Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
770 000,00 UAH
UA-2020-10-20-005892-c 096b53c54d654ab99588c7c7548ef5b4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Хасаївна Бондаренко

+380487507623 yuliya.gusynina@port-yuzhny.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"
Код ЄДРПОУ: 04704790
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Контактна особа: Олександра Хасаївна Бондаренко
+380487507623
yuliya.gusynina@port-yuzhny.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 09:30
Початок аукціону: 06 листопада 2020 13:17
Очікувана вартість: 770 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 927,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Офісне приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штуки
Настінний календар з логотипом (4-секційний) 420х300 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
700 штуки
Настільний календар з логотипом
420х210 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 штуки
Щотижневик А4 з логотипом
(211х291мм)

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
700 штуки
Щотижневик А5 з логотипом
(143х202 мм)


Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 штуки
Блокнот А5 з логотипом
148х210 мм



Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 штуки
Пакет з логотипом
360х240х100 мм




Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 штуки
Пакет з логотипом
480х350х120 мм





Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 штуки
Пакет поліетиленовий синій з логотипом
30х40 мм






Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 штуки
Пакет поліетиленовий білий з логотипом
30х40 мм







Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 штуки
Папка А-4 з крейдованого картону з логотипом
210х297 мм








Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 штуки
Планінг датований зі штучної шкіри з логотипом
134x300 мм









Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 штуки
Планінг датований картонний з логотипом
130x300 мм









Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1000 штуки
Кулькова ручка з ABS-пластику 3-в-1 синя з логотипом (або еквівалент)









Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 штуки
Кулькова ручка з ABS-пластику 3-в-1 біла з логотипом (або еквівалент)









Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Вигнутий «Pop-up стенд Standart» з кейс-трибуною
2300х3350 см










Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 штуки
Листівка вітальна Новорічна з логотипом
20х30 см










Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 штуки
Лифлет А4 з логотипом
14,8х21 см











Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 метр
Стрічка атласна з логотипом










Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець оплачує товар шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на рахунок постачальника протягом 60 (шістдесяти) банківських днів з дня поставки конкретної партії товару, згідно з виставленим постачальником рахунком. (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти). Додаткова інформація щодо закупівлі: Назва предмету закупівлі: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. Категорія замовника: 4 категорія - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: відповідно до умов тендерної документації. Вид забезпечення тендерних пропозицій : Електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до умов тендерної документації. Кількість: 9801 шт., 200 м. Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 12:00
ДОДАТОК 3.doc
20 жовтня 2020 12:00
ДОДАТОК 2.docx
20 жовтня 2020 12:00
ДОДАТОК 1.docx
20 жовтня 2020 11:59
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЕТРИНА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА" 609 360,00
UAH з ПДВ
609 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРОСУВЕНІР" 646 318,40
UAH з ПДВ
642 391,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Альфа Групп-Украина" 747 960,00
UAH з ПДВ
747 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП " ПРИНТ - МАСТЕР К " 758 400,00
UAH з ПДВ
758 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2020 09:37
Електронний підпис
16 листопада 2020 09:36
Переможець МТП Южний.rar
10 листопада 2020 08:32
Електронний підпис
10 листопада 2020 08:31
Лист - відгук МВ.pdf
10 листопада 2020 08:31
Лист - відгук МВ (завірений).pdf
04 листопада 2020 15:16
Електронний підпис
04 листопада 2020 15:13
МТП Южний.rar

Публічні документи

03 листопада 2020 21:56
Додаток 1.pdf
03 листопада 2020 21:56
справка персонал 1,2.pdf
03 листопада 2020 21:56
рекомендований лист 2.jpg
03 листопада 2020 21:56
рекомендацыйний лист.pdf
03 листопада 2020 21:56
реком.лист 1.jpg
03 листопада 2020 21:56
разрешение.jpg
03 листопада 2020 21:56
Предложение додаток 2.pdf
03 листопада 2020 21:56
наказ Воробйов М,О.jpg
03 листопада 2020 21:56
договор-спецификация.jpg
03 листопада 2020 21:56
договор контрагент.jpg
03 листопада 2020 21:56
Довідка санкціїї 2.1.pdf
03 листопада 2020 21:56
Довідка санкції.pdf
03 листопада 2020 21:56
довідка про несудимість.pdf
03 листопада 2020 21:56
доверенность.jpg
03 листопада 2020 21:56
виробничі потужності 1,1.pdf
03 листопада 2020 21:56
pasport Vorobyeva 4,3.jpg
03 листопада 2020 21:56
hppscan11.jpg
03 листопада 2020 21:56
Cтатут.pdf
03 листопада 2020 21:56
2,2 Довідка підстав відмови.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 12:56
Електронний підпис
04 листопада 2020 12:54
CЭС.pdf
04 листопада 2020 12:54
Статутні документи.pdf
04 листопада 2020 12:54
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 листопада 2020 12:54
Підписаний_Гарантія_G1120-5672.pdf
04 листопада 2020 12:54
паспорт.pdf
04 листопада 2020 12:54
Наказ та протокол.pdf
04 листопада 2020 12:54
Лист рекомендація ДП ММТП.pdf
04 листопада 2020 12:54
кваліфікаційні вимоги.pdf
04 листопада 2020 12:54
аналог.договір-1.pdf
04 листопада 2020 12:54
аналог. договір-3 та відгук.pdf
04 листопада 2020 12:54
аналог. договір-2 та відгук.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 19:59
Електронний підпис
04 листопада 2020 15:21
G1120-5675.zip
04 листопада 2020 15:21
Цінова пропозиція.pdf
04 листопада 2020 15:21
Статут.pdf
04 листопада 2020 15:21
Підписаний_G1120-5675-GL_tender.pdf
04 листопада 2020 15:21
Наказ, протокол, паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЕТРИНА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА"

ТОВ "ЄВРОСУВЕНІР"

ТОВ "Альфа Групп-Украина"

ПП " ПРИНТ - МАСТЕР К "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ПЕТРИНА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА"
#2197521883
Переможець 609 360,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 13:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2020 13:58

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: на підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, не надав: відгук від контрагента на виконаний договір зазначений в довідці складеній учасником в довільній формі про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. В складі своєї пропозиції учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ "ПЕТРИНА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА" надав довідку в довільній формі про виконання аналогічного договору (договорів), копії договорів №040919 від 06.09.2019р. з Міністерством юстиції України та №38-05 від 01.10.2019р. з ТОВ «МАСТЕРСКАЯ ВОДИ» та рекомендаційні листи від Міністерства юстиції України та ТОВ «МАСТЕРСКАЯ ВОДИ», які носять загальний характер та не містять ніякої інформації про виконання договорів №040919 від 06.09.2019р. та №38-05 від 01.10.2019р. тобто дані листи не являються відгуком на виконані договори зазначені в довідці. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 1.3 п.1 частини 1 Розділу 3 тендерної документації замовника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відгук від Міністерства юстиції України на виконаний договір №040919 від 06.09.2019р. та/або відгук від ТОВ «МАСТЕРСКАЯ ВОДИ» на виконаний договір №38-05 від 01.10.2019р.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 13:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПЕТРИНА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА"
#2197521883
609 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 травня 2021 09:46
звіт про виконання договору т_УП-292-20.doc укладений
21 травня 2021 09:46
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 16:41
Т-УП-292-20 ФОП Петрина Н.В..pdf укладений
23 листопада 2020 16:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 589 260,00
UAH (в тому числі ПДВ 98 210,00 UAH)