Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09310000-5 «Електрична енергія»
09310000-5 «Electricity»
09310000-5 «Electricity»
Очікувана вартість
14 911 722,00 UAH
UA-2020-10-20-003961-a ● 5c7684e15e7847db9347d665b46e8b79
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВОБЛТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 31319242 |
Місцезнаходження: | 54034, Україна , Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вул. Миколаївська, буд. 5-А |
Контактна особа: |
Валерія Шевченко +380689009545 581274@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | OBLASNE KOMUNALNE PIDPRYYEMSTVO "MYKOLAYIVOBLTEPLOENERGO" |
National ID: | 31319242 |
Contact point: |
Shevchenko Valeriia Mykolayivna +380689009545 581274@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2020 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2020 14:00 |
Очікувана вартість: | 14 911 722,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 74 558,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 447351.66 UAH |
Publication date: | 20 жовтня 2020 14:41 |
Enquiries until: | 10 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 16 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 листопада 2020 14:00 |
Information
Estimated total value: | 14 911 722 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 74 559 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Scope of the procurement
Всі документи, що формує учасник повинні бути складені українською мовою.
Документи, додані до пропозиції можуть бути українською або російською мовами, якщо додані документи на якійсь іншій мові, відмінній від української або російської, повинен бути переклад на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською або російською мовами.
Розгорнути
Згорнути
Документи, додані до пропозиції можуть бути українською або російською мовами, якщо додані документи на якійсь іншій мові, відмінній від української або російської, повинен бути переклад на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською або російською мовами.
All documents formed by the participant must be drawn up in Ukrainian.
The documents attached to the proposal may be in Ukrainian or Russian, if the documents attached in a language other than Ukrainian or Russian must be translated into Ukrainian. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation.
Documents whose text is presented in a foreign language with its simultaneous presentation in Ukrainian or Russian are not translated.
Розгорнути
Згорнути
The documents attached to the proposal may be in Ukrainian or Russian, if the documents attached in a language other than Ukrainian or Russian must be translated into Ukrainian. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation.
Documents whose text is presented in a foreign language with its simultaneous presentation in Ukrainian or Russian are not translated.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7660000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, Об’єкти ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» в м. Миколаєві та Миколаївській області на території України, підключені до місцевих розподільчих мереж відповідно до вимог Кодексу розподільчих систем (більш детально інформація наведена в додатку№1 до Договору
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Electricity
CPV: 09310000-5
Період постачання:
з 01 січня 2021 по 28 лютого 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється протягом 90 (дев’яноста) робочих днів з моменту підписання акту приймання-передачі електричної енергії. Payment is made within 90 (ninety) working days from the date of signing the act of acceptance and transmission of electricity. | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2020 13:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2020 13:57 |
Проект договору (Нова редакція 2).docx | |
03 листопада 2020 13:57 |
Проект договору (Нова редакція 2).docx.p7s | |
03 листопада 2020 13:57 |
ТД (Нова редакція 2).docx | |
03 листопада 2020 13:57 |
ТД (Нова редакція 2).docx.p7s | |
03 листопада 2020 13:57 |
Перелік змін 2.docx | |
03 листопада 2020 13:57 |
Перелік змін 2.docx.p7s |
03 листопада 2020 13:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 листопада 2020 13:57 |
Проект договору (Нова редакція 2).docx
|
||||||
03 листопада 2020 13:57 |
Проект договору (Нова редакція 2).docx.p7s
|
||||||
03 листопада 2020 13:57 |
ТД (Нова редакція 2).docx
|
||||||
03 листопада 2020 13:57 |
ТД (Нова редакція 2).docx.p7s
|
||||||
03 листопада 2020 13:57 |
Перелік змін 2.docx
|
||||||
03 листопада 2020 13:57 |
Перелік змін 2.docx.p7s
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо закупівлі
Дата подання: 30 жовтня 2020 11:19
Дата відповіді: 03 листопада 2020 10:24
Шановний Замовнику! В оголошенні про проведення закупівлі вказано «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021 — 28 лютого 2021». Однак, в плані закупівлі вказано «на 2020 рік». Просимо виправити невідповідність, так як це є порушенням, що може привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою та відміни процедури закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Згідно з частиною першою статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план опубліковано 20 жовтня 2020р. за ідентифікатором UA-P-2020-10-20-002357-a. Відповідно до функціоналу майданчику на якому зареєстрований Замовник, відсутня можливість змінити рік на 2021.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-20-003961-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 30 жовтня 2020 13:45
вимога на умови ДКТ
Шановний Замовнику!
1) Тендерною документацією передбачена вимога, щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції довідки станом на перше число місяця у якому подається тендерна пропозиція від оператора системи передачі ПрАТ «НЕК «Укренерго» про те, що він з початку роботи ринку електричної енергії - 01.07.2019р. не знаходився в статусі «дефолтного» або «переддефолтного» відповідно до Розділу 1.7 «Невиконання зобов’язань» «Правил ринку», затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 №1168.
Інформуємо, що для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний"у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний" може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо.
Отже, встановлення в тендерній документації вимог, щодо надання довідки станом на перше число місяця у якому подається тендерна пропозиція від оператора системи передачі ПрАТ «НЕК «Укренерго» про те, що він з початку роботи ринку електричної енергії - 01.07.2019р. не знаходився в статусі «дефолтного» або «переддефолтного» відповідно до Розділу 1.7 «Невиконання зобов’язань» «Правил ринку», затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 №1168» має дискримінаційний характер та буде додатковим бар’єром для учасників відкритих торгів, а також давати необґрунтовані підстави для Замовника щодо не допуску пропозиції певного учасника до оцінки. Просимо виключити дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації.
2) Згідно з додатком 2 до тендерної документації учасники повинні надати Документальне підтвердження (довідка) про наявність досвіду виконання Учасником аналогічного договору, по предмету закупівлі, із зазначенням назви контрагента, з яким укладено договір, його адреса та контактні телефони, предмет закупівлі та ціна договору, який виконаний не менше, ніж на 75% (згідно Додатку 4).
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22 Закону).
Враховуючи вище наведені положення законодавства, відсутність визначення в Законі України «Про публічні закупівлі» поняття «аналогічний договір» та виходячи з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати поняття «аналогічний договір» обсягами постачання товару. Так, вважаємо, що вищезгадані умови Тендерної документації грубо порушують передбачені статтею 5 Закону принципи добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічних по предмету закупівлі), а не обсягів їх виконання. Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі тим учасникам, які виконували аналогічні договори в менших обсягах. Встановлення вимоги щодо обсягу виконаного аналогічного договору, а саме, виконаний не менше, ніж на 75% суттєво звужує коло учасників такої закупівлі. Встановивши подібні вимоги, Замовник автоматично відхиляє (встановлює дискримінацію) тих учасників, які не мають таких обсягів постачання товару, проте повністю відповідають всім іншим вимогам тендерної документації.
На підставі вище викладеного просимо просимо внести зміни до тендерної документації за процедурою відкритих торгів, а саме, у додатку 2 до тендерної документації виключити вимогу «…який виконаний не менше, ніж на 75%.»
3) Пунктом 5.8. проекту договору зазначено, Станом на останній календарний день розрахункового періоду Постачальником складається Акт приймання-передачі електричної енергії та рахунок на оплату, який надається Споживачу не пізніше 2 числа місяця, наступного за розрахунковим. Якщо дата отримання Акту приймання-передачі електричної енергії та рахунку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, визначений відповідно до законодавства, Постачальник надає їх у найближчий робочий день, що слідує за вихідним чи святковим днем. Споживач зобов’язаний розглянути та підписати вказаний Акт протягом 5 (п’яти) робочих днів або дати вмотивовану відмову від підписання такого Акту у цей же строк. В разі підписання Акту Споживач зобов’язаний оплатити отриманий рахунок протягом 90 (дев’яноста) робочих днів з моменту підписання Акту. В разі надання вмотивованої відмови строк оплати рахунку продовжується на період протягом якого Сторонами буде узгоджено та підписано Акт приймання-передачі електричної енергії.
Дане положення не відповідає вимогам постанови НАЦІОНАЛЬНОЇ КОМІСІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ (НКРЕКП) «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії» №312 (далі – ПРРЕЕ), а саме п. 4.12. розділу ІV, де вказано, що розрахунки між споживачем та електропостачальником (іншими учасниками роздрібного ринку, якщо вони беруть участь у розрахунках) здійснюються згідно з даними, отриманими від адміністратора комерційного обліку в порядку, передбаченому Кодексом комерційного обліку, про обсяги поставленої, розподіленої (переданої) та купленої електричної енергії. Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця.
Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується:
протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем;
в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду.
Відповідно до п.1.1.1., глави 1.1., розділу І ПРЕЕ, Ці Правила регулюють взаємовідносини, які виникають під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником (електропостачальниками) та споживачем (для власного споживання), а також їх взаємовідносини з іншими учасниками роздрібного ринку електричної енергії, визначеними цими Правилами. Ці Правила є обов’язковими для виконання усіма учасниками роздрібного ринку.
Отже, враховуючи вище викладене, пропонуємо внести зміни до п.5.8. договору з урахуванням п.4.12. розділу ІV ПРРЕЕ. Постачальник не може очікувати оплату за спожиту електричну енергію протягом 90 днів з дня підписання акту приймання-передачі товару Споживачем, оскільки у випадку не підписання даного акту такий строк автоматично стає невизначеним. Пропонуємо Вам скоротити строк оплати до 30 днів, адже при формуванні цінової пропозиції враховується кількість товару та строк оплати за нього. Саме ці дві умови впливають на кінцеву собівартість електричної енергії. Періодом оплати може буть визначено строк 5-10 днів, як такий, який суттєво не впливає на собівартість. Строк оплати більший за 10 днів є таким, що робить неможливим вирахувати собівартість електричної енергії.
Просимо внести відповідні зміни по даному пункту.
4) п.13.6 проекту договору містить посилання на нечинну ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі». Відкоригуйте, будь ласка, проект договору писалаючись на ч.5 ст.41 Закону щодо зміни істотних умов договору.
5) Згідно додатку 2 до тендерної документації Переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику (шляхом розміщення в електронній системі закупівель) документи, що містяться у відкритих єдиних державних реєстрах (пункт 2 частини 1 статті 17 Закону, пункт 3 частини 1 статті 17 Закону, пункт 8 частини 1 статті 17 Закону). Відповідно до ч.5 ст.17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
1) Тендерною документацією передбачена вимога, щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції довідки станом на перше число місяця у якому подається тендерна пропозиція від оператора системи передачі ПрАТ «НЕК «Укренерго» про те, що він з початку роботи ринку електричної енергії - 01.07.2019р. не знаходився в статусі «дефолтного» або «переддефолтного» відповідно до Розділу 1.7 «Невиконання зобов’язань» «Правил ринку», затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 №1168.
Інформуємо, що для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний"у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний" може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо.
Отже, встановлення в тендерній документації вимог, щодо надання довідки станом на перше число місяця у якому подається тендерна пропозиція від оператора системи передачі ПрАТ «НЕК «Укренерго» про те, що він з початку роботи ринку електричної енергії - 01.07.2019р. не знаходився в статусі «дефолтного» або «переддефолтного» відповідно до Розділу 1.7 «Невиконання зобов’язань» «Правил ринку», затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 №1168» має дискримінаційний характер та буде додатковим бар’єром для учасників відкритих торгів, а також давати необґрунтовані підстави для Замовника щодо не допуску пропозиції певного учасника до оцінки. Просимо виключити дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації.
2) Згідно з додатком 2 до тендерної документації учасники повинні надати Документальне підтвердження (довідка) про наявність досвіду виконання Учасником аналогічного договору, по предмету закупівлі, із зазначенням назви контрагента, з яким укладено договір, його адреса та контактні телефони, предмет закупівлі та ціна договору, який виконаний не менше, ніж на 75% (згідно Додатку 4).
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22 Закону).
Враховуючи вище наведені положення законодавства, відсутність визначення в Законі України «Про публічні закупівлі» поняття «аналогічний договір» та виходячи з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати поняття «аналогічний договір» обсягами постачання товару. Так, вважаємо, що вищезгадані умови Тендерної документації грубо порушують передбачені статтею 5 Закону принципи добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
Згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічних по предмету закупівлі), а не обсягів їх виконання. Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі тим учасникам, які виконували аналогічні договори в менших обсягах. Встановлення вимоги щодо обсягу виконаного аналогічного договору, а саме, виконаний не менше, ніж на 75% суттєво звужує коло учасників такої закупівлі. Встановивши подібні вимоги, Замовник автоматично відхиляє (встановлює дискримінацію) тих учасників, які не мають таких обсягів постачання товару, проте повністю відповідають всім іншим вимогам тендерної документації.
На підставі вище викладеного просимо просимо внести зміни до тендерної документації за процедурою відкритих торгів, а саме, у додатку 2 до тендерної документації виключити вимогу «…який виконаний не менше, ніж на 75%.»
3) Пунктом 5.8. проекту договору зазначено, Станом на останній календарний день розрахункового періоду Постачальником складається Акт приймання-передачі електричної енергії та рахунок на оплату, який надається Споживачу не пізніше 2 числа місяця, наступного за розрахунковим. Якщо дата отримання Акту приймання-передачі електричної енергії та рахунку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, визначений відповідно до законодавства, Постачальник надає їх у найближчий робочий день, що слідує за вихідним чи святковим днем. Споживач зобов’язаний розглянути та підписати вказаний Акт протягом 5 (п’яти) робочих днів або дати вмотивовану відмову від підписання такого Акту у цей же строк. В разі підписання Акту Споживач зобов’язаний оплатити отриманий рахунок протягом 90 (дев’яноста) робочих днів з моменту підписання Акту. В разі надання вмотивованої відмови строк оплати рахунку продовжується на період протягом якого Сторонами буде узгоджено та підписано Акт приймання-передачі електричної енергії.
Дане положення не відповідає вимогам постанови НАЦІОНАЛЬНОЇ КОМІСІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ (НКРЕКП) «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії» №312 (далі – ПРРЕЕ), а саме п. 4.12. розділу ІV, де вказано, що розрахунки між споживачем та електропостачальником (іншими учасниками роздрібного ринку, якщо вони беруть участь у розрахунках) здійснюються згідно з даними, отриманими від адміністратора комерційного обліку в порядку, передбаченому Кодексом комерційного обліку, про обсяги поставленої, розподіленої (переданої) та купленої електричної енергії. Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця.
Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується:
протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем;
в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду.
Відповідно до п.1.1.1., глави 1.1., розділу І ПРЕЕ, Ці Правила регулюють взаємовідносини, які виникають під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником (електропостачальниками) та споживачем (для власного споживання), а також їх взаємовідносини з іншими учасниками роздрібного ринку електричної енергії, визначеними цими Правилами. Ці Правила є обов’язковими для виконання усіма учасниками роздрібного ринку.
Отже, враховуючи вище викладене, пропонуємо внести зміни до п.5.8. договору з урахуванням п.4.12. розділу ІV ПРРЕЕ. Постачальник не може очікувати оплату за спожиту електричну енергію протягом 90 днів з дня підписання акту приймання-передачі товару Споживачем, оскільки у випадку не підписання даного акту такий строк автоматично стає невизначеним. Пропонуємо Вам скоротити строк оплати до 30 днів, адже при формуванні цінової пропозиції враховується кількість товару та строк оплати за нього. Саме ці дві умови впливають на кінцеву собівартість електричної енергії. Періодом оплати може буть визначено строк 5-10 днів, як такий, який суттєво не впливає на собівартість. Строк оплати більший за 10 днів є таким, що робить неможливим вирахувати собівартість електричної енергії.
Просимо внести відповідні зміни по даному пункту.
4) п.13.6 проекту договору містить посилання на нечинну ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі». Відкоригуйте, будь ласка, проект договору писалаючись на ч.5 ст.41 Закону щодо зміни істотних умов договору.
5) Згідно додатку 2 до тендерної документації Переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику (шляхом розміщення в електронній системі закупівель) документи, що містяться у відкритих єдиних державних реєстрах (пункт 2 частини 1 статті 17 Закону, пункт 3 частини 1 статті 17 Закону, пункт 8 частини 1 статті 17 Закону). Відповідно до ч.5 ст.17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Просимо внести відповідні зміни.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 листопада 2020 13:40
Вимогу задоволено частково, більш детальна інформація наведена в протоколі, що додається
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВОБЛТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 31319242 |
Місцезнаходження: | 54034, Україна, Миколаївська область обл., м. Миколаїв, вул. Миколаївська, буд. 5-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ | Документи |
Очікується рішення
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2020 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ |
14 799 120,00
UAH з ПДВ
|
14 799 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій