Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з постачання програмного забезпечення для автоматизації основної діяльності закладу охорони здоров’я та його налаштування)
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2020-10-20-007088-a eebf245dd00d4666aafe7ef26f6ba389
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Карпенко

+380444831708 koczd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київський обласний центр громадського здоров'я"
Код ЄДРПОУ: 02125728
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., Київ, Київ, вул. Герцена 31
Контактна особа: Тетяна Карпенко
+380444831708
koczd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 05 листопада 2020 12:29
Початок аукціону: 05 листопада 2020 12:29
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Послуги з постачання програмного забезпечення для автоматизації основної діяльності закладу охорони здоров’я та його налаштування

Послуги з постачання програмного забезпечення для автоматизації основної діяльності закладу охорони здоров’я та його налаштування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з постачання програмного забезпечення для автоматизації основної діяльності закладу охорони здоров’я та його налаштування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 18:25
ТД зміни.docx
23 жовтня 2020 18:24
Зміни до ТД.docx
21 жовтня 2020 17:25
Зміни до тендерної документації.docx
23 жовтня 2020 18:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 18:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 18:25
ТД зміни.docx
21 жовтня 2020 17:27
Тендерна документація програмне забезпечення зі змінами.docx
20 жовтня 2020 16:35
Тендерна документація програмне забезпечення.docx
23 жовтня 2020 18:24
Зміни до ТД.docx
23 жовтня 2020 18:22
ТД зміни.docx
21 жовтня 2020 17:25
Зміни до тендерної документації.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне
Дата подання: 21 жовтня 2020 14:17
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 17:12
Шановний Замовнику! у Вашій тендерній документації у пункті 5 розділу III інструкції з підготовки тендерної пропозиції, відповідно до пп. 5.3.1. потрібно надати: «довідку (складену в довільній формі, що підтверджує наявність в учасника торгів працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучати до виконання умов договору із зазначенням: ПІБ, освіти, стажу/досвіду роботи та даних про сертифікати, дипломи, тощо». Деталізуйте, що Ви маєте на увазі надати або диплом або сертифікат, або ж надати і диплом і сертифікат, чи як розуміти дану вимогу. Просимо уточнити, що Ви мали на увазі в пункті 6 розділу III інструкції з підготовки тендерної пропозиції, підпункті 5 Вимоги щодо впровадження та технічної підтримки: «Початок впровадження має здійснюється спеціалістами та сертифікованими інженерами за довіреністю постачальника на території замовника силами та за рахунок постачальника протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання заявки (факсом, кур’єром, електронною поштою). Необхідно надати гарантійний лист у довільній формі. Початок введення в експлуатацію та інсталяція має здійснюватися спеціалістами та сертифікованими інженерами за довіреністю постачальника на території Замовника силами та за рахунок постачальника протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання заявки (факсом, кур’єром, електронною поштою). Необхідно надати гарантійний лист у довільній формі». Деталізуйте вимогу: «має здійснюватися спеціалістами та сертифікованими інженерами». Незрозуміло вам достатньо працівників відповідної освіти чи має бути, якийсь конкретний сертифікат, який підтверджує ще додаткове навчання спеціаліста.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник повинен надати довідку (складену в довільній формі, що підтверджує наявність в учасника торгів працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучати до виконання умов договору із зазначенням: ПІБ, освіти, стажу/досвіду роботи та даних про сертифікати, дипломи, тощо). Під словами "освіти, стажу/досвіду роботи та даних про сертифікати, дипломи, тощо" маються на увазі документи що підтверджують кваліфікацію працівників - дипломи, сертифікати, тощо. Учасник повинен надати наявний документ що підтверджує кваліфікацію. Спеціаліст повинен володіти спеціальними знаннями з технологій що використовуються які можуть та мають бути підтверджені дипломами про відповідну освіту та/або сертифікатами про проходження навчання технологіям що використовуються у ПЗ учасника.
Загальне
Дата подання: 21 жовтня 2020 14:20
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 17:12
Відповідь: ,
Загальне
Дата подання: 21 жовтня 2020 14:22
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 17:13
Шановний Замовнику! Уточніть, яке програмне забезпечення для автоматизації осної діяльності наразі функціонує в Комунальному некомерційному підприємстві Київської обласної ради "Київському обласному центрі громадського здоров'я"
Відповідь: ПРОГРАМНИЙ КОМПЛЕКС – «МЕДСТАТ» та ПРОГРАМНИЙ КОМПЛЕКС "МЕДИЧНI КАДРИ"
Загальне питання
Дата подання: 22 жовтня 2020 09:55
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 10:03
Шановний Замовнику! Уточніть, чи будете ви розглядати інші інформаційні системи, чи вам потрібно поточна? (яка вказана вище). Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Будуть розглядатися всі системи що відповідають вимогам ТД.
Загальне питання
Дата подання: 22 жовтня 2020 10:03
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 10:30
Шановний Замовнику! Уточніть, що ви мали на увазі під поняттям "аналогічний договір"? Чи бути вважатися аналогічним договір "Про надання послуг користування інформаційно-телекомунікаційної системи" або КОД ДК 021:2015 - "48810000-9 Інформаційні системи"?
Відповідь: Розділ 3 Цивільного кодексу України містить поділ договірних зобов’язань за їх видами. За загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом.
Загальне питання
Дата подання: 22 жовтня 2020 14:32
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 18:29
Шановний Замовнику! У Вашій тендерній документації у пункті 3 розділу III інструкції з підготовки тендерної пропозиції, є посилання на додаток 3. В додатку 3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ є табличка: «№з/п 11, Перелік Постачання безстрокових ліцензій та впровадження програмного забезпечення для автоматизації основної діяльності закладу охорони здоров’я для роботи на необмежену кількість користувачів». Просимо роз’яснити, що означає «№з/п 11». Якщо це помилка, просимо привести у відповідність. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Це була механічна помилка та ТД привели у відповідність.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-20-007088-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Хелсі Юа, Код ЄДРПОУ:40436197
Дата подання: 21 жовтня 2020 14:19
Прохання внести зміни в тендерну документацію
Шановний Замовнику! У Вашій тендерній документації у пункті 2 розділу III інструкції з підготовки тендерної пропозиції, вказано, що тендерна пропозиція має складатись з «2. Документів, вказаних в п. 5 розділу ІІІ тендерної документації (крім документів, передбачених підпунктами 5.5.1.-5.5.3. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації)».
Але підпунктів 5.5.1.-5.5.3. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації немає в тендерній документації.
Просимо привести у відповідність розділ ІІІ інструкції з підготовки тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2020 17:30
Виправлена нумерація пунктів 5.3-5.5 - було задубльовано пункт 5.3, що призвело до збою нумерації подальших пунктів та нумерація пунктів була приведена у відповідність.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІМПЛЕКС-МЕД" 790 000,00
UAH з ПДВ
790 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Приватний підприємець Арташ Віра Олексіївна 800 000,00
UAH з ПДВ
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2020 20:25
265750029650882 (2).XML
04 листопада 2020 23:14
Електронний підпис
04 листопада 2020 23:13
Доступы.pdf
04 листопада 2020 22:36
Електронний підпис
04 листопада 2020 22:25
тендерна пропозиція.pdf
04 листопада 2020 22:25
Витяг+виписка.pdf
04 листопада 2020 22:25
Статут.pdf
04 листопада 2020 22:25
Згода з проектом договору.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 18:10
КОД.jpg
04 листопада 2020 18:10
Document_USR_1004795887.rtf
04 листопада 2020 18:10
Свiдоцтво.jpg
04 листопада 2020 18:10
attachments.zip
04 листопада 2020 18:10
2.png
04 листопада 2020 18:10
1.png
04 листопада 2020 15:11
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІМПЛЕКС-МЕД"

ФОП Приватний підприємець Арташ Віра Олексіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІМПЛЕКС-МЕД"
#43554603
Переможець 790 000,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 10:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 10:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІМПЛЕКС-МЕД"
#43554603
790 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 14:46
Дод угода.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 14:45
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 15:20
Договір Сімплекс-Мед.pdf укладений
27 листопада 2020 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода
Номер договору про закупівлю: 2711
Договір:
Номер додаткової угоди: 2711
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML