Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл комп’ютерний
Очікувана вартість
2 300,00 UAH
UA-2020-10-20-002365-b 9631c7c079ff445d96bb81be0d13e7ae
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Журинська Світлана Вікторівна

+380515291294 domanivka_crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Доманівська центральна районна лікарня" Доманівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 01998420
Місцезнаходження: 56401, Україна , Миколаївська обл., Доманівка, Миколаївська область, Доманівський район, смт Доманівка, вулиця Пирогова, будинок 6
Контактна особа: Журинська Світлана Вікторівна
+380515291294
domanivka_crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 18:00
Очікувана вартість: 2 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 доза
Стіл комп’ютерний кутовий, правий кут
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56401, Україна, Миколаївська область, селище міського типу Доманівка, вулиця Пирогова, будинок 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем за поставлений товар після пред`явлення Постачальником на оплату рахунку та видаткової накладної протягом 10 робочих днів з дня їх отримання Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 14:37
оголошення стіл комп_ютерний.doc
20 жовтня 2020 14:37
Додаток Технічні вимоги комп. столи.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій