Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Крісло офісне)
Очікувана вартість
2 280,00 UAH
UA-2020-10-20-002296-b a7f9fee38f8e45cbb94daf68c45043fd
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Янжула Юлія Геннадіївна

+380613963886 JuliaYanzhula@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01288078
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька обл., місто Енергодар, проспект Будівельників, буд.21, офіс 17. а/с 385
Контактна особа: Янжула Юлія Геннадіївна
+380613963886
JuliaYanzhula@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 2 280,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Крісло офісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, пр-т Будівельників, буд. 21, офіс 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за отриманий товар здійснюється Покупцем шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника у національній валюті України-гривні, по факту поставки протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів на підставі видаткової накладної, в межах виділених у 2020 році бюджетних асигнувань Покупцю Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 14:28
Проєкт договору.docx
20 жовтня 2020 14:28
Оголошення.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій