Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт покрівлі та фасаду гуртожитку Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Зміна» Київської області, Бородянського району с. Пилиповичі» код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
2 421 485,00 UAH
UA-2020-10-19-012942-c d9c2882d443e4cd2bf2747955f8e549b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слуцький Валерій Олегович

380633969316
380503101649
murashko.anya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку "Зміна"
Код ЄДРПОУ: 20578818
Місцезнаходження: 07840, Україна , Київська обл., Бородянський район, с. Пилиповичі
Контактна особа: Слуцький Валерій Олегович
380633969316,380503101649
murashko.anya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2020 21:49
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 05 листопада 2020 15:57
Очікувана вартість: 2 421 485,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 107,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


- мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції;
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

- розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
Учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії з накладенням електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту.
Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений.
Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені пунктом 26 розділом 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції згідно ч. 3 ст. 25 Закону.
Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією (або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок з обліку коштів у розрахунках або на рахунок для обліку залучених вкладів (депозитів)) згідно чинного законодавства, в тому числі Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" та внутрішніх положень банк-гарантів.

Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев ' яносто) днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, дія забезпечення має бути продовжена учасником на відповідний строк.
До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП/ЕЦП (кваліфікованим електронним підписом/електронним цифровим підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника.
Більш детально умови надання забезпечення тендерних пропозицій наведено в тендерній документації.

- Строк виконання робіт: Протягом 12 (дванадцяти) календарних днів з дати підписання Акту про початок виконання робіт, але не пізніше 31 грудня 2020 року. Дату початку виконання робіт визначає Замовник
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт покрівлі та фасаду гуртожитку Позаміського дитячого закладу оздоровлення та відпочинку «Зміна» Київської області, Бородянського району с. Пилиповичі» код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07840, Україна, Київська область, Бородянський район, с. Пилиповичі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за Договором здійснюються після виконання робіт, платежами за виконані роботи по об’єкту у цілому, в безготівковій формі, в національній валюті, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно Акту про вартість виконаних робіт, який Замовник підписує протягом 20 (двадцяти) днів, з дати підписання Сторонами Акту приймання-здачі робіт. Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі п. 1 ст. 23 та ст. 49 Бюджетного кодексу України, протягом 20 днів після підписання Акту про вартість виконаних робіт. Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів) - 3210 Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям), кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2020 21:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 21:50
2 ТД_ Капітальний Гуртожиток.doc
19 жовтня 2020 21:50
2.1. Додаток 5.docx
19 жовтня 2020 21:50
2.1. Додаток 3.docx
19 жовтня 2020 21:50
2.1. Додаток 4.docx
19 жовтня 2020 21:50
2.1. Додаток 2.docx
19 жовтня 2020 21:50
2.1. Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РЕМ БУД КОМФОРТ 2 336 595,38
UAH з ПДВ
2 300 271,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТІМА СЕРВІСЕС" 2 419 896,22
UAH з ПДВ
2 312 378,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2020 09:09
Електронний підпис
19 листопада 2020 08:52
Кошториси
18 листопада 2020 16:45
Електронний підпис
18 листопада 2020 16:44
Довідка ст.17Закону
18 листопада 2020 16:31
Електронний підпис
18 листопада 2020 16:28
довідка мвс
04 листопада 2020 20:16
Електронний підпис
04 листопада 2020 20:04
32. Кваліф ст 17 субпірядники.pdf
04 листопада 2020 20:04
30. Субпідряд.pdf
04 листопада 2020 20:04
29.2 Лицензія РБК копія.pdf
04 листопада 2020 20:04
29.1 ЛИЦЕНЗИЯ РБК.pdf
04 листопада 2020 20:04
29. Декларація МТБ.pdf
04 листопада 2020 20:04
28. Зах_довк.pdf
04 листопада 2020 20:04
27.2. Гуртожиток на тендер.rar
04 листопада 2020 20:04
26. Про статус обєднання.pdf
04 листопада 2020 20:04
25. Пояснення.pdf
04 листопада 2020 20:04
22-24. BG gurt.rar
04 листопада 2020 20:04
21. Згода з проектом.pdf
04 листопада 2020 20:04
20. про необхідні.pdf
04 листопада 2020 20:04
19. СТаття 17.pdf
04 листопада 2020 20:04
18. Відомості про учасника.pdf
04 листопада 2020 20:04
17. Законодавство.pdf
04 листопада 2020 20:04
16. Санкції.pdf
04 листопада 2020 20:04
15.2. довыдка 2 банк.pdf
04 листопада 2020 20:04
15.1. Довідка1банк.pdf
04 листопада 2020 20:04
14. Ріш_згода прав _15.pdf
04 листопада 2020 20:04
10.2. РБК ОПИС СТАТУТ 2019Р. коп.pdf
04 листопада 2020 20:04
10. Статут 2019 копія.pdf
04 листопада 2020 20:04
13.2 ПРОТОКОЛ РБК директор.pdf
04 листопада 2020 20:04
10. РБК СТАТУТ РЕДАКЦIЯ 2019Р..pdf
04 листопада 2020 20:04
13.1. Наказ на директора.pdf
04 листопада 2020 20:04
9. Відгук ЗМІНА.pdf
04 листопада 2020 20:04
12. Пояснення ЄП.pdf
04 листопада 2020 20:04
11.2. ВИТЯГ ПДВ копія.pdf
04 листопада 2020 20:04
8.2.5. ЛОКАЛЬНИЙ коп.pdf
04 листопада 2020 20:04
11. ВИТЯГ ПДВ.pdf
04 листопада 2020 20:04
8.2.3. ДУ1 Р-29-10_19.pdf
04 листопада 2020 20:04
8.2.2. ЛОКАЛЬНИЙ.pdf
04 листопада 2020 20:04
8.2.1. договор Р-29-10_19_додатки.pdf
04 листопада 2020 20:04
7. Наявність досвіду.pdf
04 листопада 2020 20:04
5. Посвідч ел 5 розряд.pdf
04 листопада 2020 20:04
4.5. ОП Якимчук Попов.pdf
04 листопада 2020 20:04
4.4. посвидчення охорона.pdf
04 листопада 2020 20:04
4.3. посвідчення та протокол.pdf
04 листопада 2020 20:04
4.0. Протоколи.pdf
04 листопада 2020 20:04
4. накази копии.pdf
04 листопада 2020 20:04
3.1. Пояснення Лобізинський.pdf
04 листопада 2020 20:04
3. Про працівників.pdf
04 листопада 2020 20:04
2. Про наявність МТБ.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 10:34
Гуртожиток.rar
04 листопада 2020 10:34
гарантия.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РЕМ БУД КОМФОРТ

ТОВ "ОПТІМА СЕРВІСЕС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РЕМ БУД КОМФОРТ
#42029603
Переможець 2 300 271,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 20:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 20:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РЕМ БУД КОМФОРТ
#42029603
2 300 271,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 22:02
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 21:54
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 15:28
КР-23-11(Гуртожиток).pdf укладений
24 листопада 2020 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), з урахуванням висновків експертизи кошторисної документації. Більш детально в доданому файлі.
Номер договору про закупівлю: КР23-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 287 962,68
UAH (в тому числі ПДВ 381 327,11 UAH)