Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 (СPV): "03210000-6 Зернові культури та картопля; (Картопля урожаю 2020 року пізньостигла)"
Очікувана вартість
127 600,00 UAH
UA-2020-10-20-004523-c ● 77d9e565820a4599be9b28facf85d11a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мокрокалигірський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189794 |
Місцезнаходження: | 20540, Україна , Черкаська обл., с.Мокра Калигірка, вул. Лесі Українки,5 |
Контактна особа: |
Гречук Микола Анатолійович 380474299902 mpbi20540@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2020 11:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2020 23:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2020 14:55 |
Очікувана вартість: | 127 600,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 638,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
1. У разі здійснення пакування (перепакування) власними силами Учасник зобовязаний у складі тендерної пропозиції письмово гарантувати у довільній формі вчинення усіх необхідних організацій дій, повязаних із отримання після укладання договору про закупівлю товару, що складає предмет закупівлі дозвіл згідно Закону України "Про закупівлю товару, що складає предмет закупівлі дозволів згідно Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів". Учасник у скаді пропозиції надає інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника вагів, які мають проведене калібрування обладнання, задіяного в обігу товару згідно з п.2 ст. 45 Законом України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів". 2. Протягом дії договору про закупівлю, укладеного за результатами тендерних торгів, товар (предмет закупівлі) з врахуванням відсутності належних складських приміщень в Замовника має зберігатися за рахунок Учасника та доставлятися Замовнику за його адресою,транспортом і за рахунок Учасника згідно із заявкою і у кількостях, вихзначених замовником. 3. Доставка проводиться транспортом Учасника та за його рахунок. Разом з тендерною пропозицією, учасником закупівлі надаються особисті медичні книжки працівників, що зазначені у довідці про працівників (всіх вказаних водіїв ТЗ, експедиторів, вантажників, комплектувальників товару). 4. Для підтвердження відповіденості товару екологічним нормам, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі з інформацією про заходи, що сприяють захисту довкілля з коротким описом відповідних заходів. 5. Строк поставки - з дати укладання договору до 31 грудня 2020 року. Графік поставки - щотижнева (окрім суботи та неділі), дрібними партіями по заявці Замовника, без обмеження розміру мінімального замовлення. На підтвердження цієї вимоги Учасник надає у складі Тендерної документації гарантійний лист з обовязковим підтвердженням виконання зазначеної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11600 кілограми
ДК 021:2015 (CPV): "03210000-6 Зернові культури та картопля; (Картопля урожаю 2020 року пізньостигла)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20540, Україна, Черкаська область, с.Мокра Калигірка, вул. Лесі Українки,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 листопада 2020
—
29 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 18 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 жовтня 2020 11:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2020 11:25 |
Проект договору(картопля).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Поставка
Дата подання: 23 жовтня 2020 18:21
Дата відповіді: 24 жовтня 2020 09:45
Чи є можливість поставити товар однією партією?
Відповідь: ні, читайте уважно читайте вимоги щодо закупівлі
Критерії оцінки
Дата подання: 23 жовтня 2020 18:25
Дата відповіді: 24 жовтня 2020 09:44
Не зазначено в оголошенні перелік критеріїв та методика оцінки - як ви оцінюєте пропозиції?
Відповідь: Оцінюємо відповідно до чинного законодавства з урахуванням всіх вимог прописаних в умовах закупівлі
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-20-004523-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2165716177
Дата подання: 05 листопада 2020 20:45
тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Згідно даних Держстандартметрології ФОП Шумеко Л В не проводила повірку та калібровку ваг В тендерній документації відсутній паспорт ваг з відміткою про калібровку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2020 14:49
відповідь на вимогу від 05.11.2020
Номер вимоги: UA-2020-10-20-004523-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2165716177
Дата подання: 06 листопада 2020 22:45
невідповідність тендерної пропозиції
якщо довідка про калібровку вагів не відповідає дійсності а являється тільки відпискою чому немає фактичного підтвердження калібровки вагів згідно тендерної документації Вся інформація тендерної пропозиції повинна бути достовірною
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2020 11:57
надано відповідь на вимогу від 06.11.2020
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2020-10-23-000014 • 92117e33ee234e7dbac5ae51aa951cc2
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2020-10-23
•
18:33
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Оголошення не містить перелік критеріїв та методика оцінки, що не відповідає п. 3 ст. 14 Закону і тяне на адмін відповідальнсть по ст. 164-14 КУпАП
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Шумейко Леся Василівна |
104 400,00
UAH
|
97 961,00
UAH
|
Документи |
ФОП "РУДЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ" |
104 400,00
UAH
|
97 962,00
UAH
|
Документи |
ФОП Потапенко Петро Миколайович |
116 000,00
UAH
|
106 719,00
UAH
|
Документи |
ФОП Забран Ольга Данилівна |
127 600,00
UAH
|
106 720,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Шумейко Леся Василівна #3086204902 |
Переможець |
97 961,00
UAH
|
04 листопада 2020 09:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2020 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2020 10:28
|
004.jpg | укладений |
13 листопада 2020 10:21
|
003.jpg | укладений |
13 листопада 2020 10:20
|
002.jpg | укладений |
13 листопада 2020 10:20
|
001.jpg | укладений |
13 листопада 2020 10:20
|