Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33140000-3 Медичні матеріали
Очікувана вартість
940 769,00 UAH
UA-2020-10-20-005664-c 0f362479357546b48c34fe53d0d32f1b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мічуда Андрій Володимирович

380445633879 tender_kmkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 01981738
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шоссе 121
Контактна особа: Мічуда Андрій Володимирович
380445633879
tender_kmkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 06 листопада 2020 12:20
Очікувана вартість: 940 769,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 703,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 штуки
Пристрій для переливання крові,інфузійних розчинів,зметалевою голкою (ПК)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141300-3 — Приладдя для венепункції та забору крові
41000 штуки
Пристрій для вливання інфузійних розчинів,зметалевою голкою (ПР)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141300-3 — Приладдя для венепункції та забору крові
50 штуки
Одноразова система для вливання інфузійних розчинів, з регулятором потоку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141300-3 — Приладдя для венепункції та забору крові
50 штуки
Одноразова система для вливання інфузійних розчинів (2-ходова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141300-3 — Приладдя для венепункції та забору крові
12250 штуки
Шприц ін’єкційний,інсуліновий,1мл (інс.1,0)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141300-3 — Приладдя для венепункції та забору крові
40000 штуки
Шприц ін’єкційний одноразового використання, 2,0мл,трьохкомпонентний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141300-3 — Приладдя для венепункції та забору крові
64800 штуки
Шприц ін’єкційний одноразового використання, 5,0мл,трьохкомпонентний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141300-3 — Приладдя для венепункції та забору крові
52000 штуки
Шприц ін’єкційний одноразового використання, 10,0мл,трьохкомпонентний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141300-3 — Приладдя для венепункції та забору крові
38000 штуки
Шприц ін’єкційний одноразового використання, 20,0мл,трьохкомпонентний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141300-3 — Приладдя для венепункції та забору крові
1000 штуки
Шприц інєкційний одноразового використання, 50,0мл,трьохкомпонентний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33141300-3 — Приладдя для венепункції та забору крові

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 11:54
Тендерна документація.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація" 937 100,12
UAH з ПДВ
937 100,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ" 939 846,81
UAH з ПДВ
939 846,81
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 17:10
Електронний підпис
10 листопада 2020 17:09
Пакет переможця
10 листопада 2020 17:09
Цінова пропозиція аукціон
29 жовтня 2020 14:31
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:28
Інші_документи.pdf
29 жовтня 2020 14:28
Проект_договору.pdf
29 жовтня 2020 14:28
Свідоцтво_платник_ПДВ.pdf
29 жовтня 2020 14:28
Докум_право_підпису.pdf
29 жовтня 2020 14:28
Технічна_частина_1.pdf
29 жовтня 2020 14:28
Кваліф_частина_ст.17.pdf
29 жовтня 2020 14:28
Кваліф_частина_ст.16.pdf
29 жовтня 2020 14:28
Цінова_пропозиція.pdf

Публічні документи

03 листопада 2020 09:50
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Фармація"

ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
Переможець 937 100,12
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 16:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2020 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Фармація"
#05415852
937 100,12
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 17:21
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 12:41
Додаткова угода 2 до Договору Тз-228.PDF зміни до договору
28 січня 2021 12:40
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:47
Додаткова угода 1 до Договору Тз-228.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 09:45
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 15:21
Договір Тз-228.PDF укладений
23 листопада 2020 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми Договору на 90141,62 грн. Загальна сума Договору 846958.50 грн без ПДВ
Номер договору про закупівлю: Тз-228
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшити суму Договору 20% - 168 800,00 грн
Номер договору про закупівлю: Тз-228
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 015 758,50
UAH (в тому числі ПДВ 0,50 UAH)