Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні вироби (41128 - Пробірка вакуумна для взяття зразків крові IVD, з активатором згортання і гелем для розділення, 16822 - Наконечник піпетки, 61048 - Простирадло для огляду / терапевтичних процедур загального призначення, 47178 - Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні)
Очікувана вартість
15 100,00 UAH
UA-2020-10-20-006609-a 61416bd4a03c42b890437fb18b74b50d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Сєрова

+380567855334 zakypki5@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 5" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01985475
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Івана Акінфієва, буд. 5
Контактна особа: Валерія Сєрова
+380567855334
zakypki5@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 16:03
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 16:03
Початок аукціону: 02 листопада 2020 12:42
Очікувана вартість: 15 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штуки
Одноразові стерильні пробірки для взяття крові 13 х 100 мм, стерильні 6 мл з активатором згортання з кришкою.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Івана Акінфієва, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3000 штуки
Універсальний наконечник для піпеток-дозаторів 1000 мкл (блакитний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Івана Акінфієва, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
8000 штуки
Універсальний наконечник для піпеток-дозаторів 200 мкл (жовтий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Івана Акінфієва, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
12 рулон
Простирадло одноразове у рулоні з нетканого матеріалу спандбонд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Івана Акінфієва, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
600 штуки
Рукавички стерильні медичні оглядові латексні, М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Івана Акінфієва, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
600 штуки
Рукавички стерильні медичні оглядові латексні, L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Івана Акінфієва, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГААК ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ " 13 223,00
UAH з ПДВ
13 223,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА" 14 731,70
UAH з ПДВ
14 575,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТАРКО" 14 742,00
UAH з ПДВ
14 581,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 20:21
Електронний підпис
28 жовтня 2020 20:20
Помещение_ транспорт.rar
28 жовтня 2020 20:20
Листи .rar
28 жовтня 2020 20:20
ТОВ ТАВОЛГА.pdf
28 жовтня 2020 20:20
Статут 2019стр 1-22.pdf
28 жовтня 2020 20:20
Проект_договору.pdf
28 жовтня 2020 20:20
тендерна_пропозицiя.pdf
28 жовтня 2020 20:20
стерильна хірургічна.rar
28 жовтня 2020 20:20
простирадла.rar
28 жовтня 2020 20:20
пробірка_наконечник.rar

Публічні документи

27 жовтня 2020 12:58
Електронний підпис
27 жовтня 2020 12:57
Статут.pdf
27 жовтня 2020 12:57
Інструкція рукавички.pdf
27 жовтня 2020 12:57
Довідка щодо ст.17.pdf
27 жовтня 2020 12:57
Довідка ЄДРПОУ.pdf
27 жовтня 2020 12:57
Декларація рукавички.pdf
27 жовтня 2020 12:57
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГААК ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ "

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВОЛГА"

ТОВ "СТАРКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГААК ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ "
#2541018078
Переможець 13 223,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 16:04

Документи

05 листопада 2020 16:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГААК ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ "
#2541018078
13 223,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2020 16:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 15:57
додугода_1.PDF зміни до договору
24 листопада 2020 15:54
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 11:10
Договір № 204.pdf укладений
17 листопада 2020 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 4. ТЕРМІНИ І ПОРЯДОК ПОСТАВКИ Договору, виклавши п.4.3 у наступній редакції: «4.3. Товар повинен бути наданий ЗАМОВНИКУ до 31 грудня 2020 року, якщо інше не узгоджено Сторонами додатково. У випадку неможливості здійснення поставки товару в повному обсязі в належний термін, Постачальник повинен надати лист з поясненням щодо обставин, що призвели до невиконання договірних зобов’язань, з інформацією щодо перенесення терміну їх виконання або з пропозицією щодо зменшення обсягів закупівлі.»
Номер договору про закупівлю: 204
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML