Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт приміщень об'єднаного відділення хірургічного профілю Прилуцької центральної районної лікарні по вул. Київська, 98 в м. Прилуки Чернігівської області» (Код за ЕЗС ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
4 074 214,00 UAH
UA-2020-10-20-004813-a a7d7c58761e74a4e9a1292c4e851e76f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Сидоренко

+380463771438
+380463771232
lyudm2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Прилуцька центральна районна лікарня" Прилуцької районної ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 02006455
Місцезнаходження: 17500, Україна , Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Київська, 98
Контактна особа: Людмила Сидоренко
+380463771438,+380463771232
lyudm2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 05 листопада 2020 12:18
Очікувана вартість: 4 074 214,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 380,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування: Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам. Відповідно до постанови КМУ виділено коштів на 2020 рік: - 2321000,00 грн. субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій. Решта коштів на дофінансування закупівлі, на даний час не відома."

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українською мовою

Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт приміщень об'єднаного відділення хірургічного профілю Прилуцької центральної районної лікарні по вул. Київська, 98 в м. Прилуки Чернігівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17500, Україна, Чернігівська область, місто Прилуки, вулиця Київська, будинок 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться тільки за фактично виконані роботи протягом 45-ти календарних днів, з моменту підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених вищезазначених документів та рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українською мовою Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства, зокрема, постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 15:25
Оголошення_Прилуки.doc
20 жовтня 2020 15:12
Додаток_3_проект_договору.doc
20 жовтня 2020 15:12
71_СД_ЛС1_6-1-1.xls
20 жовтня 2020 15:12
71_СД_ЛС1_2-1-4.xls
20 жовтня 2020 15:12
71_СД_ЛС1_2-1-3.xls
20 жовтня 2020 15:12
71_СД_ЛС1_2-1-2.xls
20 жовтня 2020 15:12
71_СД_ЛС1_2-1-1.xls
20 жовтня 2020 15:12
Додаток_1_Прилуки.doc
20 жовтня 2020 15:12
Тендерна_документацiя_Прилуки.doc
20 жовтня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 15:25
Оголошення_Прилуки.doc
20 жовтня 2020 15:12
Додаток_3_проект_договору.doc
20 жовтня 2020 15:12
71_СД_ЛС1_6-1-1.xls
20 жовтня 2020 15:12
71_СД_ЛС1_2-1-4.xls
20 жовтня 2020 15:12
71_СД_ЛС1_2-1-3.xls
20 жовтня 2020 15:12
71_СД_ЛС1_2-1-2.xls
20 жовтня 2020 15:12
71_СД_ЛС1_2-1-1.xls
20 жовтня 2020 15:12
Додаток_1_Прилуки.doc
20 жовтня 2020 15:12
Тендерна_документацiя_Прилуки.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-20-004813-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "МПБП Стимул", Код ЄДРПОУ:30894417
Дата подання: 17 листопада 2020 16:23
Скарга
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Замовнику скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ПП «МПБП Стимул», зазначене у протоколі № 95 від 12.11.2020 року, та наступне рішення про визначення переможцем ТОВ «РУМБУД КОМ» зазначене у протоколі №100 від 16.11.2020 року.

Якщо дана скарга не буде прийнята до уваги, ми будемо змушені звертутися для вирішення даного питання в Антимонопольний комітет України та в Управління Північного офісу Держаудитслужби у Чернігівській області.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2020 15:39
Вимога розглянута. Відповідь у прикріпленому файлі
Номер вимоги: UA-2020-10-20-004813-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "ВАНТАРУС", Код ЄДРПОУ:39618316
Дата подання: 24 листопада 2020 12:16
Оскарження визначення переможця
Тендерна пропозиція ТОВ "РЕМБУД КОМ" невідповідає вимогам Замовника встановленим у тендерній документації, та підлягає відхиленню згідно з нормами законодавства
Скасована
Дата: 24 листопада 2020 12:16
Причина: інший файл
Номер вимоги: UA-2020-10-20-004813-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ВАНТАРУС", Код ЄДРПОУ:39618316
Дата подання: 24 листопада 2020 12:18
Оскарження визначення переможця
Тендерна пропозиція ТОВ "РЕМБУД КОМ" невідповідає вимогам Замовника встановленим у тендерній документації, та підлягає відхиленню згідно з нормами законодавства
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2020 19:07
Вимога розглянута. Відповідь у прикріпленому файлі.

Документи подані скаржником

17 листопада 2020 16:22
Скарга на дії замовника

Документи

20 листопада 2020 15:39
Відповідь на вимогу.doc

Документи подані скаржником

24 листопада 2020 12:16
скарга на дії замовника.doc

Документи подані скаржником

24 листопада 2020 12:18
скарга на дії замовника.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МПБП Стимул" 3 196 940,44
UAH з ПДВ
3 196 940,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦМОНОЛІТ" 3 438 373,19
UAH з ПДВ
3 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ-БУДІНВЕСТ» 3 469 897,62
UAH з ПДВ
3 438 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕМБУД КОМ" 3 604 966,48
UAH з ПДВ
3 564 206,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВАНТАРУС" 3 673 279,84
UAH з ПДВ
3 579 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 13:40
Електронний підпис
04 листопада 2020 17:32
Електронний підпис
04 листопада 2020 17:30
Банківська гарантіяp7s.zip
04 листопада 2020 17:30
Тендерна пропозиція ч.4.rar
04 листопада 2020 17:30
Тендерна пропозиція ч.3.rar
04 листопада 2020 17:30
Тендерна пропозиція ч.2 .rar
04 листопада 2020 17:30
Тендерна пропозиція ч.1.rar

Публічні документи

04 листопада 2020 16:41
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:40
Ліцензія_Повноваження_УБІБ.zip
04 листопада 2020 16:40
15. Проект _договору.pdf
04 листопада 2020 16:40
13.Календарний графік .pdf
04 листопада 2020 16:40
11. Технічна частина.pdf
04 листопада 2020 16:40
10. Установчі документи.pdf
04 листопада 2020 16:40
9. Копія паспорта.pdf
04 листопада 2020 16:40
7. Відомості про учасника.pdf
04 листопада 2020 16:40
5. Фін.звіт за 2019рік.pdf
04 листопада 2020 16:40
1. Тендерна пропозиція .pdf

Публічні документи

14 листопада 2020 13:42
Електронний підпис
14 листопада 2020 13:41
003. Накази робітники.pdf
14 листопада 2020 13:41
001. Штатний розпис з 01.09.2020.pdf
04 листопада 2020 19:19
Електронний підпис
04 листопада 2020 19:17
4.9. Кошторис.pdf
04 листопада 2020 19:17
4.4. Копія Статуту.pdf
04 листопада 2020 19:17
4.13. Проект договору.pdf
04 листопада 2020 19:17
4.14. Інші документи.pdf
04 листопада 2020 19:17
1.2. Працівники.pdf
04 листопада 2020 19:17
1.1. Обладнання.pdf
04 листопада 2020 19:17
Забезпечення.zip.p7s
04 листопада 2020 19:17
4.8. Про санкції.pdf
04 листопада 2020 19:17
4.12. Погодження з договором.pdf
04 листопада 2020 19:17
4.10. Субпідрядник.pdf
04 листопада 2020 19:16
4.11. Орієнтовний графік.pdf
04 листопада 2020 19:16
Забезпечення.zip
04 листопада 2020 19:16
194.imd.p7s
04 листопада 2020 19:16
194.imd
04 листопада 2020 19:16
2.1. Стаття 17.pdf
04 листопада 2020 19:16
4.3. Повноваження.pdf
04 листопада 2020 19:16
4.8. Про аванс.pdf
04 листопада 2020 19:16
4.5. Про ліцензію та дозволи.pdf
04 листопада 2020 19:16
1.3. Договір.pdf
04 листопада 2020 19:16
4.6. Про декларацію.pdf
04 листопада 2020 19:16
1.4. Фінспроможність.pdf
04 листопада 2020 19:16
4.1. Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

19 листопада 2020 13:36
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:34
ч.2 ст.17.pdf
19 листопада 2020 13:34
п.13 ч.1 ст.17.PDF
19 листопада 2020 13:34
п.12 ч.1 ст.17.pdf
19 листопада 2020 13:34
п.8 ч.1 ст.17.pdf
19 листопада 2020 13:34
п.6 ч.1 ст.17.PDF
19 листопада 2020 13:34
п.3 ч.1 ст.17.zip
19 листопада 2020 13:34
п.2, п.3 ,п.8 ч.1 ст.17 завірені.pdf
19 листопада 2020 13:34
п.2 ч.1ст.17.zip
02 листопада 2020 14:17
Електронний підпис
02 листопада 2020 14:14
33) Витянг ЄДР.pdf
02 листопада 2020 14:14
30) Гарантійний лист.pdf
02 листопада 2020 14:14
29) Календарний графік.pdf
02 листопада 2020 14:14
28) Пояснювальна робота.pdf
02 листопада 2020 14:14
28) Локальні кошториси.pdf
02 листопада 2020 14:14
28) Договірна ціна.pdf
02 листопада 2020 14:14
27) Гарантійний лист.pdf
02 листопада 2020 14:14
26) Довідка санкції.pdf
02 листопада 2020 14:14
25) Лист-гарантія.pdf
02 листопада 2020 14:14
24) Довідка дозволи.pdf
02 листопада 2020 14:14
23) Довідка щодо ліцензії.pdf
02 листопада 2020 14:14
22) СТАТУТ в новій редакції.pdf
02 листопада 2020 14:14
20) Ліцензія, дозволи.pdf
02 листопада 2020 14:14
20) Відомість про учасника.pdf
02 листопада 2020 14:14
19) Проект договору.pdf
02 листопада 2020 14:14
18) Витяг ПДВ.PDF
02 листопада 2020 14:14
17) Довідка.pdf
02 листопада 2020 14:14
16) Довідка щодо витрат.pdf
02 листопада 2020 14:14
15) Довідка.pdf
02 листопада 2020 14:14
14) довідка щодо еквіваленту.pdf
02 листопада 2020 14:14
13) Відповідність ст.17.pdf
02 листопада 2020 14:14
12) Довідка щодо строку.pdf
02 листопада 2020 14:14
10) Довідка щодо ціни.pdf
02 листопада 2020 14:14
9) Накази, паспорт.pdf
02 листопада 2020 14:14
8) Довідка про обєднання.pdf
02 листопада 2020 14:14
5) Відповідність.pdf
02 листопада 2020 14:14
4) ст.17 обєднання.pdf
02 листопада 2020 14:14
3) ст.17 субпідрядник.pdf
02 листопада 2020 14:14
2) Ст.17.pdf
02 листопада 2020 14:14
1.4) Лист-пояснення.pdf
02 листопада 2020 14:14
1.3) Лист-відгук.pdf
02 листопада 2020 14:14
1.3) Аналогічні договори.pdf
02 листопада 2020 14:14
1.2) Накази, штатний розклад.pdf
02 листопада 2020 14:14
1.2) Звіт.pdf
02 листопада 2020 14:14
1.2) Довідка працівники.pdf
02 листопада 2020 14:14
1.1) Довідка мат-тех бази.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 17:42
Електронний підпис
04 листопада 2020 17:20
Електронний підпис
04 листопада 2020 17:08
4. Локальні кошториси..pdf
04 листопада 2020 17:08
1. Пояснювальна записка..pdf
04 листопада 2020 17:08
9.Довідки з банку.pdf
04 листопада 2020 17:08
1.Тендерна пропозиція.pdf
04 листопада 2020 17:08
Банківська гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МПБП Стимул"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦМОНОЛІТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ-БУДІНВЕСТ»

ТОВ "РЕМБУД КОМ"

ПП "ВАНТАРУС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "МПБП Стимул"
#30894417
Відхилено 3 196 940,44
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 13:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2020 16:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦМОНОЛІТ"
#40024082
Відхилено 3 400 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 15:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ-БУДІНВЕСТ»
#42669720
Відхилено 3 438 000,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 14:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 листопада 2020 15:34
ТОВ "РЕМБУД КОМ"
#42496221
Переможець 3 564 206,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 15:49

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником не надано документів в повному обсязі, які б підтверджували повне виконання договору від 27.06.2018 року №02/07-18 на суму 1251942, 61 грн. з ПДВ. Учасником надані документи, які свідчать лише про виконання додаткової угоди №1 від 04.09.2018 року до договору №02/07-18 від 27.06.2018 року на суму 640964,76 тис. грн. У відгуку контрагента від 30.10.2020 року №1228/10/25 -01-64 також засвідчується про виконання зазначеної додаткової угоди №1 до договору на суму 640964,76 грн. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 3.1 Додатку 1 до тендерної документації: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3.1. Довідка за формою Таблиці 3, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є повністю виконаний (завершений) договір на виконання робіт, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт з капітального ремонту будівель/об’єктів. Не може вважатись аналогічним договором такий, яким не підтверджуються повністю виконані обов’язки за цим договором. 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору), - копія форми КБ-3 на повне виконання робіт або декларації про готовність об’єкта до експлуатації чи сертифікату про готовність об’єкта до експлуатації; - звіт про виконання договору***, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. - Лист – відгук від контрагента про виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці із зазначенням номеру, дати та суми договору(рів). (п.3 частини 1 - Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації, на виконання яких виявлено порушення в поданій пропозиції). 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати інформацію щодо повністю виконананого (завершеного) договору на виконання робіт, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт з капітального ремонту будівель/об’єктів: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору), - копія форми КБ-3 на повне виконання робіт або декларації про готовність об’єкта до експлуатації чи сертифікату про готовність об’єкта до експлуатації; - звіт про виконання договору***, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. - Лист – відгук від контрагента про виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці із зазначенням номеру, дати та суми договору(рів).

Документи

12 листопада 2020 13:49
Електронний підпис
12 листопада 2020 13:37
протокол розгляду уч 1.pdf
05 листопада 2020 12:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 листопада 2020 15:51
Електронний підпис
12 листопада 2020 15:35
протокол розгляду уч 2.pdf
12 листопада 2020 13:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) перелік виявлених невідповідностей: 1. Штатний розпис має накладення, відсутні дані про посадові оклади (відповідно до Закону «…Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16… ) 2. Довідка за формою Таблиці 2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні спеціальність, знання та досвід щодо виконання робіт, та які безпосередньо будуть залучені до виконання умов договору за позиціями 7-13 не підтверджена наявністю саме трудових відносин Учасника із вищевказаними працівниками. Надані договори на виконання робіт в розумінні законодавства України є класичні договори ЦПХ, які не підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України та не розглядаються. Трудові відносини в Україні регулюються Кодексом законів про працю. Він поширюється на всі підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, виду діяльності, галузевої приналежності, а також на осіб, які працюють за трудовими договорами у фізичних осіб суб’єктів підприємницької діяльності. Трудовий договір – це угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, з підляганням внутрішньому трудовому розпорядку, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівнику заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін (ст. 21 КЗпП України). Трудовий договір може бути безстроковим, що укладається на невизначений строк, та строковим, що укладається на визначений строк, встановлений за погодженням сторін або на час виконання певної роботи. Строковий трудовий договір укладається у випадках, коли трудові відносини не можуть бути встановлені на невизначений строк з урахуванням характеру наступної роботи, або умов її виконання, або інтересів працівника та в інших випадках, передбачених законодавчими актами. Трудові відносини між громадянином, який наймається на роботу та роботодавцем (юридичною або фізичною особою — підприємцем) оформлюються в письмовій формі. Роботодавець не має права допускати працівника до роботи без оформлення трудових відносин, але слід зауважити, що таке оформлення буде вважатися проведеним за умови додержання наступних дій: по-перше, роботодавець складає трудовий договір у формі наказу (розпорядження) про прийняття на роботу/призначення на посаду, а фізичні особи — підприємці можуть керуватися формою трудового договору, затвердженою наказом Мінпраці «Про затвердження Форми трудового договору між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю, та Порядку реєстрації трудового договору між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю» від 08.06.2001 № 260; по-друге, до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором, роботодавець зобов’язаний подати повідомлення про прийняття працівника на роботу (за встановленою формою), до територіального органу Державної фіскальної служби за місцем обліку його як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, відповідно до постанови Кабінету Міністрів «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 № 413. Перед допуском працівників до роботи роботодавець повинен провести оформлення трудових відносин з додержанням вимог статті 24 КЗпП України. 3. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не надано документів в повному обсязі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. п. 1.3. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (файли з розширенням «..pdf.»), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно з якими виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника…(частина 1 - Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, на виконання яких виявлено порушення в поданій пропозиції). 2. п. 1.9. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання)… (частина 1 - Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, на виконання яких виявлено порушення в поданій пропозиції). 3. Довідка за формою Таблиці 2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні спеціальність, знання та досвід щодо виконання робіт, та які безпосередньо будуть залучені до виконання умов договору. Обов’язкова наявність працівників за наступними професіями: головний інженер, виконавець робіт.. Для підтвердження даної інформації Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність трудових відносин Учасника із вищевказаними працівниками (п.2 частини 1 - Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації, на виконання яких виявлено порушення в поданій пропозиції). 4. Довідка за формою Таблиці 3, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є повністю виконаний (завершений) договір на виконання робіт, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт з капітального ремонту будівель/об’єктів. Не може вважатись аналогічним договором такий, яким не підтверджуються повністю виконані обов’язки за цим договором. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору), - копія форми КБ-3 на повне виконання робіт або декларації про готовність об’єкта до експлуатації чи сертифікату про готовність об’єкта до експлуатації; - звіт про виконання договору, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. - Лист – відгук від контрагента про виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці із зазначенням номеру, дати та суми договору(рів) . (п.3 частини 1 - Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації, на виконання яких виявлено порушення в поданій пропозиції). 6. п. 1.6. …У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз`яснення/нь державних органів. (частина 1 - Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, на виконання яких виявлено порушення в поданій пропозиції). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Штатний розпис (або витяг зі штатного розпису). 2. Довідка за формою Таблиці 2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні спеціальність, знання та досвід щодо виконання робіт, та які безпосередньо будуть залучені до виконання умов договору. 3. Накази, або трудові угоди / договори, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. 4. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - звіт про виконання договору або лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/її роз`яснення/нь державних органів.

Документи

16 листопада 2020 14:32
Електронний підпис
16 листопада 2020 14:22
протокол розгляду уч 3.pdf
12 листопада 2020 15:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕМБУД КОМ"
#42496221
3 564 206,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 15:40
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 11:23
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:20
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 13:22
Додаток 4_compressed.pdf укладений
01 грудня 2020 12:59
Додаток 1_compressed.pdf укладений
01 грудня 2020 12:59
Додаток 2_compressed.pdf укладений
01 грудня 2020 12:59
Додаток 3_compressed.pdf укладений
01 грудня 2020 12:59
Договір 211 від 30.11_compressed.pdf укладений
01 грудня 2020 12:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору до 41 305,85 грн. у зв"язку з закінченням строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 211
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 41 305,85
UAH (в тому числі ПДВ 6 884,30 UAH)