Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі (допоміжне навчальне приладдя та пристрої)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2020-10-20-002607-a ● e69c5cb440224235aadab00c54b29b0f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ УЖГОРОДСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 33760829 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., село Оноківці, вул. Шкільна,1 |
Контактна особа: |
Добра Мирослава Валеріївна +380312613572 v_osviti@meta.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2020 13:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 06 листопада 2020 13:25 |
Очікувана вартість: | 80 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиці.і. -усі документи готуються та подаються: українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 комплекти
Комплект таблиць з основ здоров'я
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул.Волошина 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
55 комплекти
Набір тіло людини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул.Волошина 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
55 комплекти
Комплект таблиць "Види каліграфічних з'єднань" (Вчимося писати)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул Волошина 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
55 шт
Глобус фізичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул Волошина 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2020 16:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2020 16:15 |
ЗМІНИ Додаток 3 проект договору.doc | |
26 жовтня 2020 16:15 |
ЗМІНИ Додаток 2 Технічні характеристики.doc | |
26 жовтня 2020 16:15 |
ЗМІНИ ТД допоміжне навчальне обладнання.doc | |
26 жовтня 2020 16:15 |
Зміни Оголошення.pdf | |
26 жовтня 2020 16:15 |
ЗМІНИ.doc | |
20 жовтня 2020 13:48 |
Додаток 3 проект договору.doc | |
20 жовтня 2020 13:48 |
Додаток 2 Технічні характеристики.doc | |
20 жовтня 2020 13:48 |
Додаток 1 тендерна пропозиція.doc | |
20 жовтня 2020 13:48 |
ТД допоміжне навчальне обладнання.doc | |
20 жовтня 2020 13:48 |
оголошення.pdf |
26 жовтня 2020 16:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 жовтня 2020 16:15 |
ЗМІНИ Додаток 3 проект договору.doc
|
|||
26 жовтня 2020 16:15 |
ЗМІНИ Додаток 2 Технічні характеристики.doc
|
|||
26 жовтня 2020 16:15 |
ЗМІНИ ТД допоміжне навчальне обладнання.doc
|
|||
26 жовтня 2020 16:15 |
Зміни Оголошення.pdf
|
|||
26 жовтня 2020 16:15 |
ЗМІНИ.doc
|
|||
20 жовтня 2020 13:48 |
Додаток 3 проект договору.doc
|
|||
20 жовтня 2020 13:48 |
Додаток 2 Технічні характеристики.doc
|
|||
20 жовтня 2020 13:48 |
Додаток 1 тендерна пропозиція.doc
|
|||
20 жовтня 2020 13:48 |
ТД допоміжне навчальне обладнання.doc
|
|||
20 жовтня 2020 13:48 |
оголошення.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прошу надати роз'яснення
Дата подання: 23 жовтня 2020 15:40
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 16:02
Згідно договору поставки...
4.2 Місце поставки ТОВАРУ: за місцезнаходженням закладів загальної середньої освіти Ужгородського району згідно дислокації. При поставці товару дислокація буде уточнена.
Прохання надати точну дислокацию адрес доставки товару, у зв'язку з її суттєвою собівартістю в замовленому Вами товарі.
Відповідь: Будуть внесені зміни в: 1.Додаток 3 до тендерної документації «Проект договору про закупівлю», в розділі 4. Поставка товару, п.4.2 Місце поставки товару: Закарпатська обл. м.Ужгород, вул Волошина,35.
2.Оголошення про проведення відкритих торгів: 3.1.Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи наданш послуг: Закарпатська обл. м.Ужгород, вул Волошина,35;
3.Додаток 2 «Технічні вимоги. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.» пункт 5. Місце поставки товарів: Закарпатська обл.м.Ужгород вул Волошина, 35.
4.Тендерна документація, щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Шкільні меблі (допоміжне навчальне приладдя та пристрої» код ДК021:2015 39160000-1 Шкільні меблі) в розділі І. Загальні положення, п.4.3.місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): місце поставки товарів: Закарпатська обл.м.Ужгород, вул Волошина,35.
2.Оголошення про проведення відкритих торгів: 3.1.Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи наданш послуг: Закарпатська обл. м.Ужгород, вул Волошина,35;
3.Додаток 2 «Технічні вимоги. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.» пункт 5. Місце поставки товарів: Закарпатська обл.м.Ужгород вул Волошина, 35.
4.Тендерна документація, щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Шкільні меблі (допоміжне навчальне приладдя та пристрої» код ДК021:2015 39160000-1 Шкільні меблі) в розділі І. Загальні положення, п.4.3.місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): місце поставки товарів: Закарпатська обл.м.Ужгород, вул Волошина,35.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-20-002607-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА, Код ЄДРПОУ:2578503369
Дата подання: 13 листопада 2020 18:27
Інструкція з підготовки тендерної документації, Технічні вимоги.
Згідно тендерної документації Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції:
Документи, які складаються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника; дату складання; текст документа.
Учасник ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА " у листах довільної форми , які були завантажені не мають дати складання. А саме:
- Гарантійний лист, щодо застосування заходів із захисту довкілля
- Лист про господарську діяльність
- Лист, щодо надання документів на підтвердження технічних характеристик товарів
-Лист, щодо необов'якової сертифікації товарів та ліцензування діяльності
- Лист повідомлення про взяття на облік платника податків
- Довідка про ненадання ліцензій
- Довідка про право підпису
- Гарантійний лист про дійсність тендерної пропозиції
- Гарантійний лист, що товар є новим
- Довідка про невикористання субпідрядника
Тому Учасник ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА " не виконав умови тендерної пропозиції Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Також Учасник не надав у складі тендерної пропозиції згідно Додатку №2 "Технічні вимоги" - Копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ на матеріали. Згідно Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції п.2
Якщо завантажені в електронну систему закупівель документи сформовані не у відповідності з вимогами тендерної документації така пропозиція оцінюється як така, що не відповідає умовам тендерної документації, та відхиляється.
Виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції , подання яких вимагалось тендерною документацією не підпадають під Статтю 29 п.16 ЗУ Про публічні закупівлі, тому Ваше рішення про визнання ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА " переможцем у закупівлі UA-2020-10-20-002607-a вважається незаконним. Прошу усунути порушення ЗУ Про публічні закупівлі, в іншому випадку розгляд буде перенесено в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Документи, які складаються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника; дату складання; текст документа.
Учасник ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА " у листах довільної форми , які були завантажені не мають дати складання. А саме:
- Гарантійний лист, щодо застосування заходів із захисту довкілля
- Лист про господарську діяльність
- Лист, щодо надання документів на підтвердження технічних характеристик товарів
-Лист, щодо необов'якової сертифікації товарів та ліцензування діяльності
- Лист повідомлення про взяття на облік платника податків
- Довідка про ненадання ліцензій
- Довідка про право підпису
- Гарантійний лист про дійсність тендерної пропозиції
- Гарантійний лист, що товар є новим
- Довідка про невикористання субпідрядника
Тому Учасник ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА " не виконав умови тендерної пропозиції Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Також Учасник не надав у складі тендерної пропозиції згідно Додатку №2 "Технічні вимоги" - Копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ на матеріали. Згідно Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції п.2
Якщо завантажені в електронну систему закупівель документи сформовані не у відповідності з вимогами тендерної документації така пропозиція оцінюється як така, що не відповідає умовам тендерної документації, та відхиляється.
Виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції , подання яких вимагалось тендерною документацією не підпадають під Статтю 29 п.16 ЗУ Про публічні закупівлі, тому Ваше рішення про визнання ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА " переможцем у закупівлі UA-2020-10-20-002607-a вважається незаконним. Прошу усунути порушення ЗУ Про публічні закупівлі, в іншому випадку розгляд буде перенесено в АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 листопада 2020 14:32
Розяснення надано в протоколі відповідь.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА " |
70 950,00
UAH з ПДВ
|
55 870,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШАФАРЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА |
75 350,00
UAH з ПДВ
|
56 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО1" |
79 750,00
UAH з ПДВ
|
79 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА " #2857405601 |
Переможець |
55 870,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2020 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 10:45
|
File.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2020 10:25
|
дод угода 1.PDF | зміни до договору |
01 грудня 2020 10:11
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2020 09:39
|
279.PDF | укладений |
26 листопада 2020 09:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викласти п.3.1. розділу ІІІ "Ціна договору" у наступній редакції:ціна договору становить 55 869.55 грн |
Номер договору про закупівлю: | ДМ20-93/279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у звязку із зменшенням обсягів закупівлі сторони домовились зменшити суму договору на 12540.00грн |
Номер договору про закупівлю: | ДМ20-93/279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |