Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:201530190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний, швидкозшивачі)
Очікувана вартість
2 280,84 UAH
UA-2020-10-20-001411-c 334f6efdb2e248dd901090d848516aec
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Петрович Петриляк

+380679446152 buhgalteria.ostrogvpu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний професійно-технічний навчальний заклад «Острозьке вище професійне училище»
Код ЄДРПОУ: 03071880
Місцезнаходження: 35800, Україна , Рівненська обл., м. Острог, вул. Татарська, 122 А
Контактна особа: Олег Петрович Петриляк
+380679446152
buhgalteria.ostrogvpu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір офісний (BALLET UNIVERSAL А4, клас С+, 80Г/М2, 500арк.), швидкозшивач (пласт., А4, РР, синій)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35800, Україна, Рівненська область, м. Острог, вул. Татарська 122а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020  —  27 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
12 штуки
Швидкозшивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35800, Україна, Рівненська область, м. Острог, вул. Татарська 122а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020  —  27 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

20 жовтня 2020 09:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КРАВЧУК ТЕТЯНА МИХАЙЛІВНА
#3017504825
Переможець 2 280,84
UAH
20 жовтня 2020 09:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 09:32