Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
15130000-8 м’ясопродукти (консерви м’ясні «Свинина тушкована» ДСТУ 4450:2005 (15131400-9 Продукція зі свинини) , консерви м’ясні “Яловичина тушкована вищого ґатунку” ДСТУ 4450:2005) (15131600-1 Вироби з яловичини і телятини)
Очікувана вартість
515 000,00 UAH
UA-2020-10-20-006599-c ● a1909224ee6149258d870186757b1267
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України |
Код ЄДРПОУ: | 39117736 |
Місцезнаходження: | 18034, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Онопрієнка, 8 |
Контактна особа: |
Шара Ірина Вікторівна 380472550959 vef@cipb.dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2020 12:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 06 листопада 2020 12:17 |
Очікувана вартість: | 515 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 15450 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
Консерви м’ясні «Свинина тушкована» ДСТУ 4450:2005 , консерви м’ясні “Яловичина тушкована вищого ґатунку” ДСТУ 4450:2005 - 5 407,50 кг. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи , що мають відношення до неї, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2703.75 кілограми
Консерви м’ясні «Свинина тушкована» ДСТУ 4450:2005
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18034, Україна, Черкаська область, Черкаси, Онопрієнка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15131400-9 — Продукція зі свинини
2703.75 кілограми
консерви м’ясні “Яловичина тушкована вищого ґатунку” ДСТУ 4450:2005
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18034, Україна, Черкаська область, Черкаси, Онопрієнка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15131600-1 — Вироби з яловичини і телятини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 жовтня 2020 12:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2020 12:31 |
Додаток 5 - проект договору.docx | |
20 жовтня 2020 12:31 |
Додаток 4 - Технічні та якісні вимоги.docx | |
20 жовтня 2020 12:31 |
Додаток 2 - стаття 16, 17для учасників.doc | |
20 жовтня 2020 12:31 |
Додаток 3 - ст. 17 для переможця.doc | |
20 жовтня 2020 12:31 |
Додаток 1 - Тендерна пропозиція.docx | |
20 жовтня 2020 12:31 |
Тендерна документація 2020.docx |
20 жовтня 2020 12:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 жовтня 2020 12:31 |
Додаток 5 - проект договору.docx
|
|||
20 жовтня 2020 12:31 |
Додаток 4 - Технічні та якісні вимоги.docx
|
|||
20 жовтня 2020 12:31 |
Додаток 2 - стаття 16, 17для учасників.doc
|
|||
20 жовтня 2020 12:31 |
Додаток 3 - ст. 17 для переможця.doc
|
|||
20 жовтня 2020 12:31 |
Додаток 1 - Тендерна пропозиція.docx
|
|||
20 жовтня 2020 12:31 |
Тендерна документація 2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-20-006599-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "БІЛОСТОЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3474505796
Дата подання: 19 листопада 2020 16:24
Щодо недоліків у пропозиції учасника.
Вимагаю дискваліфікувати пропозицію учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВИПУЩЕНКО ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА у зв’язку з невиконанням учасником вимог тендерної документації. А саме:
1. У тендерній документації п 3.2 розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» зазначено: «Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник, про що у складі документів тендерної пропозиції Учасник надає відповідний гарантійний лист.» Однак учасник такого листа не надав, а отже не виконав вимоги тендерної документації.
2. Згідно Додатку 2 п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вимагається надати «…скан-копії(я) санітарних(ої) книжок(ки) (із своєчасним проходженням медогляду працівників (працівника), які здійснюватимуть постачання товару (водії, експедитори, комірники, вантажники, товарознавці тощо). Однак учасник надав такі скан-копії лише на двох водіїв, хоча у довідці зазначив, що загальна чисельність працюючих – 9 осіб. Таким чином із наданих учасником документів незрозуміло хто буде проводити навантажувально-розвантажувальні роботи, водії не є водіями-експедиторами, і взагалі хто має контакти з товаром під час його зберігання в складських приміщеннях та при проведенні навантажувально-розвантажувальних робіт, а отже за відсутністю скан-копій санітарних книжок решти 7 працівників слідує, що учасник не тільки не виконав вимог тендерної документації, а і не може гарантувати дотримання санітарних норм при постачанні предмету закупівлі.
3. Згідно Додатку 4 п. 9 учасник протягом двох робочих днів з дати проведення аукціону повинен надати Замовнику зразок товару у кількості однієї одиниці на адресу: м. Черкаси, вул. Онопрієнка, 8. Однак він протягом двох робочих днів не надав таких зразків чим також не виконав вимоги тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
1. У тендерній документації п 3.2 розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» зазначено: «Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник, про що у складі документів тендерної пропозиції Учасник надає відповідний гарантійний лист.» Однак учасник такого листа не надав, а отже не виконав вимоги тендерної документації.
2. Згідно Додатку 2 п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вимагається надати «…скан-копії(я) санітарних(ої) книжок(ки) (із своєчасним проходженням медогляду працівників (працівника), які здійснюватимуть постачання товару (водії, експедитори, комірники, вантажники, товарознавці тощо). Однак учасник надав такі скан-копії лише на двох водіїв, хоча у довідці зазначив, що загальна чисельність працюючих – 9 осіб. Таким чином із наданих учасником документів незрозуміло хто буде проводити навантажувально-розвантажувальні роботи, водії не є водіями-експедиторами, і взагалі хто має контакти з товаром під час його зберігання в складських приміщеннях та при проведенні навантажувально-розвантажувальних робіт, а отже за відсутністю скан-копій санітарних книжок решти 7 працівників слідує, що учасник не тільки не виконав вимог тендерної документації, а і не може гарантувати дотримання санітарних норм при постачанні предмету закупівлі.
3. Згідно Додатку 4 п. 9 учасник протягом двох робочих днів з дати проведення аукціону повинен надати Замовнику зразок товару у кількості однієї одиниці на адресу: м. Черкаси, вул. Онопрієнка, 8. Однак він протягом двох робочих днів не надав таких зразків чим також не виконав вимоги тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 листопада 2020 15:47
Розглянувши ваше звернення повідомляємо, що пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) відхилення тендерної пропозиції передбачається, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам до учасника встановленим абзацом першим статті 22 Закону відповідно до законодавства. Ураховуючи абзац 1 частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. При цьому, відповідальність за надання недостовірної інформації прямо встановлено абзацом 3 частини 15 статті 29 Закону і не передбачає надання довідки про відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції.
Всі надані учасником документи скріплені підписом та печаткою, крім того тендерна пропозиція містить накладений електронний цифровий підпис учасника, а тому в тендерного комітету не виникає сумнівів у їх достовірності, а сама відсутність вказаної довідки відповідно до абзацу 3 частини 15 статті 29 Закону не може вважатися суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Тому відхилення пропозиції ФОП Випущенко Л.М., з підстав ненадання довідки може бути розцінено як порушення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації Додатком 2 до Тендерної документації, передбачалося надання довідки в довільній формі, з інформацією про наявність працівників, необхідних для здійснення поставки предмету закупівлі. У складі пропозицію учасника надано довідку б/н від 04.11.2020р., в якій зазначено, що учасник має працівників відповідної класифікації, які мають знання та досвід для постачання товару за предметом закупівлі згідно оголошення, зокрема водій Горбатюк О.В. та водій Братешко В.В. Також учасник зазначає, що перелічені особи є цілком достатнім для виконання вимог за предметом закупівлі. Одночасно, учасником надані скан-копії санітарних книжок працівників, які здійснятимуть постачання товару, а саме Горбатюк О.В. та Братешко В.В.
Згідно Додатку 4 учасником ФОП Випущенко Л.М. були надані зразки товару, в кількості двох штук, а саме консерви м’ясні «Яловичина тушкована вищого ґатунку» - фасована у ж/б 525 г, виробник ФОП Сергієнко В.І., ДСТУ 4450:2005, ТМ «Полтавска мясна компанія», та консерви м’ясні «Свинина тушкована» - фасована у ж/б 525 г, виробник ФОП Сергієнко В.І., ДСТУ 4450:2005, ТМ «Полтавска мясна компанія»
Всі надані учасником документи скріплені підписом та печаткою, крім того тендерна пропозиція містить накладений електронний цифровий підпис учасника, а тому в тендерного комітету не виникає сумнівів у їх достовірності, а сама відсутність вказаної довідки відповідно до абзацу 3 частини 15 статті 29 Закону не може вважатися суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Тому відхилення пропозиції ФОП Випущенко Л.М., з підстав ненадання довідки може бути розцінено як порушення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації Додатком 2 до Тендерної документації, передбачалося надання довідки в довільній формі, з інформацією про наявність працівників, необхідних для здійснення поставки предмету закупівлі. У складі пропозицію учасника надано довідку б/н від 04.11.2020р., в якій зазначено, що учасник має працівників відповідної класифікації, які мають знання та досвід для постачання товару за предметом закупівлі згідно оголошення, зокрема водій Горбатюк О.В. та водій Братешко В.В. Також учасник зазначає, що перелічені особи є цілком достатнім для виконання вимог за предметом закупівлі. Одночасно, учасником надані скан-копії санітарних книжок працівників, які здійснятимуть постачання товару, а саме Горбатюк О.В. та Братешко В.В.
Згідно Додатку 4 учасником ФОП Випущенко Л.М. були надані зразки товару, в кількості двох штук, а саме консерви м’ясні «Яловичина тушкована вищого ґатунку» - фасована у ж/б 525 г, виробник ФОП Сергієнко В.І., ДСТУ 4450:2005, ТМ «Полтавска мясна компанія», та консерви м’ясні «Свинина тушкована» - фасована у ж/б 525 г, виробник ФОП Сергієнко В.І., ДСТУ 4450:2005, ТМ «Полтавска мясна компанія»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"СПЕЦПРОЕКТ" |
473 697,00
UAH з ПДВ
|
395 490,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна |
475 319,25
UAH з ПДВ
|
395 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАРІ ФУДС" |
507 494,00
UAH з ПДВ
|
422 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП АНДРІЯШ ЛЕОНІД ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
453 175,53
UAH з ПДВ
|
429 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БІЛОСТОЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" |
498 463,35
UAH з ПДВ
|
488 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ" |
509 386,50
UAH з ПДВ
|
493 164,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Вербена |
513 455,00
UAH з ПДВ
|
513 455,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"СПЕЦПРОЕКТ" #42126845 |
Відхилено |
395 490,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2020 13:04
|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна #3087506383 |
Переможець |
395 500,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2020 15:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2020 12:08
|
додаткова угода №2 до дог.242.PDF | зміни до договору |
17 грудня 2020 12:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2020 14:33
|
додаткова угода №1 до дог.242.PDF | зміни до договору |
10 грудня 2020 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2020 12:42
|
договір 242.PDF | укладений |
10 грудня 2020 12:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін у п.3.1 та 3.2 договору (зміна ціни в бік зменшення) |
Номер договору про закупівлю: | 242 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно п.1.3, п.6.2.3 Договору (зменшення обсягу закупівлі) |
Номер договору про закупівлю: | 242 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |