Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (допоміжне навчальне приладдя та пристрої)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2020-10-20-002607-a e69c5cb440224235aadab00c54b29b0f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Добра Мирослава Валеріївна

+380312613572 v_osviti@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ УЖГОРОДСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 33760829
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., село Оноківці, вул. Шкільна,1
Контактна особа: Добра Мирослава Валеріївна
+380312613572
v_osviti@meta.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 13:47
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 15:00
Початок аукціону: 06 листопада 2020 13:25
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиці.і. -усі документи готуються та подаються: українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 комплекти
Комплект таблиць з основ здоров'я
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул.Волошина 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
55 комплекти
Набір тіло людини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул.Волошина 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
55 комплекти
Комплект таблиць "Види каліграфічних з'єднань" (Вчимося писати)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул Волошина 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
55 шт
Глобус фізичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул Волошина 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 16:15
ЗМІНИ Додаток 3 проект договору.doc
26 жовтня 2020 16:15
ЗМІНИ Додаток 2 Технічні характеристики.doc
26 жовтня 2020 16:15
ЗМІНИ ТД допоміжне навчальне обладнання.doc
26 жовтня 2020 16:15
Зміни Оголошення.pdf
26 жовтня 2020 16:15
ЗМІНИ.doc
20 жовтня 2020 13:48
Додаток 3 проект договору.doc
20 жовтня 2020 13:48
Додаток 2 Технічні характеристики.doc
20 жовтня 2020 13:48
Додаток 1 тендерна пропозиція.doc
20 жовтня 2020 13:48
ТД допоміжне навчальне обладнання.doc
20 жовтня 2020 13:48
оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прошу надати роз'яснення
Дата подання: 23 жовтня 2020 15:40
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 16:02
Згідно договору поставки... 4.2 Місце поставки ТОВАРУ: за місцезнаходженням закладів загальної середньої освіти Ужгородського району згідно дислокації. При поставці товару дислокація буде уточнена. Прохання надати точну дислокацию адрес доставки товару, у зв'язку з її суттєвою собівартістю в замовленому Вами товарі.
Відповідь: Будуть внесені зміни в: 1.Додаток 3 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю», в розділі 4. Поставка товару, п.4.2 Місце поставки товару: Закарпатська обл. м.Ужгород, вул Волошина,35.
2.Оголошення про проведення відкритих торгів: 3.1.Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи наданш послуг: Закарпатська обл. м.Ужгород, вул Волошина,35;
3.Додаток 2 «Технічні вимоги. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.» пункт 5. Місце поставки товарів: Закарпатська обл.м.Ужгород вул Волошина, 35.
4.Тендерна документація, щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Шкільні меблі (допоміжне навчальне приладдя та пристрої» код ДК021:2015 39160000-1 Шкільні меблі) в розділі І. Загальні положення, п.4.3.місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): місце поставки товарів: Закарпатська обл.м.Ужгород, вул Волошина,35.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-20-002607-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА, Код ЄДРПОУ:2578503369
Дата подання: 13 листопада 2020 18:27
Інструкція з підготовки тендерної документації, Технічні вимоги.
Згідно тендерної документації Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції:
Документи, які складаються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника; дату складання; текст документа.
Учасник ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА " у листах довільної форми , які були завантажені не мають дати складання. А саме:
- Гарантійний лист, щодо застосування заходів із захисту довкілля
- Лист про господарську діяльність
- Лист, щодо надання документів на підтвердження технічних характеристик товарів
-Лист, щодо необов'якової сертифікації товарів та ліцензування діяльності
- Лист повідомлення про взяття на облік платника податків
- Довідка про ненадання ліцензій
- Довідка про право підпису
- Гарантійний лист про дійсність тендерної пропозиції
- Гарантійний лист, що товар є новим
- Довідка про невикористання субпідрядника
Тому Учасник ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА " не виконав умови тендерної пропозиції Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Також Учасник не надав у складі тендерної пропозиції згідно Додатку №2 "Технічні вимоги" - Копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ на матеріали. Згідно Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції п.2
Якщо завантажені в електронну систему закупівель документи сформовані не у відповідності з вимогами тендерної документації така пропозиція оцінюється як така, що не відповідає умовам тендерної документації, та відхиляється.
Виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції , подання яких вимагалось тендерною документацією не підпадають під Статтю 29 п.16 ЗУ Про публічні закупівлі, тому Ваше рішення про визнання ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА " переможцем у закупівлі UA-2020-10-20-002607-a вважається незаконним. Прошу усунути порушення ЗУ Про публічні закупівлі, в іншому випадку розгляд буде перенесено в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 листопада 2020 14:32
Розяснення надано в протоколі відповідь.

Документи

18 листопада 2020 14:31
Протокол відповідь.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА " 70 950,00
UAH з ПДВ
55 870,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА 75 350,00
UAH з ПДВ
56 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО1" 79 750,00
UAH з ПДВ
79 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2020 09:55
Електронний підпис
13 листопада 2020 11:37
Електронний підпис
13 листопада 2020 11:28
мвс 30.10.pdf
05 листопада 2020 13:36
Електронний підпис
05 листопада 2020 13:33
Цінова пропозиція.pdf
05 листопада 2020 13:33
Технічна специфікація.pdf
05 листопада 2020 13:33
Проект договору.pdf
05 листопада 2020 13:33
Зміни Оголошення.pdf
05 листопада 2020 13:33
Висновок СЕС Дидактика .pdf
05 листопада 2020 13:33
Витяг з ЄДР.pdf
05 листопада 2020 13:33
Ідентифікаційний код.pdf
05 листопада 2020 13:33
Довідка про право підпису.pdf
05 листопада 2020 13:33
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 11:45
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:44
Порівн.таблиця.pdf
05 листопада 2020 11:44
Дод.2 Техн.вимоги.pdf
05 листопада 2020 11:44
Паспорт Шафаренко М.Д. (2).pdf
05 листопада 2020 11:44
Документи якості (2).pdf
05 листопада 2020 11:44
Витяг з ЄДРПОУ (2).pdf
05 листопада 2020 11:44
Гарант.листи, Довідки.pdf
05 листопада 2020 11:44
Дод.1 Цінова пропозиція.pdf
05 листопада 2020 11:44
Дод.3 Проект договора.pdf
05 листопада 2020 11:44
Авториз.лист.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 14:00
Електронний підпис
05 листопада 2020 13:59
Відомості про учасника.pdf
05 листопада 2020 13:59
СЕС1.pdf
05 листопада 2020 13:59
СЕС2.pdf
05 листопада 2020 13:59
Сертифікати.pdf
05 листопада 2020 13:59
Техпаспорт.pdf
05 листопада 2020 13:59
Авторизаційний лист.pdf
05 листопада 2020 13:59
Лист матеріали.pdf
05 листопада 2020 13:59
Фінзвіт 2019.pdf
05 листопада 2020 13:59
Аналогічний договір.pdf
05 листопада 2020 13:59
Кваліфікаційні документи.pdf
05 листопада 2020 13:59
Додаток 3 проект договору.pdf
05 листопада 2020 13:59
Паспорт виробу.pdf
05 листопада 2020 13:59
Витяг єдиний податок.pdf
05 листопада 2020 13:59
Установчі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА "

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА "
#2857405601
Переможець 55 870,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 16:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА "
#2857405601
55 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 16:20
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:45
File.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 10:41
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 10:25
дод угода 1.PDF зміни до договору
01 грудня 2020 10:11
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 09:39
279.PDF укладений
26 листопада 2020 09:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти п.3.1. розділу ІІІ "Ціна договору" у наступній редакції:ціна договору становить 55 869.55 грн
Номер договору про закупівлю: ДМ20-93/279
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку із зменшенням обсягів закупівлі сторони домовились зменшити суму договору на 12540.00грн
Номер договору про закупівлю: ДМ20-93/279
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 43 329,55
UAH