Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (лот 1 - шини для транспортних засобів малої тоннажності; лот 2 - шини для вантажних автомобілів; лот 3 - шини для сільськогосподарської техніки)
Очікувана вартість
559 646,46 UAH
UA-2020-10-20-003064-b bd324642f6a04f0db00e5e97a0427902
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дятченко Ганна Олександрівна

+380612253610 A.Djatchenko@zoe.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ Запоріжжяобленерго
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14
Контактна особа: Дятченко Ганна Олександрівна
+380612253610
A.Djatchenko@zoe.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 14:00
Очікувана вартість: 559 646,46 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності


Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства. Код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі (Код ДК 021:2015): Для лоту 1 - 34351000-2 Шини для транспортних засобів малої тоннажності. Для лоту 2 - 34352100-0 Шини для вантажних автомобілів. Для лоту 3 - 34352300-2 Шини для сільськогосподарської техніки.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

28 жовтня 2020 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 11:16
ТД Шини - 3 л. нова редакція від 28.10.20.docx
28 жовтня 2020 11:16
Зміни від 28.10.20.docx
20 жовтня 2020 16:22
Оголошення.doc
28 жовтня 2020 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 11:16
ТД Шини - 3 л. нова редакція від 28.10.20.docx
20 жовтня 2020 16:22
ТД Шини - 3 л..docx
28 жовтня 2020 11:16
Зміни від 28.10.20.docx
20 жовтня 2020 16:22
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-20-003064-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА", Код ЄДРПОУ:33010822
Дата подання: 23 жовтня 2020 14:59
Технічни вимоги
Шановний Замовник.
Вимагаємо зміни в технічних вимогам індекса навантаження по шині:
2 Шина автомобільна легкова 235/60R18 шт 8 Michelin Pilot Alpin PA5 SUV зимові Н 117 2020 Haval H6
на індекс 107, оскільки в данної шини індекс 107, аналогів не існує з індексом 117.
4 Шина автомобільна легкова 205/55 R16 шт 4 Hankook Winter i*Cept iZ2 W616 зимовий Т 96 2020 Шкода Супер-б
на індекс 94, оскільки оскільки в данної шини індекс 94, аналогів не існує з індексом 96.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 жовтня 2020 11:10
«В найближчий час будуть внесені зміни до тендерної документації».

Документи

28 жовтня 2020 11:08
Протокол

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 1 - шини для транспортних засобів малої тоннажності
Опис предмету закупівлі:
Код ДК 021:2015 - 34351000-2 Шини для транспортних засобів малої тоннажності
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 115 739,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 157,39 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 листопада 2020 11:45
Закінчення: 06 листопада 2020 12:06
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

39 шт
Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Волгоградська, 25
Дата доставки: 15 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов Договору, Покупець здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної (акту приймання-передачі товару). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" 80 145,96
UAH з ПДВ
80 145,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЦЕНТР-ШИНА ГРУП" 84 756,00
UAH з ПДВ
84 756,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 15:40
Електронний підпис
12 листопада 2020 15:30
3 п. 13 ч. 1 ст. 17.pdf.p7s
12 листопада 2020 15:30
8 Наказ та протокол ориг.pdf.p7s
12 листопада 2020 15:30
8 Наказ та протокол ориг.pdf
12 листопада 2020 15:30
7 Витяг ПДВ.pdf.p7s
12 листопада 2020 15:30
7 Витяг ПДВ.pdf
12 листопада 2020 15:30
6 Статут протокол змін опис.pdf
12 листопада 2020 15:30
4 ч. 2 ст. 17.pdf.p7s
12 листопада 2020 15:30
4 ч. 2 ст. 17.pdf
12 листопада 2020 15:29
3 п. 13 ч. 1 ст. 17.pdf
12 листопада 2020 15:29
2 п. 12 ч. 1 ст. 17.pdf.p7s
12 листопада 2020 15:29
2 п. 12 ч. 1 ст. 17.pdf
12 листопада 2020 15:29
1 Dovidka_20287590280210134346.pdf.p7s
12 листопада 2020 15:29
1 Dovidka_20287590280210134346.pdf
30 жовтня 2020 13:02
Електронний підпис
30 жовтня 2020 13:01
13 Проект договору.pdf.p7s
30 жовтня 2020 13:01
9 Наказ та протокол.pdf.p7s
30 жовтня 2020 13:01
8 Стаття 17.pdf.p7s
30 жовтня 2020 13:01
15 Довідка щодо санкцій.pdf
30 жовтня 2020 13:01
13 Проект договору.pdf
30 жовтня 2020 13:01
12 Довідка про правочин.pdf
30 жовтня 2020 13:01
10 Фінансова звітність.pdf
30 жовтня 2020 13:01
9 Наказ та протокол.pdf
30 жовтня 2020 13:01
8 Стаття 17.pdf
30 жовтня 2020 13:01
4 Договори аналогічні.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 09:57
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:14
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:09
32. ПДВ витяг (заверен).pdf
04 листопада 2020 14:09
31. Статут_21.10.2020 (копія).pdf
04 листопада 2020 14:09
28. Листи Мішлен.pdf
04 листопада 2020 14:09
4. Довідка не фіз.особа.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"

ТОВ "ЦЕНТР-ШИНА ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"
#33010822
Переможець 80 145,96
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 12:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 12:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА"
#33010822
80 145,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 11:52
Звіт укладений
02 березня 2021 11:48
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 15:39
Повідомлення про внесння змін до Договору.docx зміни до договору
01 лютого 2021 15:36
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 14:29
Повідомлення про внесння змін до Договору.docx зміни до договору
17 грудня 2020 14:24
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 09:41
Договір укладений
01 грудня 2020 09:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; Та п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 331220
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 331220
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 80 145,96
UAH (в тому числі ПДВ 13 357,66 UAH)