Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
199 980,00 UAH
UA-2020-10-20-005838-a 53656183f8c149b1b65a5346c06f5534
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Кузнецова

+380959154398 20.oda@dn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Донецька обласна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 00022473
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Олекси Тихого,6
Контактна особа: Інна Кузнецова
+380959154398
20.oda@dn.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2020 12:43
Очікувана вартість: 199 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 999,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 найменувань
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84306, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. О. Тихого, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 15:48
Проект договору.doc
20 жовтня 2020 15:48
Вимоги до учасників закупівлі.docx
20 жовтня 2020 15:48
Вимоги до предмету закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

еквівалент до вказаних торгових марок
Дата подання: 22 жовтня 2020 12:26
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 14:17
Доброго дня! На деякі позиції вказані торгові марки. Чи будуть розглядатись пропозиції з торговими марками, які відрізняються від вказаних в переліку товару?
Відповідь: Доброго дня! Дякую за запитання. Якщо пропонований товар є безпечним в процесі використання, зберігання та утилізації, а якість не гірше зазначеного в переліку, такий товар буде розглянуто. Звертаю увагу, що аналоги позиції 79 (Шредер Agent 122 S (4.0) (6943471906652)) не розглядатимуться.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-20-005838-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ", Код ЄДРПОУ:43160066
Дата подання: 03 листопада 2020 16:55
Пропозиція Учасника ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" не відповідає вимогам до предмету закупівлі
Шановний Замовник, Звертаємо Вашу увагу на те, що пропозиція Учасника ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" не відповідає вимогам до предмету закупівлі викладеними у Додатку 1 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, а саме: поз18 - згідно вимог C5 міні(155*220), клапан з відривною стрічкою, 80г\м2, а запропоновано - С5 (162*229мм), поз 28,29 згідно вимог Маркер Permanent, ширина лінії 2-3 мм., на масляній основі, а запропоновано Маркер перм. VGR (они на спиртовой основе), поз59 - згідно запиту - Датований на кожен місяць, 325х102 мм, 128 стор., обкладинка – балакрон, на розвороті - один тиждень (7 днів), поле для нотаток, а пропонуют Планінг датований, 2021 BASE, арт ВМ2599, внутрішній блок у яких на 120 сторінок фсетного паперу, поз61 – згідно запиту Штемпельна подушка R40 синя Colop , а запропонована Подушка змінна, (для штампу) синя , R40, TRODAT , яка не підходить для печаток Colop. Зважаючи на вищевикладене та у відповідності до вимог Вашої документації, пропозиція Учасника ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" підлягає відхиленню, як така що не відповідає технічним вимогам. У разі Вашої бездіяльності Ми будемо вимушені, звернутися до Державної аудиторської служби України для здійснення ретельного моніторингу закупівлі, а також звернутися з заявою на дії посадових осіб до Національного Антикорупційного Агенства України та Державного Бюро Розслідувань.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 04 листопада 2020 15:41
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 листопада 2020 15:40
Доброго дня, шановний учасник! Розглянувши вашу вимогу, замовником було ініційовано повторну, більш ретельну перевірку пропозиції «ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ». Подана пропозиція «ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ» відправлена на перекваліфікацію. Дякуємо

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 194 847,00
UAH з ПДВ
194 847,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" 198 998,10
UAH з ПДВ
198 998,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 18:09
Електронний підпис
28 жовтня 2020 18:09
цінова пропозиція.pdf
28 жовтня 2020 18:09
технічна специфікація.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Рішення власника.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Приказ 36-К.pdf
28 жовтня 2020 18:09
опис.pdf
28 жовтня 2020 18:09
гарантійний лист.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Витяг ПДВ.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Витяг ЄДРПОУ 1.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Витяг ЕДР.pdf
28 жовтня 2020 18:09
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2020 15:16
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:16
Тех.pdf
29 жовтня 2020 15:16
Рішення Гуменюк.PDF
29 жовтня 2020 15:16
Реквізити.pdf
29 жовтня 2020 15:16
проект договору.pdf
29 жовтня 2020 15:16
Підтвердження.pdf
29 жовтня 2020 15:16
Наказ Гуменюк.PDF
29 жовтня 2020 15:16
Лист.pdf
29 жовтня 2020 15:16
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"
#38402792
Рішення скасоване 194 847,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 15:41
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"
#38402792
Відхилено 194 847,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 09:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ"
#43160066
Відхилено 198 998,10
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 09:37

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій