Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору твердих побутових відходів)
Очікувана вартість
82 500,00 UAH
UA-2020-10-20-003247-b ● e7d6c6fcd579495aa2219fca1a28f490
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Зміїв-сервіс |
Код ЄДРПОУ: | 37083454 |
Місцезнаходження: | 63404, Україна , Харківська обл., місто Зміїв, вулиця Покровська, будинок 24 |
Контактна особа: |
Ятлова Ірина Олександрівна +380574733321 zmiiv-service@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2020 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2020 20:05 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2020 11:48 |
Очікувана вартість: | 82 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 825,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
ДК 021:2015 - 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору твердих побутових відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63404, Україна, Харківська область, м. Зміїв, вул. Покровська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 листопада 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 2.3. Оплата за даним договором здійснюється за фактично поставлений товар протягом 35 банківських днів з моменту підписання видаткової накладної на товар. 2.4. В залежності від наявного фінансування замовник має право на відстрочку платежу на 365 днів. | Пiсляоплата | 35 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 жовтня 2020 17:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2020 17:02 |
ОГОЛОШЕННЯ 1.docx | |
20 жовтня 2020 17:02 |
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx | |
20 жовтня 2020 17:02 |
Додаток 2 вимоги до учасників.docx | |
20 жовтня 2020 17:02 |
Додаток 3 технічне завдання.docx | |
20 жовтня 2020 17:02 |
Длдаток 4 проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-20-003247-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АВ-ПРОМ", Код ЄДРПОУ:42915052
Дата подання: 02 листопада 2020 11:56
Вимога щодо скасування рішення замовника
В вимогах по закупівлі Замовником заявлена необхідність надання Витягу з ЄДРПОУ, який видано не раніше дати виходу оголошення про закупівлю.
Учасник, якого визначено переможцем надав видят від 17.09, що є значно ранішим, аніж ці, треті вже торги.
Вимагаємо скасування попереднього рішення, та розгляду пропозицій наступних учасників.
Учасник, якого визначено переможцем надав видят від 17.09, що є значно ранішим, аніж ці, треті вже торги.
Вимагаємо скасування попереднього рішення, та розгляду пропозицій наступних учасників.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 листопада 2020 16:04
Розглянувши вимогу ТОВ «АВ-ПРОМ» щодо скасування рішення замовника від 02 листопада 2020 року 11:56 КП «Зміїв – сервіс» повідомляє про наступне: закупівля ДК 021:2015 – 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору твердих побутових відходів) UA-2020-10-20-003247-b здійснюється Замовником у чіткій відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законних та підзаконних нормативних актів.
Після проведення електронного аукціону та визначення електронною системою закупівель переможцем ТОВ «ІНТЕР –АГРО» уповноваженою особою були перевірені тендерні пропозицій (документи) переможця ТОВ «ІНТЕР –АГРО» на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього і було визначено, що надані документи відповідають вимогам оголошення про проведення спрощеною закупівлі та додатків до нього.
Замовником у підпункті 3 пункту 1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі дійсно була встановлена вимога надання копії Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (завірена учасником), що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї спрощеної закупівлі, але згідно із роз’ясненням Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 15.01.2016 № 3302-06/906-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів доступ до яких є вільним» Замовником не вимагається документального підтвердження інформації що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
З метою вдосконалення процедури надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців Міністерством юстиції запроваджено електронний сервіс, за допомогою якого, в режимі реального часу можливо отримати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Замовником було перевірено відповідність відомостей що містяться в Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців станом на дату проведення аукціону та витягу наданого ТОВ «ІНТЕР – АГРО» від 17.09.2020 року які були ідентичними.
Враховуючи вищенаведене, визначеним учасником-переможцем виконано вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього згідно з нормами діючого законодавства. Таким чином, підстав для відхилення пропозиції в цій частині у замовника не має.
Після проведення електронного аукціону та визначення електронною системою закупівель переможцем ТОВ «ІНТЕР –АГРО» уповноваженою особою були перевірені тендерні пропозицій (документи) переможця ТОВ «ІНТЕР –АГРО» на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього і було визначено, що надані документи відповідають вимогам оголошення про проведення спрощеною закупівлі та додатків до нього.
Замовником у підпункті 3 пункту 1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі дійсно була встановлена вимога надання копії Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (завірена учасником), що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї спрощеної закупівлі, але згідно із роз’ясненням Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 15.01.2016 № 3302-06/906-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів доступ до яких є вільним» Замовником не вимагається документального підтвердження інформації що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
З метою вдосконалення процедури надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців Міністерством юстиції запроваджено електронний сервіс, за допомогою якого, в режимі реального часу можливо отримати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Замовником було перевірено відповідність відомостей що містяться в Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців станом на дату проведення аукціону та витягу наданого ТОВ «ІНТЕР – АГРО» від 17.09.2020 року які були ідентичними.
Враховуючи вищенаведене, визначеним учасником-переможцем виконано вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додатків до нього згідно з нормами діючого законодавства. Таким чином, підстав для відхилення пропозиції в цій частині у замовника не має.
Номер вимоги: UA-2020-10-20-003247-b.b2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "АВ-ПРОМ", Код ЄДРПОУ:42915052
Дата подання: 04 листопада 2020 22:07
Вимога щодо скасування попереднього рішення
Дійсно, чудові принципи відкритості та прозорості. Але ж ми на 100% впевнені, що будь-який інший учасник, який би зайняв лідуючу позицію за результатами аукціону та не надав даний витяг з датою, яка відповідала б вашим вимогам - був би дискваліфікован з аргументацією, що це протирічить вашим вимогам. А якщо б не знайшли недоліків у документації - то торги б можна було і у третій раз скасувати, чи не так?
Вимагаємо скасувати попереднє рішення та дискваліфікувати учасника ТОВ "ІНТЕР-АГРО".
Залишаємо за собою право звернутися до контролюючих органів з приводу дійсної закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо скасувати попереднє рішення та дискваліфікувати учасника ТОВ "ІНТЕР-АГРО".
Залишаємо за собою право звернутися до контролюючих органів з приводу дійсної закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕР - АГРО" |
76 500,00
UAH з ПДВ
|
74 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Онищенко Анна Миколаївна |
76 875,00
UAH з ПДВ
|
75 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВ-ПРОМ" |
79 950,00
UAH з ПДВ
|
79 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕР - АГРО" #41302062 |
Переможець |
74 400,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2020 11:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2020 09:39
|
Дод. уг. _ 1 від 11.11.2020 до дог. _ 131 від 11.11.2020.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2020 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2020 14:25
|
131 | укладений |
11 листопада 2020 13:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до абзацу 1 п. 3.3. Договору та викласти його у новій редакції. " 3.3. Постачальник зобов`язаний: - поставити товар Замовнику у строк до 16 листопада 2020 року" |
Номер договору про закупівлю: | 131 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |