Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору твердих побутових відходів)
Очікувана вартість
82 500,00 UAH
UA-2020-10-20-003247-b e7d6c6fcd579495aa2219fca1a28f490
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ятлова Ірина Олександрівна

+380574733321 zmiiv-service@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Зміїв-сервіс
Код ЄДРПОУ: 37083454
Місцезнаходження: 63404, Україна , Харківська обл., місто Зміїв, вулиця Покровська, будинок 24
Контактна особа: Ятлова Ірина Олександрівна
+380574733321
zmiiv-service@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2020 20:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 08:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2020 11:48
Очікувана вартість: 82 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 825,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору твердих побутових відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська область, м. Зміїв, вул. Покровська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 2.3. Оплата за даним договором здійснюється за фактично поставлений товар протягом 35 банківських днів з моменту підписання видаткової накладної на товар. 2.4. В залежності від наявного фінансування замовник має право на відстрочку платежу на 365 днів. Пiсляоплата 35 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 17:02
ОГОЛОШЕННЯ 1.docx
20 жовтня 2020 17:02
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
20 жовтня 2020 17:02
Додаток 2 вимоги до учасників.docx
20 жовтня 2020 17:02
Додаток 3 технічне завдання.docx
20 жовтня 2020 17:02
Длдаток 4 проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-20-003247-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АВ-ПРОМ", Код ЄДРПОУ:42915052
Дата подання: 02 листопада 2020 11:56
Вимога щодо скасування рішення замовника
В вимогах по закупівлі Замовником заявлена необхідність надання Витягу з ЄДРПОУ, який видано не раніше дати виходу оголошення про закупівлю.
Учасник, якого визначено переможцем надав видят від 17.09, що є значно ранішим, аніж ці, треті вже торги.
Вимагаємо скасування попереднього рішення, та розгляду пропозицій наступних учасників.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 листопада 2020 16:04
Розглянувши вимогу ТОВ «АВ-ПРОМ» щодо скасування рішення замовника від 02 листопада 2020 року 11:56 КП «Зміїв – сервіс» повідомляє про наступне: закупівля ДК 021:2015 – 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору твердих побутових відходів) UA-2020-10-20-003247-b здійснюється Замовником у чіткій відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законних та підзаконних нормативних актів.
Після проведення електронного аукціону та визначення електронною системою закупівель переможцем ТОВ «ІНТЕР –АГРО» уповноваженою особою були перевірені тендерні пропозицій (документи) переможця ТОВ «ІНТЕР –АГРО» на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього і було визначено, що надані документи відповідають вимогам оголошення про проведення спрощеною закупівлі та додатків до нього.
Замовником у підпункті 3 пункту 1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі дійсно була встановлена вимога надання копії Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (завірена учасником), що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї спрощеної закупівлі, але згідно із роз’ясненням Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 15.01.2016 № 3302-06/906-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів доступ до яких є вільним» Замовником не вимагається документального підтвердження інформації що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
З метою вдосконалення процедури надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців Міністерством юстиції запроваджено електронний сервіс, за допомогою якого, в режимі реального часу можливо отримати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Замовником було перевірено відповідність відомостей що містяться в Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців станом на дату проведення аукціону та витягу наданого ТОВ «ІНТЕР – АГРО» від 17.09.2020 року які були ідентичними.
Враховуючи вищенаведене, визначеним учасником-переможцем виконано вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього згідно з нормами діючого законодавства. Таким чином, підстав для відхилення пропозиції в цій частині у замовника не має.
Номер вимоги: UA-2020-10-20-003247-b.b2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "АВ-ПРОМ", Код ЄДРПОУ:42915052
Дата подання: 04 листопада 2020 22:07
Вимога щодо скасування попереднього рішення
Дійсно, чудові принципи відкритості та прозорості. Але ж ми на 100% впевнені, що будь-який інший учасник, який би зайняв лідуючу позицію за результатами аукціону та не надав даний витяг з датою, яка відповідала б вашим вимогам - був би дискваліфікован з аргументацією, що це протирічить вашим вимогам. А якщо б не знайшли недоліків у документації - то торги б можна було і у третій раз скасувати, чи не так? 
Вимагаємо скасувати попереднє рішення та дискваліфікувати учасника  ТОВ "ІНТЕР-АГРО". 
Залишаємо за собою право звернутися до контролюючих органів з приводу дійсної закупівлі
Розгорнути Згорнути

Документи

04 листопада 2020 16:03
Відп. на вимогу ТОВ АВ-ПРОМ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕР - АГРО" 76 500,00
UAH з ПДВ
74 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Онищенко Анна Миколаївна 76 875,00
UAH з ПДВ
75 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВ-ПРОМ" 79 950,00
UAH з ПДВ
79 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 18:01
Електронний підпис
28 жовтня 2020 17:53
ТОВ ІНТЕР-АГРО. Статут.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 14:00
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕР - АГРО"

ФОП Онищенко Анна Миколаївна

ТОВ "АВ-ПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕР - АГРО"
#41302062
Переможець 74 400,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 11:44

Документи

02 листопада 2020 11:44
Електронний підпис
02 листопада 2020 11:40
№26/20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕР - АГРО"
#41302062
74 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2020 11:44
Електронний підпис
02 листопада 2020 11:40
№26/20

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 13:44
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 09:39
Дод. уг. _ 1 від 11.11.2020 до дог. _ 131 від 11.11.2020.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 09:34
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 14:25
131 укладений
11 листопада 2020 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до абзацу 1 п. 3.3. Договору та викласти його у новій редакції. " 3.3. Постачальник зобов`язаний: - поставити товар Замовнику у строк до 16 листопада 2020 року"
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 74 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 400,00 UAH)