Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плазмофільтр мембранний одноразового застосування, стерильний ПФМ-800, Комплект магістралей для апаратного аферезу універсальний «Фенікс-АМП» НК 024-2019--47572 -- Набір трубок для системи аферезу
Plasma filter membrane disposable, sterile PFM-800, Set of highways for hardware apheresis universal "Phoenix-AMP" NK 024-2019--47572 - Set of tubes for apheresis system
Очікувана вартість
230 000,00 UAH
UA-2020-10-20-003281-b 7c257a0da18a4b2bab26d89c1bcdabd3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плєшаков Павло

+380322 236 83 12 tender.lokl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01996711
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7
Контактна особа: Плєшаков Павло
+380322 236 83 12
tender.lokl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
National ID: 01996711
Contact point: Pleshakov Pavlo
+380322 236 83 12
tender.lokl@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 18 грудня 2020 12:44
Очікувана вартість: 230 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 20 жовтня 2020 17:13
Enquiries until: 10 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 16 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 листопада 2020 18:00

Information

Estimated total value: 230 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 150 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Scope of the procurement
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 20.11.2020 18:00
Розгорнути Згорнути
During the procurement procedures, all documents prepared by the customer are presented in Ukrainian.
All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. If these documents are provided in another language, they must be translated into Ukrainian. The translation must be certified by the signature and seal of the bidder, or notarized (at the discretion of the bidder).
Date and time of opening of tender offers: 20.11.2020 18:00
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 шт.
Плазмофільтр мембранний одноразового застосування, стерильний ПФМ-800
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Чернігівська, 7
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 47572 — Набір трубок для системи аферезу

Plasma filter membrane disposable, sterile PFM-800
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
150 шт.
Комплект магістралей для апаратного аферезу універсальний «Фенікс-АМП»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Чернігівська, 7
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 47572 — Набір трубок для системи аферезу

Set of highways for hardware apheresis universal "Phoenix-AMP"
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 17:10
Тендерна документація.doc
20 жовтня 2020 17:10
Технічна специфікація.docx
20 жовтня 2020 17:10
проект договору.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 грудня 2020
UA-2020-10-20-003281-b7c257a0da18a4b2bab26d89c1bcdabd3
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01996711
Місцезнаходження: 79010, Україна, Львівська область обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7
Учасник Документи Рішення Додатково
ФОП ГОМЕЛА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 грудня 2020 18:27
ЛАБУНСЬКА ТАМАРА ОЛЕКСАНДРIВНА ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 грудня 2020 18:28

Вимога про усунення невідповідностей

За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника – ФОП ГОМЕЛА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА в процедурі відкритих торгів UA-2020-10-20-003281-b виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції на підтвердження «Кваліфікаційних критерії» до учасника відповідно до статті 16 Закону», а саме: Підпунктами 3.1 і 3.2 Пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати інформаційну довідку у довільній формі про виконання аналогічного договору. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) поставки товару, що є аналогічним за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції: - оригінал або копію договору(ів) (не менше 1); - копію чи оригінал листа-відгуку про виконання договору(ів), копія якого надана згідно п.3.1 (не менше 1). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. На підтвердження учасником ФОП ГОМЕЛА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА надано довідку від 19.11.2020 р. про досвід виконання договорів, копію Договору № 31-М від 03.05.2019 р., лист-відгук від 24. 07.2020 р. про виконання Договору № 31-М, копію Договору № 16 від 29.05.2016 р. та лист-відгук про виконання Договору № 16 від 29.08.2016 р. Надані учасником Договори ( Договір № 31-М та Договір № 16) не є аналогічними, оскільки не відповідають предмету закупівлі UA-2020-10-20-003281-b «ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму». Отже, учасником не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів станом на дату розкриття тендерних пропозицій. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен надати:- інформаційну довідку у довільній формі про виконання аналогічного договору, - оригінал або копію договору(ів) (не менше 1); - копію чи оригінал листа-відгуку про виконання договору(ів), копія якого надана згідно п.3.1. Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

20 листопада 2020 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 грудня 2020 18:32
Електронний підпис
28 грудня 2020 18:31
Gmail.zip
28 грудня 2020 18:08
Електронний підпис
28 грудня 2020 18:06
203250031180643.XML
28 грудня 2020 16:51
file-дов.pdf
11 грудня 2020 14:42
Електронний підпис
19 листопада 2020 19:05
Електронний підпис
19 листопада 2020 19:05
Електронний підпис
19 листопада 2020 18:30
ЦІНОВА пропозиція.pdf
19 листопада 2020 18:30
Проект договору.pdf
19 листопада 2020 18:30
Технічна специфікація.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника – ЛАБУНСЬКА ТАМАРА ОЛЕКСАНДРIВНА ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ в процедурі відкритих торгів UA-2020-10-20-003281-b виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції на підтвердження «Кваліфікаційних критерії» до учасника відповідно до статті 16 Закону», а саме: Підпунктами 3.1 і 3.2 Пункту 3 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати інформаційну довідку у довільній формі про виконання аналогічного договору. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) поставки товару, що є аналогічним за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції: - оригінал або копію договору(ів) (не менше 1); - копію чи оригінал листа-відгуку про виконання договору(ів), копія якого надана згідно п.3.1 (не менше 1). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. На підтвердження учасником ЛАБУНСЬКА ТАМАРА ОЛЕКСАНДРIВНА ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ надано довідку від 20.11.2020 р. про досвід виконання договорів, копію Договору № 11/17 від 11.12.2017 р. Наданий учасником Договір № 11/17 не є аналогічним договором, оскільки предметом даного Договору вказано «ДК 021:2015: 33100000-1 Медичне обладнання», тоді як предметом закупівлі UA-2020-10-20-003281-b є «ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» Також у складі пропозиції учасника відсутня копія чи оригінал листа-відгуку про виконання договору(ів), копія якого надана згідно п.3.1 (не менше 1). Отже, учасником не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів станом на дату розкриття тендерних пропозицій. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен надати:- інформаційну довідку у довільній формі про виконання аналогічного договору, - оригінал або копію договору(ів) (не менше 1); - копію чи оригінал листа-відгуку про виконання договору(ів), копія якого надана згідно п.3.1. Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

20 листопада 2020 18:05
Звіт з ЄДР (припинено)
20 листопада 2020 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 грудня 2020 14:32
Електронний підпис
20 листопада 2020 14:49
Електронний підпис
20 листопада 2020 14:49
Електронний підпис
20 листопада 2020 14:41
Дод_4-Тенд. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
20 листопада 2020 14:41
Дод_2-Технічна специфікація.pdf
20 листопада 2020 14:41
Дод_5-Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГОМЕЛА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА

ЛАБУНСЬКА ТАМАРА ОЛЕКСАНДРIВНА ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГОМЕЛА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА 229 950,00
UAH з ПДВ
229 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ЛАБУНСЬКА ТАМАРА ОЛЕКСАНДРIВНА ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ 229 995,00
UAH з ПДВ
229 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 18:32
Електронний підпис
28 грудня 2020 18:31
Gmail.zip
28 грудня 2020 18:08
Електронний підпис
28 грудня 2020 18:06
203250031180643.XML
28 грудня 2020 16:51
file-дов.pdf
11 грудня 2020 14:42
Електронний підпис
19 листопада 2020 19:05
Електронний підпис
19 листопада 2020 19:05
Електронний підпис
19 листопада 2020 18:30
ЦІНОВА пропозиція.pdf
19 листопада 2020 18:30
Проект договору.pdf
19 листопада 2020 18:30
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 14:32
Електронний підпис
20 листопада 2020 14:49
Електронний підпис
20 листопада 2020 14:49
Електронний підпис
20 листопада 2020 14:41
Дод_4-Тенд. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
20 листопада 2020 14:41
Дод_2-Технічна специфікація.pdf
20 листопада 2020 14:41
Дод_5-Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГОМЕЛА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА

ЛАБУНСЬКА ТАМАРА ОЛЕКСАНДРIВНА ФIЗИЧНА ОСОБА-ПIДПРИЄМЕЦЬ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГОМЕЛА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА
#2095110603
Переможець 229 950,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 17:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГОМЕЛА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА
#2095110603
229 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2021 15:23
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:59
Договір 29.12.2020 №317 ФОП Гомела Н.М..pdf укладений
30 грудня 2020 11:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 229 950,00
UAH