Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 40356714 |
Місцезнаходження: | 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Гамалія,25 |
Контактна особа: |
Сердюк Алла Леонідівна +380542779041 buh@dpss-sumy.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2020 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2020 16:44 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2020 14:28 |
Очікувана вартість: | 4 839 114,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 196,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки по даному Договору здійснюються між Замовником і Підрядником на підставі актів виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3). по мірі надходження коштів відповідно до асигнувань загального (спеціального) фонду Державного бюджету в обсягах, визначених у Календарному плані. Оплата робіт здійснюється Замовником протягом 7 (семи) робочих днів після підписання сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) і довідки за формою КБ-3 та надходження коштів відповідно до асигнувань бюджету. Джерело фінансування - Державний бюджет України. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2020 16:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2020 16:51 |
Перелік змін від 09.11.2020р..docx | |
09 листопада 2020 16:51 |
ТД (зі змінами від 09.11.2020р.).doc | |
30 жовтня 2020 10:24 |
додаток 3 до тендерної документації (нова редакція від 29.10.2020).zip | |
29 жовтня 2020 16:58 |
Перелік змін від 29.10.2020.docx | |
22 жовтня 2020 16:48 |
Перелік змін.docx | |
20 жовтня 2020 16:41 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
20 жовтня 2020 16:41 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. В документах повинно бути зафіксовано підтвердження повного виконання зобов’язань підрядника за аналогічним договором.
3. Договір має надаватися з невід’ємними частинами.
Вимоги про усунення порушення
Виходячи з вищевикладеного вимагаємо виключити дану вимогу з Тендерної документації.
Згідно Закону України «Про архітектурну діяльність» кошторисні розрахунки, які визначають вартісні показники конкретного об’єкта архітектури, є частиною інженерно-будівельного проектування, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.2011р. № 554 потребує професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг).
Відповідно до частини 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник надає наступну інформацію про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі:
Згідно тендерної документації учасник повинен надати опис усіх будівельних матеріалів і устаткування, що будуть застосовуватися при виконанні робіт учасником. Повний збіг переліку матеріалів з підсумковою відомістю ресурсів не вимагався. Наданий переможцем лист №05/11-9 від 05.11.2020 містить достатній опис характеристик матеріалів і устаткування, чим переважає аналогічний документ учасника, який подав звернення. Згідно змін до ДСТУ Б В.2.6-36:2008, прийнятих наказом Мінрегіонбуду від 01.07.2016 № 206, мінімальні вимоги до показника густини утеплювача скасовано. Пропоновані переможцем теплоізоляційні плити з базальтової вати відповідають визначеному стандартом показнику теплопровідності теплоізоляційних матеріалів на мінеральній основі 0,032 – 0,045 Вт/(м•К).
Наказом Мінрегіонбуду від 13.01.2009 № 2 оприлюднено Рекомендації зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві, у пункті 2.4. яких приведено один із можливих варіантів графіка. Наданий переможцем Календарний графік виконання робіт на будівництві містить показники найменування, обсягів, вартості та тривалості робіт, періоди їх виконання та трудовитрати виконавців. Графік конкретизує зобов’язання підрядника та надає можливість замовнику контролювати хід будівництва у часі, що відповідає змісту Рекомендації.
Вказаний замовником у тендерній документації критерій аналогічності договору визначається за ознакою його предмету – договір з капітального ремонту (термомодернізації) будівель. Предметом поданих переможцем договорів є виконання робіт з капітального ремонту (утеплення) фасаду житлового будинку та виконання робіт з капітального ремонту будівлі ЗОШ з впровадженням методів з енергозбереження. Таким чином ці договори за своєю правовою природою і змістом є аналогічними з предметом закупівлі.
Ваша впевненість в безкарності за порушення законодавства викликає повагу.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-27-000035 ● 92cf8d1ce8c9428f8a1d3d7129aab991
- Статус: вирішено ● Дата: 20 липня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 жовтня 2021 15:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.10.2021 №465
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 27.10.2021 №465
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-10-20-003152-b 20.10.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник надає інформацію, що свідчить про фактичне виконання вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки документів тендерних пропозицій учасників закупівлі UA-2020-10-20-003152-b. Пунктом 2 частини першої статті 31 Закону визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У висновку від 22 листопада 2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-20-003152-b (далі – Висновок) органом державного фінансового контролю зазначено, що Замовник у пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації встановив вимогу, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі установленим замовником в Додатку 3, а саме, опис усіх пропонованих будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і устаткування, із зазначенням їх торгівельних марок/виробника, що будуть застосовуватися при виконанні робіт учасником. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТБУД», встановлено, що на виконання зазначеної вимоги учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку від 05.11.2020 № 05/11-9 (файл «опис матеріалів.pdf»), в якій міститься інформація про будівельні матеріали, вироби, конструкції та устаткування, що будуть застосовуватися під час виконання робіт відповідно до Підсумкової відомості ресурсів, що міститься у складі тендерної пропозиції учасника (файл «Кошторис.pdf»). Проте, опис окремих будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та устаткування (пункти 5, 6, 21, 31, 32, 33,34,35, 51,52, 53, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 68 довідки від 05.11.2020 № 05/11-9) не містить інформації про торгівельні марки/виробників, що не відповідає вимогам пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Також у довідці від 05.11.2020 № 05/11-9 відсутня інформація про металопрокат, використання якого передбачено Підсумковою відомістю ресурсів (пункт 57), що не відповідає вимогам пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. При цьому органом державного фінансового контролю не в повному обсязі, і як наслідок невірно викладено зміст вимоги Замовника по пункту 6.3. розділу ІІІ тендерної документації, де було вказано, що учасники повинні надати «-опис усіх пропонованих будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і устаткування, із зазначенням їх торгівельних марок/виробника, що будуть застосовуватися при виконанні робіт учасником. У разі застосування при виконанні робіт еквівалентних ресурсів тим, які визначені у підсумковій відомості ресурсів, учасник повинен надати порівняльну таблицю відповідності усіх пропонованих будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і устаткування, із зазначенням їх торгівельних марок/виробника тим, що вказані в Додатку 3 до тендерної документації (підсумковій відомості ресурсів). Еквівалентні ресурси, що пропонуються учасником, мають повністю відповідати якісним та технічним характеристикам тих, що вказані в підсумковій відомості ресурсів». Тобто, співставлення пропонованих учасником будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і устаткування з Підсумковою відомістю ресурсів вимагається згідно тендерної документації та проводиться виключно у випадку застосування при виконанні робіт еквівалентних ресурсів, але не передбачено у вимозі Замовника щодо опису таких матеріалів, який надано учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТБУД» згідно першого речення абзацу другого пункту 6.3. розділу ІІІ тендерної документації. Зі змісту Висновку вбачається недостатнє дослідження дій Замовника стосовно розгляду тендерних пропозицій, в результаті чого орган державного фінансового контролю фактично продублював абзац шостий і сьомий пункту 1 вимоги учасника ПВКП "АВАНГАРД-Н" від 11 грудня 2020 № UA-2020-10-20-003152-b.a4 про скасування рішення про визнання переможцем торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТБУД», щодо яких Замовником 16 грудня 2020 надано відповідь згідно частини 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме інформацію про те, що «згідно тендерної документації учасник повинен надати опис усіх будівельних матеріалів і устаткування, що будуть застосовуватися при виконанні робіт учасником. Повний збіг переліку матеріалів з підсумковою відомістю ресурсів не вимагався. Наданий переможцем лист №05/11-9 від 05.11.2020 містить достатній опис характеристик матеріалів і устаткування, чим переважає аналогічний документ учасника, який подав звернення». Слід зазначити, що дискваліфікований учасник ПВКП "АВАНГАРД-Н" не скористався правом на оскарження рішення замовника про визнання переможцем торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТБУД» до органу оскарження, що свідчить про мовчазну згоду зі справедливою оцінкою учасників. Відповідно до приписів частини першої статті 23 Закону технічні й якісні вимоги до предмета закупівлі, а саме опис усіх необхідних характеристик робіт, що закуповуються, у тому числі опис конкретних процесів виконання необхідних робіт закупівлі установлені Замовником в Додатку 3 до ТД – проектно-кошторисній документації по об’єкту «Капітальний ремонт (термомодернізація) фасаду адміністративної будівлі по вул. Гамалія, буд.25 в м. Суми Сумської області», зокрема безпосередньо у розділах Загальна пояснювальна записка, Архітектурно-будівельні рішення та Проект організації будівництва. Замовник, як єдиний уповноважений суб’єкт на тлумачення змісту тендерної документації, під час формування вимоги щодо надання учасниками опису усіх пропонованих будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і устаткування мав на меті оцінити тендерні пропозиції відносно характеристики матеріалів, якість яких суттєво впливає на міцність і довговічність результату робіт. Тобто мова йдеться про будівельні матеріали і вироби які використовують у конструкціях і опорядженні під час будівництва будівель і споруд, з наявністю загальних властивостей, взаємопов’язаністю і взаємозамінюваністю, що під час будівництва підлягають обробці або надходять на будівельний майданчик у готовому вигляді і набувають форму елементів будівель і споруд безпосередньо під час їх зведення або внаслідок попередньої цілеспрямованої обробки, які мають властивості, визначені їхнім конкретним призначенням у будівлі, споруді (Велика українська енциклопедія. URL: https://vue.gov.ua/Будівельні матеріали і вироби). Згідно технічної специфікації ЗПЗ, АБ і ПОБ такими основними матеріалами є: плити теплоізоляційні із мінеральної вати, вікна та дверні блоки металопластикові, клеючі суміші, штукатурки та фарби. Інші матеріали та вироби є допоміжними при виконанні будівельних робіт і їх торгівельна марка/виробник не впливає на якість предмета закупівлі. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації забезпечення робіт матеріальними ресурсами здійснюється Підрядником з урахуванням положень Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови). Згідно пункту 56 Загальних умов сторона, яка відповідно до договору підряду забезпечує роботи матеріальними ресурсами, відповідає за їх якість і відповідність вимогам, установленим нормативними документами та проектною документацією. При цьому проектом Договору про закупівлю/Договором підряду, який викладено у Додатку 2 до ТД, не передбачено узгодження із Замовником питання щодо вибору продавців (постачальників) матеріальних ресурсів (абз. 2 п. 56 Загальних умов). Необхідно врахувати, що у штаті Замовника не перебувають особи з дозвільними документами на здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, тому відповідно до пункту 77 Загальних умов, положень Договору підряду та постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903 контроль за відповідністю матеріальних ресурсів встановленим вимогам і проектній документації забезпечується Замовником шляхом делегування повноваження щодо здійснення технічного нагляду спеціалісту, який має виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат. Супровід проекту капітального ремонту з боку Замовника здійснює інженер технічного нагляду Пальчиков П.М., (кваліфікаційний сертифікат АТ № 000459), який відповідно до Порядку ПКМУ від 11.07.2007 N 903 має право проводити перевірку якісних характеристик конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовуються під час будівництва об'єкта. Натомість у Висновку орган державного фінансового контролю відсутнє посилання на наявність кваліфікаційного сертифіката у особи, яка зробила заключення про невідповідність інформації про запропоновані будівельні матеріали учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТБУД» вимогам тендерної документації Замовника. В результаті не враховано, що довідка даного учасника від 05.11.2020 № 05/11-9 містить належний опис найменувань, властивостей, характеристик груп пропонованих основних і допоміжних будівельних матеріалів і виробів, включно з технологію їх приготування та застосування, конструкцій і устаткування із зазначенням їх торгівельтних марок/виробника, тобто торговельної марки або виробника, зокрема щодо позицій: - пп.5-8 (блок дюбелі), марка – монтажні, розпірний гриб 6х60 мм, 6х40 мм, фасадні 10х220мм, дюбель-шурупи 100х10 мм, країна виробник групи виробів: Китай; - п.21 тактильна плитка – марка ПТ-04-30 з косою смугою, ТУ У 23.6-03288941; - п.31 парапет – марка козирьок для парапету білий 50х450х2000мм, країна-виробник: Україна (може виготовлятись будь-яким підприємством, яке має необхідне обладнання); - пп.32,34 (група кутики), марка – алюмінієвий з сіткою перфорований 3м, перфорований Євро 3м (25х25 мм), країна виробник групи виробів: Україна; - пп.33,51 комплект риштування металеве трубчате+деревяні деталі риштувань – марка «ЛІСА», інвентарне устаткування (власність) учасника; - п.35 цвяхи – марка цвяхи будівельні 3,5х90 мм без покриття, країна-виробник: Україна; - п.52 профілі цокольні – марка цокольний стартовий профіль перфорований 150-180мм (2,5м.п.), тип: цокольний, країна-виробник: Україна; - п.53 арматура-сітки=металопрокат – марка сітка зварна кладочна 50х50х2.5мм 1х2м, клас А1, тип: кладочна вічко 50х50мм, вид: неоцинкована, країна-виробник: Україна; - пп.57-58 щебінь – марка М200-300 щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція (крупність): 40-60мм, 20-40мм, ДСТУ Б В.2.7-35-95, технічні умови 47360; - п.59 пісок – марка пісок щільний природний для будівельних матеріалів, ДСТУ Б В.2.7-32-95; - пп.60-64 (блок суміші), марка – суміші бетонні готові важкі, ДСТУ Б В.2.7-43-96, клас бетону В15 (М200), В10 (М150), В7,5 (М100); суха цементно-піщана суміш (Учасником зазначено технологію приготування розчину необхідної консистенції та об’єму у власному бетонно-розчинному вузлі та бетонозмішувачі); - п.65 плитка – марка: тротуарна плитка Цегла сіра 200х100х40мм, клас бетону В25 / F200, тип: тротуарна плитка, форма: прямокутна, поверхня: шорстка, колір: сірий; - п.68 поребрик – марка БР100.20.8: Бордюр Авеню парковий сірий 100х20х8 см. Згідно правозастосовних термінів «торговельна марка» і «знак для товарів і послуг» вживаються як рівнозначні для позначення того ж самого поняття. Торгівельна марка визнається такою, що не має розрізняльної здатності, якщо вона складається із звичайного позначення й не має необхідного ступеня оригінальності. Такими позначеннями можуть бути, зокрема, слова, літери, цифри або будь-яка їх комбінація, тому зазвичай перехід торгівельної марки до загальновживаного імені починає асоціюватися з класом товарів. До таких позначень належать надзвичайно прості, повсякденні найменування, які є загальновживаними та не придатні для того, щоб відігравати роль спеціального розрізняльного засобу. Щодо альтернативного зазначення у описі торгівельних марок або виробника будівельних матеріалів слід звернути увагу, що пріоритетна державна політика у сфері публічних закупівель полягає у необхідності висвітлення інформації саме про країну походження товару, що підтверджується рішенням законодавця, викладеним у частині другій Закону України від 19.10.2021 р. № 1812-IX про внесення доповнень до частини першої статті 42 Закону України «Про публічні закупівлі». Стосовно інформації про «металопрокат» необхідно зазначити, що даний термін не міститься у Специфікації елементів вхідних груп розділу проекту 21-161/20-АБ за Додатком № 3 до тендерної документації та означає узагальнене поняття металовиробів, отриманих в результаті процесу прокатки, що використовуються безпосередньо в конструкціях (будівлі, залізобетонні вироби тощо). Згідно Архітектурно-будівельних рішень проекту передбачено застосування під час виконання робіт «металевих (сталевих) конструкцій та елементів». Отже наданий учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТБУД» опис з будівельними матеріалами: анкер, відливи, профілі, арматура-сітки, інші сталеві вироби, відповідає поняттю металопрокат та вимогам Замовника. За результатами належного виконання робіт, якість яких підтверджена службою технічного нагляду, зобов’язання за Договором підряду № 255 від 23.12.2020 наразі припинені відповідно до статті 599 Цивільного кодексу України.
2021-11-26 15:35:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2021-12-03 09:14:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2020 15:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
АТ "Сумбуд" |
3 909 901,20
UAH з ПДВ
|
3 909 901,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" |
4 099 999,00
UAH з ПДВ
|
3 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІННОВАВУД" |
4 220 322,25
UAH з ПДВ
|
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Будресурспостачання |
4 354 755,60
UAH з ПДВ
|
4 040 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕЛЕКТРО ЛЕНД |
4 435 910,45
UAH з ПДВ
|
4 047 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Будівельна фірма "Елітбуд" |
4 580 999,52
UAH з ПДВ
|
4 354 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СПЕЦТЕХСТРОЙ |
4 365 699,55
UAH з ПДВ
|
4 365 699,55
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА ГРУПА НОВАПРОЕКТ" |
4 382 028,00
UAH з ПДВ
|
4 382 028,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ "Сумбуд" #14017843 |
Відхилено |
3 909 901,20
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2020 16:50
|
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" #30759920 |
Відхилено |
3 999 999,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2020 17:20
|
ТОВ "ІННОВАВУД" #39095917 |
Відхилено |
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2020 16:38
|
ТОВ Будресурспостачання #40698016 |
Відхилено |
4 040 000,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2020 17:08
|
ТОВ ЕЛЕКТРО ЛЕНД #39583429 |
Відхилено |
4 047 000,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2020 17:10
|
ТОВ "Будівельна фірма "Елітбуд" #41631772 |
Переможець |
4 354 000,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 11:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 16:29
|
додаткова угода | укладений |
30 листопада 2021 16:27
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2021 09:27
|
Додаткова угода 2 вді 23.11.2021р..pdf | зміни до договору |
24 листопада 2021 09:19
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2021 13:56
|
Додаткова угода 1 від 23.06.21р..pdf | зміни до договору |
23 червня 2021 13:53
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 13:17
|
договір | укладений |
23 грудня 2020 13:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов`язань щодо виконання робіт до 30 листопада 2021року |
Номер договору про закупівлю: | 255 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі відкоригованої проектно-кошторисної документації об’єкта капітального ремонт (термомодернізації) фасаду адміністративної будівлі по вул. Гамалія, буд. 25 в м. Суми Сумської області |
Номер договору про закупівлю: | 255 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |