Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для закладів громадського харчування за кодом за ДК 021:2015 – 39310000-8 (м’ясорубка – 2 шт)
Очікувана вартість
57 000,00 UAH
UA-2020-10-20-001086-b f2634898c8504b38a2632137eb0cf758
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Трофимова Антоніна Михайлівна

+380623922762 vosvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 02142891
Місцезнаходження: 85300, Україна , Донецька обл., місто Покровськ, вул Поштова 14
Контактна особа: Трофимова Антоніна Михайлівна
+380623922762
vosvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 11:13
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 57 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 285,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Обладнання для закладів громадського харчування за кодом за ДК 021:2015 – 39310000-8 (м’ясорубка – 2 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, м.Покровськ, вул.Поштова,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 11:15
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання сертифікату ISO
Дата подання: 21 жовтня 2020 11:31
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 10:42
Доброго дня, у Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощенї закупівлі, Замовником встановлено дискримінаційні умови для звуження конкурентного середовища, а саме вимога, щодо надання копій Сертифікату на систему управління якістю ISO 9001 та сертифікату на охорону навколішнього середовища(екологічні стандарти)ISO 14001. Законодавчий обов"язок на отримання підприємствами України таких сертифікатів відсутній та жодним чином не підтверджують якість самого товару.Документами, які підтверджують якість товару є сертифікат якості або сертифікат відповідності або висновок Державно санітарно-епідеміологічної експертизи.Отдже просимо Вас усунути дискримінаційні умови для розширення конкурентного середовища.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику! Слід зауважити, що що ISO 14001 установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Призначення цього стандарту – надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні із соціально-економічними потребами.
Цей міжнародний стандарт було впроваджено до національної системи стандартизації шляхом тотожного перекладу у грудні 2015 року. ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) почав діяти в Україні з 01.07.2016.
Системний підхід до екологічного управління забезпечить керівництво інформацією, яка буде корисною для досягнення довгострокового успіху та набуття можливостей, що сприятимуть сталому розвитку, завдяки:
- збереженню стану довкілля, запобіганню або зменшенню несприятливих впливів на нього;
- зменшенню потенційного несприятливого впливу та умов довкілля на організацію, її працівників та мешканців населених пунктів, де вона розташована;
- сприянню організації у виконанні обов'язкових для дотримання відповідності вимог; - підвищенню екологічної дієвості;
- контролю (або впливу на них) способів розроблення продукції та послуг організації, їх виготовлення, розподілення, споживання та видалення з урахуванням аспектів передбачуваного життєвого циклу, що сприятиме запобіганню впливу на довкілля від непередбачуваного переходу з однієї стадії життєвого циклу в іншу протягом усього життєвого циклу;
- досягненню фінансових переваг і переваг у функціонуванні, що можуть бути наслідком запровадження екологічно обґрунтованих альтернативних підходів, які зміцнюють позиції організації на ринку;
- обміну екологічною інформацією із зацікавленими сторонами.

Дотримання цього стандарту сприяє запобіганню забрудненню, раціональному використанню ресурсів, пом'якшенню наслідків зміни клімату, захисту біорізноманіття тощо, тобто запровадження на підприємстві, установі чи організації технології екологічної політики. Підтвердженням дотримання даного стандарту та запровадження відповідної технології слугує саме свідоцтво/сертифікат ISO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування".
підтвердженням є рішення АМКУ від 14.04.2020, №7154 та рішення АМКУ від 22.04.2020, №7688

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАВІСКІБА ІГОР ЄВГЕНОВИЧ 50 900,00
UAH з ПДВ
50 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 16:14
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:14
Сертифікат.pdf
29 жовтня 2020 16:14
Сертификат.PDF
29 жовтня 2020 16:14
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.PDF
29 жовтня 2020 16:14
Довідка про учасника.PDF
29 жовтня 2020 16:14
Авторизаційний лист.pdf
29 жовтня 2020 16:14
«ПРОПОЗИЦІЯ».PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАВІСКІБА ІГОР ЄВГЕНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАВІСКІБА ІГОР ЄВГЕНОВИЧ
#2688621536
Переможець 50 900,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 11:34

Документи

02 листопада 2020 11:34
Електронний підпис
02 листопада 2020 11:32
рішення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 11:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАВІСКІБА ІГОР ЄВГЕНОВИЧ
#2688621536
50 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2020 11:34
Електронний підпис
02 листопада 2020 11:32
рішення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 11:38
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 14:42
дод.1.PDF зміни до договору
09 листопада 2020 14:41
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 14:22
дог 8.PDF укладений
09 листопада 2020 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.1 ст.651 ЦК України, за взаємною згодою, Сторони вирішили:зменьшити суму договору за одиницю.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 48 900,00
UAH