Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за CPV за ДК 021:2015 (77310000-6) Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Формування і зняття аварійних дерев на території Залізничного району, м.Львів).
Очікувана вартість
210 000,00 UAH
UA-2020-10-20-003935-c 5c9c3c7085384f88837b6d2c0c0d7dd0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яремович Ірина Євгенівна

zagorg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056084
Місцезнаходження: 79022, Україна , Львівська обл., Львів, Виговського І., 34
Контактна особа: Яремович Ірина Євгенівна
zagorg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 10:57
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 15:33
Очікувана вартість: 210 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради;
Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022;
ЄДРПОУ 04056084;
Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - Орган місцевого самоврядування
Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету м.Львова. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Формування і зняття аварійних дерев на території Залізничного району, м.Львів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79022, Україна, Львівська область, Львів, вул. І.Виговського.34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - кошти міського бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 11:00
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
20 жовтня 2020 10:58
Проєкт_договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Марець Юрій Пилипович 210 000,00
UAH з ПДВ
165 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Чишинський Володимир Миколайович 185 000,00
UAH з ПДВ
174 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірнє підприємство "Скнилів-парк" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" 209 973,94
UAH з ПДВ
209 973,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 13:43
Електронний підпис
05 листопада 2020 13:43
Електронний підпис
05 листопада 2020 13:42
Паспорт.pdf
05 листопада 2020 13:42
20 Довкілля.pdf
05 листопада 2020 13:42
Виписка з ЄДР.pdf
05 листопада 2020 13:42
Витяг.pdf
05 листопада 2020 13:42
19 Пропозиція.pdf
05 листопада 2020 13:42
17ст.17.pdf
05 листопада 2020 13:42
18 Статут.pdf
05 листопада 2020 13:41
16 Печатка.pdf
05 листопада 2020 13:41
15 Середньоринкові ціни.pdf
05 листопада 2020 13:41
14 Технічне завдання.pdf
05 листопада 2020 13:41
13 Договір.pdf
05 листопада 2020 13:41
11 Загальні відомості.pdf
05 листопада 2020 13:41
12 Обробка ПД.pdf
05 листопада 2020 13:41
5 Анологічний договір.pdf
05 листопада 2020 13:41
6 Підтв. повноважень.pdf
05 листопада 2020 13:41
1 Працівники.pdf
05 листопада 2020 13:41
9 Лист ПДВ.pdf
05 листопада 2020 13:41
8 Субпідряд.pdf
05 листопада 2020 13:41
4 Обладнання.pdf
05 листопада 2020 13:41
10 Гарантія.pdf
05 листопада 2020 13:41
2 Штатний.pdf
05 листопада 2020 13:41
7 Достовірність.pdf
05 листопада 2020 13:41
3 1 дф+єсв.pdf

Публічні документи

25 листопада 2020 16:49
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:48
докум підтверд..pdf
19 листопада 2020 07:32
Електронний підпис
19 листопада 2020 07:31
CamScanner 11-19-2020 07.26.pdf
05 листопада 2020 12:24
Електронний підпис
05 листопада 2020 12:23
CamScanner 11-05-2020 11.36.30.pdf
05 листопада 2020 12:23
ціна 2.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 16:31
Електронний підпис
05 листопада 2020 16:28
Електронний підпис
05 листопада 2020 16:23
7. Дозвіл Держпраці.pdf
05 листопада 2020 16:23
Технічне завдання.pdf
05 листопада 2020 16:23
Пропозиція.pdf
05 листопада 2020 16:23
24.Статут.pdf
05 листопада 2020 16:23
26. Витяг з ЄДР.pdf
05 листопада 2020 16:23
23. Копія Свідоцтва ПДВ.pdf
05 листопада 2020 16:23
13. Фінансова звітність.pdf
05 листопада 2020 16:23
9. лист відгук.pdf
05 листопада 2020 16:23
4. Копія звіту ЄСВ.pdf
05 листопада 2020 16:23
3. Копія звіту 1ДФ.pdf
05 листопада 2020 16:23
2. Штатний розпис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Марець Юрій Пилипович

ФОП Чишинський Володимир Миколайович

Дочірнє підприємство "Скнилів-парк" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа підприємець Марець Юрій Пилипович
#2028719414
Відхилено 165 000,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 13:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2020 16:25
ФОП Чишинський Володимир Миколайович
#3037005893
Переможець 174 500,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 16:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 листопада 2020 14:20

Вимога про усунення невідповідностей

Фізичній особі-підприємцю Марець Ю.П. Лист-повідомлення Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», «…Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Враховуючи наведене, просимо Вас протягом згаданого терміну завантажити в електронну систему ProZorro документи: - лист довільної форми щодо наявності в учасника процедури закупівлі технологій необхідних для виконання договору про закупівлю із зазначенням цього; - копії балансу та звіту про фінансові результати за останній звітній період (копії завірені відповідно до норм чинного законодавства); - інформація про наявність кваліфікованих працівників (4- 5 розряд), які мають необхідні знання та досвід, згідно запропонованої форми: Форма 1 № Прізвище, ім’я, по батькові кваліфікованого працівника Посада Стаж (досвід) роботи, років Примітка (за потреби) - інформаційна довідка щодо наявності достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг/відповідно до вимог Технічного завдання/технічної специфікації та кошторисної документації (за формою 1): До довідки включається перелік працівників, яких Учасник планує залучити до виконання робіт, їх кількість має бути достатньою для виконання робіт в повному обсязі відповідно до вимог Технічного завдання/технічної специфікації та кошторисної документації, оскільки однієї особи ФОП не достатньо для надання цих послуг. - гарантійний лист про обсяг річного доходу (виручки) за 2019 рік у розмірі не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі, що було передбачено додатком 1 до тендерної документації (оголошення № UA-2020-10-20-003935-с). Голова тендерного комітету І.Герич

Документи

16 листопада 2020 13:31
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Фізичній особі-підприємцю Чишинському В.М. Лист-повідомлення Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», «…Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Враховуючи наведене, просимо Вас протягом згаданого терміну завантажити в електронну систему ProZorro завірену копію звіту ЄСВ (з ретушуванням персональних даних працівників) з підтверджуючим документом про прийняття даного звіту відповідним органом (наприклад: копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді) (за останній звітній період)) пункт 2.4 додатку 1 до тендерної документації (оголошення №UA-2020-10-20-003935-с ). Голова тендерного комітету І.Герич

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Чишинський Володимир Миколайович
#3037005893
174 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 12:46
продовження_договору_Чишинський.pdf зміни до договору
05 січня 2021 12:46
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 16:18
договір_формування_дерев_02_12_2020.pdf укладений
02 грудня 2020 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 4 пункту 5 статті 41 (у зв’язку затримкою фінансування витрат замовника) Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди щодо продовження строку дії договору №439, укладеного 02.12.2020 між Залізничною районною адміністрацією та ФОП Чишинським Володимиром Миколайовичем та викласти пункт 10.1., договору у новій редакції: 10.1. Договір про закупівлю набирає чинності з дати укладення та діє до 31.05.2021 або до повного виконання Замовником фінансових зобов’язань за Договором.
Номер договору про закупівлю: 439
Договір:
Номер додаткової угоди: 439/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 174 445,81
UAH