Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція водогону від смт Гвардійське до смт Губиниха Новомосковського району Дніпропетровської області
Очікувана вартість
13 958 700,00 UAH
UA-2020-10-20-006758-a d93e4aa39eef4586b88ae49861447ece
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Стороженко

+380567428457 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Дмитро Стороженко
+380567428457
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 06 листопада 2020 14:30
Очікувана вартість: 13 958 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69 793,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.У разі надання будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову, який повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція водогону від смт Гвардійське до смт Губиниха Новомосковського району Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51200, Україна, Дніпропетровська область, Новомосковський район, від смт Гвардійське до смт Губиниха
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 65
Iнша подія Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів. Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 16:20
ТД Водовод Гвардійське 20.10 .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Загальне.
Дата подання: 21 жовтня 2020 09:01
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 09:07
Для вірного визначення вартості будівництва не вказан клас наслідків.
Відповідь: Доброго дня! Клас наслідків СС2
Аналогічний договір
Дата подання: 23 жовтня 2020 14:01
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 12:26
Добрий день! Уточніть, будь ласка, чи будуть вважатися аналогічними договорами для цієї закупівлі договори на виконання робіт з будівництва та/або ремонту, та/або реконструкції мереж водопостачання та/або водовідведення? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! так
Довідка податкової
Дата подання: 23 жовтня 2020 14:24
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 09:45
Добрий день! Згідно додатку № 2 переможець має надати довідку, що видана Державною податковою службою України, про відсутність заборгованості з платежів. Уточніть, будь ласка, чи може учасник на виконання вказаної вимоги надати таку довідку в електронному варіанті з накладенням ЕЦП/КЕП? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Так, може
Договірна ціна
Дата подання: 23 жовтня 2020 15:42
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 12:31
Добрий день! Уточніть, будь ласка, вид договірної ціни. Дякуємо!
Відповідь: Вид договірної ціни визначається учасником
Сумiшi бетоннi
Дата подання: 23 жовтня 2020 20:02
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 14:24
Добрий вечір! Пунктом 39 Технічного завдання передбачені сумiшi бетоннi готовi важкi, клас бетону В10 у кількості 1,5 м3. Уточніть, будь ласка, ця кількість суміші передбачена на всі колодязі чи тільки на колодязі із п. 37 та 38? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Кількість бетону В 10 проектом передбачено для трьох колодязів за п. 37, 38
Вода
Дата подання: 23 жовтня 2020 20:03
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 14:27
Доброго дня! Роз'ясніть, будь ласка, забезпечення робіт водою буде забезпечувати Замовник або учасник має включити її вартість у ціну пропозиції? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Забезпечення водою учасник має включати у ціну пропозиції, адже забезпечення водою прцівників та ціна дезінфекції та випробування ьрубопроводу враховано в загально-виробничих витратах до кошторису
Коефіцієнт
Дата подання: 23 жовтня 2020 20:05
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 14:35
Добрий вечір! Труби з позицій 82-88 Технічного завдання мають враховувати коефіцієнт К=1,01., проте він не включений. Уточніть, будь ласка, цю інформацію. Дякуємо!
Відповідь: Коефіцієнт помилково не враховано. При нестачі труб можливе відшколування з ризиків, інфляції та накладних витрат
Зворотні матеріали
Дата подання: 23 жовтня 2020 20:09
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 14:28
Добрий день! Роз'ясніть, будь ласка, зворотні матеріали після демонтажа залишаються на об'єкті і Замовник буде самостійно їх забирати? Або учасник має врахувати у вартості пропозиції перевезення та навантаження/розвантаження цих матеріалів на склад Замовника? Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Замовник залишає за собою транспортування зворотних матеріалів
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС" 13 346 275,30
UAH з ПДВ
13 136 893,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК БУДСИСТЕМА" 13 900 000,00
UAH з ПДВ
13 160 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ» 13 318 272,00
UAH з ПДВ
13 178 684,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОРПРОЕКТ БУД" 13 954 384,76
UAH з ПДВ
13 412 687,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології" 13 765 321,01
UAH з ПДВ
13 765 321,01
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 17:13
Електронний підпис
13 листопада 2020 17:13
Виправлення .PDF
05 листопада 2020 13:44
Електронний підпис
05 листопада 2020 13:24
Електронний підпис
05 листопада 2020 13:23
2 Банківська гарантія.rar
05 листопада 2020 13:04
Електронний підпис
05 листопада 2020 13:03
4. Установчі документи.pdf
05 листопада 2020 13:03
3 Довідки.PDF
05 листопада 2020 13:03
1. Реєстр.PDF

Публічні документи

18 листопада 2020 16:23
Електронний підпис
18 листопада 2020 16:23
Тендерна пропозиція.pdf
18 листопада 2020 16:23
Статут 2019.pdf
18 листопада 2020 16:23
РІШЕННЯ УЧАСНИКА.pdf
18 листопада 2020 16:23
Право підписання.pdf
18 листопада 2020 16:23
Ліцензія, Дозвола.pdf
18 листопада 2020 16:23
Лист по статті 17 ЗУ НОВИЙ.pdf
18 листопада 2020 16:23
Довідка МВС (Барінов Д.Ю.).pdf
18 листопада 2020 16:23
Довідка з податкової.pdf
18 листопада 2020 16:23
Довідка (ч 2 ст 17).pdf
17 листопада 2020 11:07
Електронний підпис
17 листопада 2020 11:07
Виправлення.pdf
05 листопада 2020 12:07
Електронний підпис
05 листопада 2020 12:07
IG-201307-300.pdf.p7s.p7s.p7s.zip
05 листопада 2020 12:07
IG-201307-300.pdf
05 листопада 2020 12:07
Платіжне доручення.pdf.p7s.zip
05 листопада 2020 12:07
Платіжне доручення.pdf
05 листопада 2020 12:07
Ліцензія НБУ (завірена).pdf.p7s.zip
05 листопада 2020 12:07
Ліцензія НБУ (завірена).pdf
05 листопада 2020 12:07
БК БУДСИСТЕМА губиниха.pdf
05 листопада 2020 12:07
425_ДЦ_Т2.pdf
05 листопада 2020 12:07
425_ДЦ_ОПРЛС_8-1-1.pdf
05 листопада 2020 12:07
425_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4_ТХ.pdf
05 листопада 2020 12:07
425_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3_ТХ.pdf
05 листопада 2020 12:07
425_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2_ЕМ.pdf
05 листопада 2020 12:07
425_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1_ЗВ.pdf
05 листопада 2020 12:07
425_ДЦ_ОПР.pdf
05 листопада 2020 12:07
425_ДЦ_ЛС2_2-1-4_ТХ.pdf
05 листопада 2020 12:07
425_ДЦ_ЛС1_8-1-1.pdf
05 листопада 2020 12:07
425_ДЦ_ЛС1_2-1-3_ТХ.pdf
05 листопада 2020 12:07
425_ДЦ_ЛС1_2-1-2_ЕМ.pdf
05 листопада 2020 12:07
425_ДЦ_ЛС1_2-1-1_ЗВ.pdf
05 листопада 2020 12:07
425_ДЦ_ИВР.pdf
05 листопада 2020 12:07
425_ДЦ_ЕНРСМЗ.pdf
05 листопада 2020 12:07
425_ДЦ_ДЦ_5.pdf
05 листопада 2020 12:07
425_ДЦ_ДЦ_3.pdf
05 листопада 2020 12:07
425_ДЦ_ДЦ_2.pdf
05 листопада 2020 12:07
Ф1, Ф2 (12м 2019 р) БС.pdf
05 листопада 2020 12:07
Технічне завдання.pdf
05 листопада 2020 12:07
Тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2020 12:07
Статут 2019.pdf
05 листопада 2020 12:07
РІШЕННЯ УЧАСНИКА.pdf
05 листопада 2020 12:07
Реєстр документів.pdf
05 листопада 2020 12:07
Проект договору.pdf
05 листопада 2020 12:07
Ліцензія, Дозвола.pdf
05 листопада 2020 12:07
Лист-відгук.pdf
05 листопада 2020 12:07
Лист про дозвола.pdf
05 листопада 2020 12:07
Лист по статті 17 ЗУ НОВИЙ.pdf
05 листопада 2020 12:07
КБ-3, КБ-2В.pdf
05 листопада 2020 12:07
Інформація про працівників.pdf
05 листопада 2020 12:07
Договір №10-2018.pdf
05 листопада 2020 12:07
Довідка про субпідрядника.pdf
05 листопада 2020 12:07
Довідка про ліцензію.pdf
05 листопада 2020 12:07
Довідка (ч 2 ст 17).pdf
05 листопада 2020 12:07
Відомості про учасника.pdf
05 листопада 2020 12:07
Відомості про МТБ.pdf
05 листопада 2020 12:07
Витяг ПДВ.pdf
05 листопада 2020 12:07
антикорупційна.програма.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 17:20
Електронний підпис
05 листопада 2020 17:19
fw.zip
05 листопада 2020 17:19
12Тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2020 17:19
11Проект договору.pdf
05 листопада 2020 17:19
10Повноваження.pdf
05 листопада 2020 17:19
09Кошторис.pdf
05 листопада 2020 17:19
08Копія балансу.pdf
05 листопада 2020 17:19
03Відповідність ст17.pdf
05 листопада 2020 17:19
02Відомості про учасника.pdf
05 листопада 2020 17:19
01Банківська гарантія.pdf
05 листопада 2020 17:19
01.1 Реєстр документів .pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 16:33
Наказ директор ДорПроект.pdf
04 листопада 2020 16:33
МТБ.pdf
04 листопада 2020 16:33
Ліцензія ДорПроект.pdf
04 листопада 2020 16:33
Ін код ДорПроект.pdf
04 листопада 2020 16:33
Довідка №3.pdf
04 листопада 2020 16:33
Довідка №2.pdf
04 листопада 2020 16:33
Довідка характ закупівлі.pdf
04 листопада 2020 16:33
Довідка субпідрядник.pdf
04 листопада 2020 16:33
Довідка про вимогам.pdf
04 листопада 2020 16:33
Довідка не має судимості.pdf
04 листопада 2020 16:33
Довідка не внос до ЄДР.pdf
04 листопада 2020 16:33
Довідка не банкрут.pdf
04 листопада 2020 16:33
Довідка захист довкілля.pdf
04 листопада 2020 16:33
Довідка антикор прогр.pdf
04 листопада 2020 16:33
Довідка №1.pdf
04 листопада 2020 16:33
Гар лист.pdf
04 листопада 2020 16:33
Аналог.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 14:17
Електронний підпис
05 листопада 2020 14:12
8 Кошторис + графік.pdf
05 листопада 2020 14:12
1 Реєстр.pdf
05 листопада 2020 14:12
14 Проект договору.pdf
05 листопада 2020 14:12
17 Статут.pdf
05 листопада 2020 14:12
13 Копія АП.pdf
05 листопада 2020 14:12
Підписаний_Ліцензія_Zavirena.pdf
05 листопада 2020 14:12
16 Статус платника податку.pdf
05 листопада 2020 14:12
Підписаний_G1120-5822-GL_tender.pdf
05 листопада 2020 14:12
18 Довідка ліцензія.pdf
05 листопада 2020 14:12
9 Повноваження.pdf
05 листопада 2020 14:12
15 Відомості про учасника.pdf
05 листопада 2020 14:12
6 Фінзвіт.pdf
05 листопада 2020 14:12
10 Довідка субпідрядники.pdf
05 листопада 2020 14:12
11 Тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2020 14:12
7 Довідки ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС"

ТОВ "БК БУДСИСТЕМА"

ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ІНДУСТРІЯ ГРАНДСТРОЙ»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОРПРОЕКТ БУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВіК Технології"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС"
#24157485
Відхилено 13 136 893,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 14:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 листопада 2020 16:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "БК БУДСИСТЕМА"
#35543707
Переможець 13 160 000,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 16:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 листопада 2020 15:04

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1.Відповідно до наданої Довідки за вих.№728/14 від 04.11.2020 р. вбачається залучення до виконання робіт Пікалова Андрія Олександровича. Проте на підтвердження наявності у Учасника інженера з проектно-кошторисної роботи не надано копію трудової книжки (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника) або копію наказу про призначення на посаду. Також відсутні копії наказів про призначення на посаду або копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника) на працівників: Фурсенко А.В., Жеребко Д.Г. (п.14, 25 договору). Вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: Відповідно до п. 2 Додатку 1 до ТД Учасники мають надати: - Довідку, за формою, зазначеною у Додатку 7 до тендерної документації, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу робіт за Договором про закупівлю. При цьому обов’язкова наявність виконавця робіт; та інженера з проектно-кошторисної роботи. На підтвердження інформації, щодо наявності у учасника працівників, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують факт правовідносин учасника та відповідних працівників, згідно із чинним законодавством України (на всіх працівників, зазначених у Довідці за формою згідно Додатку 7). Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати необхідну інформацію та документи щодо усунення невідповідності, згідно умов тендерної документації.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

16 листопада 2020 14:55
Електронний підпис
16 листопада 2020 14:53
відхил.pdf
12 листопада 2020 11:26
Електронний підпис
12 листопада 2020 11:24
продовж.pdf
06 листопада 2020 15:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1.Відповідно до наданої Довідки за вих.№ 0158/20 від 26 жовтня 2020 р. вбачається залучення до виконання робіт Небелиці Віри Василівни. Проте на підтвердження наявності у Учасника інженера з проектно-кошторисної роботи надано копію договору ЦПХ №1/0302-20, з якого вбачається що Небелиця В.В. буде надавати послуги лише з розробки проектно-кошторисної документації. Вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: Відповідно до п. 2 Додатку 1 до ТД Учасники мають надати: - Довідку, за формою, зазначеною у Додатку 7 до тендерної документації, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу робіт за Договором про закупівлю. При цьому обов’язкова наявність виконавця робіт; та інженера з проектно-кошторисної роботи. На підтвердження інформації, щодо наявності у учасника працівників, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують факт правовідносин учасника та відповідних працівників, згідно із чинним законодавством України (на всіх працівників, зазначених у Довідці за формою згідно Додатку 7). Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати необхідну інформацію та документи щодо усунення невідповідності, згідно умов тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК БУДСИСТЕМА"
#35543707
13 160 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 11:48
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 15:23
дог.68.pdf укладений
03 грудня 2020 15:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,16 UAH)