Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтер для тривимірного моделювання
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2020-10-20-002744-b 6fcb07efc0be4a0aa8c9496ef6500809
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Седлецький Василь Янович

0432632047 vtransprylad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Вінницятрансприлад» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081242
Вебсайт: http://www.vtranspribor.com.ua
Місцезнаходження: Україна , Вінницька обл., Вінниця, пл. Привокзальна, буд.1
Контактна особа: Седлецький Василь Янович
0432632047
vtransprylad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 15:30
Початок аукціону: 06 листопада 2020 13:55
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Принтер для тривимірного моделювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, пл. Привокзальна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Термін оплати – після отримання обладнання, підписання накладних - не пізніше 47 банківських днів після реєстрації податкової накладної Пiсляоплата 47 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оподаткування
Дата подання: 23 жовтня 2020 17:48
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 15:56
Чи повинен бути постачальник платником ПДВ для постачання позицій вказаних в закупівлі?
Відповідь: Згідно тендерної документації - У випадку надання пропозиції будь яким учасником, який не є платником ПДВ 20%, розгляд пропозицій учасників проводиться замовником без урахування ПДВ 20%
Т.Д. Версия PEEK
Дата подання: 25 жовтня 2020 20:55
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 15:56
В технической документации указано "Максимальна температура сопла, не менше 420°C" Но данная функция доступна только в версии Creatbor F160 PEEK с специальным соплом и такая модель стоит от 75 000 грн. И соответственно возможность печать материалом PEEK. Прошу внести изменения в тендерную документацию
Відповідь: Змінено - "Максимальна температура сопла, не менше 260°C"
Т.Д. Паспорт качества
Дата подання: 25 жовтня 2020 21:06
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 15:57
Есть паспорт от производителя. Достаточно ли этого? Какой сертификат имеется в виду, качества или соответствия?
Відповідь: Достатньо паспорта від виробника
ФОП без НДС
Дата подання: 25 жовтня 2020 21:10
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 15:58
Может ли ФОП без НДС учавствовать?
Відповідь: Може приймати участь ФОП без ПДВ
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-20-002744-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "3Д ТЕХ", Код ЄДРПОУ:41842811
Дата подання: 23 жовтня 2020 17:45
Вимога внести правки в проект договору закупівлі Пункт 5.4 проекту договору закупівлі - "Покупець має право частково або повністю відмовитися від закупівлі залежно від реального фінансування видатків" Пункт 7.2 проекту договору закупівлі - "Термін оплати – після отримання обладнання, підписання накладних - не раніше 45 банківських днів після реєстрації податкової накладної."
Пункт 5.4 проекту договору закупівлі - "Покупець має право частково або повністю відмовитися від закупівлі залежно від реального фінансування видатків" позбавляє гарантії на оплату за договором постачальника і є таким що не підкріплений жодними НПА та альтернативними варіантами оплати чи карти подальших учасників договору дій при виникненні ситуації передбаченої даним пунктом. Даний пункт необхідно прибрати з проекту договору закупівлі.


Пункт 7.2 проекту договору закупівлі - "Термін оплати – після отримання обладнання, підписання накладних - не раніше 45 банківських днів після реєстрації податкової накладної." - жодним чином не фіксує часових рамок виконання оплати покупцем, фактичний термін оплати згідно з цим пунктом є необмеженим.

Разом з ним не має змісту і пункт 10.3. "Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Покупця за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1 (нуль цілих одна десята) процента річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором" - так як згідно з пунктом 7.2 проекту договору прострочення оплати є неможливим, так як не вказано її кінцевого терміну.

В проект договору по пункту 7.2 необхідно виразити зобов'язання по терміну оплати змінивши "Термін оплати – після отримання обладнання, підписання накладних - не раніше 45 банківських днів після реєстрації податкової накладної." на "не пізніше як 45 банківських днів після реєстрації податкової накладної".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 жовтня 2020 16:52
Покупець має право частково або повністю відмовитися від закупівлі, а не від оплати.
Термін оплати конкретизовано – після отримання обладнання, підписання накладних - не пізніше 47 банківських днів після реєстрації податкової накладної.
Номер вимоги: UA-2020-10-20-002744-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЗІГАНШИН АНДРІЙ ІГОРОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:3350610859
Дата подання: 10 листопада 2020 15:35
Участник был выбран победителем, при этом относительно других участников условия были дискриминационные, так как в момент проведения редукциона участникам-не плательщикам НДС невозможно понять кто из участников является плательщиком НДС, а кто нет, что не позволяет в полной мере снижать цену и быть конкурентными. На момент редукциона цена должна быть приведенная к единому значению, которое и учитывается в последствии при квалификации участников, однако в отношении данного участника цена при квалификации бралась не из редукциона, а с отниманием НДС (48082,50 грн). Такие условия дискриминационные, так как заказчик оплачивает победителю цену товара уже с учетом НДС (57699,00 грн), что в итоге составляет больше, чем предложение другого участника (57690,00). Прошу пересмотреть результаты квалификации и признать победителем участника с наименьшим ценовым предложением - ФОП Зиганшин А.И. В случае игнорирования данного требования, будет подана жалоба в Антимонопольным комитет Украины.
Дискриминационные требования и неверное определение победителя
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 листопада 2020 16:27
Згідно закону України «Про публічні закупівлі»: переможець процедури закупівлі – учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною.
Згідно тендерної документації: оцінка тендерної пропозиції – ціна з врахуванням податку на додану вартість 20%. У випадку надання пропозиції будь яким учасником, який не є платником ПДВ 20%, розгляд пропозицій учасників проводиться замовником без урахування ПДВ 20%.
Таким чином, пропозиція ФОП "ЗІГАНШИН АНДРІЙ ІГОРОВИЧ" не відповідає умовам, що визначені у тендерній документації і не є найбільш економічно вигідною.
Замовник є державним підприємством, якому сплачений за товар ПДВ повертається.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗІГАНШИН АНДРІЙ ІГОРОВИЧ " 58 000,00
UAH з ПДВ
57 690,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 58 518,00
UAH з ПДВ
57 699,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 11:18
Електронний підпис
05 листопада 2020 10:47
Пропозиція.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 12:14
Оновлена Цінова Пропозиція.pdf
11 листопада 2020 12:14
Довідка_УМВС (1).pdf
11 листопада 2020 12:14
Довідка Корупція.pdf
11 листопада 2020 12:14
ДПС (1).pdf
04 листопада 2020 11:39
Електронний підпис
04 листопада 2020 11:38
Штатний розпис.pdf
04 листопада 2020 11:38
Цінова Пропозиція.pdf
04 листопада 2020 11:38
Фінансова звітність.pdf
04 листопада 2020 11:38
Проект договору закупівлі.pdf
04 листопада 2020 11:38
Наказ (директор).pdf
04 листопада 2020 11:38
Лист-вiдгук (Гайсин) 2020 рік.pdf
04 листопада 2020 11:38
Гарантійний лист (ч. 2 ст. 17).pdf
04 листопада 2020 11:38
Гарантійний лист (санкції).pdf
04 листопада 2020 11:38
Гарантійний лист (витрати).pdf
04 листопада 2020 11:38
Витяг розширений (ЄДР).pdf
04 листопада 2020 11:38
Витяг (ПДВ).pdf
04 листопада 2020 11:38
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗІГАНШИН АНДРІЙ ІГОРОВИЧ "

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗІГАНШИН АНДРІЙ ІГОРОВИЧ "
#3350610859
Відхилено 57 690,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 14:53
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
Переможець 57 699,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 14:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
57 699,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 16:48
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 15:44
Додаткова угода 1 (1).pdf зміни до договору
05 січня 2021 15:43
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 13:23
Договір 86.pdf укладений
27 листопада 2020 13:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження
Номер договору про закупівлю: ВТКіОП/86/Ю1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 57 699,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 616,50 UAH)