 18:28
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі


Державною податковою службою України (далі - Замовник) було оголошено процедуру закупівлі Мережеве обладнання – за кодом ДК 021:2015 – 32420000-3
(Апаратно-програмний комплекс з управління інформацією і подіями безпеки) (далі - Закупівля), відкриті торги з публікацією англійською мовою, ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-20-007359-a. Наша організація планує брати участь в цій закупівлі.
Але під час ознайомлення з тендерною документацією Закупівлі нашою організацією було виявлено, що Замовник встановив в тендерній документації незаконні та дискримінаційні вимогу, що є істотним порушенням вимог діючого законодавства України, зокрема Закону України "Про публічні закупівлі". Про це можна дійти висновку, виходячи з наступного.
Додаток 4 до Тендерної документації Замовника визначає технічну специфікацію предмета Закупівлі - Апаратно-програмний комплекс з управління інформацією і подіями безпеки −1 комплект.
Пунктом 3 Додатку 4 до Тендерної документації визначено Технічні характеристики та вимоги до програмної продукції - система для фільтрації мережевого трафіку та захисту мережі.
Проаналізувавши вказані технічні вимоги, можна дійти висновку, що пункт 3 Додатку 4 до Тендерної документації Замовника встановлює ряд вимог до предмета закупівлі, за сукупністю яких виключно один розробник (компанія Fortinet) може запропонувати товар, який буде відповідати технічним характеристикам предмету закупівлі в повному обсязі. Вказані вимоги є наступними:
Пункт 3. Додатку 4 до Тендерної документації містить наступні дискримінаційні вимоги:
В абз. 6 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Архітектура та форм-фактор: NGFW являє собою віртуальну машину, що буде встановлюватися на апаратних ресурсах (серверах) в один із гіпервізорів (VMWare/Hyper-V/KVM).
В абз. 8 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Продуктивність сервісів безпеки: Пропускна здатність сервісу Stateful Firewall (на пакетах розміром 1518 байт, UDP): не менше ніж 13 Гбіт/c.
В абз. 9 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Продуктивність сервісів безпеки: Кількість нових TCP-сесій/секунду: не менше ніж 100 000.
В абз. 13 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Продуктивність VPN: Кількість одночасних SSL VPN підключень до шлюзу: не менше ніж 2 000.
В абз. 14 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Продуктивність VPN: Кількість одночасних клієнт-шлюз IPSec VPN підключень: не менше ніж 2 000.
В абз. 15 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Продуктивність VPN: Кількість одночасних шлюз-шлюз IPSec VPN підключень: не менше ніж 2 000.
В абз. 17 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Висока доступність (high availability): Режими роботи відмовостійкості Active-Active, Active-Standby.
В абз. 41 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Сервіси безпеки: Запобігання витоку даних (DLP).
В абз. 79 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Захист від невідомих загроз (0-day): Ліцензування має дозволяти аналізувати у cloud sandbox не менше ніж 10 000 файлів на день (24 години).
В абз. 91-92 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Захист доступу до хмарних сервісів: Cloud Access Security Broker (CASB) для забезпечення наступного функціоналу при доступі до хмарних сервісів: розпізнання хмарних сервісів (visibility); відповідність політикам (compliance); безпека даних та захист від загроз (threat protection).
В абз. 96 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Маршрутизації та SD-WAN.
В абз. 98 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Маршрутизації та SD-WAN: Динамічні протоколи маршрутизації: RIP v1/v2, OSPF v2/v3, IS-IS, BGP4.
В абз. 99 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Маршрутизації та SD-WAN: Об’єднання фізичних та логічних інтерфейсів з різнотипними підключеннями (MPLS, broadband Internet, LTE, тощо) для створення SD-WAN інтерфейсу.
В абз. 100 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Маршрутизації та SD-WAN: Оцінка якості каналів зв'язку шляхом відправлення пакетів чи запитів до певних вузлів у мережі для визначення в режимі реального часу packet loss, jitter, latancy.
В абз. 101 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Маршрутизації та SD-WAN: Контроль характеристики каналів зв'язку в режимі реального часу (packet loss, jitter, latancy) та іх графічне відображення (gui real-time monitor).
В абз. 102 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Маршрутизації та SD-WAN: Визначення SLA для користувацьких додатків (applications) з використанням характеристик каналів зв'язку (packet loss, jitter, latancy).
В абз. 103 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Маршрутизації та SD-WAN: Визначення різнопланових стратегій вибору каналів зв'язку для маршрутизації трафіку додатків та сервісів виходячи з критеріїв відповідності SLA, кращих значень характеристик каналів зв'язку, тощо.
В абз. 104 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Маршрутизації та SD-WAN: Автоматичне балансування навантаження, переключення і резервування каналів зв’язку для користувацьких додатків та сервісів при зміні характеристик мережевих з’єднань (loss, jitter, latancy) в реальному часі.
В абз. 105 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Маршрутизації та SD-WAN: Динамічне виправлення втрат мережевих пакетів або відновлювання мережевих пакетів з помилками, що викликані несприятливими умовами WAN-каналів під час роботи через VPN (Forward Error Correction).
В абз. 106 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Маршрутизації та SD-WAN: Балансування пакетів однієї сесії через декілька IPSec VPN тунелів на основі "per packet" балансування.
В абз. 124 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Керування, звітність, інтеграція: sFlow v5, Netflow v9, syslog.

Вказані вимоги у своїй сукупності (разом із іншими вимогами, викладеними в п. 3 Додатку 2 Тендерної документації) може забезпечити виключно продукція компанії компанії Fortinet. Жодні інші виробники не можуть запропонувати продукцію, яка в повній мірі відповідає технічним характеристикам предмету закупівлі. В той самий час внесення змін у наведені вище вимоги до предмету закупівлі дозволить взяти участь у Закупівлі іншим виробникам, при цьому якість предмета Закупівлі від вказаних змін жодним чином не погіршиться.
Згідно ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням
Згідно ч. 4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно ч. 1 ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі" фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.

Вважаємо, що вимоги, встановлені в п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації у сукупності є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що є порушенням ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Усунення вказаних порушень можливе шляхом зміни деяких положень п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації Замовника.

Окремо слід наголосити, що проведення Закупівлі у запропонованому Замовником форматі є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, та призведе до безпідставного витрачання бюджетних коштів.

Враховуючи викладене, керуючись ст. 5, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо змінити та/або виключити наступні вимоги щодо предмета закупівлі, встановлені в п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації Замовника, а саме:
1) абз. 6 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації викласти в наступній редакції: «Архітектура та форм-фактор: NGFW являє собою віртуальну машину, що буде встановлюватися на апаратних ресурсах (серверах) в один із гіпервізорів (VMWare або Hyper-V або KVM»;
2) абз. 8 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації викласти в наступній редакції: «Продуктивність сервісів безпеки: Пропускна здатність сервісу Stateful Firewall: не менше ніж 10 Гбіт/c)»;
3) абз. 9 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації викласти в наступній редакції: «Продуктивність сервісів безпеки: Кількість нових TCP-сесій/секунду: не менше ніж 40 000»;
4) абз. 13 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації викласти в наступній редакції: «Продуктивність VPN: Кількість одночасних SSL VPN підключень до шлюзу: не менше ніж 750»;
5) абз. 14 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації викласти в наступній редакції: «Продуктивність VPN: Кількість одночасних клієнт-шлюз IPSec VPN підключень: не менше ніж 750»;
6) абз. 15 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації викласти в наступній редакції: «Продуктивність VPN: Кількість одночасних шлюз-шлюз IPSec VPN підключень: не менше ніж 750»;
7) абз. 17 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації викласти в наступній редакції: «Висока доступність (high availability): Режими роботи відмовостійкості Active-Active або Active-Standby»;
8) абз. 41 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації (Сервіси безпеки: Запобігання витоку даних (DLP) – виключити;
9) абз. 79 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації (Захист від невідомих загроз (0-day): Ліцензування має дозволяти аналізувати у cloud sandbox не менше ніж 10 000 файлів на день (24 години) – виключити;
10) абз. 91-92 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації (Захист доступу до хмарних сервісів: Cloud Access Security Broker (CASB) для забезпечення наступного функціоналу при доступі до хмарних сервісів: розпізнання хмарних сервісів (visibility); відповідність політикам (compliance); безпека даних та захист від загроз (threat protection) – виключити;
11) абз. 96 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації викласти в наступній редакції: «Маршрутизація:»;
12) абз. 98 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації (Маршрутизації та SD-WAN: Динамічні протоколи маршрутизації: RIP v1/v2, OSPF v2/v3, IS-IS, BGP4) – виключити;
13) абз. 99 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації (Маршрутизації та SD-WAN: Об’єднання фізичних та логічних інтерфейсів з різнотипними підключеннями (MPLS, broadband Internet, LTE, тощо) для створення SD-WAN інтерфейсу) – виключити;
14) абз. 100 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації (Маршрутизації та SD-WAN: Оцінка якості каналів зв'язку шляхом відправлення пакетів чи запитів до певних вузлів у мережі для визначення в режимі реального часу packet loss, jitter, latancy) – виключити;
15) абз. 101 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації (Маршрутизації та SD-WAN: Контроль характеристики каналів зв'язку в режимі реального часу (packet loss, jitter, latancy) та іх графічне відображення (gui real-time monitor) – виключити;
16) абз. 102 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації (Маршрутизації та SD-WAN: Визначення SLA для користувацьких додатків (applications) з використанням характеристик каналів зв'язку (packet loss, jitter, latancy) – виключити;
17) абз. 103 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації (Маршрутизації та SD-WAN: Визначення різнопланових стратегій вибору каналів зв'язку для маршрутизації трафіку додатків та сервісів виходячи з критеріїв відповідності SLA, кращих значень характеристик каналів зв'язку, тощо) – виключити;
18) абз. 104 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації (Маршрутизації та SD-WAN: Автоматичне балансування навантаження, переключення і резервування каналів зв’язку для користувацьких додатків та сервісів при зміні характеристик мережевих з’єднань (loss, jitter, latancy) в реальному часі) – виключити;
19) абз. 105 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації (Маршрутизації та SD-WAN: Динамічне виправлення втрат мережевих пакетів або відновлювання мережевих пакетів з помилками, що викликані несприятливими умовами WAN-каналів під час роботи через VPN (Forward Error Correction) – виключити;
20) абз. 106 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації (Маршрутизації та SD-WAN: Балансування пакетів однієї сесії через декілька IPSec VPN тунелів на основі "per packet" балансування) – виключити;
21) абз. 124 п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації викласти в наступній редакції: «Керування, звітність, інтеграція: Netflow v9, syslog».





Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 листопада 2020 18:28
Пунктом третім частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
(далі – Закон) визначено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Крім того, частиною першою статті 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг,
що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Частиною четвертою статті 23 Закону визначено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес,
що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Технічна специфікація (вимоги) до закупівлі за предметом «Апаратно-програмний комплекс з управління інформацією і подіями безпеки» викладена у відповідності
до зазначених вище вимог Закону.
Крім того зазначаємо, що під час формування вимог нами було проведено аналіз функціональності пристроїв та систем різних виробників на відповідність нашим потребам
та вимогам. Враховуючи, що у різних виробників відмінні підходи та архітектура
для вирішення завдань нашого проєкту нами було вирішено максимально розширити можливість учасників, дозволяючи пропонувати не одне, а декілька інтегрованих рішень
за рахунок наступного пункту “Загальні вимоги”:
“Якщо відповідно до функціональності пристроїв/систем або згідно архітектурного підходу реалізація технічних вимог потребує додаткових пристроїв/систем (кластеризації)
або ліцензій, то все це має бути закладено в комплект поставки з урахуванням вимог до строку та функціональності технічної підтримки”.
Наприклад, згідно з проведеним аналізом Технічним специфікаціям (вимогам) відповідають рішення щонайменше декількох виробників:
- Cisco NGFWv або Cisco ASAv + Cisco ISR або Cisco vEdge
(https://www.cisco.com/c/en/us/products/collateral/security/firepower-ngfw-virtual/datasheet-c78-742858.html,
https://www.cisco.com/c/en/us/products/collateral/security/adaptive-security-virtual-appliance-asav/datasheet-c78-733399.html,
https://www.cisco.com/c/en/us/solutions/collateral/enterprise-networks/sd-wan/nb-07-vedge-routers-data-sheet-cte-en.html)
- FortiGate-VM (https://www.fortinet.com/content/dam/fortinet/assets/data-sheets/fortigate-vm.pdf).

(дану відповідь затверджено протоколом засідання ТК ДПС від 04.11.2020 № 281)
Номер вимоги: UA-2020-10-20-007359-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЗУБ СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2821816410
Дата подання: 30 жовтня 2020 18:29
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі



Державною податковою службою України (далі - Замовник) було оголошено процедуру закупівлі Мережеве обладнання – за кодом ДК 021:2015 – 32420000-3
(Апаратно-програмний комплекс з управління інформацією і подіями безпеки) (далі - Закупівля), відкриті торги з публікацією англійською мовою, ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-20-007359-a. Наша організація планує брати участь в цій закупівлі.
Але під час ознайомлення з тендерною документацією Закупівлі нашою організацією було виявлено, що Замовник встановив в тендерній документації незаконні та дискримінаційні вимогу, що є істотним порушенням вимог діючого законодавства України, зокрема Закону України "Про публічні закупівлі". Про це можна дійти висновку, виходячи з наступного.
Додаток 4 до Тендерної документації Замовника визначає технічну специфікацію предмета Закупівлі - Апаратно-програмний комплекс з управління інформацією і подіями безпеки −1 комплект.
Пунктом 4 Додатку 4 до Тендерної документації визначено технічні характеристики та вимоги до програмної продукції - система управління подіями інформаційної безпеки.
Проаналізувавши вказані технічні вимоги, можна дійти висновку, що пункт 4 Додатку 4 до Тендерної документації Замовника встановлює ряд вимог до предмета закупівлі, за сукупністю яких виключно один розробник (компанія ІВМ) може запропонувати товар, який буде відповідати технічним характеристикам предмету закупівлі в повному обсязі. Вказані вимоги є наступними:
Пункт 4. Додатку 4 до Тендерної документації містить наступні дискримінаційні вимоги:
В абз. 15 п. 4 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Ліцензування: Ліцензування EPS, кількості пристроїв та на об’єм даних має бути бестроковим.
В абз. 66 п. 4 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Обробники подій (parsers): Автоматичне оновлення обробників подій.
В абз. 68 п. 4 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Обробники подій (parsers): Створення та модифікації власних обробників подій за допомогою GUI.
В абз. 69 п. 4 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Обробники подій (parsers): Опис обробників подій за допомогою XML.
В абз. 81 п. 4 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Візуалізація і аналітика: Експорт та імпорт правил (rules) і звітів (reports) за допомогою XML.
В абз. 103 п. 4 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено вимогу: Інтеграції з зовнішніми системами, розширення даних щодо інцидентів: Імпорт IOC.

Вказані вимоги у своїй сукупності (разом із іншими вимогами, викладеними в п. 4 Додатку 2 Тендерної документації) може забезпечити виключно продукція компанії компанії ІВМ, зокрема рішення IBM Qradar Siem. Жодні інші виробники не можуть запропонувати продукцію, яка в повній мірі відповідає технічним характеристикам предмету закупівлі. В той самий час внесення змін у наведені вище вимоги до предмету закупівлі дозволить взяти участь у Закупівлі іншим виробникам, при цьому якість предмета Закупівлі від вказаних змін жодним чином не погіршиться.
Згідно ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням
Згідно ч. 4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно ч. 1 ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі" фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.

Вважаємо, що вимоги, встановлені в п. 4 Додатку 4 до Тендерної документації у сукупності є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що є порушенням ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Усунення вказаних порушень можливе шляхом зміни деяких положень п. 4 Додатку 4 до Тендерної документації Замовника.

Окремо слід наголосити, що проведення Закупівлі у запропонованому Замовником форматі є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, та призведе до безпідставного витрачання бюджетних коштів.

Враховуючи викладене, керуючись ст. 5, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо змінити та/або виключити наступні вимоги щодо предмета закупівлі, встановлені в п. 4 Додатку 4 до Тендерної документації Замовника, а саме:
1) абз. 15 п. 4 Додатку 4 до Тендерної документації (Ліцензування: Ліцензування EPS, кількості пристроїв та на об’єм даних має бути бестроковим) - виключити;
2) абз. 66 п. 4 Додатку 4 до Тендерної документації (Обробники подій (parsers): Автоматичне оновлення обробників подій) – виключити;
3) абз. 68 п. 4 Додатку 4 до Тендерної документації викласти в наступній редакції: «Обробники подій (parsers): Створення та модифікації власних обробників подій за допомогою GUI або за допомогою інших інструментів»;
4) абз. 69 п. 4 Додатку 4 до Тендерної документації (Обробники подій (parsers): Опис обробників подій за допомогою XML) - виключити;
5) абз. 81 п. 4 Додатку 4 до Тендерної документації (Візуалізація і аналітика: Експорт та імпорт правил (rules) і звітів (reports) за допомогою XML) - виключити;
6) абз. 103 п. 4 Додатку 4 до Тендерної документації (Інтеграції з зовнішніми системами, розширення даних щодо інцидентів: Імпорт IOC) - виключити;



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 листопада 2020 18:30
Пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Крім того, частиною першою статті 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Частиною четвертою статті 23 Закону визначено, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі, якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Технічна специфікація (вимоги) до закупівлі за предметом «Апаратно-програмний комплекс з управління інформацією і подіями безпеки» викладена у відповідності
до зазначених вище вимог Закону.
Крім того зазначаємо, що інформація, викладена з Вашого боку стосовно того, що дані технічні вимоги може забезпечити виключно продукція компанії ІВМ, зокрема рішення IBM Qradar Siem, не відповідає дійсності.
Наприклад, згідно з проведеним аналізом Технічним специфікаціям (вимогам)
відповідають рішення FortiSIEM (https://www.fortinet.com/content/dam/fortinet/assets/data-sheets/FortiSIEM.pdf).

(дану відповідь затверджено протоколом засідання ТК ДПС від 04.11.2020 № 282)
Номер вимоги: UA-2020-10-20-007359-a.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЗУБ СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2821816410
Дата подання: 30 жовтня 2020 18:30
ВИМОГА щодо надання відповідної інформації


Державною податковою службою України (далі - Замовник) було оголошено процедуру закупівлі Мережеве обладнання – за кодом ДК 021:2015 – 32420000-3
(Апаратно-програмний комплекс з управління інформацією і подіями безпеки) (далі - Закупівля), відкриті торги з публікацією англійською мовою, ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-20-007359-a. Наша організація планує брати участь в цій закупівлі.
Але під час ознайомлення з тендерною документацією Закупівлі нашою організацією було виявлено, що Замовник не надав технічне завдання з налаштування обладнання та програмного забезпечення, яке вказано Додатку 4 до Тендерної документації Замовника, ця вимога є в Додатку 5 («Проект договору», розділ VI. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН).

Вимагаємо надати повне та чітке технічне завдання відповідно до в Додатку 5 («Проект договору», розділ VI. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН) з налаштування обладнання та програмного забезпечення, яке вказано Додатку 4 до Тендерної документації Замовника

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 листопада 2020 18:32
Враховуючи те, що у різних виробників можливі відмінні підходи та архітектура для вирішення завдань нашого проєкту, нами було вирішено максимально уніфікувати перелік щодо монтажу, конфігурування та тестування Товару, що постачається замовнику. Цей перелік викладений у п.6.3.3. Додатка 5 до Тендерної документації.

(дану відповідь затверджено протоколом засідання ТК ДПС від 04.11.2020 № 283)

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 листопада 2020
UA-2020-10-20-007359-abb63d7e4590e48ab8242540f4b10d2eb
Найменування: Державна податкова служба України
Код ЄДРПОУ: 43005393
Місцезнаходження: 04053, Україна, м. Київ обл., Київ, Площа Львівська, 8
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЛАН СИСТЕМС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕТВЕЙВ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

20 листопада 2020 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 грудня 2020 11:03
Електронний підпис
11 грудня 2020 11:02
Банківська гарантія.pdf
04 грудня 2020 13:49
Електронний підпис
04 грудня 2020 13:48
Dovidka_20338353740910872912.pdf.p7s
04 грудня 2020 13:48
Dovidka_20338353740910872912.pdf
04 грудня 2020 13:48
Пропозиція.pdf
04 грудня 2020 13:48
Довідка.pdf
20 листопада 2020 09:45
Електронний підпис
20 листопада 2020 09:45
Електронний підпис
20 листопада 2020 09:45
Розрахунок вартості.pdf
20 листопада 2020 09:45
Технічна частина.pdf
20 листопада 2020 09:45
Свидетельство_РВС Банк_2020.zip
20 листопада 2020 09:45
Ліцензія.zip
20 листопада 2020 09:45
Кваліфікаційна частина.pdf
20 листопада 2020 09:45
Довіреність_Пустовойт_1.zip
20 листопада 2020 09:45
Гарантия 8192.zip

Документи

20 листопада 2020 17:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 листопада 2020 13:51
Електронний підпис
20 листопада 2020 13:51
Електронний підпис
20 листопада 2020 13:49
Електронний підпис
20 листопада 2020 13:49
Електронний підпис
20 листопада 2020 13:48
Розрахунок вартості.pdf
20 листопада 2020 13:48
Технічна специфікація.pdf
20 листопада 2020 13:48
Статут_Сидоренко Ю.pdf
20 листопада 2020 13:48
Протокол №18_Сидоренко Ю.pdf
20 листопада 2020 13:48
Протокол №17_Сидоренко Ю.pdf
20 листопада 2020 13:48
Опис №1.pdf
20 листопада 2020 13:48
Наказ_Сидоренко Ю.pdf
20 листопада 2020 13:48
Копія витягу з ЄДР.pdf
20 листопада 2020 13:48
Копія виписки з ЄДР.pdf
20 листопада 2020 13:48
Інформація про учасника.pdf
20 листопада 2020 13:48
Довідка_ст 17.pdf
20 листопада 2020 13:48
Довідка_працівники.pdf
20 листопада 2020 13:48
Довідка_довкілля.pdf
20 листопада 2020 13:48
21658 ТОВ НЕТВЕЙВ p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАН СИСТЕМС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕТВЕЙВ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2020 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАН СИСТЕМС" 5 394 000,00
UAH з ПДВ
5 394 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕТВЕЙВ" 5 800 000,00
UAH з ПДВ
5 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 11:03
Електронний підпис
11 грудня 2020 11:02
Банківська гарантія.pdf
04 грудня 2020 13:49
Електронний підпис
04 грудня 2020 13:48
Dovidka_20338353740910872912.pdf.p7s
04 грудня 2020 13:48
Dovidka_20338353740910872912.pdf
04 грудня 2020 13:48
Пропозиція.pdf
04 грудня 2020 13:48
Довідка.pdf
20 листопада 2020 09:45
Електронний підпис
20 листопада 2020 09:45
Електронний підпис
20 листопада 2020 09:45
Розрахунок вартості.pdf
20 листопада 2020 09:45
Технічна частина.pdf
20 листопада 2020 09:45
Свидетельство_РВС Банк_2020.zip
20 листопада 2020 09:45
Ліцензія.zip
20 листопада 2020 09:45
Кваліфікаційна частина.pdf
20 листопада 2020 09:45
Довіреність_Пустовойт_1.zip
20 листопада 2020 09:45
Гарантия 8192.zip

Публічні документи

20 листопада 2020 13:51
Електронний підпис
20 листопада 2020 13:51
Електронний підпис
20 листопада 2020 13:49
Електронний підпис
20 листопада 2020 13:49
Електронний підпис
20 листопада 2020 13:48
Розрахунок вартості.pdf
20 листопада 2020 13:48
Технічна специфікація.pdf
20 листопада 2020 13:48
Статут_Сидоренко Ю.pdf
20 листопада 2020 13:48
Протокол №18_Сидоренко Ю.pdf
20 листопада 2020 13:48
Протокол №17_Сидоренко Ю.pdf
20 листопада 2020 13:48
Опис №1.pdf
20 листопада 2020 13:48
Наказ_Сидоренко Ю.pdf
20 листопада 2020 13:48
Копія витягу з ЄДР.pdf
20 листопада 2020 13:48
Копія виписки з ЄДР.pdf
20 листопада 2020 13:48
Інформація про учасника.pdf
20 листопада 2020 13:48
Довідка_ст 17.pdf
20 листопада 2020 13:48
Довідка_працівники.pdf
20 листопада 2020 13:48
Довідка_довкілля.pdf
20 листопада 2020 13:48
21658 ТОВ НЕТВЕЙВ p7s.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАН СИСТЕМС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕТВЕЙВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛАН СИСТЕМС"
#35001516
Переможець 5 394 000,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 17:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2020 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАН СИСТЕМС"
#35001516
5 394 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:53
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 10:15
Банківська гарантія.pdf укладений
15 грудня 2020 10:10
Договір 101.pdf укладений
15 грудня 2020 10:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 394 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 899 000,00 UAH)