Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Любопільського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа - I-II ступенів -дошкільний навчальний заклад» (корпус 2) за адресою: Україна, Одеська область, Лиманський район, с. Любопіль, вул. Шкільна, 114
Очікувана вартість
525 420,00 UAH
UA-2020-10-20-005781-c 13f35584fb694806a0bae74f2eeadd97
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Шпортило

+380485596100 voms43187500@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИЗИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43187500
Місцезнаходження: 67541, Україна , Одеська обл., с. Першотравневе, вул. Миру, буд. 5
Контактна особа: Вікторія Шпортило
+380485596100
voms43187500@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 11:56
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 525 420,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 627,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт Любопільського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа - I-II ступенів -дошкільний навчальний заклад» (корпус 2) за адресою: Україна, Одеська область, Лиманський район, с. Любопіль, вул. Шкільна, 114
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67586, Україна, Одеська область, Лиманський район с. Любопіль, вул. Шкільна, 114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Категорія: відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Технічні, якісні, та інші характеристики предмета Закупівлі зазначено в Додатку 2 до Оголошення. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 11:56
Оголошення.pdf
20 жовтня 2020 11:56
Додаток_4.pdf
20 жовтня 2020 11:56
Додаток_3.pdf
20 жовтня 2020 11:56
Додаток_2.pdf
20 жовтня 2020 11:56
Додаток_1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ст.15 Закону
Дата подання: 20 жовтня 2020 20:26
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 15:35
Прошу внесни зміни в тендерну пропозицію, в звязку статті 15 Закону України "Про публічні закупівлі" (Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову). Є невідповідність в Додатку 2
Відповідь: Неможливо внести зміни в тендерну документацію згідно статті 15 ЗУ Про публічні закупівлі, так як вказана стаття встановлює вимоги до укладення «Рамкових угод».
Акт обстеження
Дата подання: 20 жовтня 2020 20:32
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 15:36
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію. Насамперед, це стосується вимоги про зобов'язання учасників надання сканкопій документу, з відміткою замовника відкритих торгів, що засвідчує огляд учасником об'єкта. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників 24 областей України, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження обєкту будівництва, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту обстеження . Варто зазначити, що для коректного розрахунку вартості тендерної пропозиції, замовнику достатньо було б завантажити робочий проект, і необхідність обстеження об'єкту була б недоречною. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення.
Додаток 1
Дата подання: 20 жовтня 2020 20:45
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 15:38
У Додатку №1 Тендерної документації, Замовник для підтвердження інформації вимагає cкан-копії кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника) завірена його печаткою та підписом. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки технічним завданням не передбачено виконання робіт з проектування. Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГІПа), які повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим. Відповідно до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (затвердженого Наказом Мінрегіону від 16.05.2011 № 45, в редакції із змінами внесеними Наказом Мінрегіону № 122 від 23.03.2012 вибір генпроектувальника (проектувальника) для розроблення проектної документації об’єктів будівництва, що здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Наявність сертифіката розробника кошторисної частини проектної документації у відповідального виконавця є обов’язковою лише у випадку, коли розробляється спрощена проектно- кошторисна документація (дефектний акт і кошторис). Виконавець кошторису спрощеної проектно-кошторисної документація є єдиним розробником такої документації (Складання дефектного акту є результатом технічного обстеження, а не інженерно-будівельного проектування). Слід врахувати те, що при розробці проектно-кошторисної документації у повному обсязі, під керівництвом ГІПа (ГАПа), розробники окремих розділів проектно-кошторисної документації (в т.ч. кошторисної частини) можуть не мати кваліфікаційних сертифікатів, незалежно від спеціалізації ГІПа (ГАПа). . Разом з тим, зазначаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають необхідний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено наступне: тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога Замовника щодо наявності в Учасника працівника - сертифікованого інженера-проектувальника та надання сканкопії його кваліфікаційного сертифікату встановлена з метою майбутніх розрахунків договірної ціни, а також інших розрахунків що до неї додаються учасником в складі своєї пропозиції та повинні бути складені кваліфікованим спеціалістом у відповідній галузі. Дана вимога документації не порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЦУШКО ТАРАС ВІКТОРОВИЧ 525 209,25
UAH з ПДВ
525 209,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 16:40
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:39
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:32
25.Технічне завдання.pdf
29 жовтня 2020 16:32
24.Цінова пропозиція.pdf
29 жовтня 2020 16:32
19.Штатний розпис.pdf
29 жовтня 2020 16:32
12.Гарантійний лист.pdf
29 жовтня 2020 16:32
9.Лист-пояснення.pdf
29 жовтня 2020 16:32
2.Виписка з ЄДР, опис.pdf
29 жовтня 2020 16:32
8.Довідка.pdf
29 жовтня 2020 16:32
4.Код Цушко Т.В..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЦУШКО ТАРАС ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЦУШКО ТАРАС ВІКТОРОВИЧ
#2899905676
Переможець 525 209,25
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 15:14

Документи

03 листопада 2020 15:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЦУШКО ТАРАС ВІКТОРОВИЧ
#2899905676
525 209,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2020 15:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:07
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 16:04
Д.У до договору №147Т.PDF зміни до договору
20 листопада 2020 16:03
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 15:58
ДОГОВІР №147Т.PDF укладений
19 листопада 2020 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ 15 "Додатки до договору" викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 147/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 525 209,25
UAH