Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мило рідке фасоване 0,5л. з дозатором
Очікувана вартість
513 840,00 UAH
UA-2020-10-20-002167-b ● 6392101dfeb54c52b6ccbff58b748017
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142307 |
Місцезнаходження: | 50079, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Матросова 75 |
Контактна особа: |
Бикова Оксана Петрівна 0980719795 tendertern@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2020 14:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2020 14:02 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2020 15:53 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2020 15:53 |
Очікувана вартість: | 513 840,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 569,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33710000-0: Парфуми, засоби гігієни та презервативи
Мило рідке фасоване 0,5л. з дозатором
Мило рідке фасоване 0,5л. з дозатором
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12846 штуки
Мило рідке фасоване 0,5л. з дозатором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2020
ДК 021:2015: 33710000-0 — Парфуми, засоби гігієни та презервативи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2020 11:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2020 11:00 |
зміни.docx | |
23 жовтня 2020 11:00 |
ТД-рідке мило нове.docx |
23 жовтня 2020 11:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 жовтня 2020 11:00 |
зміни.docx
|
|||
23 жовтня 2020 11:00 |
ТД-рідке мило нове.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-20-002167-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Фартунат", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 13 листопада 2020 10:05
Вимога
Шановний Замовник. Наполягаємо переглянути нашу пропозицію, та прийняти наступні факти при розгляді, які в свою чергу засвідчують, що саме наша пропозиція є найбільш економічно вигідною та за усіма характеристиками забеспечує потреби Вашої установи та підпорядкованих Вам закладів.
По-перше. Ми запропонували не просто мило для побутових потреб. Підкреслюємо саме побутових потреб яке Ви прописали в технічному завданні! Ми запропонували мило яке має Державну реєстрацію як дезінфікуючий засіб. Тобто для професійного використання. Більш того, тільки наш препарат має затверджену інструкцію стрсовно використання та пройшов усі клінічні дослідження. Сума економії бюджетних коштів величезна! Підкреслюємо, система Прозорро створена для того,щоб економити бюдетні кошти!
По-друге. Тільки в нашому препараті в інструкції п. 1.5 зазначено про можливість використання в дитячих дошкільних і навчальних закладів різних рівнів акредитації в залежності від інших пропозицій. Тому, що Вам пропонують мило саме для побутового використання!
Третє. Усі наведені в протоколі факти про відхилення свідчать про те, що фахівці не мають певного досвіду, або мають іншу кваліфікацію (не пов'язану з предметом закупівлі). Це як будівельнику дати завдання зібрати авто.
Четверте. Наш препарат має безліч документів підтверджуючих якість.
Радимо також ретельно прочитати надану в пропозиції інструкцію. Там в повному обсязі зазначена вся необхідна інформація.
На даному етапі сподіваємось про Вашу свідомість та неупередженість в прийнятті рішення стосовно переможця. Тому вимагаємо повернути до розгляду нашу пропозицію та прийняти ії у якості переможця. В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися до розпорядника коштів, АМКУ, Державної аудиторської служби України.
Розгорнути
Згорнути
По-перше. Ми запропонували не просто мило для побутових потреб. Підкреслюємо саме побутових потреб яке Ви прописали в технічному завданні! Ми запропонували мило яке має Державну реєстрацію як дезінфікуючий засіб. Тобто для професійного використання. Більш того, тільки наш препарат має затверджену інструкцію стрсовно використання та пройшов усі клінічні дослідження. Сума економії бюджетних коштів величезна! Підкреслюємо, система Прозорро створена для того,щоб економити бюдетні кошти!
По-друге. Тільки в нашому препараті в інструкції п. 1.5 зазначено про можливість використання в дитячих дошкільних і навчальних закладів різних рівнів акредитації в залежності від інших пропозицій. Тому, що Вам пропонують мило саме для побутового використання!
Третє. Усі наведені в протоколі факти про відхилення свідчать про те, що фахівці не мають певного досвіду, або мають іншу кваліфікацію (не пов'язану з предметом закупівлі). Це як будівельнику дати завдання зібрати авто.
Четверте. Наш препарат має безліч документів підтверджуючих якість.
Радимо також ретельно прочитати надану в пропозиції інструкцію. Там в повному обсязі зазначена вся необхідна інформація.
На даному етапі сподіваємось про Вашу свідомість та неупередженість в прийнятті рішення стосовно переможця. Тому вимагаємо повернути до розгляду нашу пропозицію та прийняти ії у якості переможця. В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися до розпорядника коштів, АМКУ, Державної аудиторської служби України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 листопада 2020 15:25
Шановний учаснику!
Тендерна документація не містила вимоги надання «дезінфікуючого засобу», такого засобу, що має «Державну реєстрацію як дезінфікуючий засіб», засобу «для професійного використання» і таке інше.
В пропозиціях інших учасників закупівлі також дотримано вимоги тендерної документації щодо підтвердження копією висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар сфери застосування запропонованого товару в дитячих закладах, закладах освіти/навчально-виховних закладах.
Підстави відхилення Вашої пропозиції відповідають нормам статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Саме це гарантує усвідомленість та неупередженість в прийнятті рішень за результатами розгляду пропозицій.
Пропозиція засобу, що не відповідає технічним та якісним вимогам до предмета закупівлі, не може бути компенсована наданням додаткових (непередбачених тендерною документацією) документів на підтвердження його якості.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Тобто дії, про які йдеться у вашій вимозі (обрання переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, але має, наприклад, інші привабливі характеристики), не відповідають повноваженням замовника.
Вимоги тендерної документації, згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», не можуть бути предметом дискусії на етапі розгляду тендерних пропозицій.
Тендерна документація не містила вимоги надання «дезінфікуючого засобу», такого засобу, що має «Державну реєстрацію як дезінфікуючий засіб», засобу «для професійного використання» і таке інше.
В пропозиціях інших учасників закупівлі також дотримано вимоги тендерної документації щодо підтвердження копією висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар сфери застосування запропонованого товару в дитячих закладах, закладах освіти/навчально-виховних закладах.
Підстави відхилення Вашої пропозиції відповідають нормам статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Саме це гарантує усвідомленість та неупередженість в прийнятті рішень за результатами розгляду пропозицій.
Пропозиція засобу, що не відповідає технічним та якісним вимогам до предмета закупівлі, не може бути компенсована наданням додаткових (непередбачених тендерною документацією) документів на підтвердження його якості.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Тобто дії, про які йдеться у вашій вимозі (обрання переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, але має, наприклад, інші привабливі характеристики), не відповідають повноваженням замовника.
Вимоги тендерної документації, згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», не можуть бути предметом дискусії на етапі розгляду тендерних пропозицій.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-20-002167-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Ткач Володимир Миколайович, Код ЄДРПОУ:3255308150
Дата подання: 13 листопада 2020 19:19
Дата подання: 13 листопада 2020 19:19
Скарга на рішення замовника
ФОП Ткач В.М. не погоджується з рішенням Замовника про відхилення моєї пропозиції. Детальніше у файлі "Скарга.pdf"
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 листопада 2020 21:22
рішення від 18.11.2020 №21433 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2020 21:22
інформація про перенесення розгляду скарги від 26.11.2020 № 18671.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2020 18:31
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.12.2020 №22458.pdf
Дата публікації: 04 грудня 2020 16:49
рішення від 03.12.2020 №22458.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2020 21:53
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 16:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Ткач Володимир Миколайович |
449 610,00
UAH з ПДВ
|
365 982,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Фартунат" |
488 148,00
UAH з ПДВ
|
366 111,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" |
500 994,00
UAH з ПДВ
|
500 994,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЧАН НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА |
505 000,00
UAH з ПДВ
|
505 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Ткач Володимир Миколайович #3255308150 |
Відхилено |
365 982,54
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2020 13:48
|
ТОВ "Фартунат" #37308833 |
Відхилено |
366 111,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2020 14:51
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" #43527454 |
Відхилено |
500 994,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2020 15:38
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЧАН НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА #1913004043 |
Відхилено |
505 000,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2020 13:44
|
Інформація про відміну
Дата відміни
10 грудня 2020 13:44
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі