Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт (термомодернізація) фасаду адміністративної будівлі по вул.Гамалія, буд.25 в м.Суми Сумської області
Очікувана вартість
4 839 114,00 UAH
UA-2020-10-20-003152-b d41c7cf17ac24c11a7dc1f65e1f3beb1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сердюк Алла Леонідівна

+380542779041 buh@dpss-sumy.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області
Код ЄДРПОУ: 40356714
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Гамалія,25
Контактна особа: Сердюк Алла Леонідівна
+380542779041
buh@dpss-sumy.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2020 16:44
Початок аукціону: 18 листопада 2020 14:28
Очікувана вартість: 4 839 114,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 196,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
капітальний ремонт (термомодернізація) фасаду адміністративної будівлі по вул.Гамалія, буд.25 в м.Суми Сумської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Гамалія, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки по даному Договору здійснюються між Замовником і Підрядником на підставі актів виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3). по мірі надходження коштів відповідно до асигнувань загального (спеціального) фонду Державного бюджету в обсягах, визначених у Календарному плані. Оплата робіт здійснюється Замовником протягом 7 (семи) робочих днів після підписання сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) і довідки за формою КБ-3 та надходження коштів відповідно до асигнувань бюджету. Джерело фінансування - Державний бюджет України. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2020 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 16:51
Перелік змін від 09.11.2020р..docx
09 листопада 2020 16:51
ТД (зі змінами від 09.11.2020р.).doc
29 жовтня 2020 16:58
ТД (зі змінами від 29.10.2020).doc
22 жовтня 2020 16:14
ТД (зі змінами).doc
20 жовтня 2020 16:41
ТД.doc
30 жовтня 2020 10:24
додаток 3 до тендерної документації (нова редакція від 29.10.2020).zip
29 жовтня 2020 16:58
додаток 3 до тендерної документації (нова редакція від 29.10.2020).zip
22 жовтня 2020 16:14
Додаток 3 до тендерної документації (нова редакція).zip
20 жовтня 2020 16:41
Додаток 3 до тендерної документації.zip
29 жовтня 2020 16:58
Перелік змін від 29.10.2020.docx
22 жовтня 2020 16:48
Перелік змін.docx
20 жовтня 2020 16:41
Додаток 2 до тендерної документації.docx
20 жовтня 2020 16:41
Додаток 1 до тендерної документації.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 20 жовтня 2020 20:06
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 17:05
Чи буде підтвердженням досвіду виконання аналогічних робіт об'єкт (капітальний ремонт), якщо в його назві відсутнє слово " терммодернізація", а роботи з утеплення стін, заміни вікон та дверей, тощо виконувались?
Відповідь: Так, якщо підтвердження виконання робіт з утеплення стін, заміни вікон та дверей вбачається з договору або додатків до нього (невід’ємних частин) чи інших документів про виконання такого договору.
Двері вхідні ПВХ ЕІ30
Дата подання: 21 жовтня 2020 09:42
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 14:01
Добрий день. Проектом передбачено влаштування дверей зовнішніх в к-ті 2 шт з межею вогнестійкості ЕІ15. Просимо розглянути питання про внесення змін в ПКД та тендерну документацію на цьому етапі, оскільки в процесі виконання робіт все рівно виникне в цьому необхідність з наступних причин: 1. Профіль ПВХ не може "дати" коеф. межі вогнестійкості ЕІ15 так як він є горючим матеріалом. 2. Встановлення дверей вхідних до будівлі з межею вогнестійкості ЕІ 15 чи більше не передбачене нормативною документацією(двері та перегородки "протипожежні" встановлюються лише для відділення частин приміщення між собою). З метою заощадження державних коштів, на нашу думку немає необхідності у встановленні зовнішніх дверей "протипожежних". Якщо автор проекту не погоджується з цим, просимо розглянути питання про заміну ПВХ дверей на алюмінієві. На алюмінієві двері та перегородки у виробників наявні сертифікати відповідності. А вироби дійсно мають межу ЕІ 15 та вище.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання та інформуємо, що за результатами їх опрацювання актором проєкту відповідно до ДСТУ Б А.2.4-4:2009 внесені зміни.
Вітраж ЕІ15
Дата подання: 21 жовтня 2020 10:30
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 14:03
Доброго ранку. В доповнення попереднього запитання. Улаштування зовнішніх "тамбурів" (вітражів) з межею вогнестійкості ЕІ15 не передбачено жодним з нормативів. "Протипожежні" двері та перегородки проектуються для розділення приміщень (кімнат, коридорів, сходових клітин, окремих виходів з будівлі та інше) всередині будівлі. В даному випадку це лише марна трата коштів. Просимо розглянути питання щодо заміни вітражів на звичайні конструкції без межі вогнестійкості.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання та інформуємо, що за результатами їх опрацювання актором проєкту відповідно до ДСТУ Б А.2.4-4:2009 внесені зміни
Копія аналогічного договору
Дата подання: 22 жовтня 2020 16:57
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 15:13
Документацією передбачено подання копії аналогічного договору та підтвердження його виконання. Дайте роз'яснення з наступних питань: 1. Потрібно надати скан-копії з оригіналів, чи скан-копії з копій документів? 2. Чи достатньо в якості підтвердження подати акти приймання виконаних будівельних робіт з довідками про вартість виконаних робіт? 3. Чи потрібно до договору подавати договірну ціну з розрахунками?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Вимоги щодо оформлення документів визначені у п. 1.5.-1.6. р. ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації.
2. В документах повинно бути зафіксовано підтвердження повного виконання зобов’язань підрядника за аналогічним договором.
3. Договір має надаватися з невід’ємними частинами.
Аналогічний договір
Дата подання: 23 жовтня 2020 08:52
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 15:14
Чи буде підтвердженням досвіду виконання аналогічних робіт "Утеплення фасаду житлового будинку", якщо в його назві відсутнє слово " капітальний ремонт та терммодернізація", а роботи з утеплення стін, заміни вікон та дверей, тощо виконувались?
Відповідь: Договір буде вважатись аналогічним за предметом закупівлі, яким є роботи з капітального ремонту, комплекс яких визначений у Додатку 3 до Тендерної документації
Аналогічний договір
Дата подання: 23 жовтня 2020 16:10
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 16:50
Чи можливо надати декілька договорів на підтвердження виконання аналогічних робіт, якщо в окремих договорах є не всі види робіт, які передбачено в Додатку 3 ТД?
Відповідь: Згідно пункту 5.1. розділу ІІІ Тендерної документації має бути надано один або декілька аналогічних договорів – на розсуд учасника. В аркушах 5-6 Загальної пояснювальної записки Робочого проекту передбачено відомість робіт з капітального ремонту, на підставі якої буде оцінюватись відповідність та повнота наданих учасником договору чи договорів критеріям аналогічності.
Огляд об'єкта
Дата подання: 28 жовтня 2020 11:17
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 16:50
Просимо надати дозвіл для огляду об'єкта.
Відповідь: Огляд об’єкта можна безперешкодно провести у робочий час установи (пн-чт. з 8:00 до 17:00, пт. з 8:00 до 15:45)
Матеріальн-технічна база
Дата подання: 28 жовтня 2020 11:20
Дата відповіді: 29 жовтня 2020 16:08
У тендерній документації на закупівлю не зазначено вимоги,щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази в Учасника. Чи означає це, що не потрібно надавати жодного підтвердження вищезазначеного кваліфікаційцного критерію?
Відповідь: Установлені замовником вимоги до учасників щодо їх відповідності кваліфікаційним критеріям перелічені у пункті 5.1. розділу ІІІ Тендерної документації
Матеріали
Дата подання: 28 жовтня 2020 14:05
Дата відповіді: 29 жовтня 2020 16:19
Доброго дня! У кресленнях проектної документації відображено рішення з дотриманням технологічних карт на скраплену теплоізоляцію, а саме, передбачена грунтуюча фарба СТ-15 та штукатурка Ст-174. А в кошторисі відповідно СТ-16 та СТ-64 - акрилові матеріали, які по ваті не можуть застосовуватись. Крім того в загальних вказівках АБР заначена вата Технофас Техноніколь (її щільність 145 кг/м3), а на фасадах вказана вата щільністю 150 кг/м3. Внесіть правки в документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання та інформуємо, що за результатами його опрацювання автором проєкту внесені уточнення до найменування ресурсів кошторисної частини та зміни до загальних вказівок АБР (Зміна 3), що надаються замовником у новій редакції Додатку 3 до тендерної документації
інженер-проектувальник
Дата подання: 30 жовтня 2020 11:40
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 11:46
Доброго дня! Поясніть будь-ласка, чи обов'язкова наявність сертифікованого інженера-проектувальника? Не зовсім зрозуміло викладено зміст п.1.1. Розділу 3, згідно якого зазначається:Кошторисна документація повинна бути розроблена з використанням програмного комплексу АВК-5, ІВК або іншому програмному ліцензійному комплексі по випуску кошторисів та затверджена підписом і печаткою (за наявності) інженера-проектувальника з наданням копії кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника." За наявності чого ?- печатки, чи за наявності сертифікованого інженера-проектувальника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Примітка "за наявності" відноситься до печатки.
Огляд обєкту
Дата подання: 30 жовтня 2020 12:08
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 15:48
Доброго дня, просимо надати роз"яснення щодо вимоги п.6.5 Тендерної документації, щодо огляду Учасником об"єкту. Яким чином буде фіксуватись факт такого огляду.
Відповідь: Доброго дня. Форма фіксації огляду об’єкту застосовується самостійно на розсуд учасника і факт такого огляду може підтверджуватися будь-якими загальноприйнятим засобами доказування.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-20-003152-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ СПЕЦТЕХСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:31787498
Дата подання: 30 жовтня 2020 12:33
Вимога щодо усунення порушень в тендерній документації
У п.1 розділу ІІІ Тендерної документації, Замовник вимагає щоб кошторисна документація була завірена підписом і печаткою інженера проектувальника з наданням копії кваліфікаційного сертифікату інженера –проектувальника. Дана вимога є дискримінаційною та такою, що зменшує можливу кількість потенційних учасників, оскільки технічним завданням не передбачено виконання робіт з проектування. Предметом закупівлі UA-2020-10-20-003152-b є : капітальний ремонт (термомодернізація) фасаду адміністративної будівлі по вул.Гамалія, буд.25 в м.Суми Сумської області. Підрядник виконуватиме роботи з термомодернізації по вже розробленій і затвердженій проектно-кошторисній документації. Жодних законних підстав вимагати наявність інженера-поектувальника в штаті Учасника торгів немає.
Виходячи з вищевикладеного вимагаємо виключити дану вимогу з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2020 15:49
Замовник вимагає підпис і копію кваліфікаційного сертифіката інженера-проектувальника, який здійснює інженерно-будівельне проектування в частині кошторисної документації на стадії визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, згідно п. 6.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Згідно Закону України «Про архітектурну діяльність» кошторисні розрахунки, які визначають вартісні показники конкретного об’єкта архітектури, є частиною інженерно-будівельного проектування, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.2011р. № 554 потребує професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг).
Номер вимоги: UA-2020-10-20-003152-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ СПЕЦТЕХСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:31787498
Дата подання: 30 жовтня 2020 15:27
Вимога щодо внесення змін
Вами були внесені ЗМІНИ в тендерну документацію, а саме: внесенні зміни в креслення проектної документації. Однак зміни до дефектного акту та кошторису внесені Вами частково. Вимагаємо внести всі зміни, які відбулись в проектній документації, до документів які є складовою тендерної документації даної закупівлі, а саме: кошторису та дефектного акту.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 листопада 2020 16:43
Всі необхідні зміни до тендерної документації внесено. Вимога фактично виконана.
Номер вимоги: UA-2020-10-20-003152-b.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЕЛЕКТРО ЛЕНД, Код ЄДРПОУ:39583429
Дата подання: 18 грудня 2020 12:05
Вимога про скасування рішення про дискваліфікацію
Вимога про скасування рішення про дискваліфікацію.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 грудня 2020 13:08
Звернення не відповідає вимогам частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер вимоги: UA-2020-10-20-003152-b.a3
Статус:
Скасована
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н", Код ЄДРПОУ:30759920
Вимога про скасування рішення
Вимога викладена у вкладенні.
Скасована
Дата: 11 грудня 2020 14:35
Причина: Технічна помилка
Номер вимоги: UA-2020-10-20-003152-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н", Код ЄДРПОУ:30759920
Дата подання: 11 грудня 2020 14:39
Вимога про скасування
Вимога викладена у вкладенні
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 грудня 2020 16:35
Відповідь на вимогу № UA-2020-10-20-003152-b.a4
Відповідно до частини 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник надає наступну інформацію про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі:
Згідно тендерної документації учасник повинен надати опис усіх будівельних матеріалів і устаткування, що будуть застосовуватися при виконанні робіт учасником. Повний збіг переліку матеріалів з підсумковою відомістю ресурсів не вимагався. Наданий переможцем лист №05/11-9 від 05.11.2020 містить достатній опис характеристик матеріалів і устаткування, чим переважає аналогічний документ учасника, який подав звернення. Згідно змін до ДСТУ Б В.2.6-36:2008, прийнятих наказом Мінрегіонбуду від 01.07.2016 № 206, мінімальні вимоги до показника густини утеплювача скасовано. Пропоновані переможцем теплоізоляційні плити з базальтової вати відповідають визначеному стандартом показнику теплопровідності теплоізоляційних матеріалів на мінеральній основі 0,032 – 0,045 Вт/(м•К).
Наказом Мінрегіонбуду від 13.01.2009 № 2 оприлюднено Рекомендації зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві, у пункті 2.4. яких приведено один із можливих варіантів графіка. Наданий переможцем Календарний графік виконання робіт на будівництві містить показники найменування, обсягів, вартості та тривалості робіт, періоди їх виконання та трудовитрати виконавців. Графік конкретизує зобов’язання підрядника та надає можливість замовнику контролювати хід будівництва у часі, що відповідає змісту Рекомендації.
Вказаний замовником у тендерній документації критерій аналогічності договору визначається за ознакою його предмету – договір з капітального ремонту (термомодернізації) будівель. Предметом поданих переможцем договорів є виконання робіт з капітального ремонту (утеплення) фасаду житлового будинку та виконання робіт з капітального ремонту будівлі ЗОШ з впровадженням методів з енергозбереження. Таким чином ці договори за своєю правовою природою і змістом є аналогічними з предметом закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-10-20-003152-b.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н", Код ЄДРПОУ:30759920
Дата подання: 14 грудня 2020 14:21
Доповнення до вимоги
Крім інформації, що викладена у вимозі, хочемо звернути увагу тендерного комітету на Декларації відповідності МТБ на виконання робіт підвищеної небезпеки подані "переможцем". В деклараціях зазначені робітники: Губар, Радченко, Межаков, Коломієць. В довідці про наявність працівників вони не зазначені. Такі порушення були підставою для відхилення одного з учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 грудня 2020 14:18
Підставою для відхилення одного з учасників була невідповідність у Декларації відомостей про особу, яка відповідає за дотримання вимог законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, оскільки такі відомості є обов’язковими згідно форми Декларації, затвердженої додатком 8 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 № 48). Інформація про прізвище, ім’я та по батькові робітників, які виконуватимуть роботи підвищеної небезпеки, за формою декларації не визначена як обов’язкова. У деклараціях переможця відомості про осіб, відповідальних за дотримання працівниками вимог законодавства з охорони праці, підтверджуються наданою довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Номер вимоги: UA-2020-10-20-003152-b.a7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н", Код ЄДРПОУ:30759920
Дата подання: 18 грудня 2020 16:24
Справедлива оцінка учасників
Дякуємо за відповіді.
Ваша впевненість в безкарності за порушення законодавства викликає повагу.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 грудня 2020 17:14
Звернення не відповідає вимогам частини 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушує пункти 8, 9 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166

Документи подані скаржником

11 грудня 2020 14:34
Вимога Замовнику

Документи подані скаржником

11 грудня 2020 14:38
Вимога Замовнику

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-10-27-000035 ● 92cf8d1ce8c9428f8a1d3d7129aab991
  • Статус: вирішено ● Дата: 20 липня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 жовтня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 жовтня 2021 15:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.10.2021 №465

Харків

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 27.10.2021 №465
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-10-20-003152-b 20.10.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник надає інформацію, що свідчить про фактичне виконання вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки документів тендерних пропозицій учасників закупівлі UA-2020-10-20-003152-b. Пунктом 2 частини першої статті 31 Закону визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У висновку від 22 листопада 2021 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-20-003152-b (далі – Висновок) органом державного фінансового контролю зазначено, що Замовник у пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації встановив вимогу, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі установленим замовником в Додатку 3, а саме, опис усіх пропонованих будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і устаткування, із зазначенням їх торгівельних марок/виробника, що будуть застосовуватися при виконанні робіт учасником. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТБУД», встановлено, що на виконання зазначеної вимоги учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку від 05.11.2020 № 05/11-9 (файл «опис матеріалів.pdf»), в якій міститься інформація про будівельні матеріали, вироби, конструкції та устаткування, що будуть застосовуватися під час виконання робіт відповідно до Підсумкової відомості ресурсів, що міститься у складі тендерної пропозиції учасника (файл «Кошторис.pdf»). Проте, опис окремих будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та устаткування (пункти 5, 6, 21, 31, 32, 33,34,35, 51,52, 53, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 68 довідки від 05.11.2020 № 05/11-9) не містить інформації про торгівельні марки/виробників, що не відповідає вимогам пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Також у довідці від 05.11.2020 № 05/11-9 відсутня інформація про металопрокат, використання якого передбачено Підсумковою відомістю ресурсів (пункт 57), що не відповідає вимогам пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. При цьому органом державного фінансового контролю не в повному обсязі, і як наслідок невірно викладено зміст вимоги Замовника по пункту 6.3. розділу ІІІ тендерної документації, де було вказано, що учасники повинні надати «-опис усіх пропонованих будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і устаткування, із зазначенням їх торгівельних марок/виробника, що будуть застосовуватися при виконанні робіт учасником. У разі застосування при виконанні робіт еквівалентних ресурсів тим, які визначені у підсумковій відомості ресурсів, учасник повинен надати порівняльну таблицю відповідності усіх пропонованих будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і устаткування, із зазначенням їх торгівельних марок/виробника тим, що вказані в Додатку 3 до тендерної документації (підсумковій відомості ресурсів). Еквівалентні ресурси, що пропонуються учасником, мають повністю відповідати якісним та технічним характеристикам тих, що вказані в підсумковій відомості ресурсів». Тобто, співставлення пропонованих учасником будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і устаткування з Підсумковою відомістю ресурсів вимагається згідно тендерної документації та проводиться виключно у випадку застосування при виконанні робіт еквівалентних ресурсів, але не передбачено у вимозі Замовника щодо опису таких матеріалів, який надано учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТБУД» згідно першого речення абзацу другого пункту 6.3. розділу ІІІ тендерної документації. Зі змісту Висновку вбачається недостатнє дослідження дій Замовника стосовно розгляду тендерних пропозицій, в результаті чого орган державного фінансового контролю фактично продублював абзац шостий і сьомий пункту 1 вимоги учасника ПВКП "АВАНГАРД-Н" від 11 грудня 2020 № UA-2020-10-20-003152-b.a4 про скасування рішення про визнання переможцем торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТБУД», щодо яких Замовником 16 грудня 2020 надано відповідь згідно частини 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме інформацію про те, що «згідно тендерної документації учасник повинен надати опис усіх будівельних матеріалів і устаткування, що будуть застосовуватися при виконанні робіт учасником. Повний збіг переліку матеріалів з підсумковою відомістю ресурсів не вимагався. Наданий переможцем лист №05/11-9 від 05.11.2020 містить достатній опис характеристик матеріалів і устаткування, чим переважає аналогічний документ учасника, який подав звернення». Слід зазначити, що дискваліфікований учасник ПВКП "АВАНГАРД-Н" не скористався правом на оскарження рішення замовника про визнання переможцем торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТБУД» до органу оскарження, що свідчить про мовчазну згоду зі справедливою оцінкою учасників. Відповідно до приписів частини першої статті 23 Закону технічні й якісні вимоги до предмета закупівлі, а саме опис усіх необхідних характеристик робіт, що закуповуються, у тому числі опис конкретних процесів виконання необхідних робіт закупівлі установлені Замовником в Додатку 3 до ТД – проектно-кошторисній документації по об’єкту «Капітальний ремонт (термомодернізація) фасаду адміністративної будівлі по вул. Гамалія, буд.25 в м. Суми Сумської області», зокрема безпосередньо у розділах Загальна пояснювальна записка, Архітектурно-будівельні рішення та Проект організації будівництва. Замовник, як єдиний уповноважений суб’єкт на тлумачення змісту тендерної документації, під час формування вимоги щодо надання учасниками опису усіх пропонованих будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і устаткування мав на меті оцінити тендерні пропозиції відносно характеристики матеріалів, якість яких суттєво впливає на міцність і довговічність результату робіт. Тобто мова йдеться про будівельні матеріали і вироби які використовують у конструкціях і опорядженні під час будівництва будівель і споруд, з наявністю загальних властивостей, взаємопов’язаністю і взаємозамінюваністю, що під час будівництва підлягають обробці або надходять на будівельний майданчик у готовому вигляді і набувають форму елементів будівель і споруд безпосередньо під час їх зведення або внаслідок попередньої цілеспрямованої обробки, які мають властивості, визначені їхнім конкретним призначенням у будівлі, споруді (Велика українська енциклопедія. URL: https://vue.gov.ua/Будівельні матеріали і вироби). Згідно технічної специфікації ЗПЗ, АБ і ПОБ такими основними матеріалами є: плити теплоізоляційні із мінеральної вати, вікна та дверні блоки металопластикові, клеючі суміші, штукатурки та фарби. Інші матеріали та вироби є допоміжними при виконанні будівельних робіт і їх торгівельна марка/виробник не впливає на якість предмета закупівлі. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації забезпечення робіт матеріальними ресурсами здійснюється Підрядником з урахуванням положень Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови). Згідно пункту 56 Загальних умов сторона, яка відповідно до договору підряду забезпечує роботи матеріальними ресурсами, відповідає за їх якість і відповідність вимогам, установленим нормативними документами та проектною документацією. При цьому проектом Договору про закупівлю/Договором підряду, який викладено у Додатку 2 до ТД, не передбачено узгодження із Замовником питання щодо вибору продавців (постачальників) матеріальних ресурсів (абз. 2 п. 56 Загальних умов). Необхідно врахувати, що у штаті Замовника не перебувають особи з дозвільними документами на здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, тому відповідно до пункту 77 Загальних умов, положень Договору підряду та постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903 контроль за відповідністю матеріальних ресурсів встановленим вимогам і проектній документації забезпечується Замовником шляхом делегування повноваження щодо здійснення технічного нагляду спеціалісту, який має виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат. Супровід проекту капітального ремонту з боку Замовника здійснює інженер технічного нагляду Пальчиков П.М., (кваліфікаційний сертифікат АТ № 000459), який відповідно до Порядку ПКМУ від 11.07.2007 N 903 має право проводити перевірку якісних характеристик конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовуються під час будівництва об'єкта. Натомість у Висновку орган державного фінансового контролю відсутнє посилання на наявність кваліфікаційного сертифіката у особи, яка зробила заключення про невідповідність інформації про запропоновані будівельні матеріали учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТБУД» вимогам тендерної документації Замовника. В результаті не враховано, що довідка даного учасника від 05.11.2020 № 05/11-9 містить належний опис найменувань, властивостей, характеристик груп пропонованих основних і допоміжних будівельних матеріалів і виробів, включно з технологію їх приготування та застосування, конструкцій і устаткування із зазначенням їх торгівельтних марок/виробника, тобто торговельної марки або виробника, зокрема щодо позицій: - пп.5-8 (блок дюбелі), марка – монтажні, розпірний гриб 6х60 мм, 6х40 мм, фасадні 10х220мм, дюбель-шурупи 100х10 мм, країна виробник групи виробів: Китай; - п.21 тактильна плитка – марка ПТ-04-30 з косою смугою, ТУ У 23.6-03288941; - п.31 парапет – марка козирьок для парапету білий 50х450х2000мм, країна-виробник: Україна (може виготовлятись будь-яким підприємством, яке має необхідне обладнання); - пп.32,34 (група кутики), марка – алюмінієвий з сіткою перфорований 3м, перфорований Євро 3м (25х25 мм), країна виробник групи виробів: Україна; - пп.33,51 комплект риштування металеве трубчате+деревяні деталі риштувань – марка «ЛІСА», інвентарне устаткування (власність) учасника; - п.35 цвяхи – марка цвяхи будівельні 3,5х90 мм без покриття, країна-виробник: Україна; - п.52 профілі цокольні – марка цокольний стартовий профіль перфорований 150-180мм (2,5м.п.), тип: цокольний, країна-виробник: Україна; - п.53 арматура-сітки=металопрокат – марка сітка зварна кладочна 50х50х2.5мм 1х2м, клас А1, тип: кладочна вічко 50х50мм, вид: неоцинкована, країна-виробник: Україна; - пп.57-58 щебінь – марка М200-300 щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція (крупність): 40-60мм, 20-40мм, ДСТУ Б В.2.7-35-95, технічні умови 47360; - п.59 пісок – марка пісок щільний природний для будівельних матеріалів, ДСТУ Б В.2.7-32-95; - пп.60-64 (блок суміші), марка – суміші бетонні готові важкі, ДСТУ Б В.2.7-43-96, клас бетону В15 (М200), В10 (М150), В7,5 (М100); суха цементно-піщана суміш (Учасником зазначено технологію приготування розчину необхідної консистенції та об’єму у власному бетонно-розчинному вузлі та бетонозмішувачі); - п.65 плитка – марка: тротуарна плитка Цегла сіра 200х100х40мм, клас бетону В25 / F200, тип: тротуарна плитка, форма: прямокутна, поверхня: шорстка, колір: сірий; - п.68 поребрик – марка БР100.20.8: Бордюр Авеню парковий сірий 100х20х8 см. Згідно правозастосовних термінів «торговельна марка» і «знак для товарів і послуг» вживаються як рівнозначні для позначення того ж самого поняття. Торгівельна марка визнається такою, що не має розрізняльної здатності, якщо вона складається із звичайного позначення й не має необхідного ступеня оригінальності. Такими позначеннями можуть бути, зокрема, слова, літери, цифри або будь-яка їх комбінація, тому зазвичай перехід торгівельної марки до загальновживаного імені починає асоціюватися з класом товарів. До таких позначень належать надзвичайно прості, повсякденні найменування, які є загальновживаними та не придатні для того, щоб відігравати роль спеціального розрізняльного засобу. Щодо альтернативного зазначення у описі торгівельних марок або виробника будівельних матеріалів слід звернути увагу, що пріоритетна державна політика у сфері публічних закупівель полягає у необхідності висвітлення інформації саме про країну походження товару, що підтверджується рішенням законодавця, викладеним у частині другій Закону України від 19.10.2021 р. № 1812-IX про внесення доповнень до частини першої статті 42 Закону України «Про публічні закупівлі». Стосовно інформації про «металопрокат» необхідно зазначити, що даний термін не міститься у Специфікації елементів вхідних груп розділу проекту 21-161/20-АБ за Додатком № 3 до тендерної документації та означає узагальнене поняття металовиробів, отриманих в результаті процесу прокатки, що використовуються безпосередньо в конструкціях (будівлі, залізобетонні вироби тощо). Згідно Архітектурно-будівельних рішень проекту передбачено застосування під час виконання робіт «металевих (сталевих) конструкцій та елементів». Отже наданий учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «ЕЛІТБУД» опис з будівельними матеріалами: анкер, відливи, профілі, арматура-сітки, інші сталеві вироби, відповідає поняттю металопрокат та вимогам Замовника. За результатами належного виконання робіт, якість яких підтверджена службою технічного нагляду, зобов’язання за Договором підряду № 255 від 23.12.2020 наразі припинені відповідно до статті 599 Цивільного кодексу України.

2021-11-26 15:35:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 07 грудня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

.

2021-12-03 09:14:19

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2020 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ "Сумбуд" 3 909 901,20
UAH з ПДВ
3 909 901,20
UAH з ПДВ
Документи
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" 4 099 999,00
UAH з ПДВ
3 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІННОВАВУД" 4 220 322,25
UAH з ПДВ
4 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будресурспостачання 4 354 755,60
UAH з ПДВ
4 040 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕЛЕКТРО ЛЕНД 4 435 910,45
UAH з ПДВ
4 047 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельна фірма "Елітбуд" 4 580 999,52
UAH з ПДВ
4 354 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПЕЦТЕХСТРОЙ 4 365 699,55
UAH з ПДВ
4 365 699,55
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА ГРУПА НОВАПРОЕКТ" 4 382 028,00
UAH з ПДВ
4 382 028,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2020 12:17
Електронний підпис
17 листопада 2020 10:07
Календарний графік.PDF
17 листопада 2020 10:07
Опис матеріалів.PDF
17 листопада 2020 10:07
Ліцензія_ Дозволи.PDF
17 листопада 2020 10:07
Огляд об_єкту.rar
17 листопада 2020 10:07
Довідки та листи.rar
17 листопада 2020 10:07
Фінансові результати.PDF
17 листопада 2020 10:07
Довідка про працівників.PDF
17 листопада 2020 10:07
Досвід робіт.part2.rar
17 листопада 2020 10:07
Досвід робіт.part1.rar
17 листопада 2020 10:07
Погодження з договором.rar
17 листопада 2020 10:07
Копія Статуту.PDF
17 листопада 2020 10:07
Повноваження.PDF
17 листопада 2020 10:07
Пропозиція.PDF

Публічні документи

16 листопада 2020 16:24
Електронний підпис
16 листопада 2020 16:15
Договір ДВС01062020.pdf
16 листопада 2020 16:15
Додаткова угода 5 дог. _9.pdf
16 листопада 2020 16:15
Додаткова угода 4 дог. _9.pdf
16 листопада 2020 16:15
Додаткова угода 3 дог._9.pdf
16 листопада 2020 16:15
Додаткова угода 2 дог. _9.pdf
16 листопада 2020 16:15
Договірна ціна Гамалія.pdf
16 листопада 2020 16:15
Додаткова угода 1 дог. _9.pdf
16 листопада 2020 16:15
Договір підряду 3132.pdf
16 листопада 2020 16:15
договір підряду 105.pdf
16 листопада 2020 16:15
Договір підряду 9.pdf
16 листопада 2020 16:15
Дог 9. Акти виконаних робіт.pdf
16 листопада 2020 16:15
Довідка про якість робіт.pdf
16 листопада 2020 16:15
Відгук договір 105.pdf
16 листопада 2020 16:15
Довідка про ціну робіт.pdf
16 листопада 2020 16:15
Форма Тендерна пропозиція.pdf
16 листопада 2020 16:15
Фінансова звітність.pdf
16 листопада 2020 16:15
Проект договору.pdf
16 листопада 2020 16:15
Статут.pdf
16 листопада 2020 16:15
Ліцензія АВК.pdf
16 листопада 2020 16:15
Лист роз_яснення.pdf
16 листопада 2020 16:15
Календарний графік.pdf
16 листопада 2020 16:15
ЗВВ та адмін Авангард.pdf
16 листопада 2020 16:15
Виписка із статуту.pdf

Публічні документи

17 листопада 2020 12:33
Електронний підпис
17 листопада 2020 12:32
кошторисні документи част 2.PDF
17 листопада 2020 12:32
кошторисні документи част 1.PDF
17 листопада 2020 12:32
Сертифікат кошторисника.pdf
17 листопада 2020 12:32
проект договору.PDF
17 листопада 2020 12:32
тендерна пропозиція.PDF
17 листопада 2020 12:32
захист довкілля.PDF
17 листопада 2020 12:32
ліцензія.pdf
17 листопада 2020 12:32
Декларація.PDF
17 листопада 2020 12:32
Акт огляду об'екта.PDF
17 листопада 2020 12:32
гарантійний лист3.PDF
17 листопада 2020 12:32
лист згода на обробку даних.PDF
17 листопада 2020 12:32
Довідка про підприємство.PDF
17 листопада 2020 12:32
довідка про єдиний податок.pdf
17 листопада 2020 12:32
Довідка по ЄДРПОУ.pdf
17 листопада 2020 12:32
довідка ПДВ.pdf
17 листопада 2020 12:32
Витяг з ЄДР.pdf
17 листопада 2020 12:32
гарантійний лист.PDF
17 листопада 2020 12:32
Копія статуту.pdf
17 листопада 2020 12:32
повноваження директора.PDF
17 листопада 2020 12:32
Довідка про субпідрядників.PDF
17 листопада 2020 12:32
Довідка ст17.PDF
17 листопада 2020 12:32
Баланс.PDF
17 листопада 2020 12:32
довідка працівники.PDF
17 листопада 2020 12:32
аналоговий договір.PDF

Публічні документи

17 листопада 2020 11:51
Електронний підпис
17 листопада 2020 11:49
Ліцензія.pdf
17 листопада 2020 11:49
Інформація субпідрядника.pdf
17 листопада 2020 11:49
Довідка довкілля.pdf
17 листопада 2020 11:49
Проект договору.pdf
17 листопада 2020 11:49
Повноваження.pdf
17 листопада 2020 11:49
Статут.pdf
17 листопада 2020 11:49
Розрахунки 1 4.pdf
17 листопада 2020 11:49
АВ прибуток та сертифікат.pdf
17 листопада 2020 11:49
Т 2 1 машин.pdf
17 листопада 2020 11:49
ПВД.pdf
17 листопада 2020 11:49
Зведений кошторис.pdf
17 листопада 2020 11:49
ЛК 2 1 1.pdf
17 листопада 2020 11:49
Календарний графік.pdf
17 листопада 2020 11:49
Розрахунок ЛК 2 1 2.pdf
17 листопада 2020 11:49
Договірна ціна.pdf
17 листопада 2020 11:49
Розрахунок ЛК 2 1 1.pdf
17 листопада 2020 11:49
Тендерна пропозииція.pdf
17 листопада 2020 11:49
ВР 2 1 2.pdf
17 листопада 2020 11:49
Декларація.pdf
17 листопада 2020 11:49
ВР 2 1 1.pdf
17 листопада 2020 11:49
Лист 81.pdf
17 листопада 2020 11:49
ЛК 2 1 2.pdf
17 листопада 2020 11:49
СТ 17.pdf
17 листопада 2020 11:49
Звіт.pdf
17 листопада 2020 11:49
Лист 70.pdf
17 листопада 2020 11:49
Довідка працівників.pdf
17 листопада 2020 11:49
Довідка обладнання.pdf

Публічні документи

17 листопада 2020 13:38
Електронний підпис
17 листопада 2020 13:31
Кошториси 2021р..pdf
17 листопада 2020 13:31
Кошториси 2020р..pdf
17 листопада 2020 13:31
Кошторис загальний.pdf
17 листопада 2020 13:31
22.Статут ТОВ Електро Ленд.pdf
17 листопада 2020 13:31
09.Проект договору.pdf
17 листопада 2020 13:30
07.Довідка щодо підпису.pdf
17 листопада 2020 13:30
06.Стаття 17.pdf
17 листопада 2020 13:30
15.Календарний графік.pdf
17 листопада 2020 13:30
14.Фінансова звітіність.pdf
17 листопада 2020 13:30
13.Тех.завдання.pdf
17 листопада 2020 13:30
11.Лист про огляд об_єкту.pdf
17 листопада 2020 13:30
10.Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

21 грудня 2020 09:15
Електронний підпис
21 грудня 2020 09:12
Довідки разом
21 грудня 2020 09:12
довідки про податки
21 грудня 2020 09:12
Довідка МВД.jpg
21 грудня 2020 09:12
Довідки
18 грудня 2020 20:31
Електронний підпис
17 листопада 2020 09:39
Електронний підпис
17 листопада 2020 09:38
Розрахунок прибутку_.pdf
17 листопада 2020 09:38
Лист роз_яснення .pdf
17 листопада 2020 09:38
Календарний графік.pdf
09 листопада 2020 17:11
Електронний підпис
09 листопада 2020 17:05
Фінзвіт 9 міс. 2020.pdf
09 листопада 2020 17:05
Фінансовий звіт за 2019 р..pdf
09 листопада 2020 17:05
Статут.PDF
09 листопада 2020 17:05
Сертифікат кошторисника (1).pdf
09 листопада 2020 17:05
опис матеріалів.pdf
09 листопада 2020 17:05
Опис до статуту.PDF
09 листопада 2020 17:05
Накази працівники 2.pdf
09 листопада 2020 17:05
Наказ_ рішення директор.pdf
09 листопада 2020 17:05
Наказ Шелудченко.pdf
09 листопада 2020 17:05
Наказ Марченко_ Маленко.pdf
09 листопада 2020 17:05
Наказ Гордієнко Г.П.pdf
09 листопада 2020 17:05
Наказ Білолюбський.pdf
09 листопада 2020 17:05
Лiцензiя.PDF
09 листопада 2020 17:05
Лист огляду pdf.pdf
09 листопада 2020 17:05
Кошторис.pdf
09 листопада 2020 17:05
Декларація земляні роботи.pdf
09 листопада 2020 17:05
Витяг ЄДРПОУ.pdf
09 листопада 2020 17:05
БФ_Витяг_ПДВ.PDF
09 листопада 2020 17:05
Аналогічний договір вікна.pdf

Публічні документи

17 листопада 2020 14:27
Електронний підпис
17 листопада 2020 14:24
ЦПХ2.pdf
17 листопада 2020 14:24
ЦПХ.pdf
17 листопада 2020 14:24
працівники pdf (30).pdf
17 листопада 2020 14:24
ОПИС.pdf
17 листопада 2020 14:24
документи на керівника.pdf
17 листопада 2020 14:24
інформаційна довідка.pdf
17 листопада 2020 14:24
дозвільні документи (2).pdf
17 листопада 2020 14:24
досвід 4.pdf
17 листопада 2020 14:24
досвід3.pdf
17 листопада 2020 14:24
досвід (2).pdf
17 листопада 2020 14:24
досвід (1).pdf
17 листопада 2020 14:23
гарантійні листи.pdf
17 листопада 2020 14:23
довідка субпідряд.pdf
17 листопада 2020 14:23
довідка захист довкілля.pdf
17 листопада 2020 14:23
довідка ст.17 (2).pdf
17 листопада 2020 14:23
ліцензія.pdf
17 листопада 2020 14:23
статут (2).pdf
17 листопада 2020 14:23
фін.звітність.pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 12:50
Електронний підпис
13 листопада 2020 12:48
Договірна ціна+кошториси.pdf
01 листопада 2020 18:55
Електронний підпис
01 листопада 2020 18:51
Лист-ліцензія.pdf
01 листопада 2020 18:51
Уставні+наказ директор.PDF
01 листопада 2020 18:51
удостоверения о.т..PDF
01 листопада 2020 18:51
Трудові.PDF
01 листопада 2020 18:51
Сертификат-Хенкель.pdf
01 листопада 2020 18:51
Сварщик-корочка.PDF
01 листопада 2020 18:51
протоколи пояси.PDF
01 листопада 2020 18:51
Працівники.pdf
01 листопада 2020 18:51
посвідч-охорона праці.PDF
01 листопада 2020 18:51
паспорта-техніка.PDF
01 листопада 2020 18:51
Паспорт риштування.PDF
01 листопада 2020 18:51
Обладнання.pdf
01 листопада 2020 18:51
Ліцензія.PDF
01 листопада 2020 18:51
Лист-Хенкель.pdf
01 листопада 2020 18:51
лист-субпідрядники.pdf
01 листопада 2020 18:51
Лист гарантія .pdf
01 листопада 2020 18:51
екологія.pdf
01 листопада 2020 18:51
Досвід-ЦРЛ.PDF
01 листопада 2020 18:51
Досвід-інклюзивність.PDF
01 листопада 2020 18:51
Досвід роботи.pdf
01 листопада 2020 18:51
Досвід -ЗОШ-7.PDF
01 листопада 2020 18:51
Дог-техніка-2.pdf
01 листопада 2020 18:51
Дог-спецбуд-техніка.PDF
01 листопада 2020 18:51
Дог-склад-мирг.PDF
01 листопада 2020 18:51
Договора-ЦПХ.PDF
01 листопада 2020 18:51
Договірна ціна + кошториси.pdf
01 листопада 2020 18:51
Дог - склад-виробн.PDF
01 листопада 2020 18:51
дипломи.pdf
01 листопада 2020 18:51
Баланс_кварт_2020.pdf
01 листопада 2020 18:51
Баланс_4_кварт2019.pdf
01 листопада 2020 18:51
Баланс_2_кварт_2020.pdf
01 листопада 2020 18:51
Баланс.pdf
01 листопада 2020 18:51
акт огляду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ "Сумбуд"

Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н"

ТОВ "ІННОВАВУД"

ТОВ Будресурспостачання

ТОВ ЕЛЕКТРО ЛЕНД

ТОВ "Будівельна фірма "Елітбуд"

ТОВ СПЕЦТЕХСТРОЙ

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА ГРУПА НОВАПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Сумбуд"
#14017843
Відхилено 3 909 901,20
UAH з ПДВ
25 листопада 2020 16:50
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н"
#30759920
Відхилено 3 999 999,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 17:20
ТОВ "ІННОВАВУД"
#39095917
Відхилено 4 000 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 16:38
ТОВ Будресурспостачання
#40698016
Відхилено 4 040 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2020 17:08
ТОВ ЕЛЕКТРО ЛЕНД
#39583429
Відхилено 4 047 000,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 17:10
ТОВ "Будівельна фірма "Елітбуд"
#41631772
Переможець 4 354 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2020 11:55

Документи

25 листопада 2020 16:47
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:44
протокол
18 листопада 2020 15:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

01 грудня 2020 17:20
Електронний підпис
01 грудня 2020 17:17
протокол
25 листопада 2020 16:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 грудня 2020 16:36
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:34
протокол

Документи

03 грудня 2020 17:07
Електронний підпис
03 грудня 2020 17:05
протокол

Документи

08 грудня 2020 17:10
Електронний підпис
08 грудня 2020 17:08
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2020 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Будівельна фірма "Елітбуд"
#41631772
4 354 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 16:29
додаткова угода укладений
30 листопада 2021 16:27
Електронний підпис укладений
24 листопада 2021 09:27
Додаткова угода 2 вді 23.11.2021р..pdf зміни до договору
24 листопада 2021 09:19
Електронний підпис укладений
23 червня 2021 13:56
Додаткова угода 1 від 23.06.21р..pdf зміни до договору
23 червня 2021 13:53
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 13:17
договір укладений
23 грудня 2020 13:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов`язань щодо виконання робіт до 30 листопада 2021року
Номер договору про закупівлю: 255
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі відкоригованої проектно-кошторисної документації об’єкта капітального ремонт (термомодернізації) фасаду адміністративної будівлі по вул. Гамалія, буд. 25 в м. Суми Сумської області
Номер договору про закупівлю: 255
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 954 048,32
UAH (в тому числі ПДВ 659 008,05 UAH)
Причини розірвання договору: зміна терміну дії договору до 29.11.2021р.