Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Бережанської (від вул.Полігонівської до вул.Печенізької) в м.Чернівці (відновлення елементів благоустрою)
Очікувана вартість
4 419 038,00 UAH
UA-2020-10-20-003792-c 2511299fc02c462897fa6ecb88465275
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tenderjkg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tenderjkg@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 10:53
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 06 листопада 2020 12:28
Очікувана вартість: 4 419 038,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 095,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22095 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


мова тендерних пропозицій-українська; вид та умови забезпечення тендерних пропозицій-електронна банківська гарантія відповідно до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Бережанської (від вул.Полігонівської до вул.Печенізької) в м.Чернівці (відновлення елементів благоустрою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул.Бережанська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи проводиться до 31.12.2020р., після підписання сторонами акту виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, за умови наявності фінансування, що передбачає оплату виконаних робіт Замовником. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 10:53
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЮМТ і КО 3 608 361,00
UAH з ПДВ
3 608 361,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ" 3 990 528,00
UAH з ПДВ
3 966 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 4 150 000,00
UAH з ПДВ
3 967 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЧЕРНІВЦІБУДЦЕНТР" 4 244 848,00
UAH з ПДВ
3 968 432,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія "Євродор" 4 418 312,40
UAH з ПДВ
4 418 312,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Техно-Буд Сервіс" 4 419 000,00
UAH з ПДВ
4 419 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2020 12:14
Електронний підпис
23 листопада 2020 12:13
довідка податкова.pdf
20 листопада 2020 13:13
Електронний підпис
20 листопада 2020 13:12
Електронний підпис
20 листопада 2020 13:11
Довідка МВС.PDF
20 листопада 2020 13:11
Довідка Податкова.XML
09 листопада 2020 14:37
Електронний підпис
09 листопада 2020 14:36
1.1.1.Техніка-уточнення.pdf
09 листопада 2020 14:35
Лист-підтвердження ДУ-49.pdf
09 листопада 2020 13:18
Електронний підпис
09 листопада 2020 13:17
Накази ЮМТ і КО.PDF
09 листопада 2020 13:17
Договір ДУ-47Б+техпасп..pdf
05 листопада 2020 09:39
Електронний підпис
05 листопада 2020 09:36
1.1.1.Техніка.pdf
05 листопада 2020 09:36
3.3. Статут ЮМТ.PDF
05 листопада 2020 09:36
3.10.Ліцензія.PDF
05 листопада 2020 09:36
3.3. Париський О. паспорт.PDF
05 листопада 2020 09:36
Проект договору.pdf
05 листопада 2020 09:36
3.10. Серт ISO.pdf
05 листопада 2020 09:36
Дов_Крамар_Грищенко.pdf
05 листопада 2020 09:36
Банкiвс_ка_лiцензiя.pdf
05 листопада 2020 09:36
20999_DKBO_Гарантiя.pdf.p7s
05 листопада 2020 09:36
20999_DKBO_Гарантiя.pdf
05 листопада 2020 09:36
3.8. Згода проект договору.pdf
05 листопада 2020 09:36
3.7. Довідка перс.дані.PDF
05 листопада 2020 09:36
3.10. Дозвіл на роботи.PDF
05 листопада 2020 09:36
3.6. Агрессор РФ.pdf
05 листопада 2020 09:35
3.5. Довкілля.pdf
05 листопада 2020 09:35
3.2. ПВР Бережанська.pdf
05 листопада 2020 09:35
2. Інформація ст,17.PDF
05 листопада 2020 09:35
3.2. Гар. лист+додаток.pdf
05 листопада 2020 09:35
3.1. Довідка Субпідрядник.pdf
05 листопада 2020 09:35
1.3.2. КБ-2в.PDF
05 листопада 2020 09:35
1.3.2. Лист-відгук ЮМТ і Ко.PDF
05 листопада 2020 09:35
1.3.2. КБ-3.PDF
05 листопада 2020 09:35
1.3.2. Недобросовістність.PDF
05 листопада 2020 09:35
1.3.1.Додатковий договір 3.pdf
05 листопада 2020 09:35
1.2.2. Цив.прав.угоди.PDF
05 листопада 2020 09:35
1.3.1.Додатковий договір 1.pdf
05 листопада 2020 09:35
1.3.1. Досвід договір ЮМТ і Ко.PDF
05 листопада 2020 09:35
1.3.1.Додатковий договір 2.pdf
05 листопада 2020 09:35
1.2.1. Персонал.PDF
05 листопада 2020 09:35
1.1.2.СЕРТИФІКАТИ(new).PDF
05 листопада 2020 09:35
1.2.2. 1-ДФ.PDF
05 листопада 2020 09:35
1.1.3. Інформація МТ База ЮМТ.pdf
05 листопада 2020 09:35
1.1.2.Довідка асф.завод.PDF
05 листопада 2020 09:35
1.1.1.Листи підтвердження.pdf
05 листопада 2020 09:35
1.1.2. Договір асф.завод.pdf
05 листопада 2020 09:35
Пропозиція.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 15:09
garant_G1020-5508-GL_tender.zip
04 листопада 2020 15:09
Тендерна пропозиція.pdf
04 листопада 2020 15:09
Проект договору.pdf
04 листопада 2020 15:09
Листи підтвердження.pdf
04 листопада 2020 15:09
Копія форми 1-ДФ.pdf
04 листопада 2020 15:09
Копія статуту.,код доступу.pdf
04 листопада 2020 15:09
Копія протоколу №6.pdf
04 листопада 2020 15:09
Копія протоколу №30.pdf
04 листопада 2020 15:09
Копія пасп. ген. директ.,ІПН.pdf
04 листопада 2020 15:09
Копія наказу №79.pdf
04 листопада 2020 15:09
Копія ліцензії.pdf
04 листопада 2020 15:09
Копія витягу ЄДРПОУ.pdf
04 листопада 2020 15:09
Інформ. довідка санкції.pdf
04 листопада 2020 15:09
Інвентарна картка.pdf
04 листопада 2020 15:09
Договора оренда (1).pdf
04 листопада 2020 15:09
Витяг ПДВ.pdf
04 листопада 2020 15:09
63694037715846.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 00:04
Електронний підпис
05 листопада 2020 00:00
51 Проєкт договору.PDF
05 листопада 2020 00:00
36 Копія паспорту директора.PDF
05 листопада 2020 00:00
48 Протокол на правочин.pdf
05 листопада 2020 00:00
46 Довідка про санкції.PDF
05 листопада 2020 00:00
32 Копія ліцензії.pdf
05 листопада 2020 00:00
31 Декларація 2.pdf
04 листопада 2020 23:59
31 Декларація 1.pdf
04 листопада 2020 23:59
42 Лист-пояснення 1-ДФ.PDF
04 листопада 2020 23:59
30 ISO 9001 ШБУ-77.pdf
04 листопада 2020 23:59
42 Звіт 1-ДФ.PDF
04 листопада 2020 23:59
29 Протокол підбору С-5_ С-7.PDF
04 листопада 2020 23:59
28 Відомість ресурсів.PDF
04 листопада 2020 23:59
23 Кб2 Кб3 Хуст _262 Ч2.pdf
04 листопада 2020 23:59
23 Кб2 Кб3 Хуст _262 Ч1.pdf
04 листопада 2020 23:59
26 Довідка субпідрядник.PDF
04 листопада 2020 23:59
25 Довідки ст. 17.PDF
04 листопада 2020 23:59
22 Відгук Львівська.pdf
04 листопада 2020 23:59
19 Копії посвідчень.zip
04 листопада 2020 23:59
18 Копії дипломів.zip
04 листопада 2020 23:59
17 Копії наказів.zip
04 листопада 2020 23:59
12 Лист-підтвердження ШБУ-50.pdf
04 листопада 2020 23:58
4 Договір Буковина Асфальт.pdf
04 листопада 2020 23:58
_Гарантія 22 095 (003792-c).zip

Публічні документи

05 листопада 2020 09:47
13. Лист-згода.pdf
05 листопада 2020 09:43
1. Тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2020 09:38
3. 2. Підтвердження техніки.pdf
05 листопада 2020 09:38
3.1. Підтвердження техніки.pdf
05 листопада 2020 09:38
Гарантія.zip
05 листопада 2020 09:38
18. Паспорт.PDF
05 листопада 2020 09:38
16. Довідка проект договору.pdf
05 листопада 2020 09:38
15. наказ.PDF
05 листопада 2020 09:38
14. РФ.pdf
05 листопада 2020 09:38
13. Лист-згода.pdf
05 листопада 2020 09:38
12. Лист ТЗ.pdf
05 листопада 2020 09:38
11. Довідка суб.pdf
05 листопада 2020 09:38
10. Довідка СТ 17.pdf
05 листопада 2020 09:38
9. Довкілля.pdf
05 листопада 2020 09:38
8. Довідка досвід.pdf
05 листопада 2020 09:38
7. Підтвердження досвід.pdf
05 листопада 2020 09:38
6. Працівники.pdf
05 листопада 2020 09:38
5. Підтвердження МТБ.pdf
05 листопада 2020 09:38
4. АБЗ.pdf
05 листопада 2020 09:38
2. Довідка техніка.pdf
05 листопада 2020 09:38
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 16:46
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:43
2 Довідка про підпис .pdf
04 листопада 2020 16:43
2.6 Договір 57.pdf
04 листопада 2020 16:43
2.6 Договір Мшеп 26.06.pdf
04 листопада 2020 16:43
2.6 Договір УБС .pdf
04 листопада 2020 16:43
2.6_Договiр_6_СФГ_Артур.pdf
04 листопада 2020 16:43
2.6Договор_Ал_янс.pdf
04 листопада 2020 16:43
3_Повноваження_директора.pdf
04 листопада 2020 16:42
4 Довідка про санкції.pdf
04 листопада 2020 16:42
5_дозвiл.pdf
04 листопада 2020 16:42
6 МТБ.pdf
04 листопада 2020 16:42
7 Листи -підтвердження.pdf
04 листопада 2020 16:42
7 Тех паспорти 1.pdf
04 листопада 2020 16:42
8 Довідка про приміщення .pdf
04 листопада 2020 16:42
8 Договір на приміщення 2021.pdf
04 листопада 2020 16:42
8_Договiр_склад__(2).pdf
04 листопада 2020 16:42
9 Атестат 2020.pdf
04 листопада 2020 16:42
9 Довідка про АБЗ.pdf
04 листопада 2020 16:41
9 Договір придбання абетона.pdf
04 листопада 2020 16:41
10 Дипломи .pdf
04 листопада 2020 16:41
10 Довідка про робітників.pdf
04 листопада 2020 16:41
10 Договори на працівників.pdf
04 листопада 2020 16:41
10 Накази на робітників (1).pdf
04 листопада 2020 16:41
10 Накази на робітників 2 (1).pdf
04 листопада 2020 16:41
10 посвідчення працівників2 .pdf
04 листопада 2020 16:41
11.1_Кб3_КБ2_до_договору_845.pdf
04 листопада 2020 16:41
11.2 Вiдгук.pdf
04 листопада 2020 16:40
11_Копiя_аналог_договору_845.pdf
04 листопада 2020 16:40
13 Довідка про субпідряд .pdf
04 листопада 2020 16:40
15 Довідка РФ.pdf
04 листопада 2020 16:40
17 Довідка ст17.pdf
04 листопада 2020 16:40
18 Гар лист про пропозицію.pdf
04 листопада 2020 16:40
20_Сертифiкати_на_матерiали.pdf
04 листопада 2020 16:40
21_Подбор_С7.pdf
04 листопада 2020 16:39
22 ТЗ.pdf
04 листопада 2020 16:39
23 Згода з тех завданням .pdf
04 листопада 2020 16:39
24 Проект договору.pdf
04 листопада 2020 16:39
25 Згода з тех завданням .pdf
04 листопада 2020 16:39
27 Сертифікат ISO звіт2020 .pdf
04 листопада 2020 16:38
28_Лiцензiя.pdf
04 листопада 2020 16:38
29_Витяг_ПДВ.pdf
04 листопада 2020 16:38
30_Статут,опис,виписка_.pdf
04 листопада 2020 16:38
36 Довідка про дозволи .pdf
04 листопада 2020 16:38
37_Звiт_1ДФ__(1).pdf
04 листопада 2020 16:38
39 Підсумкова відомість.pdf
04 листопада 2020 16:38
21546_ТОВ_КОМПАНIЯ_EВРОДОР_p7s.zip
04 листопада 2020 16:38
Виписка.pdf
04 листопада 2020 16:37
1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 20:02
Електронний підпис
04 листопада 2020 20:00
2. АСФАЛЬТНИЙ ЗАВОД.zip
04 листопада 2020 20:00
1. АСФАЛЬТНИЙ ЗАВОД.zip
04 листопада 2020 19:55
3.1.4.6 КБ3_ПЕРЕХРЕСТЯ_08.2.2019.pdf
04 листопада 2020 19:55
3.1.4.5 КБ2_ПЕРЕХРЕСТЯ_08.2.2019.pdf
04 листопада 2020 19:55
3.1.4.4 КБ3_ПЕРЕХРЕСТЯ_08.1.2019.pdf
04 листопада 2020 19:55
3.1.4.3 КБ2_ПЕРЕХРЕСТЯ_08.1.2019.pdf
04 листопада 2020 19:55
3.1.4.1 ВідгукСР_Перехрестя_2019.zip
04 листопада 2020 19:55
1ДФ-3кв2020_ПІБ_завірена копія.pdf
04 листопада 2020 19:54
Тех.пасп.Власні механізми.rar
04 листопада 2020 19:54
Тех.пасп. Орендовані ТЗ.rar
04 листопада 2020 19:54
Тех.пасп.Власні ТЗ.rar
04 листопада 2020 19:54
Довідка_про наявність МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЮМТ і КО

ТОВ "БУДТОРГІНВЕСТ"

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВ "ЧЕРНІВЦІБУДЦЕНТР"

ТОВ "Компанія "Євродор"

ТОВ "Техно-Буд Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ЮМТ і КО
#38178578
Переможець 3 608 361,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 09:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2020 09:02

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника. 1. Під час вивчення документів тендерної пропозиції замовник встановив невідповідності в інформації про підтвердження кваліфікації учасника, а саме: 1.1. Невідповідність в підтверджуючих документах інформації про наявність техніки щодо копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЮМТ і КО» надано інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) вих. №1/02 від 4.11.20. Згідно вказаної довідки щодо п.7 Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, масою від 8,0 до 14т. – ДУ-47Б 1988р.в. 1 шт. не надано копії свідоцтва про реєстрацію. 1.2. Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасник не підтвердив наявність працівників в достатній кількості скан-копією подано звітності за формою 1-ДФ та повідомленням (и) про прийняття на роботу працівників. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЮМТ і КО» надано інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт вих. №14/03-10-20 від 03.10.20. Згідно вказано довідки в учасника наявні працівники в кількості 11 осіб. Наявність вказано кількості працівників не підтверджується скан-копією поданої звітності за формою 1-ДФ за ІІ квартал 2020 року та повідомленнями про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності). 1.3. Невідповідність щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в частині подання аналогічного договору з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце): відсутній Додаток до наданого аналогічного Договору «Графік виконання робіт», на який є посилання в договорі. У складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікації, учасник ТОВ «ЮМТ і КО» надано Договір №780 від 22.10.2018р. на виконання робіт з капітального ремонту вул.П.Ткачука (асфальтування гравійної ділянки) в м. Чернівцях, додатками до якого є Договірна ціна та Графік виконання робіт. Учасником ТОВ «ЮМТ і КО» не подано Додаток «Графік виконання робіт», який є невід’ємною частиною вказаного договору, що не відповідає умовам подання договору з усіма додатками. 2. 2.1.Відповідно до додатку 3 тендерної документації учасник надає документи про підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), зокрема: «1.1.1. Інформаційна довідка за формою таблиці (наведено нижче) щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, тощо). ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № з/п Назва з характеристикою Тип /марка/ модель, рік випуску Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** 1 2 3 4 5 6 * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається правові підстави залучення” транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 5 Таблиці. Наявність відповідної техніки та обладнання з наступними характеристиками: -Автомобілі самоскиди вантажепідємністю від 5т. до 10т. – не менше 2 од. -Машини поливально-мийні, місткістю не менше 6000 л - не менше 1 од. -Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивністю не менше 2,2 м3/хв – не менше 1 од. -Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій- не менше 1од. - Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, масою від 8,0 т. до 14 т. – не менш 2 од. - Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, масою від 14.1 т. до 16 т. – не менш 2 од. - Асфальтоукладальник продуктивністю не менш 100 т/год. – не менш 1 од. -Діючий власний/орендований стаціонарний/пересувний асфальтобетонний завод, або копії договорів із заводом на поставку асфальтобетонної суміші з місцем розташування від місця виконання робіт, яке дозволить зберегти параметри асфальтобетонної суміші у відповідності з ДСТУ Б В.2.7-119-2011. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності Учасника (обліку (довідка про перебування на балансі)). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена на інших правових підставах, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. У випадку подання Учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази»». 2.2.Відповідно до додатку 3 тендерної документації учасник надає документи про підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: «1.2.1.Інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, вказаних в технічному завданні (вказати ПІБ, посади, досвід роботи всіх службових, посадових та ін.(найманих) працівників, які будуть задіяні для виконання робіт згідно технічного завдання), а саме: - інженерно технічні працівники (виконроб або майстер) – не менше 1 особи. - дорожні робітники - не менше 5 осіб. - водії спецтехніки - не менше 2 осіб. 1.2.2. Наявність працівників в достатній кількості підтверджується скан-копією поданої звітності за формою 1-ДФ за останній звітний період згідно чинного законодавства та повідомленням(ми) про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності)». 2.3.Відповідно до додатку 3 тендерної документації учасник надає документи про підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), зокрема: «1.3.1.Скан-копія не менше одного аналогічного договору (аналогічними вважаються договори на виконання робіт з капітального ремонту та/або реконструкції та/або поточного ремонту та/або будівництва асфальтобетонного дорожнього покриття в населених пунктах.) з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце) за період виконання у поточному або за попередні роки (крім інформації, що становить комерційну таємницю); До уваги учасників: Враховується лише той договір, який був виконаний в повному обсязі або частково не менше як на 80%. 1.3.2.Документи, які підтверджують виконання робіт по договору, наданого згідно пп.1.3.1: - скан-копія відгуку від замовника з інформацією про повне або часткове виконання робіт по аналогічному договору; - скан-копія останньої довідки КБ-3; - скан-копія актів виконаних робіт КБ-2В на влаштування асфальтобетонного дорожнього покриття в населених пунктах. - довідка довільної форми про відсутність протягом 2015 - 2020 років недобросовісного виконання договірних зобов’язань (виконання робіт із порушенням строків, несвоєчасного введення об’єкту в експлуатацію, недотримання якості виконання робіт, застосування до учасника оперативно – господарських санкцій відповідно до ст.. 236 ГПК України). У випадку, якщо Учасник торгів планує залучати на виконання робіт субпідрядника, йому необхідно підтвердити його спроможність виконання аналогічних договорів наданням підтверджуючих документів в обсягах та видах робіт (послуг), як це передбачено вимогами Замовника до основного Учасника.» 3. На підставі ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення усунути виявлені невідповідності та надати виправлені (уточнені) документи. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 09:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЮМТ і КО
#38178578
3 608 361,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 15:56
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2021 12:15
ДД № 2 до Договору № 625.pdf зміни до договору
19 липня 2021 12:13
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 13:33
ДД №1 до Договору № 625.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 13:32
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 12:13
Забезпечення виконання договору.pdf укладений
25 листопада 2020 12:12
Договір № 625.pdf укладений
25 листопада 2020 12:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.2.4 договору 625 викладено у новій редакціїї щодо ліміту асигнувань на 2020р
Номер договору про закупівлю: 625
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору 625 внесено зміни у зв’язку із ліквідацією з 01.07.2021 року Департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради згідно з пунктом 2.2. рішення Чернівецької міської ради VІІI скликання від 15.04.2021р. № 177 «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради VІІI скликання від 25.03.2021 р. №132 «Про структуру виконавчих органів Чернівецької міської ради», на підставі пункту 1.4. Положення про департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, затвердженого рішенням Чернівецької міської ради VIII скликання від 31.05.2021 №253, беручи до уваги компетенційне правонаступництво, внаслідок якого передано владні повноваження та функції від департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради до департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради, керуючись ст. 512 Цивільного кодексу України Також у п.5.1. Договору 625 внесено зміни щодо продовження строку виконання робіт до 25.12.2021р
Номер договору про закупівлю: 625
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 608 361,00
UAH