Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Борошно пшеничне та крупи в асортименті:ячнева,пшенична Арнаутка,гречана, рис, перлова, пластівці вівсяні "геркулес", пшоно шліфоване вагове та фасоване для закладів освіти)
Очікувана вартість
150 356,40 UAH
UA-2020-10-20-002524-c e02fc7b7df2e4d438df88e597578fbb0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Болотіна

+380513657594 olesya0812@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЮЖНОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА
Код ЄДРПОУ: 04653220
Вебсайт: http://osvita-yu.mk.ua
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16
Контактна особа: Олеся Болотіна
+380513657594
olesya0812@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 10:09
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 16:00
Очікувана вартість: 150 356,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 751,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Мова підготовки пропозиції українська. Подання пропозиції з дотриманням умов ст.12 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Джерела фінансування місцевий бюджет,загальний та спеціальний фонд, додаткові кошти, економія коштів укладених за результатами відкритих торгів
Місце знаходження замовника: 55000, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16.
Категорія замовника: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4100 кілограми
Борошно пшеничне вищого ґатунку вагове та фасоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності міста Южноукраїнська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15612100-2 — Борошно пшеничне
100 кілограми
Крупа ячнева вагова та фасована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності міста Южноукраїнська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15613300-1 — Злакові продукти
200 кілограми
Крупа пшенична Арнаутка вагова та фасована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності міста Южноукраїнська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15613300-1 — Злакові продукти
1000 кілограми
Крупа гречана вагова та фасована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності міста Южноукраїнська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15613300-1 — Злакові продукти
1000 кілограми
Рис ваговий та фасований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності міста Южноукраїнська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15614000-5 — Рис оброблений
100 кілограми
Крупа перлова вагова та фасована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності міста Южноукраїнська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15613300-1 — Злакові продукти
250 кілограми
Пластівці вівсяні "геркулес" вагові та фасовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності міста Южноукраїнська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15613100-9 — Вівсяна крупа
300 кілограми
Пшоно шліфоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55000, Україна, Миколаївська область, місто Южноукраїнськ, Заклади освіти комунальної власності міста Южноукраїнська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15613300-1 — Злакові продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару на підставі видаткових накладних Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП " МЕНАДА" 150 018,00
UAH з ПДВ
150 018,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 09:48
Електронний підпис
27 жовтня 2020 09:43
31.Проект договору.pdf
27 жовтня 2020 09:43
28.Цінова пропозиція.pdf
27 жовтня 2020 09:43
27.Договір КДНЗ 14.pdf
27 жовтня 2020 09:43
26.Відгук КДНЗ 14.pdf
27 жовтня 2020 09:42
15.Договір з КП СОМ.pdf
27 жовтня 2020 09:42
10.Акти дезінфекції.pdf
27 жовтня 2020 09:42
4.Рішення власника 1.pdf
27 жовтня 2020 09:42
3.Витяг з Наказу 1.pdf
27 жовтня 2020 09:42
1.Витяг з ЄДР Менада.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП " МЕНАДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП " МЕНАДА"
#23043331
Переможець 150 018,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 10:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 10:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП " МЕНАДА"
#23043331
150 018,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 16:25
протокол від 13.04.2021 №5.pdf укладений
13 квітня 2021 16:24
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 14:09
Дод. угода №2 до договору №725 від 4.11.2020.pdf зміни до договору
13 січня 2021 11:13
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:26
Дод.угода_№1_до_дог.№725_вiд_04.11.2020_року_Борошно_пшеничне_та_крупи_в_асортиментi.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:23
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 11:35
договір 725 від 04.11.2020.pdf укладений
04 листопада 2020 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись ст.ст.651, 653 Цивільного кодексу України, відповідно до ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (В редакції Закону №114-IX від 19.09.2019, ВВР, 2019, № 45, ст.289, ВВР, 2019, № 45, ст.289), продовження строку дії Договору, в обсязі що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 725
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення обсягу закупівлі у сумі 30002,88 грн. з ПДВ, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі та викладення пункту 2.2 договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 725
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 150 018,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 003,00 UAH)