Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт котельні (заміна котла) Опорного закладу Великочернеччинської СШ I-III ступенів Сумської районної ради Сумської області, вул. Центральна, 8, с. Велика Чернеччина, Сумського району Сумської області (Код ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт")
Очікувана вартість
610 567,00 UAH
UA-2020-10-20-002444-c 5f6f0122ccf04ffea03bb4819dc45f09
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Рудецька

+380542663578 pzosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сумської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147836
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Іллінська 97
Контактна особа: Людмила Рудецька
+380542663578
pzosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 10:06
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 19:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2020 15:40
Очікувана вартість: 610 567,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 053,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою повинні готуватись пропозиції: українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт котельні (заміна котла) Опорного закладу Великочернеччинської СШ I-III ступенів Сумської районної ради Сумської області, вул. Центральна, 8, с. Велика Чернеччина, Сумського району Сумської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42333, Україна, Сумська область, с. Велика Чернеччина, вул. Центральна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 15 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Котел
Дата подання: 21 жовтня 2020 09:11
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 11:01
Доброго дня! Просимо повідомити яка потужність котла вказана в проектої документації,котел передбачений з ручним завантаженням палива чи з механізованою подачою. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Всі вимоги щодо предмета закупівлі зазначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та доданих документах.
Обладнання.
Дата подання: 21 жовтня 2020 11:38
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 16:28
Просимо Вас надати відповідь чи можно запропонувати аналог котла без зменшення потужності. що дасть змогу зменшити вартість об'єкту. Також в кошторисі передбачена водопідготвка конкретної марки невідомого виробника ціна якої READY SOFT - 750-71268 грн.Можно запропонувати водопідготовку іншого виробника вартість якої буде набагато дешевше і вона повністю задоволнить потреби котельної? Якщо ні виложіть будьласка технічне обгрунтування (технічні характеристики згідно яких вона підбиралася).Також не зрозумілі вимоги в документації:Копія кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації завірена печаткою та підписом інженера-проектувальника, виданого уповноваженим органом та дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій,(Цей сертифікат необхідний проектной організації ,а не підряднику.Підрядник виконує роботи згідно проекту та кошторису).Копії посвідчень, протоколів перевірки знань з охорони праці, медичних книжок працівників, які зазначено в довідці (відповідно до форми 1 Додатку 1) та матимуть безпосереднє відношення до виконання договору. (Ці документи внутрішні підприємства і перевіряються інспекцією з охорони праці, Підстав надавати ці документи в тендерну документацію немає).Протокол випробування електроінструменту та електрообладнання з наданням підтверджуючих документів про можливість проводити перевірку фірмою, що видала протокол.(Також внутрішні документи підприємства і перевіряютьс інспккцією з охорони праці).Учасник повинен надати копію ліцензії на використання програмного комплексу АВК– 5 (або аналогічні).( Розрахунки можуть виконуватись і в інший спосіб не використовуючи програмні комплекси головне щоб розрахунки відповідали правилам ДБН).Копія договорів(-у) з атестованими лабораторіями на лабораторні випробування будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, дійсних на дату подання тендерних пропозицій.(Всі матеріали та обладнання підрядник повине використовувати які уже мають сертифікат). Всі вище перераховані вимоги є прямим порушенням статті 5 закону про державні закупівлі "Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, надаємо відповідь щодо питань, поставлених Вами по даній закупівлі:
1. Вимоги щодо предмету закупівлі, в т.ч. щодо котла, визначені згідно ч.3, ч.4 ст.14 Закону про публічні закупівлі».
2. Кваліфікаційний сертифікат (сертифікат проектувальника) передбачений в ст.17 Закону України «Про архітектурну діяльність» та постановою КМУ від 23.05.2011р. №554 з наступними змінами.
3. Вимоги щодо охорони праці, зазначені в оголошенні по даній закупівлі і доданих до нього документах, відповідають вимогам Закону України «Про охорону праці», в т.ч. ст.13, 15, 17, 18, 21 цього Закону. В цьому Законі відсутнє таке поняття як «внутрішній документ підприємства».
4. Оголошення по даній закупівлі та додані до нього документи не містять жодних дискримінаційних вимог до учасників та, на нашу думку, відповідають принципам здійснення публічних закупівель, передбаченим в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дефектний акт
Дата подання: 22 жовтня 2020 14:05
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 09:43
1.Стосовно обладнання : порушино ч.4, ст.14 "Закону про публічні закупівлі» ,а саме "У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників." Це свідчить ,що лобіюється конкретний підрядник та конкретна марка обладнання. 2.Повторююсь що вимоги в документації:Копія кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині кошторисної документації завірена печаткою та підписом інженера-проектувальника, виданого уповноваженим органом та дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій,(Цей сертифікат необхідний проектной організації ,а не підряднику.Підрядник виконує роботи згідно проекту та кошторису).Копії посвідчень, протоколів перевірки знань з охорони праці, медичних книжок працівників, які зазначено в довідці (відповідно до форми 1 Додатку 1) та матимуть безпосереднє відношення до виконання договору. (Ці документи внутрішні підприємства і перевіряються інспекцією з охорони праці, Підстав надавати ці документи в тендерну документацію немає).Протокол випробування електроінструменту та електрообладнання з наданням підтверджуючих документів про можливість проводити перевірку фірмою, що видала протокол.(Також внутрішні документи підприємства і перевіряютьс інспккцією з охорони праці).Учасник повинен надати копію ліцензії на використання програмного комплексу АВК– 5 (або аналогічні).( Розрахунки можуть виконуватись і в інший спосіб не використовуючи програмні комплекси головне щоб розрахунки відповідали правилам ДБН).Копія договорів(-у) з атестованими лабораторіями на лабораторні випробування будівельних матеріалів, виробів та конструкцій, дійсних на дату подання тендерних пропозицій.(Всі матеріали та обладнання підрядник повине використовувати які уже мають сертифікат).Ви надаєте перелік законів та постанов які вказують , що організації повинні це виконувать, а от підстави вимагати згідно "Закону про публічні закупівлі»для надання їх в тендерну документацію ви невказуєте. Тобто вимога подачі цих документів лобіювання конкретного виконавця.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, відповідь на питання щодо вимог в документації була надана Вам 21.10.2020р. о 16:28. Що стосується обладнання: всі вимоги щодо предмета закупівлі зазначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та доданих документах, які відповідають затвердженій кошторисній документації, що пройшла експертизу.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК "ГІДРОСФЕРА" 591 099,82
UAH з ПДВ
499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СУМИСПЕЦМОНТАЖ 555 229,42
UAH з ПДВ
536 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сумирайтепломережа 569 630,60
UAH з ПДВ
536 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 17:31
Електронний підпис
29 жовтня 2020 17:29
23 Декларація.pdf
29 жовтня 2020 17:25
Електронний підпис
29 жовтня 2020 17:15
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:28
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:25
9 ЦПУ.pdf
29 жовтня 2020 16:25
9 Тр кн ТВС.pdf
29 жовтня 2020 16:25
9 Тр кн САС.pdf
29 жовтня 2020 16:25
9 Тр кн МЮГ.pdf
29 жовтня 2020 16:25
9 Тр кн МГП.pdf
29 жовтня 2020 16:25
9 Тр кн ЛВВ.pdf
29 жовтня 2020 16:25
9 Тр кн КСП.pdf
29 жовтня 2020 16:25
9 Тр кн ЕЮВ.pdf
29 жовтня 2020 16:25
9 Тр кн ГВМ.pdf
29 жовтня 2020 16:25
9 Працівники.pdf
29 жовтня 2020 16:25
9 ВЛВ.pdf
29 жовтня 2020 16:25
8 Наказ на директора.pdf
29 жовтня 2020 16:25
7 IMG_НДС.pdf
29 жовтня 2020 16:25
6 Лицензия.pdf
29 жовтня 2020 16:25
6 Дозвил.pdf
29 жовтня 2020 16:25
4 Проект договору.pdf
29 жовтня 2020 16:25
3 Гарантійний лист.pdf
29 жовтня 2020 16:25
28 Акт обстеження.pdf
29 жовтня 2020 16:25
27 Лист гарантія.pdf
29 жовтня 2020 16:25
26 АВК.pdf
29 жовтня 2020 16:25
25 Витяг 2020.pdf
29 жовтня 2020 16:25
24 Сміття.pdf
29 жовтня 2020 16:25
21 Локальний кошторис.pdf
29 жовтня 2020 16:25
21 Договірна ціна.pdf
29 жовтня 2020 16:25
21 Дефектний акт.pdf
29 жовтня 2020 16:25
20 Пропозиція.pdf
29 жовтня 2020 16:25
19 Довідка банк.pdf
29 жовтня 2020 16:25
18 Лист згода.pdf
29 жовтня 2020 16:25
17 Довідка податки.pdf
29 жовтня 2020 16:25
15 Досвід.pdf
29 жовтня 2020 16:25
14 Наказ охорона праці.pdf
29 жовтня 2020 16:25
13 Декларація звар роб.pdf
29 жовтня 2020 16:25
13 Декларація димарі.pdf
29 жовтня 2020 16:25
12 Декларація на висоті.pdf
29 жовтня 2020 16:25
11 мат тех база.pdf
29 жовтня 2020 16:25
10 Протоколи.pdf
29 жовтня 2020 16:25
10 Посвідчення2.pdf
29 жовтня 2020 16:25
10 Посвідчення.pdf
29 жовтня 2020 16:25
10 Медичні книжки.pdf
29 жовтня 2020 16:25
1 Довкілля.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2020 18:39
Електронний підпис
29 жовтня 2020 18:37
Медичні довідки.pdf
29 жовтня 2020 18:37
Проект Договору.pdf
29 жовтня 2020 18:37
Ліцензія та дозволи.rar
29 жовтня 2020 18:37
Ліцензія АВК-5.pdf
29 жовтня 2020 18:36
Договори оренди.pdf
29 жовтня 2020 18:36
Акт огляду об_єкту.pdf
29 жовтня 2020 18:36
Форма Пропозиції.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2020 13:53
Електронний підпис
27 жовтня 2020 11:47
27. Акт огляду.pdf
27 жовтня 2020 11:47
25. Договор АВК-5.pdf
27 жовтня 2020 11:47
24. Витяг з ЄДР.pdf
27 жовтня 2020 11:47
23. Вивезення сміття.pdf
27 жовтня 2020 11:47
22. Договір лабораторія.pdf
27 жовтня 2020 11:47
19. Цінова пропозиція.pdf
27 жовтня 2020 11:47
18. Довідка з банку.pdf
27 жовтня 2020 11:47
16. Довідка податки.pdf
27 жовтня 2020 11:47
14. Аналогічні договора.pdf
27 жовтня 2020 11:47
13. Наказ охорона праці.pdf
27 жовтня 2020 11:47
6. Ліцензія.pdf
27 жовтня 2020 11:47
4. Проект договору.pdf
27 жовтня 2020 11:47
2. Виписка з ЄДР.pdf
27 жовтня 2020 11:47
1.Повноваження особи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК "ГІДРОСФЕРА"

ТОВ СУМИСПЕЦМОНТАЖ

ТОВ Сумирайтепломережа

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК "ГІДРОСФЕРА"
#36437226
Переможець 499 000,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 09:32

Документи

03 листопада 2020 09:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 09:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІБК "ГІДРОСФЕРА"
#36437226
499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2020 09:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 13:59
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 11:20
Дог.№ 409С Кап.рем.котельні (зам.котла) В.Чернеч.pdf укладений
10 листопада 2020 11:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 499 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 83 166,67 UAH)