Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга щодо участі у короткотерміновому семінарі з питань роз’яснення нової нормативної бази, організації та здійснення публічних закупівель «Правові та практичні аспекти публічних закупівель в Україні»
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2020-10-20-003265-c 8abd321e83f2439faeb3cd34947d9864
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Желіба

+380679561352 insdmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Інспекція з питань благоустрою Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40634559
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 75
Контактна особа: Тетяна Желіба
+380679561352
insdmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби


Послуга щодо участі у короткотерміновому семінарі з питань роз’яснення нової нормативної бази, організації та здійснення публічних закупівель «Правові та практичні аспекти публічних закупівель в Україні» ( документація готується українською мовою)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга щодо участі у короткотерміновому семінарі з питань роз’яснення нової нормативної бази, організації та здійснення публічних закупівель «Правові та практичні аспекти публічних закупівель в Україні»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмира Яворницького, будинок 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Протягом 30 робочих днів з моменту підписання акту наданих послуг, з урахуванням 23 статті Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

20 жовтня 2020 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА ПАЛАТА
#02944828
Переможець 3 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 10:36

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 12:58
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 11:02
Договор.pdf укладений
20 жовтня 2020 11:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 500,00 UAH)