Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Збаразького району Тернопільської області»
Очікувана вартість
533 500,00 UAH
UA-2020-10-20-006015-c aa44ab920b0a4466b384950488799c02
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Явний Володимир Михайлович

380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014074
Місцезнаходження: 46021, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Грушевського, 8
Контактна особа: Явний Володимир Михайлович
380352520076
ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 15:37
Очікувана вартість: 533 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 667,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, види ремонтів та перелік робіт»

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.

Умови надання забезпечення: гарантія подається через електронну систему закупівель у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП особи, уповноваженої на підписання гарантії. Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі р7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником КЕП/ЕЦП особи, уповноваженої на підписання гарантії на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. При цьому зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Збаразького району Тернопільської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Збаразького району, автомобільні дороги загального користування місцевого значення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 507 190,00
UAH з ПДВ
507 190,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" 529 000,00
UAH з ПДВ
526 332,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2020 15:40
Електронний підпис
17 листопада 2020 15:36
Довідка.pdf
17 листопада 2020 15:36
довідка МВС від 16.11.20.pdf
17 листопада 2020 15:36
Довідка ГУ ДПС.rar
12 листопада 2020 12:24
Електронний підпис
12 листопада 2020 12:23
№4 Лист підтвердження.pdf
12 листопада 2020 12:23
№2 Договір оренди 1-11 20.pdf
12 листопада 2020 12:22
№1 Довідка про обладнання.pdf
05 листопада 2020 15:58
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:55
№12 Відгук до договору 1кт.pdf
05 листопада 2020 15:55
Реєстр наданих документів.pdf
05 листопада 2020 15:55
№43 Інформаця про ризики.pdf
05 листопада 2020 15:55
№40 Каленарний графік.pdf
05 листопада 2020 15:55
№39 Проект договору.pdf
05 листопада 2020 15:55
№37 Зразок підпису.pdf
05 листопада 2020 15:55
№35 Копія ліцензії.pdf
05 листопада 2020 15:55
№33 Технічне завдання.pdf
05 листопада 2020 15:55
№33 Перелік доріг.pdf
05 листопада 2020 15:55
№26 Витяг ПДВ.pdf
05 листопада 2020 15:55
№25 Відомості про учасника.pdf
05 листопада 2020 15:55
№24 Копія паспорта.pdf
05 листопада 2020 15:55
№20 Протокол до Статуту.pdf
05 листопада 2020 15:55
№19 Копія Статуту та опису.pdf
05 листопада 2020 15:55
№16 Довідка ст 17.pdf
05 листопада 2020 15:55
№15 Фінансова звітність.pdf
05 листопада 2020 15:55
№13довідки та акти ч.3 (1 кт).pdf
05 листопада 2020 15:55
№13 довідки та акти ч.6 (1 кт).pdf
05 листопада 2020 15:55
№13 довідки та акти ч.5 (1 кт).pdf
05 листопада 2020 15:55
№13 довідки та акти ч.4 (1 кт).pdf
05 листопада 2020 15:55
№13 довідки та акти ч.2 (1 кт).pdf
05 листопада 2020 15:55
№13 довідки та акти ч.1 (1 кт).pdf
05 листопада 2020 15:55
№13 довідки та акти ч 4.pdf
05 листопада 2020 15:55
№13 довідки та акти ч 3.pdf
05 листопада 2020 15:55
№13 довідки та акти ч 2.pdf
05 листопада 2020 15:55
№13 довідки та акти ч 1.pdf
05 листопада 2020 15:55
№11 ДОГОВІР 2.pdf
05 листопада 2020 15:55
№11 Договір 1КТ.pdf
05 листопада 2020 15:55
№9 Штатний розпис.pdf
05 листопада 2020 15:55
№8 Довідка про робітників.pdf
05 листопада 2020 15:55
№7 КК Посвідчення Цісик П.І..pdf
05 листопада 2020 15:55
№6 Дипломи.pdf
05 листопада 2020 15:55
№5 Довідка про працівників.pdf
05 листопада 2020 15:55
№2 Інвентарні картки.pdf
05 листопада 2020 15:55
№1 Довідка про обладнання.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 11:59
Електронний підпис
04 листопада 2020 11:44
14 тех паспорти.zip
04 листопада 2020 11:44
КК.zip
04 листопада 2020 11:44
11.1 Акти договір_15.zip
04 листопада 2020 11:44
ІД.zip
04 листопада 2020 11:44
KK.zip
04 листопада 2020 11:44
Проект договору.zip
04 листопада 2020 11:44
11.2 Акти договір 123.zip
04 листопада 2020 11:44
дов._лиц._рейтин_20200217_0001.pdf
04 листопада 2020 11:44
Лiцензiя.zip
04 листопада 2020 11:44
Довiренiст__Пустовойт_1.zip
04 листопада 2020 11:44
Рейтинг_(2020).zip
04 листопада 2020 11:44
Гарантия_7916.zip
04 листопада 2020 11:44
ВПВ17.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
Переможець 507 190,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 14:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 листопада 2020 16:06

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"! Повідомляємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР по закупівлі послуг «Поточний дрібний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Збаразького району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), номер оголошення на веб-порталі Ргоzorrо - UA-2020-10-20-006015-c  виявлено невідповідність в інформації про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: умовами тендерної документації встановлено, що учасники повинні підтвердити наявність машин, механізмів та техніки в кількості не менше, визначеної в тендерній документації, а саме: - автонавантажувач - 2 одиниці; - спеціалізований автомобіль обладнаний відвалом від снігу та механізмом посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами - 2 одиниці; - автомобіль вантажний самоскид - 2 одиниці; - автогрейдер - 1 одиниця; - трактор обладнаний відвалом від снігу- 2 одиниці; - трактор обладнаний деревоподрібнюючим обладнанням - 1 одиниця; В підтвердження наявності в Учасника зазначених машин, механізмів та техніки Учасник надає оригінали/копії документів встановленого взірця про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки(техпаспорт, свідоцтво про державну реєстрацію, тощо). Якщо машини, механізми, техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник додатково надає: - оригінал(-и) договору(-ів) оренди, суборенди, лізингу, машин, механізмів та техніки, що підтверджують право користування ними. При цьому, вказані договори мають бути чинними протягом строків виконання робіт(надання послуг), або містити умови про його пролонгацію, а також містити інформацію про марку та модель машин, механізмів та техніки, а також копії акту(-ів) приймання-передачі (або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі) техніки до договорів. - оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від орендодавця, власника, лізингодавця тощо із зазначенням замовника закупівлі, підтверджуючого відсутність заперечення на використання його машин, механізмів та техніки Учасником протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки що залучається). У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цих машин, механізмів, техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: -копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі, а також копії акту(-ів) приймання-передачі (або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі) техніки до договорів. 1.2. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пункту п.1.1. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригі-нал(-и) листа-підтвердження(листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника/співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг). У Довідці про наявність машин, механізмів та техніки, необхідних для виконання робіт (надання послуг) від 02.11.2020 №8670, наданої учасником ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" у складі тендерної пропозиції зазначено зокрема, наявність в учасника двох спеціалізованих автомобілів обладнаних відвалом від снігу та механізмом посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами (Спецтехніка, FORD CARGO Спеціалізований вантажний – спеціалізований самоскид з обладнанням Rasko Kalnik 3.6 та Rasko Solid L – 6.0), проте їх наявність в учасника не підтверджена: відсутні оригінал(-и) договору(-ів) оренди, суборенди, лізингу, машин, механізмів та техніки, що підтверджують право користування ними, а також копії акту(-ів) приймання-передачі (або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі) техніки до договорів. Також, учасником ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" надано у складі тендерної пропозиції замість оригіналу договору №САІ –ТЗ-0603/20 від 06.03.2020 (із додатками) його копію(із додатками), що не відповідає вимогам п.1.1 ч.1 додатку 1 до тендерної документації. Вимоги, щодо надання такої інформації та документів про підтвердження наявності машин, механізмів та техніки в учасників закупівлі встановлена частиною 1 Додатку 1 до тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: - документи, що підтверджують наявність в учасника двох спеціалізованих автомобілів обладнаних відвалом від снігу та механізмом посипання дорожнього покриття протиожеледними матеріалами. Їх наявність в учасника повинна бути підтверджена у відповідності до вимог пункту 1.1 частини 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме: В підтвердження наявності в Учасника зазначених машин, механізмів та техніки Учасник надає оригінали/копії документів встановленого взірця про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки(техпаспорт, свідоцтво про державну реєстрацію, тощо). Якщо машини, механізми, техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасник додатково надає: - оригінал(-и) договору(-ів) оренди, суборенди, лізингу, машин, механізмів та техніки, що підтверджують право користування ними. При цьому, вказані договори мають бути чинними протягом строків виконання робіт(надання послуг), або містити умови про його пролонгацію, а також містити інформацію про марку та модель машин, механізмів та техніки, а також копії акту(-ів) приймання-передачі (або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі) техніки до договорів. - оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від орендодавця, власника, лізингодавця тощо із зазначенням замовника закупівлі, підтверджуючого відсутність заперечення на використання його машин, механізмів та техніки Учасником протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки що залучається). У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цих машин, механізмів, техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити: -копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі, а також копії акту(-ів) приймання-передачі (або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі) техніки до договорів; - оригінал договору №САІ –ТЗ-0603/20 від 06.03.2020 із відповідними додатками. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2020 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
507 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 22:44
додаткова угода №2 до дог №187.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 22:43
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 10:22
додаткова угода №1 до дог №187.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 10:20
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 09:35
Договір №187.pdf укладений
03 грудня 2020 09:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4.2. Розділ 4 Договору викласти в новій редакції "Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів залишку субвенції, наданої у 2018-2019 роках із спеціального фонду державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення по Тернопільській області".
Номер договору про закупівлю: Договір №187
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до акту приймання виконаних робіт з урахуванням фактичного обсягу видатків сторони домовилися зменшити ціну (суму) договору на 2256,00грн. перший абзац пункту 3.1. розділу 3 "Ціна договору" викласти в наступній редакції:
Номер договору про закупівлю: Договір №187
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 504 934,00
UAH (в тому числі ПДВ 84 155,67 UAH)