Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за проведенням робіт з капітального ремонту б-ру Івана Каркача, 73 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари) (код за ДК 021:2015 - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
57 115,20 UAH
UA-2020-10-20-006727-a eaf34b659551474ea421adfd3cc68389
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Овчарова

+380577252080 ovcharova_m@citynet.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34861610
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7
Контактна особа: Марина Овчарова
+380577252080
ovcharova_m@citynet.kharkov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 10:00
Очікувана вартість: 57 115,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 571,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за проведенням робіт з капітального ремонту б-ру Івана Каркача, 73 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари) (код за ДК 021:2015 - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61106, Україна, Харківська область, місто Харків, б-р Івана Каркача, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Післяоплата протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів на підставі актів приймання-передачі виконаних робіт з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 38 000,00
UAH з ПДВ
38 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 10:44
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:43
якісні характер..pdf
28 жовтня 2020 10:43
уповноважена особа.pdf
28 жовтня 2020 10:43
Сертифікат Нашивочнік.pdf
28 жовтня 2020 10:43
серт.тех.надз..pdf
28 жовтня 2020 10:43
Розпорядження.PDF
28 жовтня 2020 10:43
Положення.PDF
28 жовтня 2020 10:43
Наказ Управлння №12.pdf
28 жовтня 2020 10:43
лист гарантія.pdf
28 жовтня 2020 10:43
загальна форма.pdf
28 жовтня 2020 10:43
довідка єдрпоу.pdf
28 жовтня 2020 10:43
Виписка.PDF
28 жовтня 2020 10:43
аналог.договор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#04058516
Переможець 38 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 13:34

Документи

04 листопада 2020 13:34
Електронний підпис
04 листопада 2020 13:33
протокол 149.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#04058516
38 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2020 13:34
Електронний підпис
04 листопада 2020 13:33
протокол 149.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 червня 2021 08:41
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2021 14:15
ДУ № 5 до договору № 946.pdf зміни до договору
21 травня 2021 14:14
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2021 09:40
ДУ № 4 до договору № 946.pdf зміни до договору
13 травня 2021 09:30
Електронний підпис зміни до договору
07 квітня 2021 10:04
ДУ № 3 до договору № 946.pdf зміни до договору
07 квітня 2021 10:03
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 10:01
ДУ № 2 до договору № 946.pdf зміни до договору
02 квітня 2021 09:57
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 10:31
Договір № 946.pdf укладений
18 листопада 2020 10:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 946
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору № 946
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 946
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 до договору № 946
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 946
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4 до договору № 946
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 946
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 5 до договору про закупівлю № 946
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 332,76
UAH