Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт покрівлі та фасаду адмінкорпусу Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Зміна» Київської області, Бородянського району с. Пилиповичі» код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
3 654 218,00 UAH
UA-2020-10-19-012976-c 60684a8b881e4cd5897f929f13f5b25a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слуцький Валерій Олегович

380633969316
380503101649
murashko.anya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Зміна"
Код ЄДРПОУ: 20578818
Місцезнаходження: 07840, Україна , Київська обл., Бородянський район, с. Пилиповичі
Контактна особа: Слуцький Валерій Олегович
380633969316,380503101649
murashko.anya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 21:58
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 05 листопада 2020 11:25
Очікувана вартість: 3 654 218,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 271,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


- мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

- розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
Учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії з накладенням електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту.
Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений.
Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділом 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону.
Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією (або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок з обліку коштів у розрахунках або на рахунок для обліку залучених вкладів (депозитів)) згідно чинного законодавства, в тому числі Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" та внутрішніх положень банк-гарантів.

Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев ' яносто) днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, дія забезпечення має бути продовжена учасником на відповідний строк.
До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП/ЕЦП (кваліфікованим електронним підписом/електронним цифровим підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника.
Більш детально умови надання забезпечення тендерних пропозицій наведено в тендерній документації.

- Строк виконання робіт: Протягом 16 (шістнадцяти) календарних днів з дати підписання Акту про початок виконання робіт, але не пізніше 31 грудня 2020 року. Дату початку виконання робіт визначає Замовник
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт покрівлі та фасаду адмінкорпусу Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Зміна» Київської області, Бородянського району с. Пилиповичі» код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07840, Україна, Київська область, Бородянський район, с. Пилиповичі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за Договором здійснюються після виконання робіт, платежами за виконані роботи по об’єкту у цілому, в безготівковій формі, в національній валюті, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно Акту про вартість виконаних робіт, який Замовник підписує протягом 20 (двадцяти) днів, з дати підписання Сторонами Акту приймання-здачі робіт. Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі п. 1 ст. 23 та ст. 49 Бюджетного кодексу України, протягом 20 днів після підписання Акту про вартість виконаних робіт. Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів) - 3210 Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям), кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2020 22:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 22:00
2 ТД_Адмін К.doc
19 жовтня 2020 21:59
2.1. Додаток 3.docx
19 жовтня 2020 21:59
2.1. Додаток 4.docx
19 жовтня 2020 21:59
2.1. Додаток 1.docx
19 жовтня 2020 21:59
2.1. Додаток 2.docx
19 жовтня 2020 21:59
2.1. Додаток 5.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 21 жовтня 2020 22:06
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 11:32
Згідно додатка 2 розділ 2 тендерної документації: "Документи та інформація, що підтверджують відсутність підстав, визначених статею 17 Закону відповідно до нижченаведених таблиць (п. 2.2.1 та 2.2.2 Додатку №2 до тендерної документації), ПЕРЕМОЖЕЦЬ повинен подати замовникові в електронному вигляді через електронну систему закупівель у форматі PDF, розширення програм, що здійснюють архівацію даних (rar, zip) (шляхом завантаження скан-копій придатних для машинозчитування або елетронних документів в електронну систему закупівель) на: керівника та всіх службових (посадових) осіб, уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю." Якщо службову (посадову) особу уповноважено у разі перемоги у тендері на підписання договору про закупівлю, потрібно надавати переможцем (юридичною особою) на підтвердження відповідності вимогам визначеним в ст.17 Закону довідки відносно службової (посадової) особи чи двох осіб: керівника та лужбової (посадової) особи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У випадку якщо службові (посадові) особи, уповноважені на підписання документів тендерної пропозиції учасника, не співпадають з особою керівника, такі документи надаються стосовно керівника ТА всіх службових (посадових) осіб, уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВІТЕКЗ 3 429 688,80
UAH з ПДВ
3 393 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕМ БУД КОМФОРТ 3 474 904,10
UAH з ПДВ
3 411 416,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТІМА СЕРВІСЕС" 3 653 603,80
UAH з ПДВ
3 429 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 16:52
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:48
Цінова пропозиція
25 листопада 2020 16:48
Довідка ст17 ч.2
25 листопада 2020 16:48
Довідка ст17 ч.1 п.12
25 листопада 2020 16:48
Довідка МВС
25 листопада 2020 16:48
Кошторис
11 листопада 2020 17:32
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:40
Електронний підпис
04 листопада 2020 18:11
Електронний підпис
04 листопада 2020 18:09
Установчі.pdf
04 листопада 2020 18:09
субпідряд ТОВ Технік.pdf
04 листопада 2020 18:09
Рішення.pdf
04 листопада 2020 18:09
По працівникам.pdf
04 листопада 2020 18:09
по ПДВ.zip
04 листопада 2020 18:09
ОКОНСЬК договір.pdf
04 листопада 2020 18:09
Кошторис.rar
04 листопада 2020 18:09
Довідки.pdf
04 листопада 2020 18:09
Довідка Вітекз.pdf
04 листопада 2020 18:09
Вітекз2.pdf
04 листопада 2020 18:09
Вітекз1.pdf
04 листопада 2020 18:09
Виписка Вітекз.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 20:15
Електронний підпис
04 листопада 2020 20:10
32. Кваліф ст 17 субпірядники.pdf
04 листопада 2020 20:10
30. Субпідряд.pdf
04 листопада 2020 20:10
29.2 Лицензія РБК копія.pdf
04 листопада 2020 20:10
29.1 ЛИЦЕНЗИЯ РБК.pdf
04 листопада 2020 20:10
29. Декларація МТБ.pdf
04 листопада 2020 20:10
28. Зах_довк.pdf
04 листопада 2020 20:10
27. Адмін на тендер.rar
04 листопада 2020 20:10
27. Договірна ціна Адмін.pdf
04 листопада 2020 20:10
26. Про статус обєднання.pdf
04 листопада 2020 20:10
20. про необхідні Адмін.pdf
04 листопада 2020 20:10
25. Пояснення.pdf
04 листопада 2020 20:10
19. СТаття 17.pdf
04 листопада 2020 20:10
22-24. BG admin.rar
04 листопада 2020 20:10
18. Відомості про учасника.pdf
04 листопада 2020 20:10
21. Згода з проектом.pdf
04 листопада 2020 20:10
17. Законодавство.pdf
04 листопада 2020 20:10
16. Санкції.pdf
04 листопада 2020 20:10
15.2. довыдка 2 банк.pdf
04 листопада 2020 20:10
10.2. РБК ОПИС СТАТУТ 2019Р. коп.pdf
04 листопада 2020 20:10
15.1. Довідка1банк.pdf
04 листопада 2020 20:10
10. Статут 2019 копія.pdf
04 листопада 2020 20:10
14. Ріш_згода прав _16.pdf
04 листопада 2020 20:10
10. РБК СТАТУТ РЕДАКЦIЯ 2019Р..pdf
04 листопада 2020 20:10
13.2 ПРОТОКОЛ РБК директор.pdf
04 листопада 2020 20:10
13.1. Наказ на директора.pdf
04 листопада 2020 20:10
9. Відгук ЗМІНА.pdf
04 листопада 2020 20:10
12. Пояснення ЄП.pdf
04 листопада 2020 20:10
11.2. ВИТЯГ ПДВ копія.pdf
04 листопада 2020 20:10
7. Наявність досвіду.pdf
04 листопада 2020 20:10
8.2.5. ЛОКАЛЬНИЙ коп.pdf
04 листопада 2020 20:10
11. ВИТЯГ ПДВ.pdf
04 листопада 2020 20:09
8.2.3. ДУ1 Р-29-10_19.pdf
04 листопада 2020 20:09
8.2.2. ЛОКАЛЬНИЙ.pdf
04 листопада 2020 20:09
8.2.1. договор Р-29-10_19_додатки.pdf
04 листопада 2020 20:09
5. Посвідч ел 5 розряд.pdf
04 листопада 2020 20:09
4.5. ОП Якимчук Попов.pdf
04 листопада 2020 20:09
4.4. посвидчення охорона.pdf
04 листопада 2020 20:09
4.3. посвідчення та протокол.pdf
04 листопада 2020 20:09
4.0. Протоколи.pdf
04 листопада 2020 20:09
4. накази копии.pdf
04 листопада 2020 20:09
3.1. Пояснення Лобізинський.pdf
04 листопада 2020 20:09
3. Про працівників.pdf
04 листопада 2020 20:09
2. Про наявність МТБ.pdf
04 листопада 2020 20:09
1. Цінова пропозиція адмін.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 10:33
АдмінК.rar
04 листопада 2020 10:33
гарантия.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВІТЕКЗ

ТОВ РЕМ БУД КОМФОРТ

ТОВ "ОПТІМА СЕРВІСЕС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ВІТЕКЗ
#42449543
Переможець 3 393 100,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 21:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 21:05

Вимога про усунення невідповідностей

На виконання вимог Додатку 2 до тендерної документації учасник для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним критеріям мав, зокрема, надати: -«3.1. Довідка (складена в довільній формі) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору(-ів)* в 2017-2020 році, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ; адреса, телефон, прізвище, ім’я, по батькові особи контрагента, яка може підтвердити інформацію зазначену в цій довідці по відповідному контрагенту; номер та дата договору, предмет договору; сума договору. 3.2. Аналогічний договір, зазначений в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору(-ів)» Наданий учасником договір до Довідки про досвід виконання аналогічного договору, не містить інформації про номер та дата договору. Учасник для усунення виявлених невідповідностей має надати договір, зазначений в Довідці про досвід виконання аналогічного договору, з посиланням на номер та дату договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 21:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВІТЕКЗ
#42449543
3 393 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 15:18
ДУ1(админ).pdf зміни до договору
09 грудня 2020 15:17
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 17:25
Договір АдмінК.rar укладений
02 грудня 2020 17:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), з урахуванням висновків експертизи кошторисної документації. Більш детально в доданому файлі.
Номер договору про закупівлю: КР30-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 379 180,00
UAH (в тому числі ПДВ 563 196,67 UAH)