Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канцелярське приладдя
Очікувана вартість
2 404,70 UAH
UA-2020-10-20-001062-b 0c0b879f99e6488287ef9bee9b5eca17
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голуб Анна Леонідівна

+380456951194 voda_volodrka@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВОЛОДАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ВОЛОДАРКА"
Код ЄДРПОУ: 35450817
Місцезнаходження: 09300, Україна , Київська обл., Володарський район селище міського типу Володарка , ПРОВУЛОК ПЕРЕМОГИ буд. 3
Контактна особа: Голуб Анна Леонідівна
+380456951194
voda_volodrka@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 пачок
канцелярське приладдя (папір)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09300, Україна, Київська область, Володарський район селище міського типу Володарка , ПРОВУЛОК ПЕРЕМОГИ буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020  —  27 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 штуки
канцелярське приладдя (стікер-закладка,скоба)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09300, Україна, Київська область, Володарський район селище міського типу Володарка , ПРОВУЛОК ПЕРЕМОГИ буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020  —  27 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

20 жовтня 2020 11:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабяк Олександр Анатолійович
#2456918951
Переможець 2 404,70
UAH
20 жовтня 2020 11:15

Документи

20 жовтня 2020 11:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 11:17
дог181.PDF укладений
20 жовтня 2020 11:16