Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання будівельних робіт по об’єкту «Технічне переоснащення каналізаційної насосної станції «Перемога» з впровадженням енергозберігаючого обладнання та частотного регулювання за адресою: вул. Бударина, 3 в с. Чайки Києво-Святошинського району м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015)
Очікувана вартість
22 556 875,00 UAH
UA-2020-10-20-004489-a db636ef54aa0419695ecf2827d2a9ce4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Брюханов

+380442007308 bryukhanov.kvk.kapstroy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Андрій Брюханов
+380442007308
bryukhanov.kvk.kapstroy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 14:00
Початок аукціону: 06 листопада 2020 14:42
Очікувана вартість: 22 556 875,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 112 784,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 112000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2;юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2: наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання будівельних робіт по об’єкту «Технічне переоснащення каналізаційної насосної станції «Перемога» з впровадженням енергозберігаючого обладнання та частотного регулювання за адресою: вул. Бударина, 3 в с. Чайки Києво-Святошинського району м. Києва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, м. Київ, с. Чайки, вул. Бударина, 3 в с. Чайки Києво-Святошинського району м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Умови оплати передбачені Розділом 2 «Вартість договору та порядок розрахунку» проєкту договору про закупівлю, що міститься у Додатку 2 до Тендерної документації: Оплата за виконані Роботи проводиться Замовником на підставі підписаних Сторонами Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт та Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт у розмірі не більше 90% від загальної вартості виконаних робіт по Договору з відстрочкою платежу не менше ніж на 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт та Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт. Пiсляоплата 45 Календарні 90
Виконання робіт Умови оплати передбачені Розділом 2 «Вартість договору та порядок розрахунку» проєкту договору про закупівлю, що міститься у Додатку 2 до Тендерної документації: Оплата за виконані роботи у розмірі не більше 10% від загальної вартості виконаних робіт по Договору проводиться Замовником на підставі підписаних Сторонами Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт та Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт у двотижневий строк після введення Об’єкту в експлуатацію відповідно до чинного законодавства в Україні, та передачі Замовнику комплектної виконавчої документації у чотирьох примірниках На підставі окремої заявки та відповідних обґрунтувань Генпідрядника, Замовник має право надавати Генпідряднику аванс. Пiсляоплата 14 Календарні 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 15:00
wОВНС_КНС Перемога.pdf
20 жовтня 2020 15:00
wПОБ_КНС Перемога.pdf
20 жовтня 2020 15:00
wПЗ_КНС Перемога.pdf
20 жовтня 2020 15:00
Форма_оголошення_відкриті_торги_Перемога.docx
20 жовтня 2020 15:00
wТХ_КНС Перемога.pdf
20 жовтня 2020 15:00
ТД_Перемога_ВТ.pdf
20 жовтня 2020 15:00
wЕМ_КНС Перемога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP"" 22 415 586,00
UAH з ПДВ
22 415 586,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛВТ ІНЖИНІРИНГ" 22 468 693,83
UAH з ПДВ
22 468 693,83
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС" 22 520 963,64
UAH з ПДВ
22 520 963,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВП НОРДІК ПРОДАКТС УКРАЇНА" 22 556 700,00
UAH з ПДВ
22 556 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ» 22 556 800,00
UAH з ПДВ
22 556 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2020 13:05
Електронний підпис
17 листопада 2020 12:44
Договірна ціна з додатками.pdf
17 листопада 2020 12:44
Довідка МВС.PDF
17 листопада 2020 12:44
Довідка з податкової.pdf
17 листопада 2020 12:44
121.imd
17 листопада 2020 12:44
Тендерна пропозиція.pdf
17 листопада 2020 12:44
Супровідний лист.pdf
10 листопада 2020 09:00
Електронний підпис
04 листопада 2020 11:42
Електронний підпис
04 листопада 2020 11:39
1_2.rar
04 листопада 2020 11:39
1_3.rar
04 листопада 2020 11:39
1_1.rar
04 листопада 2020 11:39
1_6.rar
04 листопада 2020 11:39
1_5.rar
04 листопада 2020 11:39
1_4.rar

Публічні документи

04 листопада 2020 14:41
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:40
Установчі.rar
04 листопада 2020 14:40
Сертификаты.pdf
04 листопада 2020 14:40
працівники.rar
04 листопада 2020 14:40
Наказ_антикорупц.pdf
04 листопада 2020 14:40
Кошторис.rar
04 листопада 2020 14:40
Досвід+.rar
04 листопада 2020 14:40
Договір_Перемоги.pdf
04 листопада 2020 14:40
Договір оренди (Молдавська).PDF
04 листопада 2020 14:40
Довідка ДФС.pdf
04 листопада 2020 14:40
Банківська гарантія.rar
04 листопада 2020 14:40
№490 ТП_Перемога.pdf
04 листопада 2020 14:40
№489 Технічна специфікація.pdf
04 листопада 2020 14:40
№481 працівники.pdf
04 листопада 2020 14:40
№480 працівники.pdf
04 листопада 2020 14:40
№479 формальні помилки.pdf
04 листопада 2020 14:40
№476 погодження з ТД.pdf
04 листопада 2020 14:40
№475 наявність МБТ.pdf
04 листопада 2020 14:40
№474_юридична особа.pdf
04 листопада 2020 14:40
№473 резидентність.pdf
04 листопада 2020 14:40
№469 гарантія.pdf
04 листопада 2020 14:40
№468 платник ПДВ.pdf
04 листопада 2020 14:40
№467_аналог.pdf
04 листопада 2020 14:40
№466 Гарантія.pdf
04 листопада 2020 14:40
№465 сервісний центр.pdf
04 листопада 2020 14:40
№461. субпідряд.pdf
04 листопада 2020 14:40
№458 захист довілля.pdf
04 листопада 2020 14:40
№456_право підпису.pdf
04 листопада 2020 14:40
№454_17 ЗУ.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 12:59
Електронний підпис
05 листопада 2020 12:58
Довідка про звітність.pdf
05 листопада 2020 12:58
Фінансова звітність.pdf
05 листопада 2020 12:58
Тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2020 12:58
Статутні та інші.pdf
05 листопада 2020 12:58
Стаття17 ЗУ.pdf
05 листопада 2020 12:58
Проект договору.pdf
05 листопада 2020 12:58
Персонал.pdf
05 листопада 2020 12:58
Модель.imd
05 листопада 2020 12:58
Лист НБУ по ліцензії.pdf
05 листопада 2020 12:58
Кошторис Частина ІІ.pdf
05 листопада 2020 12:58
Кошторис Частина І.pdf
05 листопада 2020 12:58
Договір оренди техніки.pdf
05 листопада 2020 12:58
Договір 2.pdf
05 листопада 2020 12:58
Договір 1.pdf
05 листопада 2020 12:58
Довідки та гарнійні листи.pdf
05 листопада 2020 12:57
Довідки про кваліфікацію.pdf
05 листопада 2020 12:57
Графік виконання робіт.pdf
05 листопада 2020 12:57
Відгук 2.pdf
05 листопада 2020 12:57
Відгук 1.pdf

Публічні документи

03 листопада 2020 14:28
Електронний підпис
03 листопада 2020 14:27
ТЕХ_ЧАСТИНА.zip
03 листопада 2020 14:27
КВАЛ_ЧАСТИНА_2.zip
03 листопада 2020 14:27
КВАЛ_ЧАСТИНА_1.zip
03 листопада 2020 14:27
ТП.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 13:13
Інші документи.pdf
05 листопада 2020 13:13
довідка щодо можливостей.pdf
05 листопада 2020 13:13
Довідка Субпідрядники.pdf
05 листопада 2020 13:13
довідка ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP""

ТОВ "ЛВТ ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ПРОФЕШИОНАЛС"

ТОВ "АВП НОРДІК ПРОДАКТС УКРАЇНА"

ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP""
#23534069
Переможець 22 415 586,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 15:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2020 14:51

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-20-004489-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP"" у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP"" не надав: відповідно до Додатку 6 Тендерної документації у Довідці про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі, у стовбці «Номер та дата укладання договору, предмет договору» Учасником ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP"" не заповнено інформацію щодо назви предмета договору(ів). 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі із заповненим у стовбці «Номер та дата укладання договору, предмет договору» предмету договору(ів). Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP""
#23534069
22 415 586,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 серпня 2021 12:52
Звіт_виконання_договору_Перемога.docx укладений
27 серпня 2021 12:51
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 15:23
ДУ_1від24_11_2020.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 15:20
Повідомлення_внесення змін_1.docx зміни до договору
24 листопада 2020 15:20
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 15:11
Додаток_1.pdf укладений
23 листопада 2020 15:10
Додаток_2.pdf укладений
23 листопада 2020 15:10
Договір_23П.pdf укладений
23 листопада 2020 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приватне акціонерне товариство «Шведсько-Українська група – «SU GROUP», в особі генерального директора Федоренка Анатолія Юрійовича, що діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник) в особі директора управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» Буяра Антона Олександровича, що діє на підставі довіреності № 44 від 02.01.2020 року, з іншої сторони, уклали дану Додаткову угоду № 1 до Договору № 23П від 23.11.2020 року (далі – Договір) на виконання будівельних робіт по об’єкту: «Технічне переоснащення каналізаційної насосної станції «Перемога» з впровадженням енергозберігаючого обладнання та частотного регулювання за адресою: вул. Бударина, 3 в с. Чайки Києво-Святошинського району м. Києва», про наступне: 1. Відповідно до п. 2.7 Договору Замовник надає Генпідряднику аванс у сумі 4 872 100,00 грн (чотири мільйони вісімсот сімдесят дві тисячі сто гривень 00 копійок), в т. ч. ПДВ 20 % – 812 016,67 грн (вісімсот дванадцять тисяч шістнадцять гривень 67 копійок), на який Генпідрядником мають бути виконані роботи відповідно до Договору. Генпідрядник зобов’язується надати Замовнику належно оформлені Акти приймання виконаних будівельних робіт та Довідки про вартість виконаних робіт на суму отриманого авансу: - 2 712 100,00 грн до 15.01.2021 - 2 160 000,00 грн до 30.04.2021 2. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору . 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 4. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 5. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА ІНШІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Генпідрядник: Замовник: Приватне акціонерне товариство «Шведсько-Українська група – «SU GROUP» 02121, Україна, м. Київ, вул. Вірменська, буд. 5-А IBAN UA903395000000026003328663001 в АТ "Таскомбанк" м. Київ, код банку 339500 код ЄДРПОУ – 23534069 ІПН: 235340626517 свідоцтво платника ПДВ №100335399 тел.: (044) 563-55-55, факс: (044) 560-49-73 e-mail: mail@sugroup.com.ua Генеральний директор ___________________ А. Ю. Федоренко Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А № UA393057490000002600030998102 в АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» Код банку 305749 ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 200-73-07, 200-73-02 Директор управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» _______________________ А. О. Буяр
Номер договору про закупівлю: №23П
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 22 415 586,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 735 931,00 UAH)