Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів» |
Код ЄДРПОУ: | 36849291 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Гайдара, 13 |
Контактна особа: |
Гальчук Лідія Кирилівна +380487669079 direkcia-ukc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2020 18:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 17 листопада 2020 15:05 |
Очікувана вартість: | 24 958 576,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 249 585,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 124000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2020 16:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2020 16:27 |
Перелік змін до ТД 2.pdf | |
09 листопада 2020 16:27 |
Оголошення про проведення відкритих торгів 3.pdf | |
09 листопада 2020 16:27 |
Зміни до тендерної документації 2.pdf | |
09 листопада 2020 16:27 |
Додаток 1 із змінами 2.pdf | |
20 жовтня 2020 18:00 |
Додаток 2.pdf | |
20 жовтня 2020 18:00 |
Додаток 3.pdf | |
20 жовтня 2020 18:00 |
Додаток 5.pdf | |
20 жовтня 2020 18:00 |
Додаток 6.pdf | |
20 жовтня 2020 18:00 |
Додаток 4.pdf |
09 листопада 2020 16:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 листопада 2020 16:27 |
Перелік змін до ТД 2.pdf
|
||||||
09 листопада 2020 16:27 |
Оголошення про проведення відкритих торгів 3.pdf
|
||||||
09 листопада 2020 16:27 |
Зміни до тендерної документації 2.pdf
|
||||||
09 листопада 2020 16:27 |
Додаток 1 із змінами 2.pdf
|
||||||
20 жовтня 2020 18:00 |
Додаток 2.pdf
|
||||||
20 жовтня 2020 18:00 |
Додаток 3.pdf
|
||||||
20 жовтня 2020 18:00 |
Додаток 5.pdf
|
||||||
20 жовтня 2020 18:00 |
Додаток 6.pdf
|
||||||
20 жовтня 2020 18:00 |
Додаток 4.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-22-000007 ● 4cb656252e2840919fe017230cac95db
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2021 10:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.01.2021 Одеса № 43
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 22.01.2021, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 22.01.2021.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 22.01.2021 № 43
Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
18 UA-2020-10-20-003467-b 20.10.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-22 14:30:28
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 22.01.2021 № 43 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт. Розчистка русла
р. Сарата і захист від підтоплення с. Петропавлівка Саратського району Одеської області»), яка проводилась Державним підприємством «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-10-20-003467-b).
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника щодо проведення процедури закупівлі, а саме:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності наданого учасником товариством з обмеженою відповідальністю «ТІТАНА-ПРО» (далі – ТОВ «ТІТАНА-ПРО») забезпечення тендерної пропозиції умовам частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, про те що повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтвердженні відповідним документом з накладанням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління), враховуючи, що ТОВ «ТІТАНА-ПРО» у складі тендерної пропозиції надано копію довіреності АТ «Банк інвестицій та заощаджень» від 13 січня 2020 року за підписом голови правління В.О. Зіннікова, якою на укладання та підписання банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції уповноважено Троян Світлану Петрівну (начальника управління моніторингу, аналізу та супроводження банківських гарантій департаменту документального бізнесу). Проте за результатами перевірки файлу "PKCS#7(.p7s)" на вебпорталі Центрального засвідчувального органу (протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису) встановлено, що на довіреність від 13 січня 2020 року накладено кваліфікаційний електронний підпис Троян Світлани Петрівни?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ТОВ «ТІТАНА-ПРО» вимогам частини 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, про те, що учасник при складанні ціни пропозиції визначає розмір кошторисної заробітної плати виходячи із середньомісячної заробітної плати за видами економічної діяльності за період з початку року у 2019 році за видом діяльності «Будівництво» одного працівника в режимі повної зайнятості, яку він планує отримувати на об’єкті будівництва, тоді як ТОВ «ТІТАНА-ПРО» у складі тендерної пропозиції листом від 13.11.2020 вих. № 90/1 надано розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва за розрахунковий період 2020 року?
3) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ТОВ «ТІТАНА-ПРО» кваліфікаційним критеріям, визначеними у частині 1.2 Додатку 1 зі змінами до тендерної документації, про те, що кількість працівників відповідної кваліфікації має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази), механізмів, обладнання та устаткування, тоді як у довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 13.11.2020 вих. № 93/1 зазначено 10 (десять) операторів машин/машиністів/водіїв, але у довідці про наявність машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт від 13.11.2020 вих. № 75/1 зазначено 12 (дванадцять) транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-28 20:29:41
Пояснення
Південному офісу Держаудитслужби
ПОЯСНЕННЯ
на запит Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу UA-M-2021-01-22-000007 закупівлі ID: UA-2020-10-20-003467-b
На виконання вимог, викладених у запиті Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2020-10-20-003467-b Державне Підприємство «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» повідомляє про наступне:
Перш за все, тендерний комітет інформує Південний офіс Держаудитслужби про те, що за технічних причин, які спричинили погодні умови оприлюднити відповідь у триденний строк не було можливості проте пояснення підготовлені та підписані від 27 січня 2021 року.
На Ваш запит від 22 січня 2021 року, щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів за предметом ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт. Розчистка русла р. Сарата і захист від підтоплення с.Петропавлівка Саратського району Одеської області» (ДК 021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) у відповідності до оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення UA-2020-10-20-003467-b тендерний комітет надає пояснення по першому питанню наступного змісту:
Умовами оголошення про проведення відкритих торгів та затверджених змін до тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Тітана - Про» завантажено файл «21381_ТІТАНА_ПРО_Гарантія_13_11_2020.pdf» в якому міститься банківська гарантія №21381/20-ТГ від 13 листопада 2020 року, яка підписана начальником Управління моніторингу, аналізу та супроводження банківських гарантій Департаменту документарного бізнесу АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» Троян С.П. Також, файл «Довіреність_Троян_С_П_13_01_2020_Завірена копія.pdf» містить довіреність №05-1/07-82 від 13 січня 2020 року за змістом якої зазначено, що начальника Управління моніторингу, аналізу та супроводження банківських гарантій Департаменту документарного бізнесу АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» Троян Світлану Петрівну уповноважує укладати та підписувати … банківську гарантію забезпечення тендерної пропозиції (тендерна гарантія) тощо із строком дії цієї довіреності до тридцять першого рудня дві тисячі двадцятого року. Необхідно звернути увагу на те, що довіреність №05-1/07-82 від 13 січня 2020 року підписана головою Правління АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» Зінніков В.О. Таким чином, була надана завірена скан-копія документу, а не електронний документ, який, відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» потребував би накладання ЕЦП/КЕП. Отже, враховуючи наведене вище оскільки надана банківська гарантія за змістом відповідає встановленим вимогам змін до тендерної документації та учасником - ТОВ «ТІТАНА-ПРО» надано документ, який підтверджує право підписання цієї банківської гарантії. Варто також зазначити, що умовами затверджених змін до тендерної документації не встановлено вимог щодо засвідчення копій документів на право підписання за винятком того, що документ надається лише у разі, якщо банківську гарантію підписує не голова правління. За даних підстав у тендерного комітету відсутні обґрунтовані підставі для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТІТАНА-ПРО» в цій частині.
Тендерний комітет надає пояснення по другому питанню наступного змісту:
Умовами пункту 6 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації передбачено, що в ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням матеріалів, робіт та устаткування, що планується виконувати субпідрядними організаціями (у разі їх залучення). Відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281 зі змінами, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, Учасник при складанні ціни пропозиції визначає розмір кошторисної заробітної плати виходячи із середньомісячної заробітної плати за видами економічної діяльності за період з початку року у 2019 році за видом діяльності «Будівництво» одного працівника в режимі повної зайнятості, яку він планує отримувати на об’єкті будівництва. Учасник надає в складі тендерної пропозиції розрахунок рівня заробітної плати, що надається повинен підтверджуватися підписом керівника організації.
В складі тендерної пропозиції, ТОВ «ТІТАНА-ПРО», в файлі «8т. Розрахунок розміру серед.місяч.коштор.зп.pdf» міститься розрахунок розміру заробітної плати, який враховується при визначені вартості будівництва на підставі даних організації ТОВ «ТІТАНА-ПРО» та в пункті 2.3 даного розрахунку зазначено, що розмір заробітної плати складає 9954,78 грн.
29 січня 2020 року Держстатом оприлюднено інформацію щодо середньомісячної заробітної плати за видами економічної діяльності за період з початку року у 2019 році. За видом діяльності «Будівництво» її розмір становить 9356 гривень.
Постановою Кабінету Міністрів України від 15.05.2019 №555 схвалено Прогноз економічного і соціального розвитку України на 2020-2022 роки та визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, серед яких прогнозний індекс споживчих цін на 2020 рік становить 106,4 відсотків.
Відповідно до наказу Мінрегіону від 20.10.2016 року №281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» зі змінами (зареєстровано в Мін’юсті 11 листопада 2016 році за № 1469/29599): «4. Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.».
За вказаними положеннями розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2020 році на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 9954,78 гривень.
Учасником ТОВ «ТІТАНА-ПРО», в файлі «8т. Пояснювальна записка.pdf» міститься пояснювальна записка в якій зазначено, що середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,08 люд.-г та розряді робіт 3,8) складає 9 954,78 грн. Таким чином, наданий розрахунок заробітної плати відповідає вимогам встановленим пунктом 6 розділу 3 затверджених змін до тендерної документації та нормативно – правових актів в галузі будівництва. За даних підстав у тендерного комітету відсутні обґрунтовані підставі для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТІТАНА-ПРО» в цій частині.
Тендерний комітет надає пояснення по третьому питанню наступного змісту:
Умовами додатку №1 із змінами до тендерної документації встановлено вимога, що з метою підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник надає довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт згідно форми наведеної Таблиці 3, які будуть залучені при виконанні робіт, що є предметом закупівлі в кількості не менше, визначеною Замовником в тендерній документації, а саме: виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); майстер або інша особа, яка виконує його функції (2 особи). оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо.
Учасником ТОВ «ТІТАНА-ПРО» в складі його тендерної пропозиції надано файл «45к. Довідка про кваліф. і досвід праців. які будуть залучені до вик.робіт.pdf» в якій наявна довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (вих. №93/1 від 13.11.2020р.) та наведено перелік працівників у кількості 16 осіб. Також учасником ТОВ «ТІТАНА-ПРО» в складі його тендерної пропозиції надано файл «36к. Довідка про наявність МТБ.pdf» в якому міститься довідка про наявність машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт (вих. № 75/1 від 13.11.2020р.), яка складена у відповідності до вимог змін до тендерної документації, а саме інформація зазначена згідно ІІ розділом підсумкової відомості ресурсів. Необхідно звернути увагу на те, що працівник Бодгур І.Т. прийнятий на підприємстві в учасника машиніст бульдозера, машиніст катка; Довган М.В. – машиніст екскаватора; Канцир А.П. – водієм; Лісунов В.І. – машиніст крана; Літінський Б.І. – машиніст екскаватора, машиніст укладчика асфальтобетону; Притищак В.І. – водієм; Сорока В.Ф. – машиніст бульдозера; Табакар В.В. – машиніст екскаватора; Григоренко О.С. – водієм; Гавсієвич Д.І. – машиніст катка самохідного. Згідно інформації, яка наведена у довідці вих. № 75/1 від 13.11.2020р. за сукупністю специфіки машин нараховується вісім одиниць, а працівників, які мають можливість ними керувати у відповідності до інформації наведеної в довідці вих. №93/1 від 13.11.2020р. – десять осіб. Отже, у тендерного комітету відсутні обґрунтовані підставі для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТІТАНА-ПРО» в цій частині.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Протокол про виконання висновку ДАСУ
2021-02-03 10:12:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІТАНА-ПРО" |
24 600 016,69
UAH з ПДВ
|
24 600 016,69
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДСТЕЙТ ГРУП" |
24 958 000,00
UAH з ПДВ
|
24 958 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІТАНА-ПРО" #43493860 |
Переможець |
24 600 016,69
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2020 18:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 листопада 2020 15:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 15:14
|
ДУ 7.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 09:45
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 6.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 23:46
|
Додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 23:46
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2021 13:14
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 5.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 12:01
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 12:12
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 4.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:05
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:05
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2021 10:24
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2021 10:21
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 3.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2021 10:21
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2021 11:57
|
Додаткова угода 2 1.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2021 11:42
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 2 1.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2021 11:42
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2020 11:01
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 2.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2020 10:59
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2020 10:58
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2020 10:34
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2020 10:00
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2020 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2020 09:53
|
Договір | укладений |
02 грудня 2020 09:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 21.2.Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3- Графік фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із допущенням технічної помилки під час складання Додаткової угоди №1 від 02.12.2020 р., Сторони дійшли згоди вважати Додаткову угоду №1 від 02.12.2020 р. недійсною. Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 21.2. Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3. Додаток 3- Графік фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 21.2.Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3- Графік фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до реквізитів Замовника в частині банківських рахунків та викласти їх в новій редакції. Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 3.1. Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 24 600 016,69 грн. грн. (Двадцять чотири мільйона шістсот тисяч шістнадцять грн. 69 коп.)., у тому числі ПДВ 4 100 002, 78 тис. грн. ( чотири мільйона сто тисяч дві грн. 78 коп.). Фінансування на 2020 рік складає – 0, 00 грн., на 2021 рік - 976 102,60 грн., на 2022 рік – 23 623 914, 09 грн. Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 21.2.Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3- Графік фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: Згідно плану фінансування робіт, який уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня, сторони дійшли згоді внести зміни в п. 18.2. Договір набуває чинності з моменту його укладання, підписання Сторонами і скріплення печатками та діє до 31.12.2022 року, а в частині взаєморозрахунків та гарантійних зобов’язань – до їх повного виконання Сторонами. В п. 18.3. Строки виконання робіт з будівництва Об’єкта встановлюються до 31.12.2022р. |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 3.1. Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 24 600 016,69 грн. (Двадцять чотири мільйона шістсот тисяч шістнадцять грн. 69 коп.). у тому числі ПДВ 4 100 002, 78 тис. грн. ( чотири мільйона сто тисяч дві грн. 78 коп.). Фінансування складає на 2020 рік - 0, 00 грн., на 2021 рік - 1 541 102, 60грн., на 2022 рік – 23 058 914, 09 грн. Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 21.2.Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3- Графік фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 3.1. Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 24 600 016,69 грн. (Двадцять чотири мільйона шістсот тисяч шістнадцять грн. 69 коп.). у тому числі ПДВ 4 100 002, 78 тис. грн. ( чотири мільйона сто тисяч дві грн. 78 коп.). Фінансування складає на 2020 рік - 0, 00 грн., на 2021 рік - 1 541 102, 60грн., на 2022 рік – 0,00 грн. , на 2023 рік – 23 058 914, 09 грн. Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 18.2.Договір набуває чинності з моменту його укладання, підписання Сторонами і скріплення печатками та діє до 31.12.2023 року, а в частині взаєморозрахунків та гарантійних зобов’язань – до їх повного виконання Сторонами та провести заміну у пункті 18.3. Строки виконання робіт з будівництва Об’єкта встановлюються до 31.12.2023р. Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 21.2.Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3- Графік фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 3.1. Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 24 600 016,69 грн. (Двадцять чотири мільйона шістсот тисяч шістнадцять грн. 69 коп.). у тому числі ПДВ 4 100 002, 78 тис. грн. ( чотири мільйона сто тисяч дві грн. 78 коп.). Фінансування складає на 2020 рік - 0, 00 грн., на 2021 рік - 1 541 102, 60грн., на 2022 рік – 0,00 грн. , на 2023 рік – 0,00 грн., на 2024 рік – 23 058 914, 09 грн.Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 18.2.Договір набуває чинності з моменту його укладання, підписання Сторонами і скріплення печатками та діє до 31.12.2024 року, а в частині взаєморозрахунків та гарантійних зобов’язань – до їх повного виконання Сторонами та провести заміну у пункті 18.3. Строки виконання робіт з будівництва Об’єкта встановлюються до 31.12.2024р. |
Номер договору про закупівлю: | 19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |