Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крісло на колесах, стілець офісний, банкетка на 3-и місця зі спинкою, диван
Очікувана вартість
47 800,00 UAH
UA-2020-10-20-002428-b ffd531e9b1c549e0adcb0eff07f1cae3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Журинська Світлана Вікторівна

+380515291294 domanivka_crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Доманівська центральна районна лікарня" Доманівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 01998420
Місцезнаходження: 56401, Україна , Миколаївська обл., Доманівка, Миколаївська область, Доманівський район, смт Доманівка, вулиця Пирогова, будинок 6
Контактна особа: Журинська Світлана Вікторівна
+380515291294
domanivka_crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 18:00
Очікувана вартість: 47 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 478,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Крісло на колесах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56401, Україна, Миколаївська область, селище міського типу Доманівка, вулиця Пирогова, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
58 шт
стілець офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56401, Україна, Миколаївська область, селище міського типу Доманівка, вулиця Пирогова, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
3 шт
банкетка на 3-и місця зі спинкою,
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56401, Україна, Миколаївська область, селище міського типу Доманівка, вулиця Пирогова, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 шт
Диван
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56401, Україна, Миколаївська область, селище міського типу Доманівка, вулиця Пирогова, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем за поставлений товар після пред`явлення Постачальником на оплату рахунку та видаткової накладної протягом 10 робочих днів з дня їх отримання Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 14:45
Додаток 3 Технічні вимоги стільці.docx
20 жовтня 2020 14:45
оголошення стільці.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж» 41 269,80
UAH з ПДВ
41 269,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 16:33
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:32
Статут.pdf
29 жовтня 2020 16:32
Наказ Директор.pdf
29 жовтня 2020 16:31
Витяг ПДВ.pdf
29 жовтня 2020 16:31
Довідка НАЗК Кухар 05.10.zip
29 жовтня 2020 16:31
Проект договору.pdf
29 жовтня 2020 16:31
Технічні.pdf
29 жовтня 2020 16:31
Листи та довідки.pdf
29 жовтня 2020 16:31
Цінова.pdf
29 жовтня 2020 16:31
Паспорт якості труби.pdf
29 жовтня 2020 16:31
Паспорт Кухар.pdf
29 жовтня 2020 16:31
Договір оренди.pdf
29 жовтня 2020 16:31
Протокол №1.pdf
29 жовтня 2020 16:31
Протокол №2.pdf
29 жовтня 2020 16:31
Довідка щодо ст. 17.pdf
29 жовтня 2020 16:31
Довідки з банку 19.10.2020.pdf
29 жовтня 2020 16:31
ІПН Кухар.pdf
29 жовтня 2020 16:31
Довідка про МТБ.pdf
29 жовтня 2020 16:31
Витяг з ЄДР 07.09.2020.pdf
29 жовтня 2020 16:31
Виписка з ЄДР.pdf
29 жовтня 2020 16:31
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
29 жовтня 2020 16:31
Гарантійний лист 12 міс.pdf
29 жовтня 2020 16:31
Довідка МВС 06.10.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»
#42999483
Переможець 41 269,80
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 13:41

Документи

02 листопада 2020 13:41
Електронний підпис
02 листопада 2020 13:38
Протокол №171

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 13:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Світловодська меблева фабрика «Престиж»
#42999483
41 269,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2020 13:41
Електронний підпис
02 листопада 2020 13:38
Протокол №171

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 11:16
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 16:41
Протокол загальних зборів щодо призначення директора укладений
10 листопада 2020 16:31
Довідка щодо ліцензування укладений
10 листопада 2020 16:31
Наказ на призначення директора укладений
10 листопада 2020 16:31
Договір 236 укладений
10 листопада 2020 16:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 41 269,80
UAH (в тому числі ПДВ 6 878,30 UAH)