Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект обладнання для їдальні (харчоблоку) (код CPV за ДК 021:2015 - 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування)
Очікувана вартість
201 600,00 UAH
UA-2020-10-20-000143-b 9ac03bc0ca8d43e692ef6d602d525e9e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крив'якіна Наталья Олександрівна

+380644594385 osvitanabuch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОАЙДАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02142075
Місцезнаходження: 93500, Україна , Луганська обл., Новоайдар, Вулиця Дружби, будинок 3
Контактна особа: Крив'якіна Наталья Олександрівна
+380644594385
osvitanabuch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 08:38
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 201 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 008,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Замовником закуповуються комплекти обладнання для їдальні (харчоблоку): Комплект обладнання для їдальні (харчоблоку) ДНЗ «Сонечко» (у складі одного комплекту: стелаж на 4 полки – 3 шт., стіл виробничий з полицею – 1 шт., м’ясорубка – 1 щт., стіл виробничий з полкою – 1 шт., підтоварник – 2 шт., стелаж для сушки посуду з нержавійки (2 рівня під тарілки, 2 рівня під стакани) – 2 шт., полиця з нержавійки навісна 2-во рівнева – 1 шт., сушарка для посуду двох'ярусна – 1 шт., шафа для одягу подвійна – 1 шт.); Комплект обладнання для їдальні (харчоблоку) ДНЗ «Суржанський» (у складі одного комплекту: стелаж на 4 полки – 1 шт., стіл виробничий з полицею – 2 шт., м’ясорубка – 1 шт., підтоварник – 2 шт., ванна мийна двосекційна – 2 шт., стелаж для сушки посуду з нержавійки (2 рівня під тарілки, 2 рівня під стакани) – 1 шт., шафа для одягу подвійна – 1 шт.); Комплект обладнання для їдальні (харчоблоку) ДНЗ «Білосніжка» (у складі одного комплекту: стелаж на 4 полки – 1 шт., м’ясорубка – 1 шт., стелаж для сушки посуду з нержавійки (2 рівня під тарілки, 2 рівня під стакани) – 1 шт., шафа для одягу подвійна – 1 шт.); Комплект обладнання для їдальні (харчоблоку) ДНЗ «Топольок» (у складі одного комплекту: стіл виробничий з полицею – 2 шт., стелаж на 4 полки – 1 шт., м’ясорубка – 1 шт., підтоварник – 2 шт., стелаж для сушки посуду з нержавійки (2 рівня під тарілки, 2 рівня під стакани) – 1 шт., зонт витяжний – 1 шт.); Комплект обладнання для їдальні ДНЗ «Ромашка» (у складі одного комплекту: стіл виробничий з полицею – 2 шт., стелаж на 4 полки – 1 шт., м’ясорубка – 1 шт., стелаж для сушки посуду з нержавійки (2 рівня під тарілки, 2 рівня під стакани) – 1 шт., сушарка для посуду двох'ярусна - 1 шт., зонт витяжний – 1 шт.).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комплект обладнання для їдальні (харчоблоку) ДНЗ «Сонечко»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93500, Україна, Луганська область, смт. Новоайдар,, квартал Миру, 14А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39312200-4 — Обладнання для їдалень
1 комплекти
Комплект обладнання для їдальні (харчоблоку) ДНЗ «Суржанський»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93500, Україна, Луганська область, смт. Новоайдар,, вул Центральна, 274
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39312200-4 — Обладнання для їдалень
1 комплекти
Комплект обладнання для їдальні (харчоблоку) ДНЗ «Білосніжка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93522, Україна, Луганська область, с. Олексіївка, вул Центральна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39312200-4 — Обладнання для їдалень
1 комплекти
Комплект обладнання для їдальні ДНЗ (харчоблоку)«Топольок»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93543, Україна, Луганська область, с.Райгородка, вул.Нова, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39312200-4 — Обладнання для їдалень
1 комплекти
Комплект обладнання для їдальні ДНЗ (харчоблоку) «Ромашка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93710, Україна, Луганська область, с. Трьохізбенка, вул.Тюленіна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39312200-4 — Обладнання для їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 20 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 08:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 08:39
Тендерна документація_обладнання для харчоблоку.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
05 листопада 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій